0
back
 

diskuze k tématu: Seat Altea – potěší jako ojetina?

category of topic classification: německá vozidla
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 06.02.2015 19:12, interier
Tohle auto má naprosto otřesnou palubní desku, to se opravdu jentak nevidí. Jak se začne loupat ten tvrdý plast kolem radia je to vážně paráda.
Jinak dobrý, kamarádka ho měla jako služební a s 1,9tdi žádný problémy. Je to Golf V, takže slušná kvalita.
respond
Albi1
number of posts91
date of registration26.01.2009
Friday 06.02.2015 20:05, RE: interier
PetrT posted by:
Tohle auto má naprosto otřesnou palubní desku, to se opravdu jentak nevidí. Jak se začne loupat ten tvrdý plast kolem radia je to vážně paráda. Jinak dobrý, kamarádka ho měla jako služební a s 1,9tdi žádný problémy. Je to Golf V, takže slušná kvalita.


S tou palubkou souhlasím. Navíc jsem viděl několik kusů, které měli kaz displeje
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 06.02.2015 20:45, RE: interier
Albi1 posted by:
PetrT posted by:
Tohle auto má naprosto otřesnou palubní desku, to se opravdu jentak nevidí. Jak se začne loupat ten tvrdý plast kolem radia je to vážně paráda. Jinak dobrý, kamarádka ho měla jako služební a s 1,9tdi žádný problémy. Je to Golf V, takže slušná kvalita.
S tou palubkou souhlasím. Navíc jsem viděl několik kusů, které měli kaz displeje


No u tohohle auta je snad lepší když to vůbec nesvítí... nechápu třeba to že koncern má u všech aut na platformě Golf V perfektní ovládání klimatroniku blbovzdorným kolečkem ale seat musí mít extra debilní tlačítka... o šíleném radiu škoda mluvit.

respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Saturday 07.02.2015 12:16, RE: interier
PetrT posted by:
Albi1 posted by:
PetrT posted by:
Tohle auto má naprosto otřesnou palubní desku, to se opravdu jentak nevidí. Jak se začne loupat ten tvrdý plast kolem radia je to vážně paráda. Jinak dobrý, kamarádka ho měla jako služební a s 1,9tdi žádný problémy. Je to Golf V, takže slušná kvalita.
S tou palubkou souhlasím. Navíc jsem viděl několik kusů, které měli kaz displeje
No u tohohle auta je snad lepší když to vůbec nesvítí... nechápu třeba to že koncern má u všech aut na platformě Golf V perfektní ovládání klimatroniku blbovzdorným kolečkem ale seat musí mít extra debilní tlačítka... o šíleném radiu škoda mluvit.


Seat interiéry nikdy neuměl a taky nechápu proč nepoužívá osvědčené ovladače od VW... Jen s výjimkou Exea, které je převlečená A4 a naštěstí šetřili a nevymýšleli nic seatovsky kreativního. Motor, určitě 1,9 TDI, nic jiného nedává smysl a při nešizené údržbě je uživitelný i co se týká oprav. Důležitá je známá minulost a u dovozů bacha na přiroubovaný DPF, u nás naštěstí takoví magoři nebyli aby za to ještě připláceli. CZ verze jsou i co se týká historie vhodnější.
respond
kosic
number of posts1
date of registration14.02.2013
Friday 13.02.2015 11:09, Interier
Muze mi pan Paul odpovedet co mysli tim, ze Seat nepouziva osvedcene VW koncernove ovladace? Mam Seat Leon 2008 a packy jsou koncernove, ovladac svetel na stejnym miste jako v kazdym koncernu a umisteni klimatizace na stredovem panelu je o 20cm vys jak treba u 02 (opravdu velkej problem). Design interieru a jeho libivost je individualni zalezitost a nema cenu o tom diskutovat
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Friday 13.02.2015 13:34, RE: Interier
kosic posted by:
Muze mi pan Paul odpovedet co mysli tim, ze Seat nepouziva osvedcene VW koncernove ovladace? Mam Seat Leon 2008 a packy jsou koncernove, ovladac svetel na stejnym miste jako v kazdym koncernu a umisteni klimatizace na stredovem panelu je o 20cm vys jak treba u 02 (opravdu velkej problem). Design interieru a jeho libivost je individualni zalezitost a nema cenu o tom diskutovat


Myslím, že Paul myslel ovládání klimatizace - to má Altea skutečně jiné a musím souhlasit s Paulem, že výrazně horší než Golf/Octavia. Stejně tak kvalita materiálů palubní desky je minimálně o třídu horší než u zmíněné sesterské dvojice. Mě osobně ještě vadí malý a navíc utopený otáčkoměr. Jinak auto jako celek není špatné a cena je přijatelnější než u sestřiček.
respond
Citroenak
number of posts724
date of registration13.04.2012
Friday 13.02.2015 13:48, Clanok kvalita
No nechcem nijako rypat, ale tentokrat v tom clanku boli vymenovane uz iba motory. Aj to okrem naftovych ani nebol opis ktore benzinove brat. Autor mohol aspon povytahovat nejake veci z fora, mozno by si spravil mensiu hanbu. Bieda. Len otazka, za tieto clanky dostava aj vyplatu? Ak ano, chcel by som sa prihlasit. Textov s takouto dlzkou poslem za den mailom mnoho. No nic, tu to zakoncim, aby tento moj postreh nebol dlhsi ako clanok.
respond
sepp
number of posts4
date of registration16.06.2017
Saturday 17.06.2017 10:34, Altea XL 2,0 tdi PD 103kW motor BKD 12/2007
Celkově potěší. Mám s ní najeto 140 000 km a koupil jsem při 60 000 km. Odešla mi pravá stahovačka okna a musím ještě vyměnit kabelový svazek dveří u řidiče. Každá z těhto oprav vyjde v autorizáku na zhruba 4000 Kč. Jinde výrazně levněji, tudíž nic hrozného. Nejvíc jsem se bál motoru. A tady je to největší překvapení. Všude se píše, jak je 2,0 tdi PD hrozný. Obecně jsou nic moc, ALE! V altee je jiná verze (BKD), než např. v passatu. Nejsou zde vyvažováky, ani filtr pevných částic ani problematická hřídelka pohonu mazání a ani problematické vstřikovače. Navíc je to 16V a hlava drží na více šroubech tudíž nehrozí vyvyklávání šroubů a netěsnost, jako u verze 8V u 2,0tdi nebo 1,9 tdi. Pokud člověk při výměně rozvodů nechá vyměnit i nevhodný šroub držící kladku v hlavě za šroub z 1,9 tdi, nehrozí jeho vytřžení po výměně rozvodů a jediný závažný problém tohoto motoru je vyřešen. Pak už si jen užívat jeho příjemně hrubiánského zátahu a slušné spotřeby při rychlé jízdě po mnoho dalších km.
Další příjemné překvapení je otázka chování auta na silnici. Na rodinné menší mpv je to skutečně překvapující. Přisuzuji to dobře řešené zadní nápravě.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.