0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia I - co všechno se pokazilo

category of topic classification: česká vozidla
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 26.09.2017 11:15, servis
Já nevím, jsou tam poruchy, které jsou asi bez diskuze, jako prasklá pružina, prolínání oleje (asi jasné kaluže pod autem), atd. Ale některé věci jako že odešly všechny čidla na výfuku, řídící jednotka, neustálé potíže s elektronikou, to mi připadá, že by to chtělo změnit servis. Druhou věcí je ještě ten reexport z Německa. Kdoví co s tím autem bylo, že se dostalo zpátky do Česka. Napadá mě něco, ale je to už omletá písnička.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Tuesday 26.09.2017 14:48, RE:
Měli jsme na firmě dva kousky s 1.4, r.v. 2001 a 02 auta nalítala přes 250 tis naprsoto bez problémů, je se furt měnily žárovky ve světlech, to byl jedinný neduh, jinak standard servis. Ta jedna byla dokonce skoro po havarce na odpis, ale protože to bylo 2 měsíce staré auto, tak pojištovna to chtěla tvrdošíjně opravit a i přes to to auto ještě dalších 5 let jezdilo. Takže tady si myslím, že je problém v autu jako takovém a to nejsem zastánce koncernu, protož e F1 byla poctivé auto ještě.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 26.09.2017 14:53, RE:
driver111 posted by:
Měli jsme na firmě dva kousky s 1.4, r.v. 2001 a 02 auta nalítala přes 250 tis naprsoto bez problémů, je se furt měnily žárovky ve světlech, to byl jedinný neduh, jinak standard servis. Ta jedna byla dokonce skoro po havarce na odpis, ale protože to bylo 2 měsíce staré auto, tak pojištovna to chtěla tvrdošíjně opravit a i přes to to auto ještě dalších 5 let jezdilo. Takže tady si myslím, že je problém v autu jako takovém a to nejsem zastánce koncernu, protož e F1 byla poctivé auto ještě.


A co ty obligátní ložiska v předních kolech, o kterých se mluvilo, že vydrží sotva 30 tisíc km. Ty vydržely taky těch 250 tisíc km?
respond
ctverak
number of posts255
date of registration01.08.2007
Tuesday 26.09.2017 15:33, RE: servis
Fabie I gen byla na dnešní dobu velmi kvalitní auto, typické závady se najdou ale jinak kromě obvykle chudé výbavy jde o velmi spolehlivé auto.
Rozličné chyby na elektronice motoru by mohl způsobovat kabelový svazek v motorovém prostoru, který díky nevhodné trase se koupe ve vodě a časem degraduje izolace což potom způsobuje různé závady na řízení motoru, servisy svazek rozplétaly a zabezpečovali aby nebyl při dšti ve vodě ale tohle je známá závada a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.


respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 26.09.2017 15:39, RE: servis
ctverak posted by:
... a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.


Já nejsem David, ale myslím, že by souhlasil.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Tuesday 26.09.2017 16:42, RE:
Koloss posted by:
driver111 posted by:
Měli jsme na firmě dva kousky s 1.4, r.v. 2001 a 02 auta nalítala přes 250 tis naprsoto bez problémů, je se furt měnily žárovky ve světlech, to byl jedinný neduh, jinak standard servis. Ta jedna byla dokonce skoro po havarce na odpis, ale protože to bylo 2 měsíce staré auto, tak pojištovna to chtěla tvrdošíjně opravit a i přes to to auto ještě dalších 5 let jezdilo. Takže tady si myslím, že je problém v autu jako takovém a to nejsem zastánce koncernu, protož e F1 byla poctivé auto ještě.
A co ty obligátní ložiska v předních kolech, o kterých se mluvilo, že vydrží sotva 30 tisíc km. Ty vydržely taky těch 250 tisíc km?


Čoveče, to si ani už po těch letech moc neuvědomuju, vím že se neměnila nijak často, ale určitě to nebylo po 30 tisících, ty kilometry to mělo za třičtvrte roku to auto, takže to bychom s tím museli být furt v servisu a to si nějak neuvědomuju, fakt kdyby to bylo často, tak by mi to utkvělo v paměti, bo jsem ty auta měl na starosti. Vydrželo to určitě mnohem dýl, zase na firmě jsme nebyli žádná prasata a o auta jsem se starali poctivě, proto jsem s tím celkově neměli větší problémy.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Tuesday 26.09.2017 17:01, Můžu jen potvrdit zkušenost autora článku
Když jsem v roce 2003 koupil NOVOU Fábii HTP 40kw, myslel jsem si, že to bude auto na 15 let, protože mi vůz vlastně vyhovoval, jak velikostí, tak komfortem. Po pěti letech jsem se s velikou radostí vozu zbavil, ale neměl jsem to srdce to prodat komukoliv jinému, než opět dealeru Škodě, aby převzal zodpovědnost za svou "kvalitu" (autoplus nabízel záruku na ojetinu dalšímu kupci).

Tak začnu se svou historií
- 2004 odešlo komplet servo, vyměněno v záruce
- 2005-2009 permanentně se zasekávala mechanika otevírání pátých dveří, opravováno několikrát
- 2007 problém s geometrií přední nápravy, vůz táhnul doleva, několikrát marně opravováno v Škoda servisu
- 2007 odpadl nám zadní tlumič výfuku, zrezivěl ve spoji, rozsypal se vnitřek
- 2008-2009 opakovaně se rozsvěcovala kontrolka "porucha motoru", opravováno několikrát opět u dealera Škody, nakonec opraveno, asi na po čtvrté :-S
- 2008 přestal funguvat ostřikovač zadního okna, oprava by znamenala demontáž stropu, necháno tak
- 2003-2009 cca co čtrvt roku měněny žárovky ve světlech, vzdal jsem to a začal kupovat nejlevnější
- asi po 80000km se velmi zhoršila kultivovanost motoru, vůz začal být hodně hlučný, výměna výfuku nepomohla atd

Vůz jsem už nevydržel užívat, nejvíce mě vadilo mírné táhnutí doleva a hlučnost. Absence ABS a airbagu spolujezdce a klimatizace prodej jen urychlila.
respond
*autofans*
number of posts159
date of registration21.11.2008
Tuesday 26.09.2017 22:29, Není to takový zázrak
Skoro rok jsem to s tímto údajně nezmarem z Boleslavi také vydržel. Nejvíce doporučovaný motor 1.4 16v 55kW mi baštil jen o necelé 2 litry méně benzinu než později 170 benzinových koní ve Volvu. Motor lehce bral olej, ložiska kol a mizerná přední ramena už jsou známá věc. Do dneška si vzpomínám na omlácené achilovky od té hovadské páčky nastavování pojezdu sedadla a na nepohodlí na delší cesty . Jaké bylo překvapení, když za 176cm vysokého řidiče nešla pohodlně umístit ani dětská sedačka typu vajíčko. Upřímně lituji každou českou rodinu, která se v tom ve 4 lidech vydávala k Jadranu a do dneška nepoznala, že trh nabízí i lepší auta. Ta měkčená palubka a znáček Elegance to u mě nezachránila. Snažím si vzpomenout na horší auto co jsem kdy vlastnil a myslím že kromě vrtošivého Una Logo mě nic nenapadá. Když jsem nedávno četl Vaculíkovi chvalozpěvy na Fabku s milionem km na hrbu, tak bych brečel. Kam až se česká autožurnalistika v kombinaci s šikovným marketingem Škoda Auto dostala...
respond
danet - redakce TipCars
number of posts535
date of registration16.11.2012
Wednesday 27.09.2017 10:00, RE: Můžu jen potvrdit zkušenost autora článku
BobanHTP posted by:
Když jsem v roce 2003 koupil NOVOU Fábii HTP 40kw, myslel jsem si, že to bude auto na 15 let, protože mi vůz vlastně vyhovoval, jak velikostí, tak komfortem. Po pěti letech jsem se s velikou radostí vozu zbavil, ale neměl jsem to srdce to prodat komukoliv jinému, než opět dealeru Škodě, aby převzal zodpovědnost za svou "kvalitu" (autoplus nabízel záruku na ojetinu dalšímu kupci).Tak začnu se svou historií- 2004 odešlo komplet servo, vyměněno v záruce- 2005-2009 permanentně se zasekávala mechanika otevírání pátých dveří, opravováno několikrát- 2007 problém s geometrií přední nápravy, vůz táhnul doleva, několikrát marně opravováno v Škoda servisu- 2007 odpadl nám zadní tlumič výfuku, zrezivěl ve spoji, rozsypal se vnitřek- 2008-2009 opakovaně se rozsvěcovala kontrolka "porucha motoru", opravováno několikrát opět u dealera Škody, nakonec opraveno, asi na po čtvrté :-S - 2008 přestal funguvat ostřikovač zadního okna, oprava by znamenala demontáž stropu, necháno tak- 2003-2009 cca co čtrvt roku měněny žárovky ve světlech, vzdal jsem to a začal kupovat nejlevnější - asi po 80000km se velmi zhoršila kultivovanost motoru, vůz začal být hodně hlučný, výměna výfuku nepomohla atdVůz jsem už nevydržel užívat, nejvíce mě vadilo mírné táhnutí doleva a hlučnost. Absence ABS a airbagu spolujezdce a klimatizace prodej jen urychlila.


Dobrý den, sepište prosím Vaše zkušenosti do samostatné recenze. Děkujeme
respond
ctverak
number of posts255
date of registration01.08.2007
Wednesday 27.09.2017 12:21, RE: servis
Koloss posted by:
ctverak posted by:
... a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.
Já nejsem David, ale myslím, že by souhlasil.


Promiň, to bude tím Mondeem na nickem :)
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 27.09.2017 12:29, RE: servis
ctverak posted by:
Koloss posted by:
ctverak posted by:
... a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.
Já nejsem David, ale myslím, že by souhlasil.
Promiň, to bude tím Mondeem na nickem :)


David má modré.
respond
David V
number of posts2054
date of registration16.05.2007
Wednesday 27.09.2017 18:18, RE: servis
Koloss posted by:
ctverak posted by:
Koloss posted by:
ctverak posted by:
... a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.
Já nejsem David, ale myslím, že by souhlasil.
Promiň, to bude tím Mondeem na nickem :)
David má modré.


Jen pro srovnání barev a nicků
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 27.09.2017 20:03, To nic není
Soused má přesně tuhle fabii a porouchalo se mu toho daleko víc než vám všem dohromady.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Friday 29.09.2017 10:07, RE: To nic není
Fanda posted by:
Soused má přesně tuhle fabii a porouchalo se mu toho daleko víc než vám všem dohromady.


To vubec nevadi, je to prece skodovka
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.