0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia - jak jezdí sedmnáctiletá česká klasika?

category of topic classification: česká vozidla
bulawaio
number of posts62
date of registration18.06.2013
Tuesday 01.11.2016 07:02, Kvalita
Super recenze, objektivní.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Tuesday 01.11.2016 08:32, konečně něco pravdivého
Po delší době jsem si zde přečetl objektivní recenzi na auto. Sice trochu zmateně napsanou, ale reálně popisující skutečnost. Tleskám.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 01.11.2016 20:00, Felicie
Auto jsem kdysi míval ,také již s vícebodovým vstřikováním ,ale bohužel ve slabší verzi 4O kw,auto dokázalo překonat tachometrových 150 km,Pelhřimov Jesník,nějaké ty cesty po Jesenicku dávalo za šest litrů podle dotankování,nemělo palubní počítač,je pravda,že jsem ji prodával málo ojetou s 86 000 km.
respond
Hotelix
number of posts4
date of registration17.10.2016
Tuesday 01.11.2016 21:07, Souhlas
Super recenze, dokážu se konečně stotožnit, jsem také (ehm, hrdým) vlastníkem Feldy 1.3 50kW. Jen popíchnutí k rychlosti. Dal jsem tachometrových 185 za hodinu, GPS jsem neměl, tak nevím kolik to bylo fakt, ale 180 by mohlo. A bylo to v neděli v pět ráno na novým úseku "D6" u Lubence směr Praha, z toho kopce dolů. Vítr do zad neumím zhodnotit ale ... Ale. Zážitek nemusí být pozitivní, musí být silný. Tenhle byl
respond
AnderN
number of posts53
date of registration09.05.2007
Tuesday 01.11.2016 23:43, Felicia
Měli jsme doma Felicii Combi se stejným motorem a měla v TP psanou rychlost 162 km/h, našel jsem scan toho TP. A jsem si celkem jistý, že na dálnici z kopce, jak už psal někdo nade mnou, neměla problém tuto rychlost překonat, protože pátý rychlostní stupeň byl poměrně dlouhý a uvedenou max. rychlost auto dosahovalo lehce nad 4500 rpm. Spotřeba se samozřejmě lišila podle stylu užívání a typu provozu -- ve městě nebo na dálnici pod 7 litrů ani náhodou, ale klidné tempo na okresní silnici srazilo spotřebu k 6 l/100 km. Felicie nebyly žádný řidičský zážitek, ale byly to vozy s dobrou užitnou hodnotou. Když už máme tu památku zesnulých, tak na ni v dobrém vzpomínáme
respond
Tycoon
number of posts62
date of registration05.11.2011
Wednesday 02.11.2016 18:00, RE: Souhlas
Hotelix posted by:
Super recenze, dokážu se konečně stotožnit, jsem také (ehm, hrdým) vlastníkem Feldy 1.3 50kW. Jen popíchnutí k rychlosti. Dal jsem tachometrových 185 za hodinu, GPS jsem neměl, tak nevím kolik to bylo fakt, ale 180 by mohlo. A bylo to v neděli v pět ráno na novým úseku "D6" u Lubence směr Praha, z toho kopce dolů. Vítr do zad neumím zhodnotit ale ... Ale. Zážitek nemusí být pozitivní, musí být silný. Tenhle byl


Tak podle podrobného výpisu údržby to vypadá, že majitel nikdy nemělil vzduchový filtr. Když k tomu připočteme převodovku z motorizace 1.6, která má delší převody, tak to holt motrůrek neměl jednoduché
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Thursday 03.11.2016 11:41, Forman
Já měl zase poslední rok výroby 1994 Formana, což už byl v podstatě felicie jen se starou palubkou a kastlí, dotáhl mi ho tenkrát známý z holandska v roce 96. Auto vydrželo doma 10 let a ke konci už spíš stálo jako nouzové vozidlo, ale byla to raketa - byl jsem mladý a chtěl, aby to jelo - takže začali úpravy, ale až v momentě, kdy mi to začalo žrát vodu - takže novou hlavou z tréninkového fačka na rally to začalo, ostrá vačka, převodovka, stavitelné HP tlumiče, předělané sání, laděný výfuk,magnesiová kola značky tecnomagnesio, jo a ještě jsem byl asi v roce 1999 jeden z prvních co tam dával čipovanou řídící jednotku, nebo spíš měnil kus za kus a samo, že byly jiné brzdy. Auto potom trha lo asfalt a jízda byla neskutečná, tím že kamarád jezdil tenkrát rally a rozbil svého tréninkového fanouše, jsem měl k těm dílům dobrý přístup :) . Auto bych hodnotil až na zmíněný problém s hlavou naprosto jako spolehlivé a ještě když bylo v původním stavu, tak jsem byl sním 2x v Itálii a auto jelo cca za 6,5 litru. velký kufr, ten se vždy hodil. Auto bylo dobrý služebník za málo peněz. Potom už to začalo korodovat a prodal ho, ale doteď na něj vzpomínám z láskou.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.