0
back
 

diskuze k tématu: 1.8 T /3.2 FSI /1.2 TSI/ 1.4 TSI/ 1.8 TSI/ 2.0 TFSI

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady
Steve212
number of posts1
date of registration14.11.2024
Thursday 14.11.2024 21:19, 1.8 T /3.2 FSI /1.2 TSI/ 1.4 TSI/ 1.8 TSI/ 2.0 TFSI
Dobrý den mám docela problém ohledně výběru "spolehlivého motoru" mám ve výběru pár aut a vůbec nevím jaký motor do daného modelu vybrat jedná se o starší vozy takže technický stav vozidla si samozřejmě pohlídám. Jako hlavní favorit je Škoda Roomster 1.2tsi 77kw dále Škoda Octavia II 1.4 TSI 1.8TSI popřípadě RS 2.0tfsi / VW Passat B6 1.8TSI 2.0TFSI / Touran 1.4TSI a dále Audi A4 B7 1.8T 3.2FSI je nutno říct že spotřebu neřeším moje jediné požadavky na auto jsou Combi,MPV zkrátka něco většího pak "spolehlivost" klimatizace a střešní nosič
Dlouhodobější zkušenosti mám s vozy např:
Octavia 1.8t - klidně bych bral znova
Octavia II 1.9tdi 77kw - nikdy více
E46 330xd , 330i - netřeba komentovat
E61 530d - mám doteď
A5 3.0tdi quattro - mám doteď
Plánovaný nájezd s hledaným vozem cca 10-20tis ročně záleží jak se mi auto bude líbit ?nejedná se mi ani tak moc o výkon jako o praktičnost ale zároveň bych chtěl "bezpečně předjet" vůz by měl sloužit jako pracovně částečně rodinné auto nyní na toto mám Fabii I (combi) 1.2htp i když tomu autu nemůžu absolutně nic vytknout i když to zní vtipně tak svým způsobem to auto jede ale prostě cesta 200km je za trest předem děkuji za jakékoliv vyjádření /odpověď popřípadě klidně návrh i jiného vozu měl jsem ještě v oku FF MK3 1.6 - 2.0 benzín ale bohužel ta koroze...
respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Monday 18.11.2024 13:15, RE: 1.8 T /3.2 FSI /1.2 TSI/ 1.4 TSI/ 1.8 TSI/ 2.0 TFSI
citation:
reakce na: Steve212, 14.11.2024 21:19 (Dobrý den mám docela problém o ...)


Tak 1,8 tsi a 2,0 tsi (tfsi) nebyly spolehlivé snad nikdy. Možná až "nové" 2,0 tsi s duálním vstřikováním, ale to se budeme bavit úplně o jiných modelových rocích.
1,8t je prehistorický nepřímovstřikový benzín, z uvedeného výběru jednoznačně nejspolehlivější. Ale sehnat zachovalý kus za rozumný peníze bude velmi složitý.
1,2 tsi a 1,4tsi s řetězem bych nebral. Novější generace s řemenem už jsou aspoň průměrně spolehlivý.
3,2fsi velkou spolehlivostí taky nikdy neoplýval...
Přijde mi zvláštní zařadit do výběru passat B6, ale kvůli korozi vyřadit focus III. generace. Protože passat ta koroze trápí mnohem více.
V dotazu chybí ale úplně to nejpodstatnější. Kolik by to auto mělo stát peněz.
Pokud to má být jakžtakž velký, relativně svižný, ale ne moc drahý, tak dává smysl třeba Honda accor 8. generace, Fiat Croma - tam je ale horší výběr benzínů, nebo Avensis s 2,0 benzínem...
Dražší, ale mnohem svižnější je potom třeba laguna III s 2,0turbo...
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Friday 22.11.2024 09:36, RE: 1.8 T /3.2 FSI /1.2 TSI/ 1.4 TSI/ 1.8 TSI/ 2.0 TFSI
citation:
reakce na: Steve212, 14.11.2024 21:19 (Dobrý den mám docela problém o ...)


Ford Mondeo s benzínem 2,0i duratec, potažmo Mazda 6 2,0 DISI. Oba lety prověřené, poměrně dobře spolehlivé. Mazda je přímý vstřik, takže krátké trasy a blablabla...Mondeo je nezničitelný motor. Jinak bych se rozhodně podíval i po Renaultu se starou osvědčenou 1,6 (Megane), chápu, řada lidí tady začne plivat, neb nemají zkušenost s <I> ve znaku, ale to je jejich chyba. O co má tento motor menší výkon (85kW) o to lepší spolehlivost má a to i auto jako celek a jako bonbus proti skoro všemu - nehnije. A dále bych já tedy aspoň do výběru zařadil Suzuki SX 4- Scross a jeho výtečnou atmo 1,6, výborný pohon 4x4 a poměrně dobrý kufr. Accord budou před smrtí, stejně tak jako Avensis. POkud není podmínka 4x4, jasná volba je však Mondeo. Na staré léty prověřené atmosféře se nemá co podělat a když náhodou ano, stačí prohrabat příkopy podél silniic. ND je všude mraky. Moje zkušenost je s Fordí 1,8i Duratec a nemohu říct ani jedno křivé slovo a to jak na motor, tak zejména na auto jako celek. Sice si občas snažilo jít svojí vlastní cestou (jako například přestalk zamykat záměk dveří spolujezdce, ale do druhého dne se to opravilo samo, stejně jako např. kontrolka airbagu, kde stačilo rukou sáhnout pod sedačku a pohnout konektorem). Jediný problém byl ventil řízení volnoběhu. Ten jsem měnil a stál pacholek asi 6tCZK.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.