0
back
 

diskuze k tématu: Ojetou Octavii s 1,4 TSI nebo 1,8 TSI?

category of topic classification: česká vozidla
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Monday 21.11.2016 10:09, To je hezký
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Monday 21.11.2016 10:59, RE: To je hezký
Fanda posted by:
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.


Jedinej, kdo to považuje za svatej grál automoto. A jediná hlásná trouba tady. S neskrývaným positivismem. Jestli je to za peníze, tak ok, ale jestli zadarmo....
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Monday 21.11.2016 11:12, RE
Tak to je ulet
Ted jsem to vlakno docetl, a zjistuju, ze koncern nema v nabidce funkcni motor. Bezninaky neprezijou zaruku a s naftou se neda jezdit (muzu potvrdit ze 1.6TDi je uzivatelsky to nejhorsi s cim jsem kdy jel)

respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Monday 21.11.2016 11:55, RE: To je hezký
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.
Jedinej, kdo to považuje za svatej grál automoto. A jediná hlásná trouba tady. S neskrývaným positivismem. Jestli je to za peníze, tak ok, ale jestli zadarmo....


Pavlíku , Líbí se mi i například dlouhodobé testy na 100 000 km,co dělá AutoBild,mimo jiné všechny vozy s motory Tsi tam poměrně dobře uspěly.Většina jich je v první třetině pořadí.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Monday 21.11.2016 20:40, RE: To je hezký
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.
Jedinej, kdo to považuje za svatej grál automoto. A jediná hlásná trouba tady. S neskrývaným positivismem. Jestli je to za peníze, tak ok, ale jestli zadarmo....
Pavlíku , Líbí se mi i například dlouhodobé testy na 100 000 km,co dělá AutoBild,mimo jiné všechny vozy s motory Tsi tam poměrně dobře uspěly.Většina jich je v první třetině pořadí.


Nějak jsem nepochopil, proč cituješ Pepeho a odpovídáš mě.... asi chyba v metrixu .
A vyvedu tě z omylu, SM nečtu a rozhodně bych si ten škvár za své peníze nekoupil. Kupuje to kolega s podobnou škodofilní úchylkou jako máš ty. Občas mi nějaký ten "objektivní test" ukáže a slintá jak dobře si vybral svůj koncernový vergl. Docela mě překvapilo, že ho z téhle úchylky nevyléčil jeho (výše zmíněný) Passat CC se zapečeným motorem po cca 150 tis. km - koupil si A5 2,0 TDI, takže léčba bude asi dlouhodobější (zatím řešil během prvního roku jen 4 reklamace ).
respond
GSX1100G
number of posts120
date of registration02.12.2014
Tuesday 22.11.2016 08:54, 1,2TSI / 77kW / 8V / 2011 / zkušenost
Přidám pár postřehů po 210.000km s tímto motorem. Jsem přesvědčen, že při dodržování těchto pravidel s motorem nebývají problémy :
1) netrápit studený min. 5km
2) vychlazovat po dojetí
3) netrápit dlouhodobou zátěží (160 po dálnici není však problém)
4) olej vyměňovat sám, nebo u známého (vypouštět - neodsávat !!!)
5) olej vyměňovat už po 20.000km
6) každých 5000km nalít do nádrže čistič vstřiků od kohokoliv (STP je však ideál) - toto je velmi nutné !
7) po dlouhém ostrém předjetí na chvíli zvolnit
8) používat benzin u Eurooilu 95 drive, či jinou alternativu (mám dlouhodobě odzkoušeno)

Za celou dobu provozu je spotřeba 5,8l/100km a motor šlape doslova jako hodinky. Za celou dobu dolit 1dcl oleje těsně před jeho výměnou. Řetěz měněn v záruce na 25.000km a preventivně na 85.000km. Vše ostatní původní. Jediná závada na 95.000km : zanesená klapka s nutností rozebrání a vyčištění. Proto to STP... Olej se vždy vyměňoval na 25.000km, bohužel vždy nedostatečným odsáváním ve značkovém servisu... Vidím okolo sebe ve firmě, že kdo to vše nedodržuje, má občas problém i při menším nájezdu. A prasata na auto nadávají nejvíc...
respond
marek
number of posts1
date of registration22.11.2016
Tuesday 22.11.2016 09:10, Ojetou Octavii s 1,4 TSI nebo 1,8 TSI?
a co mas za motor?1,4TSI nebo 1,8TSI?
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 22.11.2016 12:15, RE: To je hezký
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.
Jedinej, kdo to považuje za svatej grál automoto. A jediná hlásná trouba tady. S neskrývaným positivismem. Jestli je to za peníze, tak ok, ale jestli zadarmo....
Pavlíku , Líbí se mi i například dlouhodobé testy na 100 000 km,co dělá AutoBild,mimo jiné všechny vozy s motory Tsi tam poměrně dobře uspěly.Většina jich je v první třetině pořadí.
Nějak jsem nepochopil, proč cituješ Pepeho a odpovídáš mě.... asi chyba v metrixu .A vyvedu tě z omylu, SM nečtu a rozhodně bych si ten škvár za své peníze nekoupil. Kupuje to kolega s podobnou škodofilní úchylkou jako máš ty. Občas mi nějaký ten "objektivní test" ukáže a slintá jak dobře si vybral svůj koncernový vergl. Docela mě překvapilo, že ho z téhle úchylky nevyléčil jeho (výše zmíněný) Passat CC se zapečeným motorem po cca 150 tis. km - koupil si A5 2,0 TDI, takže léčba bude asi dlouhodobější (zatím řešil během prvního roku jen 4 reklamace ).


Pepé,původně jsem již nechtěl reagovat,ale SM není zdaleka jen o srovnávacích testech ,rozhodně tento časopis nehodlám někomu nutit,ale sám si tam přečtu spoustu pro mě opravdu zajímavých věcí,ale jak jsem již psal nečtu pouze SM,ale i ostatní.Zároveň se mi i líbí,pořady od pana Jakuba Rejlka.Nerozumím,ale tomu,že SM je pro Tebe škvár a zároveň celkem pravidelně čteš TipCars,který je co se týká úrovně informací podstatně níže.
respond
Kojot027
number of posts111
date of registration02.01.2011
Wednesday 23.11.2016 14:55, Olej
0-W30 Shell mají skoro na každé pumpě od 950 do 1100:)
respond
David V
number of posts2053
date of registration16.05.2007
Wednesday 23.11.2016 15:10, RE: Olej
Kojot027 posted by:
0-W30 Shell mají skoro na každé pumpě od 950 do 1100:)


Jo, ta cena sedí i pro internetové obchody ....., ale pro 4 litry.
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Wednesday 23.11.2016 21:40, RE: To je hezký
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.
Jedinej, kdo to považuje za svatej grál automoto. A jediná hlásná trouba tady. S neskrývaným positivismem. Jestli je to za peníze, tak ok, ale jestli zadarmo....
Pavlíku , Líbí se mi i například dlouhodobé testy na 100 000 km,co dělá AutoBild,mimo jiné všechny vozy s motory Tsi tam poměrně dobře uspěly.Většina jich je v první třetině pořadí.
Nějak jsem nepochopil, proč cituješ Pepeho a odpovídáš mě.... asi chyba v metrixu .A vyvedu tě z omylu, SM nečtu a rozhodně bych si ten škvár za své peníze nekoupil. Kupuje to kolega s podobnou škodofilní úchylkou jako máš ty. Občas mi nějaký ten "objektivní test" ukáže a slintá jak dobře si vybral svůj koncernový vergl. Docela mě překvapilo, že ho z téhle úchylky nevyléčil jeho (výše zmíněný) Passat CC se zapečeným motorem po cca 150 tis. km - koupil si A5 2,0 TDI, takže léčba bude asi dlouhodobější (zatím řešil během prvního roku jen 4 reklamace ).
Pepé,původně jsem již nechtěl reagovat,ale SM není zdaleka jen o srovnávacích testech ,rozhodně tento časopis nehodlám někomu nutit,ale sám si tam přečtu spoustu pro mě opravdu zajímavých věcí,ale jak jsem již psal nečtu pouze SM,ale i ostatní.Zároveň se mi i líbí,pořady od pana Jakuba Rejlka.Nerozumím,ale tomu,že SM je pro Tebe škvár a zároveň celkem pravidelně čteš TipCars,který je co se týká úrovně informací podstatně níže.


Promiň, my 2 s Pavlíkem jsme opravdu 2 různí lidé (ani se neznáme), nikoliv 1 a jeho alter ego...
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Thursday 24.11.2016 20:57, RE: To je hezký
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.
Jedinej, kdo to považuje za svatej grál automoto. A jediná hlásná trouba tady. S neskrývaným positivismem. Jestli je to za peníze, tak ok, ale jestli zadarmo....
Pavlíku , Líbí se mi i například dlouhodobé testy na 100 000 km,co dělá AutoBild,mimo jiné všechny vozy s motory Tsi tam poměrně dobře uspěly.Většina jich je v první třetině pořadí.
Nějak jsem nepochopil, proč cituješ Pepeho a odpovídáš mě.... asi chyba v metrixu .A vyvedu tě z omylu, SM nečtu a rozhodně bych si ten škvár za své peníze nekoupil. Kupuje to kolega s podobnou škodofilní úchylkou jako máš ty. Občas mi nějaký ten "objektivní test" ukáže a slintá jak dobře si vybral svůj koncernový vergl. Docela mě překvapilo, že ho z téhle úchylky nevyléčil jeho (výše zmíněný) Passat CC se zapečeným motorem po cca 150 tis. km - koupil si A5 2,0 TDI, takže léčba bude asi dlouhodobější (zatím řešil během prvního roku jen 4 reklamace ).
Pepé,původně jsem již nechtěl reagovat,ale SM není zdaleka jen o srovnávacích testech ,rozhodně tento časopis nehodlám někomu nutit,ale sám si tam přečtu spoustu pro mě opravdu zajímavých věcí,ale jak jsem již psal nečtu pouze SM,ale i ostatní.Zároveň se mi i líbí,pořady od pana Jakuba Rejlka.Nerozumím,ale tomu,že SM je pro Tebe škvár a zároveň celkem pravidelně čteš TipCars,který je co se týká úrovně informací podstatně níže.
Promiň, my 2 s Pavlíkem jsme opravdu 2 různí lidé (ani se neznáme), nikoliv 1 a jeho alter ego...


On si to Fanda ve světě motorů, nepřečetl, tak to neví .
respond
Abík
number of posts93
date of registration20.01.2009
Saturday 26.11.2016 12:39, Než rozeberu olejožrouta, je dobré udělat toto:
Půjčit si měřič kompresních tlaků. U studeného motoru vyndat svíčky, změřit kompresní tlaky a zapsat. Potom vypustit olej z motoru. Oleje jsou řídké a při teplotě i kolem 15 st. tečou dobře. Když ne, tak dát pod vanu vařič na náký čas to ohřívat. Potom dát písty do střední úvrati. Do každého válce vpravit přiměřeně stejné množství petroleje ( asi tak1,5 dcl.). A nechat auto stát. Druhý den zkontrolovat, kolik petroleje proniklo do olejové vany. Jestli protekl všechen, tak postup opakuji. Je-li příčina v zakarbonovaných pístních kroužcích, tak by měl petrolej úsady rozpustit. Před dalším kontrolním měřením odsaji a poté startovacími otáčkami vystříkám petrolej z válců. Pochopitelně, že motor překryji hadry. A provedu další změření kompresních tlaků. Nenastane-li zlepšení a petrolej stále snadno proniká do skrz kroužky, bude nutná výměna. V některých případech nastane zlepšení. Tím se dá ušetřit poměrně značné množství peněz, než začnu házet flintu do žita. A věřte mi, že to málokdy končí u slibovaných 34 tis. Kč.
respond
i
number of posts36
date of registration09.05.2007
Friday 21.04.2017 14:33, SM
Dobrý den,
tlaku se nevyhne žádné, zejména pak tištěné periodikum, nicméně od doby zániku časopisu Auto Ojetiny je SM jediným časopisem schopným napsat opravdu kvalitní recenzi ojetiny. Autoři, jmenovitě pan Vaculík, jsou skutečnými odborníky, kteří se nebojí zašpinit si ruce a napsat jak daný problém řešit, případně poradit kde Vám pomohou. Vím to z vlastní zkušenosti, kdy kombinovanou závadu na mém vozidle nebylo schopno vyřešit celkem 5 servisů (včetně 1 autorizovaného) a řešením problému bylo až svěření se odborníkům doporučeným panem Vaculíkem.
V dávno minulých časech jsem kupoval vizuální porno braky typu Speed, Autocar, Top Gear apod., které však naprosto nic nepřinášejí ani neporadí, pouze překládají zahraniční testy nových vozů. Pozn. v těchto časopisech rovněž koncernové vozy vycházejí velmi dobře, stejně jako Mini, PSA a zbytek megapropadáku s THP a jiné.
respond
Ketuz
number of posts1
date of registration20.10.2018
Saturday 20.10.2018 17:33, RE: 1,4 TSI nebo 1,8TSI
citation:
reakce na: ctverak, 11.11.2016 07:31 (1,4 TSI nebo 1,8TSI. Z těchto ...)


Mám možnost koupit Octavia 1,8tsi rok výroby 2013 najeto 130 tkm. Motor by tedy měl být u dobry? Jaký je reálný nájezd km z pohledu spolehlivosti motoru? Děkuji
respond
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.