0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II: vše o motorech (1. díl)

category of topic classification: česká vozidla
auticky
number of posts14
date of registration15.09.2011
Friday 04.03.2016 13:06, Krátký komentář
Dobrý den, článek je určitě dobrý počin, jen je bohužel příliš povrchní. Chybí mi detailnější Např. u motorů 1,8 TSI je zcela zásadní 10/2011 - kvůli spotřebě oleje - jiná tlouštka kroužků atd. Totéž pro 2,0 TSI atd. Dost zásadní je i u motoru 1,2 TSI změna provedení ze starého na nové - nejde o rozvody ale o konstrukci, chlazení svodů vodou (dramatická změna spotřeby benzínu), chybí detailnější komentář k problematickému motoru 1,4 TSI atd.
respond
nahlásit
Tycoon
number of posts62
date of registration05.11.2011
Saturday 05.03.2016 20:02, RE: Krátký komentář
auticky posted by:
Dobrý den, článek je určitě dobrý počin, jen je bohužel příliš povrchní. Chybí mi detailnější Např. u motorů 1,8 TSI je zcela zásadní 10/2011 - kvůli spotřebě oleje - jiná tlouštka kroužků atd. Totéž pro 2,0 TSI atd. Dost zásadní je i u motoru 1,2 TSI změna provedení ze starého na nové - nejde o rozvody ale o konstrukci, chlazení svodů vodou (dramatická změna spotřeby benzínu), chybí detailnější komentář k problematickému motoru 1,4 TSI atd.


Počítal jsem to a na našem trhu ji šlo koupit se 17 různými motory (další typy se montovaly pro mimoevropské trhy). Už kvůli tomu některé méně časté motory v článku vůbec nejsou uvedeny, např. 1.6 LPG nebo 2.0 TSI.
Některé motory byly v průběhu výroby konstrukčně upravovány, u některých motorů existovaly další podvarianty. Takže kdybys to chtěl opravdu podrobně, bude z toho román.
respond
nahlásit
gottak
number of posts234
date of registration10.06.2010
Sunday 06.03.2016 19:37, RE: Krátký komentář
auticky posted by:
Dobrý den, článek je určitě dobrý počin, jen je bohužel příliš povrchní. Chybí mi detailnější Např. u motorů 1,8 TSI je zcela zásadní 10/2011 - kvůli spotřebě oleje - jiná tlouštka kroužků atd. Totéž pro 2,0 TSI atd. Dost zásadní je i u motoru 1,2 TSI změna provedení ze starého na nové - nejde o rozvody ale o konstrukci, chlazení svodů vodou (dramatická změna spotřeby benzínu), chybí detailnější komentář k problematickému motoru 1,4 TSI atd.


Detailnejsí informace hledej v minulých ročnících Sveta motoru, v rubrice Bazar tak vychazel serial o skodovackych motorech, nejen do Ochcavky.....Velmi detailni informace
respond
nahlásit
JakubR
number of posts24
date of registration19.11.2009
Wednesday 23.03.2016 18:22, RE: Krátký komentář
auticky posted by:
Dobrý den, článek je určitě dobrý počin, jen je bohužel příliš povrchní. Chybí mi detailnější Např. u motorů 1,8 TSI je zcela zásadní 10/2011 - kvůli spotřebě oleje - jiná tlouštka kroužků atd. Totéž pro 2,0 TSI atd. Dost zásadní je i u motoru 1,2 TSI změna provedení ze starého na nové - nejde o rozvody ale o konstrukci, chlazení svodů vodou (dramatická změna spotřeby benzínu), chybí detailnější komentář k problematickému motoru 1,4 TSI atd.


souhlas, a taky detailnější info o spolehlivosti motoru 2.0 FSI..

už jen fakt, kolik je různých verzí motorů, úprav a změn varuje, že motorická spolehlivost nebude předností ochcávek.
respond
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.