0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Scout - ojetina pod lupou

category of topic classification: česká vozidla
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 13.03.2016 13:23, wtf
Scout je oplastovaná oktávka. těma plastama se na motorech nic nemění. Kdo ty dotazy vybírá?
respond
Gagarin_CCCP
number of posts66
date of registration02.01.2012
Monday 14.03.2016 07:40, kdo ty dotazy sem dava?
Jak pise kolega nahore, kdo sem ty dotazy dava....furt to samy do kola...kombik 100-150 tis.,vochcafka na milion zpusobu. Furt to same,co se tu da 100x najit!
respond
danet - redakce TipCars
number of posts536
date of registration16.11.2012
Monday 14.03.2016 09:32, Dotazy
Dobrý den, dotazy jsou čerpány ze zásobníku redakční poradny. Napište, o čem byste rádi četli. Budeme se těšit na Vaše tipy.
respond
Zdeny60
number of posts1232
date of registration08.09.2009
Monday 14.03.2016 13:33, Co bychom rádi? Japonské ojetiny 2-5 let staré.
Japonské značky tu prakticky chybí. Lexus IS-F , Impreza STI, Inifniti G37, G37 4x4, FX37, Lexus IS350 Japan/USA, Nissan 370, Mazda 3MPS nová/stará atd...Jaguar v benzínu libovolný, Cayenne v benzínu, Megane RS,
Furt jen samý naftový plečky a pokud možno Das Uberauto. Nebo Fordy... Nic víc.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 14.03.2016 14:43, RE: Co bychom rádi? Japonské ojetiny 2-5 let staré.
Zdeny60 posted by:
Japonské značky tu prakticky chybí. Lexus IS-F , Impreza STI, Inifniti G37, G37 4x4, FX37, Lexus IS350 Japan/USA, Nissan 370, Mazda 3MPS nová/stará atd...Jaguar v benzínu libovolný, Cayenne v benzínu, Megane RS, Furt jen samý naftový plečky a pokud možno Das Uberauto. Nebo Fordy... Nic víc.



Ani ne tak co chybí, tohle je dotaz do poradny a chápu, že se lidi na tyhle věci ptají. Ale Scout skutečně není nic jiného, než oplastovaná oktávka a s tím souvisí všechny motorizace, které jsou identické. Lexus IS-F je fajn, za život jsem potkal asi tři kusy. Megane RS už je asi zajímavější. Lexus 350 jsem nepotkal v životě ani jeden,protože se v EU neprodával nikdy.
respond
rzr1911
number of posts13
date of registration05.02.2013
Tuesday 15.03.2016 18:37, hmmm Scout
Kdo chce hledat najde. Oplastovaný kombi ve kterém se nachází i serie 2.0TDI se zmetkovou klikovkou, která víceméně bez varování praská. To se časem projevuje větší spotřebou oleje. Oprava drahá, pokud se to nechytí včas tak hodně drahá včetně výměny bloku motoru. Ale když to někdo chce..... Tak praví legenda.
Typ motoru a ceny oprav se dají sehnat na netu, stačí hledat.
respond
Martin.D
number of posts3
date of registration16.03.2016
Wednesday 16.03.2016 04:22, Scout
Scout a jeho motor tak trošku problém , ak sa bavíme o 2.0 fsi či 1.8 tsi tak sa budeme baviť aj o spotrebe 10+ , ja osobne som mal pár tisíc km keď žena zrušila auto - 2.0 tdi CR spotreba 8 l ( ale mám velmi ťažkú nohu )
Oblúkom by som sa vyhol 2.0 tdi PD ( konkrétne do scoutu sa dávali 16V s DPF )
A zamyslel či Scouta skutočne chcem pretože ceny sú priam neskutočné......to auto vyzerá skutočne dobre , dá sa z nim ísť aj na poľnu cestu ( ja som ovšem chytil aj spodok auta na obyčajnej polnej ceste ) podvozok to ma celkom fajn a interier no klasika octavia......no ta cena...
respond
ctverak
number of posts255
date of registration01.08.2007
Thursday 17.03.2016 12:28, RE: Scout
Scout je oblíbený a fakt drahý, možná by stálo za úvahu koupit klasickou OII 4x4 a tu předělat na Scouta, sada plastů se myslím dá sehnat do 10tis, v interiéru je těch rozdílů minimum.
Jako motor si kupte 2.0 TDI CR, bude s ním nejmíň starostí.
respond
ctverak
number of posts255
date of registration01.08.2007
Friday 18.03.2016 08:05, 1,8 TSI
Ohledně 1,8TSI bych byl dneska opatrný, napínák je jasný ale ten bude mít většina aut v bazaru vyměněný, horší je to se spotřebou oleje klidně 1,5l na 1000km což je ale extrém. Soudruzi v německu použili příliš tenké stírací kroužky, které se časem zalepí karbonem a pak to žere olej jak prokopnuté, a podle uživatelů je ta změna skoková během pár tisíc km. Pomůže jenom "malá" generálka motoru za cca 50 až 60tis. Na octavia clubu je o tomto motoru asi 100 stránková diskuze i s množstvím fotek rozebraným motorů.
1,8 TSI bych nekoupil, leda u auta s rokem výroby od 2012, kde jsou inovované písty se širšími kroužky.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Friday 18.03.2016 16:15, RE: 1,8 TSI
ctverak posted by:
Ohledně 1,8TSI bych byl dneska opatrný, napínák je jasný ale ten bude mít většina aut v bazaru vyměněný, horší je to se spotřebou oleje klidně 1,5l na 1000km což je ale extrém. Soudruzi v německu použili příliš tenké stírací kroužky, které se časem zalepí karbonem a pak to žere olej jak prokopnuté, a podle uživatelů je ta změna skoková během pár tisíc km. Pomůže jenom "malá" generálka motoru za cca 50 až 60tis. Na octavia clubu je o tomto motoru asi 100 stránková diskuze i s množstvím fotek rozebraným motorů. 1,8 TSI bych nekoupil, leda u auta s rokem výroby od 2012, kde jsou inovované písty se širšími kroužky.


Něco na tom bude - kolega přesně toto zažil u Passatu CC 1,8 TSI. Skokové zvýšení spotřeby oleje z cca 0,5l / 5000km na 0,75l / 1000km (najeto 170 tisíc km). Okamžitě auto prodal, právě na základě rady mechanika - prý je to obvyklá závada u tohoto motoru.
respond
Darek
number of posts1
date of registration13.02.2019
Wednesday 13.02.2019 20:27, RE: hmmm Scout
citation:
reakce na: rzr1911, 15.03.2016 18:37 (Kdo chce hledat najde. Oplasto ...)




Má škoda Octavia 2 scout facelift natáčacie xenóny?
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.