0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
Gawein
number of posts2
date of registration29.08.2013
Thursday 29.08.2013 11:42, Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 29.08.2013 14:24, RE: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
Gawein posted by:
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?


Toyotu, jednoznačně. Minimální zájem zlodějů, zůstatková cena +- stejná, servisní náklady budou u Toyoty nižší.
respond
Corlis
number of posts135
date of registration14.03.2007
Thursday 29.08.2013 16:16, RE: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
tomaskrtek posted by:
Gawein posted by:
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?
Toyotu, jednoznačně. Minimální zájem zlodějů, zůstatková cena +- stejná, servisní náklady budou u Toyoty nižší.


ano, jedině a zcela. Měl jsem možnost s ní 14dní jezdit, starší typ,paráda, naprosto dostačující pro potřeby rodiny, přepravy věcí, spotřeby atd
respond
dhs1
number of posts3
date of registration29.12.2009
Thursday 29.08.2013 17:34, verso
Jednoznačně Toyota Verso, spolehlivá atmosferická 1.8 je ideální motor do tohoto vozu. A myslím si že toyota v dané cenové relaci bude daleko lépe vybavena, než Octavia.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Thursday 29.08.2013 22:14, RE: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
tomaskrtek posted by:
Gawein posted by:
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?
Toyotu, jednoznačně. Minimální zájem zlodějů, zůstatková cena +- stejná, servisní náklady budou u Toyoty nižší.


Bez debat. Prodejnost ojetiny bude po x letech u Toyoty asi taky lepší. Starý atmosférický motor nebude záludný z hlediska budoucích nákladů.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Friday 30.08.2013 15:08, RE: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
Gawein posted by:
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?


Pokud by jsem si mohl dovolit utratit za auto přibližně ty samé peníze co Vy,tak bych si koupil sedmičkového Golfa s novým 1.4 TSI 103 kw.Dle zatím dostupných testů má ten motor zajímavé parametry a je s ním velmi dobré svezení.Navíc sedmičkový Golf je celkově hodně povedené auto.
respond
dhs1
number of posts3
date of registration29.12.2009
Friday 30.08.2013 17:29, 1.4tsi
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.
respond
Gawein
number of posts2
date of registration29.08.2013
Friday 30.08.2013 18:46, RE: 1.4tsi
dhs1 posted by:
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.


Dnes koupeno... Mazda 6 2013 2l benzín... :)
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Friday 30.08.2013 19:03, RE: 1.4tsi
dhs1 posted by:
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.


Výkon motoru 1.4 Tsi rozhodně není vyhnán otáčkami,kolik vydrží,to nevím.Ale to samé se před lety tvrdilo 1.8 T 110 kw a nakonec se ten motor projevil,jako nejlepší benzín pro O 1.A v Americe to vždy bylo trochu jinak.Nikdy se tam moc nekoukalo na cenu benzínu a také se tam tak zdaleka neřeší emise ,jako v EU.
respond
mykovec
number of posts33
date of registration13.12.2008
Friday 30.08.2013 21:58, RE: 1.4tsi
Fanda posted by:
dhs1 posted by:
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.
Výkon motoru 1.4 Tsi rozhodně není vyhnán otáčkami,kolik vydrží,to nevím.Ale to samé se před lety tvrdilo 1.8 T 110 kw a nakonec se ten motor projevil,jako nejlepší benzín pro O 1.A v Americe to vždy bylo trochu jinak.Nikdy se tam moc nekoukalo na cenu benzínu a také se tam tak zdaleka neřeší emise ,jako v EU.

V America právě emise řeší, a proto tam třeba moc osobních aut s naftovým motorem nekoupíte. To jenom fašisti v evropské komisi si myslí, že boj proti oxidu uhličitému je pupek světa
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Friday 30.08.2013 22:39, RE: 1.4tsi
Fanda posted by:
dhs1 posted by:
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.
Výkon motoru 1.4 Tsi rozhodně není vyhnán otáčkami,kolik vydrží,to nevím.Ale to samé se před lety tvrdilo 1.8 T 110 kw a nakonec se ten motor projevil,jako nejlepší benzín pro O 1.A v Americe to vždy bylo trochu jinak.Nikdy se tam moc nekoukalo na cenu benzínu a také se tam tak zdaleka neřeší emise ,jako v EU.


1.8L a 110 kW není až takový extrém. To by mohl mít i bez turba, viz dnešní atmo benzíny 1,6 s 97 kW. V obou případech cca 61 kW na 1L objemu.

Zatím mají TSi motory spíš problémy. Dobrovolně bych si ho nekoupil. Natož pak třeba v 5 roku starém autě.
respond
Rover623
number of posts96
date of registration14.04.2009
Saturday 31.08.2013 21:01, Toyota
Jednoznačně Toyota, to auto totiž lze opravovat (i když není potřeba to dělat příliš často). O3 a podobná auta (třeba zrovna ten Golf poslední a předposlední generace) jsou auta z nového konceptu VW, auto se neopravuje, ale rovnou se mění celé části. Spousta majitelů Golfa a vlastně i jiných modelů z koncernu VW byla velice nemile překvapena, že to co na straších modelech šlo vyměnit samostatně, to se nyní musí měnit jako celek protože to nejde rozebrat. Ale abych jen nehaněl VW, automobilky jako Hyundai nebo Kia (což je vlastně totéž, mají stejného vlastníka) vám auto plné podobných "pastí" prodají také.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.