0
back
 

diskuze k tématu: zvýšení výkonu u octavie

category of topic classification: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.04.2014 15:54, zvýšení výkonu u octavie
Dobrý den,
mám jeden dotaz, který se týká zvýšení výkonu u Octavie. Již jste tu měli článek, ale doma zase pokročila. Nyní si kupuji Octavii 4x4 2.0 tdi 110 kw. K výběru uvedo to, že Octavii RS jsem s vybrat nemohl (firemní vůz), ale chtěl jsem víceprvek a to šlo s 4x4 a to jsem tu možnost měl. Jelikož je 4x4 těžší a má dobré jízdní vlastnosti, chtěl bych po zajestí zvýšit výkon. Např. UR tuning nabízí pro tento motor 135kw/420nm. Také jsem četl, že 2.0 tdi má konstrukčně trochu jiný motor ve srovnání s 2.0 tdi bez víceprvku (blíže k RS, nebo stejný motor)? Prosím tedy o radu, zda po zajetí zvýšit výkon na zmiňované hodnoty (bez nějakých větších obav), které se +- rozvnají výkonu RS

Děkuji
respond
nahlásit
David V
number of posts2075
date of registration16.05.2007
Wednesday 23.04.2014 09:07, RE: zvýšení výkonu u octavie
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, mám jeden dotaz, který se týká zvýšení výkonu u Octavie. Již jste tu měli článek, ale doma zase pokročila. Nyní si kupuji Octavii 4x4 2.0 tdi 110 kw. K výběru uvedo to, že Octavii RS jsem s vybrat nemohl (firemní vůz), ale chtěl jsem víceprvek a to šlo s 4x4 a to jsem tu možnost měl. Jelikož je 4x4 těžší a má dobré jízdní vlastnosti, chtěl bych po zajestí zvýšit výkon. Např. UR tuning nabízí pro tento motor 135kw/420nm. Také jsem četl, že 2.0 tdi má konstrukčně trochu jiný motor ve srovnání s 2.0 tdi bez víceprvku (blíže k RS, nebo stejný motor)? Prosím tedy o radu, zda po zajetí zvýšit výkon na zmiňované hodnoty (bez nějakých větších obav), které se +- rozvnají výkonu RS Děkuji


Na takové dotazy se vždy obtížně reaguje. Pokud existují 2 výkonové verze stejného motoru a rozdíl je dosažen jiným SW (hodnota plnicího tlaku turba), pak lze říci, že zvýšení výkonu na vyšší hranici nebude mít negativní dopad do parametrů spalin a životnosti komponent.
Pokud se ovšem liší motory konstrukčně, pak je jedině výrobce schopen přepočítat životnost motoru a také potvrdit, že přenosová a brzdná soustava ty výkony zvládne.
Hlavní je to nepřehnat, aby palivo mělo dost času na odpar a nedostala se kapalina až na píst, protože se může píst takto propálit. Není neobvyklé, že některé čipované motory takto skončí.
respond
nahlásit
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 05.06.2014 13:10, re:
Dobrý den. Na Vaši otázku ohledně chiptuningu odpovím takto: kvalitně provedená úprava softwaru dokáže (zejména u turbodieselových motorů) znatelně zvýšit výkon při zachování stejné životnosti pohonné jednotky a většinou se i lehce sníží spotřeba. Tato úprava nemá příliš smysl u atmosférických benzínových motorů. Před provedením úpravy doporučuji kontaktovat odborníky, kteří tyto motory ladí.
respond
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.