0
back
 

diskuze k tématu: SsangYong Rexton 2.7 Xdi - auto jede a jede a jede...

category of topic classification: korejská vozidla
prcek
number of posts1
date of registration18.01.2021
Monday 18.01.2021 17:31, ... jede a jede
Ahoj zdravím příznivce rexton 2,7xdi a to mu podobné okolo roku vyroby 2006
Potvrzuji slova ňákýho rybáře ??? mám auto přes 2 roky a ve většině souhlasím s předchozím óbr příspěvkem..
Z těch negativních nahodilé výpadky a pazvuky včetně zablokované automatické převodovky což se dá vyřešit a řeším to již asi po osmé za dobu co s ním jezdím..
Ňákou tužku nebo něco ne zbytečně ostrého strčit do dírky ??? na dně před loketní opěrkou a koncem v prostoru s řadící pákou a závada prý až za 30.000 Kč na dalších pár stovek až tisíc km odstraněna stejně tak souhlasím s tím že nemá cenu rozebírat a zkoušet vše možné v případě že se občas něco poruchového ukáže...
Můj přístup je takový že pokud to po dvouch až třech znovu nastartování a rozjezdech zmizí tak to neřešit takhle mi to vychází zatím celou dobu
Co se týče tempomatu Ani nevím že auto dělali i bez něho u mě jím Rexík jak mu říkají mí dva kluci i já vybavené je
Za další poruchy bych vyjmenoval občasné takové divné přeskočení a nesprávné do řazení do polohy d tedy pohyb vpřed kdy při položení ruky na páku a při přidávání a ubírání plynu cítím pohyb související s těmito otáčkami ale pak najedu na nějakou nerovnost kterých u nás na českých vozovkách je pouze 99 procent ze sta ??? a problém je vyřešen hlubna to a skočí to zpět
Další věc že při větší zátěži tedy napařil jízda do kopce a nebo snaha proč se přidat plyn se zatížením například při jízdě s karavanem se mi rozsvítí na displeji kontrolka check a auto se dostane do asi nějakého nouzového režimu kdy otáčky nejdou přes 2800 a auto je celkově takový línější při zastavení vypnutí motoru respektive vyndání klíčku a opětovném nastartování problém zmizí respektive zhasne kontrolka a auto se již chová tak jak má někdy a to většinou po klidné jízdě kontrolka zhasne sama a auto se chová i bez zastavení Tak jak Před touto hláškou check
Další věc co mě teď v zimě téměř při každém nastartování trápí je strašidelné smrčiny a nepravidelny zvuk startéru ale myslím že tuto věc už jsem řešil jednou a byl to pouze zaneseny palivový nebo odkalovací nádobka mající souvislost s palivem? Teda aspoň předpokládám protože se mi potom rozsvítí kontrolka palivového filtru ale napodruhé vždy nastartuješ vesuvem Tak až přestane mrznout tak to zkusím znova do čeho vypláchnout a zašroubovat zpět
Další věc co mě jen minimálně trápí mě když dám plný rejd tak při pomalé jízdě mám pocit jakoby něco auto hrbolaté ho přijíždělo což tak není jde jenom o pocit myslel jsem že to je geometrie tak jsem auto nechal postelová ale mini problémek přetrvává
Jednou jsem si zahrál na mechanika Adele už nevím jakého návodu jsem jsi vyměnil repasovaný startér což byl pro mě absolutního laika kurňa problém ale po zdárné výměně pocit jak kdybych vyšel v ťapkách na Mont Everest ???
Z negativ snad už jen to že při konstrukci a řešení kličku na startování nikdo moc nepřemýšlel a klíček se mi skoro protáčel v tom plastovém obalu a nakonec i vypadl nějaký čip k imobilizéru který jsem u jednoho opravdu borce elektromechanika autoelektrikář a nebo kdo to byl v Hradci Králové vedle hřbitovu nechal opravit respektive deaktivovat za už nevím přesně asi 3000 a kromě toho že se na výše zmíněnou spotřebu 8 až 10 l dostanou jen v té nejhornější hranice a to nějak zvlášť auto nehoním spíš bych řekl že ho šetřím a s karavanem někde okolo 13 litrů toť vše negativních věcí

Co se týče pozitivních tak vše asi několikanásobně převyšují ty negativní a to hlavně na nerovné hrbolaté vymleté atd silnici kterou v Čechách téměř nenajdeme ? a v terénu ... zázračné auto ....mám za sebou i jeden tankodrom v letících těsně před Vánocemi jak už u nás zvykem bez ledu a jen a jen na blátě chlapi s opravdovými offroaďáky kroutili hlavou co to všechno vyjede ano sice jsem zapadl v obrovské jámě s ponořeným i cca do poloviny pneumatikami a to s dost jetými zimáky... dost s mými syny blbneme jak už v létě na jakémkoliv blátě nebo brodění Potůčky a říčkami Tak už v zimě na všem aspoň trošku přimrzlý zaváté sněhem naposledy předevčírem kdy jsme vyjížděli do půlky kopec který jsme museli jinak pracně šlapat auto s asistencí w předpokládám jako ?? umístěného na dně hned vedle řadící páky a s nějakou tou uzávěrkou....
Auto než aby zastavilo před nějakou brodící nebo jinak ztíženou trasou se snad radši roztrhlé venku což vzhledem k rámu asi není úplně reálné.. pohodlí při kožených vyhřívaných sedačkách až na léto kdy na sedačky instaluji chlazení v podobě dodatkového zakoupením takových těch vyhřívaných potahů vložek do zásuvky na 12V polohovatelné i zadní opěrky takže na dlouhé cesty k moři úplně perfektní zadní opěrky loktu polohovatelné všechny opěrky hlav masivní loketní opěrka zadních sedaček vše možné co vás napadne v elektrice včetně zpětných zrcátek včetně vyhřívání čelního skla pod stěrači bočních zadních skel zadní skla zpětné zrcátka a nevím co ještě všechno absolutně krásná palubka včetně miliardy funkcí pro nastavení muziky vše v originále od firmy boss obrovské obrazovky včetně navigace skvělého pocitu z jízdy nad běžnou výškou posedu kdy měřím víc jak 190 cm nemusím do auta zapadat jak do normální osobních aut moje maminka měřící sotva 160cm by sice potřebovala s nadsázkou dva tři schůdky ale od toho tam jsou ty poměrně masivní nášlapy kdy v kombinaci s masivními hagusy se dá při trošku zručnosti vyskočit rovnou na střechu plechy nejsou z papíru takže jim občasné šlápnutí neuškodí a pro nás prcky s víc než 190 cm po demontování jedné ze zadních sedaček se dá krásně spát při posunutí předních sedaček dopředu na maximum.... Auto bych určitě doporučil i pro někoho kdo do toho nechce sypat žádné velké peníze jenom ne každý servisák si na první dobrou umí poradit ale náhradní díly i přes zatím ještě pořád u nás v Čechách exotiku co se týče množství kusů jsou srovnatelné s ostatními běžnými automobilkami. Poohlížím se ještě po druhém kusů v tomto případě bych vzhledem ke spotřebě vyzkoušel jít do benzínu ale těchto aut je poměrně málo aspoň v kategorii do 20000 Kč...
S autem jsem vyprošťovat už tolik aut zapadlých ve škarpě že to ani nepočítám a rexton jakoby si všechny takovéhle příhody užíval.... Stejně tak jako všechny jízdy terénem...
Toť asi zatím vše omlouvám se za gramatiku a překlepy ...nechce se mi vše kontrolovat a tak pouze diktuji zprávu do telefonu
PS. Jak jste z popisování nešvarů pochopili jsem absolutní laik a neznalec
Mějte se fajn a všem dvoum drakům jak jsem se dozvěděl o názvu značky Ssanggggg Yyonggggg
Z D A R E C
respond
danet - redakce TipCars
number of posts535
date of registration16.11.2012
Tuesday 19.01.2021 08:09, RE: ... jede a jede
citation:
reakce na: prcek, 18.01.2021 17:31 (Ahoj zdravím příznivce rexton ...)


Dobrý den, budeme rádi, když svou recenzi na svůj vůz vložíte zde: https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/ Hezký den
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.