0
back
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy 2,0 GL - jezdí i po 160 tis. km.

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 13:23, opět zpoždění
absence koroze u bezmála dvanáct let starého vozu....1996+12=2008, to brakujete archivy???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 13:33, RE: opět zpoždění
tomaskrtek posted by:
absence koroze u bezmála dvanáct let starého vozu....1996+12=2008, to brakujete archivy???
Likvidace skladových zásob
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 13:42, RE: opět zpoždění
David V posted by:
Likvidace skladových zásob
Se slevou 100%
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 15:27,
S tou korozí to zase tak slavný nebude, protože i když nejsou sežraný lemy blatníků, neznamená to, že na autě žádná není, zvlášť pokud to jezdí někde v blátě.
2.0 z roku 96 má 85kW a s náhonem na všechny 4 to rozhodně není trhač žádný asfaltu. Tím nechci hanit autorovo auto, nebo Subaru všeobecně, ale i Subaru má svoje ´mouchy´.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2012 15:17, RE:
Ricky001 posted by:
S tou korozí to zase tak slavný nebude, protože i když nejsou sežraný lemy blatníků, neznamená to, že na autě žádná není, zvlášť pokud to jezdí někde v blátě.
2.0 z roku 96 má 85kW a s náhonem na všechny 4 to rozhodně není trhač žádný asfaltu. Tím nechci hanit autorovo auto, nebo Subaru všeobecně, ale i Subaru má svoje ´mouchy´.
Co dodat k recenzi? je cítit, že majitel je šťastný a přeji mu, aby mu štěstí a radost z auta ještě dlouho vydržela. Je jasné, že dříve se dělaly vozy méně ošizené, než dnes. Napříč všemi značkami, jinak by neobstály v cenové konkurenci a válce.
Já osobně s pocitiy pisatele zcela ztotožňuji. Uvedu, že SUbaru vlastním hned dvě, 2,0R a 3,0R Spec.B. Já, jakožto člověk, co má rád změny a auta měníém z důvod, že chci poznat jiné, jsem byl již několikrát v pokušení, že svůj 3,0R vyměním za něco jiného. 100x jsem pročetl všemožné inzertní servery, kde jsem hledal značku či typ. Našel jsem, ale částky byly 7mi místné a to za auto de facto ojetinu odmítám dát, takž mi nezbývá, než lovit v 6ti místných částkách počínajících na prvním místě max. 7 A v tom okamžiku je výber setsakra zúžen. Pominu-li produkci francouzkou (nemá silná auta) s, anglickou ¨(má silná auta, ale drahá- Aston a pod.), korejsou (nelíbí a slabé motory), zůstává mi švédská (okoukaný dyzajn Volv posledních 10 let bez kakékoliv změny - např. S60R je 10 let stále to samé v jiným obměnách od 2,4 přes D5), tak mi zůstávají vozy německé a japonské. Německé - problém: Audi - předražený lesk a bída kurtizán. Za slušná auta je třeba zaplatit neúnsoné částky a pak - zjistíte, že máte sice atuo silné, ale jen na jízdu rovně (moje pocity z řízení S6). Mecedes? Buď malé AMG - ale najdi sušný kus, který nemá historii bohatou jako dějine starověku, BMW - našlo by se - ale ne u nás, víme, jak to chodí po autech z druhé ruky, ale opět - dostaneme jednúčelový vůz typu M3/M5 pro sváteční svezení za sucha a tepla, ale v zimě končíme, nebo modely, co má už doslova kdejaký jouda typu 535xD a pod. No a zůstává nám bohaté Japonsko: vezmeme to zkrátky: SUbaru - od Imprez WRX)záměrně neuvádím vyhraněné STI), Legacy 2,5GT nové generace, Lexusy (IS-250-350-F-300-430 - všechny jak jeden jsou to parádní kusy, hlavně F-Sport), Acura, Infinity, Hondí RRka...A to jsem nezmínil Mitsubishi či Mazdy MPS (ovšem tam narážíme na potíže s kvalitou zpracování, na rozdíl od SUbaru rychle hnijí)...

Takže když vylučím neforemné krabice s mizernými jízdními vlastnostmina silnici jako současná SUV či většinu off-roadů, moc toho už není. A nebo tuctová konfekce, kterou má fakt kde kdo.

Až já budu měnit, tak fakt nevím...Zavrhuji jednu zančku po druhé a výběr se silně zužuje na doslova pár značek/modelů, směr je opět daleký východ - Japonsko a asi zakotvím u Infinity - G37M nebo FX35-50. Možná, že zůstanu u značky a bude to Legacy 2,5GT.

Kdo jedou pochopí japonská auta, má pak těžkou volbu, kudy dál.A mně se to stalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.06.2012 10:06, RE: Čekám na recenzi
Zdeny60 posted by:
Co dodat k recenzi? je cítit, že majitel je šťastný a přeji mu, aby mu štěstí a radost z auta ještě dlouho vydržela. Je jasné, že dříve se dělaly vozy méně ošizené, než dnes. Napříč všemi značkami, jinak by neobstály v cenové konkurenci a válce.
Já osobně s pocitiy pisatele zcela ztotožňuji. Uvedu, že SUbaru vlastním hned dvě, 2,0R a 3,0R Spec.B. Já, jakožto člověk, co má rád změny a auta měníém z důvod, že chci poznat jiné, jsem byl již několikrát v pokušení, že svůj 3,0R vyměním za něco jiného...
No, a nechtěl byste, Zdeny60, už konečně napsat recenzi o některém ze svých aut (či postupně o všech?). Předpokládám, že Vaše recenze by byly zasvěcené, obsáhlé.....docela se těším.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.06.2012 16:23, RE:
Zdeny60 posted by:
Co dodat k recenzi? je cítit, že majitel je šťastný a přeji mu, aby mu štěstí a radost z auta ještě dlouho vydržela. Je jasné, že dříve se dělaly vozy méně ošizené, než dnes. Napříč všemi značkami, jinak by neobstály v cenové konkurenci a válce.
Já osobně s pocitiy pisatele zcela ztotožňuji. Uvedu, že SUbaru vlastním hned dvě, 2,0R a 3,0R Spec.B. Já, jakožto člověk, co má rád změny a auta měníém z důvod, že chci poznat jiné, jsem byl již několikrát v pokušení, že svůj 3,0R vyměním za něco jiného...
Jen k těm Volvům, podle mě vypadají Volva prakticky od začátku produkce nové řady někdy koncem 70. let až do dneška prakticky stejně. Došlo prakticky pouze k malému zaoblení tvarů, nicméně ta auta vypadají dobře (až na modely let 80. a 90. v kombíku, které vypadají jako pohřebáky) tak proč to měnit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.06.2012 16:31, RE: Čekám na recenzi
robinx posted by:
No, a nechtěl byste, Zdeny60, už konečně napsat recenzi o některém ze svých aut (či postupně o všech?). Předpokládám, že Vaše recenze by byly zasvěcené, obsáhlé.....docela se těším.
STačí pohledat v archivu
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.