0
back
 

diskuze k tématu: SUBARU LEGACY 2,0R

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.05.2012 14:40, Četl jsem to až dnes:-)
Vážený pane, vám by asi vyhovoval žebřiňák.

Máte přesně opačné zkušenosti, než mám já: vlastním Legacy 2,0R 2006 (nyní 143.000km) a pak Legacy 3,0R SpecB 2007 nyní najeto asi 81.000km.

Motoricky 2,0R má za celkový nájezd asi 80.000km průměrnou spotřebu 7,98l/100km při průměrném ježdění v podhorské oblasti Jeseníků. Za celou dobu jsem měnil 2hm. setrvačník a to z důvodu vrzání, nikoliv z důvodu potíží s funkcí. Toto se o této řadě ví a řešení je náhrada za 1hmtu z Forestera a je kid a ticho na věky.

Dosud mám původní brzdy, původní tlumiče, měněny byly silnetbloky na přední nápravě. Na auto nemohu říci jediného křivého slova a jsem rád, že jsem po létech ježdění s uchrochtanými dýzly přešel na benzín, resp. jsem se k němu po 13 letech vrátil.
Převodovka OK, v zimě je pravda, jde tíž řadiz zpátečka. brzdy super, plasty nevrznou ani v -25°C, které v Jeseníkách občas bývají.

SpecB je trochu jiná liga.Předně, jezdí na 18´´, takže podovzek je tvrdý - přesto a navzdory našim krásným necestámn, nikde nevrzne ani Ň. SPotřeba je 9,1/100 průměr za asi 15.000km, mám ho asi rok a půl. Brzdy, podvozek řízení, odzeva v zatíčkách prostě super.

mohu Vám říct jen to, že jsem měl asi smůlu na slátaný kus a s pohnutou historií, protože se mi ani nechche věřit tomu, co jse napsal. Moje zkušenosti se 2 voyz této značky a typu jso přesně zcela obrácené.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2012 08:32, RE: Četl jsem to až dnes:-)
Zdeny60 posted by:
Vážený pane, vám by asi vyhovoval žebřiňák.

Máte přesně opačné zkušenosti, než mám já: vlastním Legacy 2,0R 2006 (nyní 143.000km) a pak Legacy 3,0R SpecB 2007 nyní najeto asi 81.000km.

Motoricky 2,0R má za celkový nájezd asi 80.000km průměrnou spotřebu 7,98l/100km při průměrném ježdění v podhorské oblasti Jeseníků. Za celou dobu jsem měnil 2hm. setrvačník a to z důvodu vrzání, nikoliv z důvodu potíží s funkcí. Toto se o této řadě ví a řešení je náhrada za 1hmtu z Forestera a je kid a ticho na ...
Četl jsem protichůdné zkušenosti. Obojí chci potvrdit. Měl jsem Outback 3.0, 2004, tedy automat. Mnoho jsem o Subaru četl a taky podlehl glorifikacím. Na Outback jsem přesedl z VW VR5-benzin tiptronic. Outback byl velice tvrdý ( sedněte do Passata), cítil jsem každou nerovnost. Ale v zatáčkách v údolí Sázavy jsem Octavii neujel, spíš mne dojížděla. Snad to bylo tím těžkým motorem, který mne vyháněl ze zatáček. Možná stačilo koupit Michelin a Oktavie by neměla šanci. Ale pak by to ukazovalo, že je to spíš o gumách a jezdeckém "mistrovství", protože běžný řidič vlastnosti Subaru nevyužije. Pravda je, že Outback nevrzal, byl tuhý ave v řízení přesný - opravdový sportovec. Rozčilovala mne jen drobnost- při vystupování , když jsem moc spěchal jsem zabouchnutím dveří rozbil spínač dveří sponou na pásech, které se pomalu zatahovaly a vždy zůstaly ve dveřích. Nemohl jsem si na to zvyknout. Taková drobnost, kterou jsem u žádného auta neřešil. Display s navigací v létě nebyl vůbec vidě. Krom ložisek, které jsem měnil po 140000km, jsem žádnou vadu neshledal, vše bylo vzorně funkční. Až na jednu zásadní věc. Tempomat byl vyřazen z funkce, protože počítači se zdálo, že je mnoho splodin ve výfuku, i když na emisích bylo auto OK. Musel bych měnit dva katalyzátory a 4x lambda, cca 45000Kč. Tak jsem Outback prodal. Dodnes sním o hladkém, vyrovnaném až hvízdavém běhu šetiválce, tak že uvažuji o opětovné koupi. Ale tady je to potvrzení zkušeností zatrpklého majitele. Vyzkoušel jsem Legacy 2.0 2006 a potvrzuji: interier mi připomínal Škoda 105M . To mne skutečně odradilo, že potahy jsou jak z chemlonu a plasty jak za studené války. A samozřejmě dvoulitr s automatem neakceleroval jako šestiválec v Outbacku. Tak to vidím na koupi staršího Outbacka 3,0, u kterého budu muset investovat do výfukové soustavy. Jezdil jsem pod 9l/100km.
respond
jezevec
number of posts1
date of registration08.12.2008
Monday 17.06.2013 21:25, Legacy 3,0 2004
Zdravím. Mám Legacy kombi 3,0 automat z roku 2004. Najeto má 135 tisíc. Koupil jsem ho v roce 2007 s 33 tisíci. Nemám žádnou zkušenost, že by něco mlátilo nebo vrzalo, natož gumové řízení. Velmi mě pobavilo, že nejde ujet octavii, protože i na rovině, kde samozřejmě umí jet rychle každej trouba, ujede moje Legacy naftové i benzinové Octavii II RS, což jsem zkoušel několikrát. Sice to není, že by mizela v zrcátku, ale spíš se pozvolně vzdaluje. A teprve v zatáčkách, kde Subaru jasně dominuje, tak tam je už úplně bez šance. Auto mám 6 let, jezdím s ním 5 (rok jsem neměl řidičák) :) Za 5 let provozu jsem měnil třikrát celé brzdy i s kotoučí, ale to je způsobeno mojí jízdou, čemuž odpovídá i moje spotřeba. Průměrná za celou dobu je 16,6, většinou jezdím po Brně za 19,2. Ovšem přítelkyně s ním jezdila v Brně za 13, i když nevím, jak to udělala :) Nakonec nekupoval jsem si třílitr, abych jezdil padesát a koukal, kolik to žere, ale abych se svezl. A když se člověk chce svézt, tak to žere. Na okesce, když tomu opravdu sázím, tak to jde i přes 23 litrů na sto. Jezdím od října do dubna na hory každý víkend, ani v mrazu nic nevrže, jen občas štrejchnu podvozkem, když je auto plně naložený. Další auto bude rozhodně Subaru, nejspíš Legacy 2,5 GT
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.