0
back
 

diskuze k tématu: Nové Subaru Outback míří výše

category of topic classification: japonská vozidla
David V
number of posts2054
date of registration16.05.2007
Tuesday 01.09.2015 10:44, Výkon
Poslední Outback nabízel motor 3,6 s 260 koňmi, před tím se nabízel třílitr s 245 koňmi. Má Subaru odpověď i na tyto požadavky? Po nakouknutí na net si odpovím sám NEMÁ! Jeho moderní 2,5 litrový boxer umí 175 koní, tedy o celých 5 koní více než 20 let starý 2,5 litrový Duratec. Co se to sakra děje.
150 koňový diesel na auto této velikosti a charakteru je podle mě ostudný, ale chápu, že s ním Subaru muselo přijít, aby uspokojilo potřeby evropanů.
Teď se dívám na tu cenu. Za milion motorově impotentní auto, to je fakt síla....
respond
Zdeny60
number of posts1232
date of registration08.09.2009
Tuesday 01.09.2015 15:57, Subaru a jeho směr
Prosím tě, uvědom si už konečně a jdnou pro vždy, že motorizace SUbaru ve všech modelech bohatě stačí, protože každému, kdo by začal pociťovat nedostatek výkonu, nejdřívě zhnědne kaliko. Stačí si půjčit starý/nový Subaru v kterékoliv řadě a vzít ho do hor, do zatáčeka bůhví kam. Pak uznáš, že výkon motoru hraje až druhé housle. Subaru nikdy nedělalo auta (ani WRX či dokonce STI), které dokáží jet jako lokomotiva 300 po rovině, ale jejich síla je v podvozku a v řízení. nebudu to rozebírat, lidi, co to vědí, se nad nepozastaví a ti, kteří ne, kroutí hlavou. Když sedneš do dýzla a budeš využívat jeho "mizerný" výkon 110kW, tak v provních seprentinách se poděláš hrůzoua nastoupí tvůj pud sebezáchovy. když do toho sedne řidič, co má auto v ruce, tak napráší kdečemu s dvakrát vyšším výkonem. Subaru nikdy nebylo a není o výkonu, ale o úplně něčem jiném. A věř, že 110kW dokáža po dálnici letět těch 180-200 taky, jako cokoliv s vyšším výkonem. 3,6 benzín je sice trochu jiná liga, ale znovu ti říkám, že 90% majitelů výkon tohoto motoru zdaleka nevyužijí, protože jim v tom brání strach. A jet rovně 300 z místa dokáže kdejakej blavan,a le ukázat, co umí v jiném terénu, než jen v přímce na dálnici, na to ten výkon opravdu stačí. Jestli tě to potěší, tak proč myslší, že rallyové STI mají maximálku jen asi 180km/h? Ale zrychlení mají kolem 3,5 vteřiny a o tom to je. ne o rychlosti. A k tomu ji stačí cca 250kW. 250kW v cestovní limuzíně sice pojede 300 z místa, ale to je vše. Chápeš už konečně???
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Tuesday 01.09.2015 16:24, RE: Subaru a jeho směr
Zdeny60 posted by:
Prosím tě, uvědom si už konečně a jdnou pro vždy, že motorizace SUbaru ve všech modelech bohatě stačí, protože každému, kdo by začal pociťovat nedostatek výkonu, nejdřívě zhnědne kaliko. Stačí si půjčit starý/nový Subaru v kterékoliv řadě a vzít ho do hor, do zatáčeka bůhví kam. Pak uznáš, že výkon motoru hraje až druhé housle. Subaru nikdy nedělalo auta (ani WRX či dokonce STI), které dokáží jet jako lokomotiva 300 po rovině, ale jejich síla je v podvozku a v řízení. nebudu to rozebírat, lidi, co to vědí, se nad nepozastaví a ti, kteří ne, kroutí hlavou. Když sedneš do dýzla a budeš využívat jeho "mizerný" výkon 110kW, tak v provních seprentinách se poděláš hrůzoua nastoupí tvůj pud sebezáchovy. když do toho sedne řidič, co má auto v ruce, tak napráší kdečemu s dvakrát vyšším výkonem. Subaru nikdy nebylo a není o výkonu, ale o úplně něčem jiném. A věř, že 110kW dokáža po dálnici letět těch 180-200 taky, jako cokoliv s vyšším výkonem. 3,6 benzín je sice trochu jiná liga, ale znovu ti říkám, že 90% majitelů výkon tohoto motoru zdaleka nevyužijí, protože jim v tom brání strach. A jet rovně 300 z místa dokáže kdejakej blavan,a le ukázat, co umí v jiném terénu, než jen v přímce na dálnici, na to ten výkon opravdu stačí. Jestli tě to potěší, tak proč myslší, že rallyové STI mají maximálku jen asi 180km/h? Ale zrychlení mají kolem 3,5 vteřiny a o tom to je. ne o rychlosti. A k tomu ji stačí cca 250kW. 250kW v cestovní limuzíně sice pojede 300 z místa, ale to je vše. Chápeš už konečně???


Zdeny60 u toho rallyového stička je to dle převodovky, takže to auto může lítat i hodně přes 200. záleží na jakou trať jede. Pokud je to rally letiště-rovina dá se dlouhá skříň, pokud je to ze zatáčky do zatáčky, dá se krátká a maximálka tedy bude kolem těch 180. Ale říct, že všechny subaru, které jezdí rally mají maximálku 180 je pěkná blbost.

respond
David V
number of posts2054
date of registration16.05.2007
Tuesday 01.09.2015 18:47, Myslel jsem to jinak
A komu jde o maximálku? Ta mě u auta nezajímá. Stejně tak není prioritou max rychlost v zatáčkách, protože žena hučí. Ale co chci, je předjet bezpečně kamion s naloženým autem a puštěnou klimou, a když vidím parametry Subaru za mega, tak jsem zklamán. Už, to chápeš?
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Tuesday 01.09.2015 20:01, Zdeny to urcite nechape.....
David Zdeny to urcite nechape. Je zakomplexovanej z toho ze jedno nebo vice subaru ma doma a neni si schopen i pres nesporny nektery subaracky vyhody pripustit ze auto v obecnem srovnani s konkurenci proste zaostava.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 01.09.2015 23:09, Zdeny:) aaaaa bbbbb
Co jsou to proboha za rozumy:) to je jako říct, že v pravouhlé zatáčce se nedá jet stovkou a tudíž větší výkon než na sto km/h nepotřebuješ... A nepiš mi, že ten výkon stačí, když sám máš doma Subaru s 3.0/Spec B...
Horší než výkon dieselu 150 hp je fakt, že od jeho uvedení na trh nepřidali ani kW... Ale jak pozoruju u japonců nic neobvyklého, koukal jsem, že Lexus RX má už ve třetí generaci stejné hnací ústrojí, mění se jen kastle...
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Wednesday 02.09.2015 08:28, RE: Zdeny:) aaaaa bbbbb
Reno posted by:
Co jsou to proboha za rozumy:) to je jako říct, že v pravouhlé zatáčce se nedá jet stovkou a tudíž větší výkon než na sto km/h nepotřebuješ... A nepiš mi, že ten výkon stačí, když sám máš doma Subaru s 3.0/Spec B... Horší než výkon dieselu 150 hp je fakt, že od jeho uvedení na trh nepřidali ani kW... Ale jak pozoruju u japonců nic neobvyklého, koukal jsem, že Lexus RX má už ve třetí generaci stejné hnací ústrojí, mění se jen kastle...


Že by spolehlivý motor zůstal "beze změny" a postavili by kolem něj solidní auto by třeba mě nevadilo. Mnohem víc mě zajímá, zda je ten subaru boxer diesel konečně spolehlivý a to bez ohledu na Zdenyho fandovské názory. Jedna tragická zkušenost se subaru diesel v rodině bohatě stačila.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 02.09.2015 09:45, RE: Zdeny:) aaaaa bbbbb
Pavlik posted by:
Reno posted by:
Co jsou to proboha za rozumy:) to je jako říct, že v pravouhlé zatáčce se nedá jet stovkou a tudíž větší výkon než na sto km/h nepotřebuješ... A nepiš mi, že ten výkon stačí, když sám máš doma Subaru s 3.0/Spec B... Horší než výkon dieselu 150 hp je fakt, že od jeho uvedení na trh nepřidali ani kW... Ale jak pozoruju u japonců nic neobvyklého, koukal jsem, že Lexus RX má už ve třetí generaci stejné hnací ústrojí, mění se jen kastle...
Že by spolehlivý motor zůstal "beze změny" a postavili by kolem něj solidní auto by třeba mě nevadilo. Mnohem víc mě zajímá, zda je ten subaru boxer diesel konečně spolehlivý a to bez ohledu na Zdenyho fandovské názory. Jedna tragická zkušenost se subaru diesel v rodině bohatě stačila.


teď vyjíždí nový Outlander s dvoulitrovým atmosférickým motorem a pětistupňovou převodovkou. to je proboha středověk:) mně by to teda vadilo, pokud se automobilka fláká a konkurence jde dopředu, potom není důvod ji podporovat...

respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Wednesday 02.09.2015 10:47, RE: Zdeny:) aaaaa bbbbb
Reno posted by:
Pavlik posted by:
Reno posted by:
Co jsou to proboha za rozumy:) to je jako říct, že v pravouhlé zatáčce se nedá jet stovkou a tudíž větší výkon než na sto km/h nepotřebuješ... A nepiš mi, že ten výkon stačí, když sám máš doma Subaru s 3.0/Spec B... Horší než výkon dieselu 150 hp je fakt, že od jeho uvedení na trh nepřidali ani kW... Ale jak pozoruju u japonců nic neobvyklého, koukal jsem, že Lexus RX má už ve třetí generaci stejné hnací ústrojí, mění se jen kastle...
Že by spolehlivý motor zůstal "beze změny" a postavili by kolem něj solidní auto by třeba mě nevadilo. Mnohem víc mě zajímá, zda je ten subaru boxer diesel konečně spolehlivý a to bez ohledu na Zdenyho fandovské názory. Jedna tragická zkušenost se subaru diesel v rodině bohatě stačila.
teď vyjíždí nový Outlander s dvoulitrovým atmosférickým motorem a pětistupňovou převodovkou. to je proboha středověk:) mně by to teda vadilo, pokud se automobilka fláká a konkurence jde dopředu, potom není důvod ji podporovat...


Takže bys raději pod kapotou viděl moderní nadělení ve formě malého přímovstřikového turbomotoru?
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Wednesday 02.09.2015 15:03, Japonci
Japonci se řídí úslovím: Nehas, co tě nepálí. Boxer diesely jsou prý už docela spolehlivé (kamarád servisman Subaru). Co se týče Lexusu, tak tam chápu, že se nic nemění. Oni se soustředí na benzínové motory. Takže mění. Akorát skoro nepostřehnutelně a spíš se to ladí k dokonalosti. Motory teď využívají atkinsonův cyklus a ve spojení s hybridním ústrojím lze klidnou jízdou dosáhnout u RX 7litrové spotřeby benzínu.
respond
Zdeny60
number of posts1232
date of registration08.09.2009
Wednesday 02.09.2015 16:22, Očekávané reakce
na sebe nedaly dlouho čekat. Bohužel, ozývají se ti, co jednak se Subaru neamjí zkušenosti a hlavně ti, co nepochopili smysl toho, co jsem napsal. Nebudu to pitvat, protože kdo nechce pochopit, nepochopí a kod se bude chtí tvářit, že nechápe, tak se tak tvářit bude.
Protože jsem už "pár" aut v životě mal, jak dýzlů (asi 8-9, přesně bych je musel spočítat), ale i benzínových od 1,0 litrové Fiesty, nepočítaje v to Š120 a Favorita po 3,7 V6 v Infiniti, myslím že nějakou představu o tom, kolik výkonu stačí a kolik je již jen póza a machrování. Předesílám, že jsem se 14 let živil volantem, jakožto zástupce u zahraniční společnosti a ročně jsem najížděl 50-80.000km. Takže nějaké poědomí o provozu, výkonu a hlavně předjíždění mám.
Blbcovi, který potřebuje za každou cenu předjíždět kamion a ohání se zapnutou klimou a 4 lidmi na palubě doporučím, aby počkal. On se kvůli 10 sekundí´ám, než přejede protijedoucí vozidlo, neposere a nic mu neuteče. Přesně tohle jsou lidi, které miluji. A ohánějí se přitom nesmyslným argumentem o bezpečném předjetí. Jaké bezpečné předjetí??? Předjíždím, když mohu a necpu se tam, kde deset ohrozím a dvacet omezím. To jsou u mě hňupi, kteří nemají za volantem co hledat. A zbytku popuklace pak 110kW v Outbacku bohatě postačí, to mi věřte. Ono těch 110kW díky průběhu a reakcím na plynový pedál pocitově jede daleko lépe, než kdekterý beznínový 3,5litr v rukou většiny národy, kteří neumí výkon využít, potažmo, jak jsem psla, u nich funguje nějaká zodpovědnost a sebezáchova, tudíž nejedou tak, aby nutně museli riskovat. A každý manévr, který notně postrádfá v dnešním provozu výkon, je risk.
Tak to chápu já. Nebo si myslíte, že v automobilkách pracují stáda hlupáků, aby nevěděli, jaký je dnes potřebný výkon pro bezpečné ježdění? Úmerný provozu? Jste zcela mimo, o tom, kolik bude který motor mít kilowat, nerozhoduje nějaký náhodný kolemjducí, ale tým specialistů, kteří vyhonducují tisíce podmínke provozu a z toho pak něco vyvozují. Nebo si snad myslíte, že by Subaru nedokázalao z 2l motoru dosta víc, než 110kW výkonu? Jste pro smích, kteří si to myslíte... Víc nemá cenu něco vysvětlovat.
respond
David V
number of posts2054
date of registration16.05.2007
Wednesday 02.09.2015 16:50, RE: Očekávané reakce
Zdeny60 posted by:
na sebe nedaly dlouho čekat. Bohužel, ozývají se ti, co jednak se Subaru neamjí zkušenosti a hlavně ti, co nepochopili smysl toho, co jsem napsal. Nebudu to pitvat, protože kdo nechce pochopit, nepochopí a kod se bude chtí tvářit, že nechápe, tak se tak tvářit bude.Protože jsem už "pár" aut v životě mal, jak dýzlů (asi 8-9, přesně bych je musel spočítat), ale i benzínových od 1,0 litrové Fiesty, nepočítaje v to Š120 a Favorita po 3,7 V6 v Infiniti, myslím že nějakou představu o tom, kolik výkonu stačí a kolik je již jen póza a machrování. Předesílám, že jsem se 14 let živil volantem, jakožto zástupce u zahraniční společnosti a ročně jsem najížděl 50-80.000km. Takže nějaké poědomí o provozu, výkonu a hlavně předjíždění mám.Blbcovi, který potřebuje za každou cenu předjíždět kamion a ohání se zapnutou klimou a 4 lidmi na palubě doporučím, aby počkal. On se kvůli 10 sekundí´ám, než přejede protijedoucí vozidlo, neposere a nic mu neuteče. Přesně tohle jsou lidi, které miluji. A ohánějí se přitom nesmyslným argumentem o bezpečném předjetí. Jaké bezpečné předjetí??? Předjíždím, když mohu a necpu se tam, kde deset ohrozím a dvacet omezím. To jsou u mě hňupi, kteří nemají za volantem co hledat. A zbytku popuklace pak 110kW v Outbacku bohatě postačí, to mi věřte. Ono těch 110kW díky průběhu a reakcím na plynový pedál pocitově jede daleko lépe, než kdekterý beznínový 3,5litr v rukou většiny národy, kteří neumí výkon využít, potažmo, jak jsem psla, u nich funguje nějaká zodpovědnost a sebezáchova, tudíž nejedou tak, aby nutně museli riskovat. A každý manévr, který notně postrádfá v dnešním provozu výkon, je risk.Tak to chápu já. Nebo si myslíte, že v automobilkách pracují stáda hlupáků, aby nevěděli, jaký je dnes potřebný výkon pro bezpečné ježdění? Úmerný provozu? Jste zcela mimo, o tom, kolik bude který motor mít kilowat, nerozhoduje nějaký náhodný kolemjducí, ale tým specialistů, kteří vyhonducují tisíce podmínke provozu a z toho pak něco vyvozují. Nebo si snad myslíte, že by Subaru nedokázalao z 2l motoru dosta víc, než 110kW výkonu? Jste pro smích, kteří si to myslíte... Víc nemá cenu něco vysvětlovat.


Já se nemohu pochlubit plejádou aut nebo závratnými nájezdy. Jen čerpám ze zkušenosti a té reakci se při těch proklamovaných nájezdech dost divím. Jestli se Tě osobně dotýká, že se mi nelíbí výkony pro Subaru, je mi líto. Ale nepovažuju se za blbce, když chci předjet kamion, který jsem vybral kvůli délce a rychlosti mezi 70-80 km/h třeba v mírném stoupání, kde cestu úplně neznám. Takže potřebuju zrychlit, abych kamion co nejrychleji předjel, ale když nemám koně, tak to prostě nejde a pak za takovým kamionem najednou jede vláček aut, protože na to prostě nemají (motorově ne morálně), kteří si nepočkají 10 sekund než přejede protijedoucí vozidlo, ale do místa, kde bude dosatek rozhledu na předjetí, což na státovce, kterou neznám může být docela daleko.
Nezlob se na mě, ale děláš s nouze ctnost a krom toho urážíš lidi.
Prostě tvrdím, že motorové parametry Outbacku za milion jsou podprůměrné, ať Ty si o tom myslíš, co chceš.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Wednesday 02.09.2015 17:26, RE: Očekávané reakce
Zdeny60 posted by:
na sebe nedaly dlouho čekat. Bohužel, ozývají se ti, co jednak se Subaru neamjí zkušenosti a hlavně ti, co nepochopili smysl toho, co jsem napsal. Nebudu to pitvat, protože kdo nechce pochopit, nepochopí a kod se bude chtí tvářit, že nechápe, tak se tak tvářit bude.Protože jsem už "pár" aut v životě mal, jak dýzlů (asi 8-9, přesně bych je musel spočítat), ale i benzínových od 1,0 litrové Fiesty, nepočítaje v to Š120 a Favorita po 3,7 V6 v Infiniti, myslím že nějakou představu o tom, kolik výkonu stačí a kolik je již jen póza a machrování. Předesílám, že jsem se 14 let živil volantem, jakožto zástupce u zahraniční společnosti a ročně jsem najížděl 50-80.000km. Takže nějaké poědomí o provozu, výkonu a hlavně předjíždění mám.Blbcovi, který potřebuje za každou cenu předjíždět kamion a ohání se zapnutou klimou a 4 lidmi na palubě doporučím, aby počkal. On se kvůli 10 sekundí´ám, než přejede protijedoucí vozidlo, neposere a nic mu neuteče. Přesně tohle jsou lidi, které miluji. A ohánějí se přitom nesmyslným argumentem o bezpečném předjetí. Jaké bezpečné předjetí??? Předjíždím, když mohu a necpu se tam, kde deset ohrozím a dvacet omezím. To jsou u mě hňupi, kteří nemají za volantem co hledat. A zbytku popuklace pak 110kW v Outbacku bohatě postačí, to mi věřte. Ono těch 110kW díky průběhu a reakcím na plynový pedál pocitově jede daleko lépe, než kdekterý beznínový 3,5litr v rukou většiny národy, kteří neumí výkon využít, potažmo, jak jsem psla, u nich funguje nějaká zodpovědnost a sebezáchova, tudíž nejedou tak, aby nutně museli riskovat. A každý manévr, který notně postrádfá v dnešním provozu výkon, je risk.Tak to chápu já. Nebo si myslíte, že v automobilkách pracují stáda hlupáků, aby nevěděli, jaký je dnes potřebný výkon pro bezpečné ježdění? Úmerný provozu? Jste zcela mimo, o tom, kolik bude který motor mít kilowat, nerozhoduje nějaký náhodný kolemjducí, ale tým specialistů, kteří vyhonducují tisíce podmínke provozu a z toho pak něco vyvozují. Nebo si snad myslíte, že by Subaru nedokázalao z 2l motoru dosta víc, než 110kW výkonu? Jste pro smích, kteří si to myslíte... Víc nemá cenu něco vysvětlovat.


1) zrovna Davida bych hlupákem, přes mnohdy rozdílné názory, nenazval. Tak vidím spíše člověka, který neustále píše s překlepy a vymlouvá se, že si nevzal brýle. To je totiž buď to lenoch odmítající se zvednout a ty brýle si podat a nebo hlupák který prostě neumí psát - ani jedno na vážnosti nepřidá.
2) výkon úměrný provozu je velmi úsměvný pojem. Vycházím z toho, že Subaru je japonská automobilka a pokud by skutečně vyvíjela auta s motorem o "provozně potřebném výkonu", mělo by japonské Subaru max. 40kw - před dvěma lety jsem v Japonsku byl a pro tamní provoz víc výkonu netřeba. A silně pochybuji, že průměrný konstruktér Subaru vůbec tuší, kde leží nějaká ČR, natož aby věděl, kolik výkonu tady průměrný motorista potřebuje.
3) David má, co se potřeby výkonu týče, 100% pravdu a hodně mne zaráží, zvláště u člověka s (údajně) tak vysokým kilometrovým nájezdem a zkušenostmi s téměř sportovními auty, že na to ještě nepřišel sám.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 02.09.2015 20:24, Proboha Zdeny!!!
Je to možná to nejtupější možné vysvětlení, ale stovka za deset sekund je hodnota, kterou dosahují i Fabie za tři sta tisíc! Proč bych za takové auto měl platit k miliónu? Jenom proto, že to má 4x4???
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.