0
back
 

diskuze k tématu: Suzuki Ignis - zkušenosti po 15 tis. km a roce provozu

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.12.2009 11:24,
Povedená recenze. Brzda a plyn těsně vedle sebe je sice v něčem nevýhoda,ale zase můžete dávat bez problémů meziplyny:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.12.2009 12:40, Nejvýšší krouťák
Mám obavu že jsi se trochu spletl nejvyšší kroťák se pohybuje řádově níže než nejvyšší výkon, u ignise mám pocit je nejvyšší výkon dosahován v šestitisících otáčkách jak píšeš ale nejvyšší krouticí moment je na 4100ot/min. Doufám že se nemýlím ale podle toho co píšeš že ti to nejvíc táhne při přechodu čtyřtisíc otáček to odpovída.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.12.2009 16:12, RE: Nejvýšší krouťák
Pitrisek posted by:
Mám obavu že jsi se trochu spletl nejvyšší kroťák se pohybuje řádově níže než nejvyšší výkon, u ignise mám pocit je nejvyšší výkon dosahován v šestitisících otáčkách jak píšeš ale nejvyšší krouticí moment je na 4100ot/min. Doufám že se nemýlím ale podle toho co píšeš že ti to nejvíc táhne při přechodu čtyřtisíc otáček to odpovída.
Máš pravdu. Jen by mě zajímalo, proč si to auto koupil, když ho zklamal výkon. Přece si auto vždy vyzkouším a když mě něco zklame, nekupuji a koupím buď s větším motorem nebo jiné, které splní všechny podmínky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.12.2009 17:35, RE: bez předmětu
Karel4x4 posted by:
Povedená recenze. Brzda a plyn těsně vedle sebe je sice v něčem nevýhoda,ale zase můžete dávat bez problémů meziplyny:)
Píše, že jsou ve stejné výši... Jestliže je vše správně seštelováno (včetně spojky), jsou ve stejné úrovni všechny 3 - pokud není plyn odspoda jako u 120...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.12.2009 18:47, RE: Nejvýšší krouťák
Vendys posted by:
Máš pravdu. Jen by mě zajímalo, proč si to auto koupil, když ho zklamal výkon. Přece si auto vždy vyzkouším a když mě něco zklame, nekupuji a koupím buď s větším motorem nebo jiné, které splní všechny podmínky.
To by mě zajímalo co člověk pozná při krátké seznamovací jízdě. Podle mě je to problém všech současných vyhoněných 1,2 1,3. Prostě do 3500ot. nejedou nic. S tím nic nenaděláš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.12.2009 18:53, :-)
Pedály ve stejné výšce je právě dobře, je to známka kvality a ne každý pes jiná ves. No to ty moderní auta tak mají, v nízkých otáčkách to nejede (měříme spotřebu a emise) ve vysokých už sice jo (měříme dyn vlastnosti) ale zas to řve, žere atd. Proto já už se o teoretický údaj maximálního výkonu přestávám zajímat a chci vidět jeho křivku - někdy jsou tam dost překvapení. Ti pečlivějšíší si pak z otáček a příslušných Nm vypočtou tažné síly, charakteristiky zrychlení atd. Říct že má auto 69kW je totiž údaj jak říct o ženské že má dvě nohy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.12.2009 16:07, RE: Nejvýšší krouťák
kos posted by:
To by mě zajímalo co člověk pozná při krátké seznamovací jízdě. Podle mě je to problém všech současných vyhoněných 1,2 1,3. Prostě do 3500ot. nejedou nic. S tím nic nenaděláš.
Několik seznamovacích jízd jsem zkraje tohoto roku prodělal. Vždy sem si mohl auto vyzkoušet jak ve městě, tak na dálnici, abych viděl v jakých se pohybuje otáčkách, jak táhne a zrychluje. Pokud se někdo nechá utáhnout obchodníčkem na nudli a jezdí jen kolem autosalónu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.12.2009 15:55, RE: Nejvýšší krouťák
Vendys posted by:
Několik seznamovacích jízd jsem zkraje tohoto roku prodělal. Vždy sem si mohl auto vyzkoušet jak ve městě, tak na dálnici, abych viděl v jakých se pohybuje otáčkách, jak táhne a zrychluje. Pokud se někdo nechá utáhnout obchodníčkem na nudli a jezdí jen kolem autosalónu...
já jsem rád , že to někomu jezdí, před časem jsem taky uvažoval o tom též ale globální oteplování je globální oteplování
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.