0
back
 

diskuze k tématu: Ojetý Volkswagen Eos - co čeká případného majitele?

category of topic classification: německá vozidla
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Wednesday 05.11.2014 09:56, eos
Autor tu jen lehce zmínil že u Eosu nejsou problémy se střechou, což je ale obrovská výhoda proti srovnatelné konkurenci. Prakticky jakékoliv CC z doby uvedení Eose ma trh má chronické problémy se střechou. U Eosu je klid. A to je hodně důležitá informace, protože se jedná o zdaleka nejdražší závadu. Navíc Eos má střechu trojdílnou, tedy složitější. Jeden díl je prosklený a lze ho otevřít jako klasické střešní okno, nejsem si jist zda tohle jiné CC umí. Možná astra, ta je snad také trojdílná. Se zatékáním mají problém všechan CC, po tom co jsem slyšel od majitele zánovního focusu CC který si málem bral do myčky pláštěnku tak Eos je uplně v klidu.
Motor 3,2 když ho má člověk od nova a ví jak se o něj starat není žádný problém, ale jako ojetinu nebrat. Dvoulitr Tsi je lepší, já měl nějaký čas možnost využívat Fsi a taky spokojenost. Docela jede a spotřeba 8l. Sportovní auto to ale neni z žádným motorem. Osobně se mi ze všech CC zadní část líbí uplně nejvíc.
Jen asi vybrat kožený interier, měl jsem textilní a jednou mi pěkně zmoknul. Bylo to nějaký čas trochu cítit.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 06.11.2014 08:36, RE: eos
PetrT posted by:
Autor tu jen lehce zmínil že u Eosu nejsou problémy se střechou, což je ale obrovská výhoda proti srovnatelné konkurenci. Prakticky jakékoliv CC z doby uvedení Eose ma trh má chronické problémy se střechou. U Eosu je klid. A to je hodně důležitá informace, protože se jedná o zdaleka nejdražší závadu. Navíc Eos má střechu trojdílnou, tedy složitější. Jeden díl je prosklený a lze ho otevřít jako klasické střešní okno, nejsem si jist zda tohle jiné CC umí. Možná astra, ta je snad také trojdílná. Se zatékáním mají problém všechan CC, po tom co jsem slyšel od majitele zánovního focusu CC který si málem bral do myčky pláštěnku tak Eos je uplně v klidu. Motor 3,2 když ho má člověk od nova a ví jak se o něj starat není žádný problém, ale jako ojetinu nebrat. Dvoulitr Tsi je lepší, já měl nějaký čas možnost využívat Fsi a taky spokojenost. Docela jede a spotřeba 8l. Sportovní auto to ale neni z žádným motorem. Osobně se mi ze všech CC zadní část líbí uplně nejvíc. Jen asi vybrat kožený interier, měl jsem textilní a jednou mi pěkně zmoknul. Bylo to nějaký čas trochu cítit.


Manželka měla 206 cc, 207 cc, teď má Z4, u žádného z nich nebyl problém ani se střechou, ani se zatékáním. Každé z těch aut měla dva roky...

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 06.11.2014 11:48, hnus
jednoznačně nejošklivější a nejdisproporčnější coupé-cabrio, tedy cabrio s pevnou skládací střechou, na trhu. a když už něco v tomto segmentu pro radost a aby to mělo relativně neklesající hodnotu tak Lexus SC430.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 06.11.2014 11:56, RE: eos
Reno posted by:
PetrT posted by:
Autor tu jen lehce zmínil že u Eosu nejsou problémy se střechou, což je ale obrovská výhoda proti srovnatelné konkurenci. Prakticky jakékoliv CC z doby uvedení Eose ma trh má chronické problémy se střechou. U Eosu je klid. A to je hodně důležitá informace, protože se jedná o zdaleka nejdražší závadu. Navíc Eos má střechu trojdílnou, tedy složitější. Jeden díl je prosklený a lze ho otevřít jako klasické střešní okno, nejsem si jist zda tohle jiné CC umí. Možná astra, ta je snad také trojdílná. Se zatékáním mají problém všechan CC, po tom co jsem slyšel od majitele zánovního focusu CC který si málem bral do myčky pláštěnku tak Eos je uplně v klidu. Motor 3,2 když ho má člověk od nova a ví jak se o něj starat není žádný problém, ale jako ojetinu nebrat. Dvoulitr Tsi je lepší, já měl nějaký čas možnost využívat Fsi a taky spokojenost. Docela jede a spotřeba 8l. Sportovní auto to ale neni z žádným motorem. Osobně se mi ze všech CC zadní část líbí uplně nejvíc. Jen asi vybrat kožený interier, měl jsem textilní a jednou mi pěkně zmoknul. Bylo to nějaký čas trochu cítit.
Manželka měla 206 cc, 207 cc, teď má Z4, u žádného z nich nebyl problém ani se střechou, ani se zatékáním. Každé z těch aut měla dva roky...


Tak to měla zřejmě štěstí, u těch Peugeotu. Nebo prostě chvilku vydrží, jestli je měla od nova. Já těch nadávek na zejména francouzká CC slyšel dost, jeden čas jsem si chtěl něco podobného pořídit tak mě to zajímalo. At už na forech od majitelů nebo i osobně. Ony i prodejní ceny ojetin o lecčem vypovídají.
Ten Eos taky neprosakuje hned a rozhodně ne každý. Z4 by měla být lepší, vždyt je to taky uplně jiná liga. I finančně.

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 06.11.2014 12:06, RE: hnus
tomaskrtek posted by:
jednoznačně nejošklivější a nejdisproporčnější coupé-cabrio, tedy cabrio s pevnou skládací střechou, na trhu. a když už něco v tomto segmentu pro radost a aby to mělo relativně neklesající hodnotu tak Lexus SC430.


Vidíš, třeba mě ten lexus přijde naprosto odporný, i když je určitě lepší než tohle vw. Taky stál ale cca dvojnásobek. A to stojí i ted, jako ojetina. Takže propad cen je celkově vyšší než u Eosu.
Navíc bych řekl že je to spíš konkurence pro SL a při tom porovnání už tak skvěle nevypadá.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 06.11.2014 12:46, RE: hnus
tomaskrtek posted by:
jednoznačně nejošklivější a nejdisproporčnější coupé-cabrio, tedy cabrio s pevnou skládací střechou, na trhu. a když už něco v tomto segmentu pro radost a aby to mělo relativně neklesající hodnotu tak Lexus SC430.


Neviděl jsi pár týdnů zpátky Top Gear? Hledali nejošklivější auto všech dob a vyhlásili právě Lexus SC430

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 06.11.2014 12:48, RE: eos
PetrT posted by:
Reno posted by:
PetrT posted by:
Autor tu jen lehce zmínil že u Eosu nejsou problémy se střechou, což je ale obrovská výhoda proti srovnatelné konkurenci. Prakticky jakékoliv CC z doby uvedení Eose ma trh má chronické problémy se střechou. U Eosu je klid. A to je hodně důležitá informace, protože se jedná o zdaleka nejdražší závadu. Navíc Eos má střechu trojdílnou, tedy složitější. Jeden díl je prosklený a lze ho otevřít jako klasické střešní okno, nejsem si jist zda tohle jiné CC umí. Možná astra, ta je snad také trojdílná. Se zatékáním mají problém všechan CC, po tom co jsem slyšel od majitele zánovního focusu CC který si málem bral do myčky pláštěnku tak Eos je uplně v klidu. Motor 3,2 když ho má člověk od nova a ví jak se o něj starat není žádný problém, ale jako ojetinu nebrat. Dvoulitr Tsi je lepší, já měl nějaký čas možnost využívat Fsi a taky spokojenost. Docela jede a spotřeba 8l. Sportovní auto to ale neni z žádným motorem. Osobně se mi ze všech CC zadní část líbí uplně nejvíc. Jen asi vybrat kožený interier, měl jsem textilní a jednou mi pěkně zmoknul. Bylo to nějaký čas trochu cítit.
Manželka měla 206 cc, 207 cc, teď má Z4, u žádného z nich nebyl problém ani se střechou, ani se zatékáním. Každé z těch aut měla dva roky...
Tak to měla zřejmě štěstí, u těch Peugeotu. Nebo prostě chvilku vydrží, jestli je měla od nova. Já těch nadávek na zejména francouzká CC slyšel dost, jeden čas jsem si chtěl něco podobného pořídit tak mě to zajímalo. At už na forech od majitelů nebo i osobně. Ony i prodejní ceny ojetin o lecčem vypovídají. Ten Eos taky neprosakuje hned a rozhodně ne každý. Z4 by měla být lepší, vždyt je to taky uplně jiná liga. I finančně.


V některých ohledech lepší. Co se týče aerodynamického proudění, je z těch aut, které měla nejhorší. Dá se s tím jezdit příjemně tak do 60 km/h. S 207cc jsem jel se staženo střechou 170 a pořád i bez čepice naprosto v pohodě. Ta byla nejvychytanější.

respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Thursday 06.11.2014 14:01, vykradení CC
CC oproti plátěné střeše nemá na vykradení žádný vliv. Nikdo nebude složitě párat střechu a pak do ní lézt, jednodušší je rozbít okno nebo vyháčkovat dveře. Eos určitě není sporťák a V6 to nezachrání. Je to jen pohodlný kabriolet. Za sportovní by se dalo označit třeba BMW 3 se silnějším motorem, které má podvozek a řízení na jiné úrovni. Motor do Eosu je nejlepší 2,0 TSI. Zatékání je různé kus od kusu ale týká se všech CC, přece jen jde o víceméně kusovou výrobu s velkým podílem ruční práce. Chce to důkladně opláchnou wapkou a sledovat. Osobně bych šel raději do Audi A4 Cabrio (pokud mi jde víc o eleganci a pohodlí) nebo BMW 3 E46 (pokud jde o zážitek z jízdy).
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 06.11.2014 15:57, RE: hnus
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
jednoznačně nejošklivější a nejdisproporčnější coupé-cabrio, tedy cabrio s pevnou skládací střechou, na trhu. a když už něco v tomto segmentu pro radost a aby to mělo relativně neklesající hodnotu tak Lexus SC430.
Neviděl jsi pár týdnů zpátky Top Gear? Hledali nejošklivější auto všech dob a vyhlásili právě Lexus SC430


jj, viděl ale TopGear není možné brát moc vážně. SC430 je naživo skutečně bomba, nehraje si na sporťák, spíš GT, rychlé, silné a neskutečně příjemné a pohodlné auto. a ano, stálo přes dvě mega, a dá se koupit za půl mega 6-8 let staré. jenže teď už ta cena klesat nijak moc nebude. a hlavně je to auto které nikdo druhý v okolí nemá a mít nebude. protože na koupi takového auta je potřeba mít koule. nějaký EOS se může jít zahrabat.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 06.11.2014 16:06, RE: eos
Reno posted by:
PetrT posted by:
Reno posted by:
PetrT posted by:
Autor tu jen lehce zmínil že u Eosu nejsou problémy se střechou, což je ale obrovská výhoda proti srovnatelné konkurenci. Prakticky jakékoliv CC z doby uvedení Eose ma trh má chronické problémy se střechou. U Eosu je klid. A to je hodně důležitá informace, protože se jedná o zdaleka nejdražší závadu. Navíc Eos má střechu trojdílnou, tedy složitější. Jeden díl je prosklený a lze ho otevřít jako klasické střešní okno, nejsem si jist zda tohle jiné CC umí. Možná astra, ta je snad také trojdílná. Se zatékáním mají problém všechan CC, po tom co jsem slyšel od majitele zánovního focusu CC který si málem bral do myčky pláštěnku tak Eos je uplně v klidu. Motor 3,2 když ho má člověk od nova a ví jak se o něj starat není žádný problém, ale jako ojetinu nebrat. Dvoulitr Tsi je lepší, já měl nějaký čas možnost využívat Fsi a taky spokojenost. Docela jede a spotřeba 8l. Sportovní auto to ale neni z žádným motorem. Osobně se mi ze všech CC zadní část líbí uplně nejvíc. Jen asi vybrat kožený interier, měl jsem textilní a jednou mi pěkně zmoknul. Bylo to nějaký čas trochu cítit.
Manželka měla 206 cc, 207 cc, teď má Z4, u žádného z nich nebyl problém ani se střechou, ani se zatékáním. Každé z těch aut měla dva roky...
Tak to měla zřejmě štěstí, u těch Peugeotu. Nebo prostě chvilku vydrží, jestli je měla od nova. Já těch nadávek na zejména francouzká CC slyšel dost, jeden čas jsem si chtěl něco podobného pořídit tak mě to zajímalo. At už na forech od majitelů nebo i osobně. Ony i prodejní ceny ojetin o lecčem vypovídají. Ten Eos taky neprosakuje hned a rozhodně ne každý. Z4 by měla být lepší, vždyt je to taky uplně jiná liga. I finančně.
V některých ohledech lepší. Co se týče aerodynamického proudění, je z těch aut, které měla nejhorší. Dá se s tím jezdit příjemně tak do 60 km/h. S 207cc jsem jel se staženo střechou 170 a pořád i bez čepice naprosto v pohodě. Ta byla nejvychytanější.


v létě jsem měl chvíli Z4 3.0Si bohužel SMG, ale celkově mě to auto nenadchlo, po Z3 3.0i Coupé které jsem měl pár let zpátky žádná sláva. řazení pádly super, ty meziplyny štěkající do výfuků bomba, ale automatický režim katastrofa, jak bloncka v autoškole, a necítil jsem se v něm ani trochu pohodlně. ano, je to kočkolap. ale připadal jsem si v něm jako teplej kadeřník. když už plátěnou střechu a pořádnej motor za přijatelnou cenu a rozumné servisní náklady tak Z350.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 06.11.2014 19:06, RE: vykradení CC
Paul posted by:
CC oproti plátěné střeše nemá na vykradení žádný vliv. Nikdo nebude složitě párat střechu a pak do ní lézt, jednodušší je rozbít okno nebo vyháčkovat dveře. Eos určitě není sporťák a V6 to nezachrání. Je to jen pohodlný kabriolet. Za sportovní by se dalo označit třeba BMW 3 se silnějším motorem, které má podvozek a řízení na jiné úrovni. Motor do Eosu je nejlepší 2,0 TSI. Zatékání je různé kus od kusu ale týká se všech CC, přece jen jde o víceméně kusovou výrobu s velkým podílem ruční práce. Chce to důkladně opláchnou wapkou a sledovat. Osobně bych šel raději do Audi A4 Cabrio (pokud mi jde víc o eleganci a pohodlí) nebo BMW 3 E46 (pokud jde o zážitek z jízdy).


Známému vykradli právě TT cabrio tak, že mu rozřízli střechu. Když praštíš do okna, udělá to rachot, střechu krásně rozřízneš potichu. Navíc se hadra špatně vytápí, deštěm a myčkou ztrácí hodně na svém
původním vzhledu a musíš se bát, nechat ji stát před barákem. Pro spoustu lidí bydlících třeba na sídliště je kabriolet s plechovou jediná možnost, jak takové obojživelné auto mít.
Kabriolet s hadrovou střechou bych si nekoupil ani náhodou, je to auto na tří měsíce v roce...

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 06.11.2014 19:07, RE: hnus
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
jednoznačně nejošklivější a nejdisproporčnější coupé-cabrio, tedy cabrio s pevnou skládací střechou, na trhu. a když už něco v tomto segmentu pro radost a aby to mělo relativně neklesající hodnotu tak Lexus SC430.
Neviděl jsi pár týdnů zpátky Top Gear? Hledali nejošklivější auto všech dob a vyhlásili právě Lexus SC430
jj, viděl ale TopGear není možné brát moc vážně. SC430 je naživo skutečně bomba, nehraje si na sporťák, spíš GT, rychlé, silné a neskutečně příjemné a pohodlné auto. a ano, stálo přes dvě mega, a dá se koupit za půl mega 6-8 let staré. jenže teď už ta cena klesat nijak moc nebude. a hlavně je to auto které nikdo druhý v okolí nemá a mít nebude. protože na koupi takového auta je potřeba mít koule. nějaký EOS se může jít zahrabat.


No, mně osobně se velmi nelíbí

respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.