0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf VII – který ze dvou benzínových TSI doporučíme?

category of topic classification: německá vozidla
Verny_2013
number of posts102
date of registration26.08.2014
Friday 23.12.2022 09:54, Za mě je to jedno, důležitá je 110 Kw verze
1,4TSi 110 Kw bez vypínání válců mám ve Sportsvanovi. Výborný bezprostřední živý motor s charakterem, který jezdí bez omezování dynamiky za 6,5L. Při lehké noze umí ( ale ne důchodce v klobouku ) umí i pod 6, na okreskách k 5L. 1,5 TSi 110 Kw mám v Karoqu, a znám ji i ze služebních Octávií. Má víc dieselový charakter a v Karoqu ho navíc otupuje dlouhá převodovka MQ 281. Jen pro zajímavost MQ 250 točí při 130 km/hod 2800 ot. MQ 281 2500 ot. a to je už rozdíl který se v dynamice projeví. Na druhou stranu V autě stejné velikosti jako Golf má spotřebu o 0,5L nižší a to ve všech režimech. 1,5 TSi je takový větší tahoun a na hoře je víc otupělý bez nějakého vrcholu. Tuším od r. 2020 je 1,5 spojená s filtrem pevných částic, což je další ku-vítko. Navíc vypínání válců které má 1,5 vždy je pro mě dost otravné, ale jínému to třeba nevadí. JAk se dřív psalo o cukání 1,5 za studena, mě se to nestalo nikdy. 1,4 má i nahoře větší charakter, a jadrnější zvuk. Ale jak píšu v nadpisu rozhodně berte 110 Kw verze, ty podladěné 1,4 90-92 Kw či u 1,5 96KW nejdou o moc líp než tříválec 1,0 TSi. OBa motory se zatím jeví jako spolehlivé a s oběma neuděláte chybu. Za mě to jsou jedny z nejlepších maloobjemových turbobenzínových čtyřválců na trhu.
respond
Tycoon
number of posts62
date of registration05.11.2011
Thursday 29.12.2022 22:24, RE: Za mě je to jedno, důležitá je 110 Kw verze
citation:
reakce na: Verny_2013, 23.12.2022 09:54 (1,4TSi 110 Kw bez vypínání vál ...)


Nevím jak 1.5 TSI 96 kW, ale 1.4 TSI 90/92 kW je o dost lepší než 1.0 TSI, zejména v nižších otáčkách musí poznat ten rozdíl opravdu každý. Kdo je zvyklý na maloobjemový turbodiesel nebo slabší benzín, bude s 1.0 TSI spokojen.
Souhlas, že 1.4 TSI 110 kW ve verzi bez vypínání válců je nejlepší volba. Ale za vysokou cenu.
respond
wumpy
number of posts69
date of registration26.02.2010
Friday 30.12.2022 10:42, RE: Za mě je to jedno, důležitá je 110 Kw verze
citation:
reakce na: Verny_2013, 23.12.2022 09:54 (1,4TSi 110 Kw bez vypínání vál ...)

Filtry pevných částic u benzínových motorů se začaly montovat od října roku 2018, kdy začaly platit přísnější emisní normy.
respond
Petr S
number of posts1249
date of registration28.11.2008
Friday 30.12.2022 23:11, RE: RE: Za mě je to jedno, důležitá je 110 Kw verze
citation:
reakce na: wumpy, 30.12.2022 10:42 (Filtry pevných částic u benzínových motorů se začaly montovat od října roku 2018, kdy začaly platit přísnější emisní normy.)


Pokud vím, tak moje benzínové auto vyrobené v roce 2021 žádný filtr pevných částic nemá. RAV4 Hybrid 2.5L atmosféra. Má emisní normu EURO 6. Filtr pevných částic u benzínu nutný není. Možná u těch s turbem a přímým vstřikem jo.
respond
wumpy
number of posts69
date of registration26.02.2010
Saturday 31.12.2022 09:55, RE: RE: RE: Za mě je to jedno, důležitá je 110 Kw verze
citation:
reakce na: Petr S, 30.12.2022 23:11 (Pokud vím, tak moje benzínové ...)
To co píšete u Toyoty je určitě možné. U koncernu, dostaly filtry pevných částic benzínové turbomotory. Litrové atmosféry by se měly bez něj obejít. Ovšem můžu se mýlit.
Můj příbuzný koupil O3 1,4 TSI, je s ní spokojený. Jezdí občas s O3 s 1,5 TSI a říká že to auto jede hůř. Přičítá to filtru pevných částic. Ten motor je úplně jinak zpřevodovaný a přísnější emisní limity a zmiňovaný filtr k tomu určitě nepřispívají.
respond
VW
number of posts14
date of registration14.02.2017
Friday 03.03.2023 23:02, Tsi motory
Měl sem scalu 1.0 85 kw a myslím,že měla filtr rok 19,ale jinak ten motor jel docela slušně,zvuk ok,tiché.normálně to člověk ani nepoznal,že je to třívál.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.