0
back
 

diskuze k tématu: Ojetý Volkswagen Lupo 3L - bude jezdit téměř zadarmo a spolehlivě?

category of topic classification: německá vozidla
David V
number of posts2075
date of registration16.05.2007
Thursday 19.09.2013 08:10, Inzerce
Lenko honem, v inzerci jsou sice skoro 3 desítky Lup, ale pouze 2 naftové a jen 1 exemplář verze 1.7 SDi, tak ať Vám ho někdo nevyfoukne....
respond
nahlásit
Roman AX
number of posts134
date of registration09.12.2011
Thursday 19.09.2013 09:45, LUPO
Nebojte, na SAUTO jich je pět. Jen tam není 1,7 SDi, která je nejlepší. Ovšem jako alternativu bych viděl Polo s motorem 1,9 SDi, který je skvělý a má pověst "nesmrtelného" motoru. Tento motor však náleží do vyšší kategorie povinného ručení a záleží na tom, jaký máte bonus. Jízdní vlastnosti Pola a prostor jsou také někde jinde. Tento motor se dával i Fabie, takže výběr bude o něco větší. Samozřejmě tato auta postrádají asi největší výhodu LUPA, kterou jsou jeho malé rozměry, zvlášť vhodné do města.
respond
nahlásit
Muroň
number of posts71
date of registration10.06.2008
Thursday 19.09.2013 11:34, Zkušenosti s Lupem
Vážená Lenko, Lupo (od firmy Welly) doma máme, je to nejmilejší hračka (vedle Scénica od firmy Burrago) mého mladšího syna. Přežilo všechno jeho zacházení, vypadlo jen opěradlo sedačky u spolujezdce, proto ho můžu s klidným svědomím doporučit. Co se opravdového Lupa týče, považuji ho osobně za nejhezčí (zvenku i v interiéru) pikovůz posledních 20ti let. Zvlášť interiér je povedený (velmi podobný Polu 6N2 a 6KV2). Vepředu je to překvapivě prostorné, do kufru se v pohodě vejde lékárnička, reflexní vesta a 1,5l PET flaška. Největší nevýhodou Lupa je omezená nabídka na našem trhu, protože se v ČR nikdy neprodávalo - bylo prostě drahé. Souhlasím s Blaháčkem Markem, že Vámi "vybraná" motorizace je sice nejúspornější, ale také nejrizikovější, hlavně kvůli kombinaci s robotem. Na konkurenčním inzertním portále jsou dvě Lupa s tímto motorem, a to na vrcholu cenového žebříčku Lup. Nejvíce jich je s 1,0 37 kW benzínem (pozor - dvě verze - VWovská OHC a škodovácká OHV, lišící se rozdílem objemu 2 ccm a max krouťákem v trošku nižších otáčkách), které spotřebou nevynikají. Nevynikají vlastně ničím, naštěstí ani poruchovostí. Trváte-li na dieselu, hledejte spolehlivý 1,7 SDi. Z benzínů je bezesporu nejlepší 1,4 16V 55 kW, který je v lehkém Lupu i úsporný.
respond
nahlásit
Frankiee
number of posts15
date of registration02.11.2012
Thursday 19.09.2013 11:37, nafta zbytecna
myslim ze na takove lehke pidi auticko je nafta uplne zbytecna, i s benzinem se da jezdit za malo a ten bude na kratke jizdy po meste mnohem mene trpet
respond
nahlásit
gottak
number of posts234
date of registration10.06.2010
Friday 20.09.2013 07:55, 1.2 TDI
Tenhle hlinikovy trivalec bych nezatracoval, spousta z nich uz v Nemecku nalitala bez problemu pres 500 tkm....Viz nedavna recenze ve Svetu motoru....
respond
nahlásit
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Friday 20.09.2013 11:01, 3l - superúsporné, ale ojeté raději ne
Když pominu robotizovanou převodovku, která už může být před smrtí a celkově mdlý jízdní projev auta, může se servisně prodražit i další údržba nebo opravy. Lupo 3l obsahuje mnoho specifických dílů na karoserii i podvozku, nesehnatelných v druhovýrobě. Spíš bych ho doporučil nějakému nadšenci. Pro obyčejné ježdění je ideální 1,7 SDI, která jezdí reálně za 4l. Podíval bych se i na Seat Arosa - je to taky Lupo. Jinak něco jako Polo/Fabii, kde je 1,9 SDI. Lupo klidně vemte i s 1,4 16V 55 kW. Pojede jako drak a taky s malou spotřebou.
respond
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.