0
back
 

diskuze k tématu: Passat B6 a jeho motorizace

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Mexxim
number of posts11
date of registration05.10.2014
Friday 10.10.2014 11:59, Passat B6 a jeho motorizace
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji
respond
nahlásit
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Friday 10.10.2014 12:47, RE: Passat B6 a jeho motorizace
Mexxim posted by:
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji


Jednoduchá odpověď - žádná kromě základní staré 1,6 Mpi (žádnou jsem ale ještě neviděl). B6 má všechny ostatní benzíny přímovstřikové a ještě jsem neviděl přestavěný kus, který by LPG buď neodvařilo, nebo aspoň nedělalo problémy ještě s očekáváním značného snížení životnosti motoru. Proto i VW přešlo u přímovstřiků k CNG a tyto motory jsou před přestavbou značně upraveny aby to vydržely. Naopak u předchozí generace s podélně uloženým motorem jsou na kvalitní!!! přestavbu na LPG vhodné všechny a to včetně 1.8T. Alternativou je koupit tovární CNG 1.4 TSI, jenže ta sama o sobě (zde ještě dvojitě přeplňovaná) není z hlediska spolehlivosti a životnosti výhrou. Problém může být i malá nádrž na benzín...
respond
nahlásit
mikelight
number of posts34
date of registration01.08.2010
Friday 10.10.2014 14:08, RE: Passat B6 a jeho motorizace
Mexxim posted by:
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji


Dobry den, o jakem roku vyroby uvazujete? Rada B6 u passatu neexistuje, passat z let 1997-2004 je B5, pripadne B5.5 jako facelift od r. 2001. Model od roku 2005 je 3C.

respond
nahlásit
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 10.10.2014 14:38, RE: Passat B6 a jeho motorizace
mikelight posted by:
Mexxim posted by:
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji
Dobry den, o jakem roku vyroby uvazujete? Rada B6 u passatu neexistuje, passat z let 1997-2004 je B5, pripadne B5.5 jako facelift od r. 2001. Model od roku 2005 je 3C.


http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_(B6)

respond
nahlásit
mikelight
number of posts34
date of registration01.08.2010
Friday 10.10.2014 19:36, RE: Passat B6 a jeho motorizace
Reno posted by:
mikelight posted by:
Mexxim posted by:
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji
Dobry den, o jakem roku vyroby uvazujete? Rada B6 u passatu neexistuje, passat z let 1997-2004 je B5, pripadne B5.5 jako facelift od r. 2001. Model od roku 2005 je 3C.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_(B6)


Oukej noted, "B6" (or "Typ 3C") . Nicmene kovani vw fans oznaceni B6 neuznavaji, je to pro ne 3C.
Aby to nebylo tak jednoduche, tak nekteri oznacuji jako B6 model B5 po faceliftu. Nicmene aspon vime, o ktery model ma tazatel zajem a ze tech motoru idealnich pro LPG moc neni, nebo spis nejsou vubec.
respond
nahlásit
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 10.10.2014 22:48, RE:
Dobrý den. Volkswagen Passat B6 (jinak také 3C) bohužel nemá, až na základní benzínovou šestnáctistovku MPI, vhodnou motorizaci k přestavbě na pohon LPG. Přímovstřikové motory TSI a TFSI vyžadují v jistých cyklech přistřikovat i benzín kvůli chlazení vstřikovačů, což zvyšuje náklady na palivo a sráží tak výhodnost přestavby. Alternativou může být verze 1.4 TSI továrně upravená na spalování zemního plynu.
respond
nahlásit
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Saturday 11.10.2014 08:42, RE:
Karel - TipCars.com posted by:
Dobrý den. Volkswagen Passat B6 (jinak také 3C) bohužel nemá, až na základní benzínovou šestnáctistovku MPI, vhodnou motorizaci k přestavbě na pohon LPG. Přímovstřikové motory TSI a TFSI vyžadují v jistých cyklech přistřikovat i benzín kvůli chlazení vstřikovačů, což zvyšuje náklady na palivo a sráží tak výhodnost přestavby. Alternativou může být verze 1.4 TSI továrně upravená na spalování zemního plynu.


Motor 1,4 TSI upravený na CNG je bohužel také jen částečné řešení. Sám má několik technických slabin, ale hlavně byl standardně spojen s DSG, což je zvláště u prvních ročníků téměř jistý drahý průšvih. To už bych si snad raději koupil 2,0 TDI.
Jinak FSI a TFSI prý už jdou přestavět na LPG tak, že se původními vstřikovači benzínu vstřikuje kapalný LPG (ale sám jsem to v reálu zatím nikdy neviděl). Navíc je cena přestavby podstatně vyšší (tuším od 60 do 100 tisíc korun) a poskytovaná záruka na 50 tisíc ujetých km mi také nepřipadá jako sebevědomá nabídka výrobce věřícího ve svůj produkt.
respond
nahlásit
danecek82
number of posts4
date of registration19.12.2013
Saturday 11.10.2014 20:09, LPG - FSI
Kolega to zkoušel u 2.0FSI 110 kw, a stejně to zlikvidovalo vstřiky do 40 tkm.... Propočtem pak zjistil, že přestavba plus následný repas bylo víc než za kolik koupil celé auto.
respond
nahlásit
capslock
number of posts355
date of registration28.07.2007
Saturday 11.10.2014 21:47, RE:
Pavlik posted by:
Motor 1,4 TSI upravený na CNG je bohužel také jen částečné řešení. Sám má několik technických slabin....


Jaké technické slabiny má tento motor? Zrovna o něm totiž uvažuju ...

respond
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.