0
back
 

diskuze k tématu: Rodinné kombi s automatem do 300-400t

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, japonská vozidla
Foose
number of posts10
date of registration17.09.2017
Sunday 17.09.2017 21:13, Rodinné kombi s automatem do 300-400t
Zdravím... Sháním auto na dojíždění do práce i na rodinné výlety a dovolené. Zatím jsme 2 ale plánujeme přírustek... Denně jezdím do práce 100 km (50 tam 50 zpět) vícemnéně po rovině 1/2 dálnice (jezdím 130), 1/2 okresní cesta se 4mi pruhy kde jedu cca 100-110. Na auto mám připraveno 350-400t CZK. Prosím poraďte mi jaký motor by jste mi doporučili na 30 000 km ročně? Benzin nebo Diesel? Podmínkou je automat + tempomat. Pokud mi poradíte i konkrétní model auta tak budu rád... Líbil by se mi Mercedes B, Passat, Civic, Prius... ale je dost těžké najít auto v limitu s automatem. Ve výběru mám českou klasiku Octavia 3 nebo VW Golf ideálně s 1,6 TDI nebo 1,4 TSI (lepší motorizace se nevleze do limitu). Chtěl bych auto s nájezdem do 50t km, max 3 roky staré. Auto si chci nechat 5-10 let. Nyní mám 10 let starý diesel o objemu 2,2 a jezdím tuto trasu za 5,7 nafty. Více se tedy přikláním k benzínu (věřím, že moderní benzín by jezdil tuto trasu taky do 6 litrů a nevěřím tomu, že by moderní diesel jezdil za 4,5 litru :)
respond
gepardo
number of posts129
date of registration19.10.2014
Monday 18.09.2017 01:05, xxxxxx xxxxxxx
Tak co třeba Fiat Tipo 1,6 automat ? Mohl by vyhovovat ? Jinak se ptejte po 6-ti rychlostím DSG, s mokrými spojkami. 7-mi rychlostní mají suché spojky a nájezd cca. 100 - 150.000 km a repase. Ta šestka při normálním zacházení a pravidelné výměně oleje zvládne min. 300.000 km. Zkuste hledat převodovky od Aisin, nebo ZF.
respond
Foose
number of posts10
date of registration17.09.2017
Monday 18.09.2017 08:44, DSG rozdily diesel vs benzin
Všechny 7 stupnove DSG jsou se suchý mi spojkami? Trochu jsem doufal, ze Bude jiná DSG použita u dieselu a jiná u benzinu?
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Monday 18.09.2017 09:54, proč automat
mohu se zeptat proč je podmínkou automat když jezdíte téměř výhradně delší trasy?
respond
Foose
number of posts10
date of registration17.09.2017
Monday 18.09.2017 10:49, Proč automat v kombi?
Asi jen z rozmaru a myslim si ze je v tom budoucnost.
Teď mám taky automat a zvykl jsem si na to. Nebaví mne řadit a vždy v kritických situacích (v neznámých městech nebo po celém dni v práci) se raději věnuji sledování provozu a řízení než řazení. S autem bude jezdit i přítelkyně a pro ni to bude také jednodušší na ovládání.
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Monday 18.09.2017 10:57, RE: Proč automat v kombi?
Foose posted by:
Asi jen z rozmaru a myslim si ze je v tom budoucnost. Teď mám taky automat a zvykl jsem si na to. Nebaví mne řadit a vždy v kritických situacích (v neznámých městech nebo po celém dni v práci) se raději věnuji sledování provozu a řízení než řazení. S autem bude jezdit i přítelkyně a pro ni to bude také jednodušší na ovládání.


Dost to omezuje počet vozidel ze kterého se dá vybírat, ale chápu. Pak bych tedy volil Toyota Auris. Je tady na tipcars v nabídce jeden combi s 12tkm za 399tkč

respond
Foose
number of posts10
date of registration17.09.2017
Monday 18.09.2017 12:07, Dilema volby paliva
Mrknu na ten Auris...

Ještě jeden obecný dotaz. Na těch 30t KM by jste prederovali spíše benzin a nebo diesel?
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Monday 18.09.2017 13:48, RE: Rodinné kombi s automatem do 300-400t
Foose posted by:
Zdravím... Sháním auto na dojíždění do práce i na rodinné výlety a dovolené. Zatím jsme 2 ale plánujeme přírustek...Denně jezdím do práce 100 km (50 tam 50 zpět) vícemnéně po rovině 1/2 dálnice (jezdím 130), 1/2 okresní cesta se 4mi pruhy kde jedu cca 100-110.Na auto mám připraveno 350-400t CZK. Prosím poraďte mi jaký motor by jste mi doporučili na 30 000 km ročně? Benzin nebo Diesel? Podmínkou je automat + tempomat. Pokud mi poradíte i konkrétní model auta tak budu rád... Líbil by se mi Mercedes B, Passat, Civic, Prius... ale je dost těžké najít auto v limitu s automatem. Ve výběru mám českou klasiku Octavia 3 nebo VW Golf ideálně s 1,6 TDI nebo 1,4 TSI (lepší motorizace se nevleze do limitu). Chtěl bych auto s nájezdem do 50t km, max 3 roky staré. Auto si chci nechat 5-10 let. Nyní mám 10 let starý diesel o objemu 2,2 a jezdím tuto trasu za 5,7 nafty. Více se tedy přikláním k benzínu (věřím, že moderní benzín by jezdil tuto trasu taky do 6 litrů a nevěřím tomu, že by moderní diesel jezdil za 4,5 litru :)

Ahoj, za mě bych oželel automat, protože zvedá cenu a zúžuje výběr. V manuálu už jde koupit do 400tis.kč docela slušný kombík.
- Na stránkách Peugeotu jsou skladovky Peugeot 308 SW s povedeným dieslem 1.6 BlueHDI a nebo s tubro benzínem 1.2 PureTech. Obě motorizace jsem řídil ikdyž jsem petrohead, bral bych všemi deseti ten diesel, jede parádně!! Do 400tis.kž je výbava s aut. klimou atd.
- Ford nabízí v rámci akce Focus kombi 1.0 Ecoboost 92kw, Trend+ za cca 380tis.kč, parádní výbava Titanium je už za 426000kč, ale zatlačte na cenu, něco ušetříte.
- Renault Megane Grandtour 1.2 TCe 130k Limited (bohatá výbava) nebo diesel 1.5 DCI 90k ZEN vše kolem 400tis.kč, opět najdete jako vozy skladem na stránkách Renaultu. V Meganovi jsem jen seděl, ale ten komfort je parádní, bohužel motoricky nevím, znám jen ten 1.5 DCi z Megane III facelift a tam jel velmi dobře a byl kultivovaný.
- Zkusil bych i Tipo s tím automatem Aisin(od Japonců), ale fakt nevím jaké auto je , rozhodně bych dal zkušební jízdu i na dálnici, ať Tě nepřekvapí např. hlučnost od kol či motoru...

respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Monday 18.09.2017 13:51, RE: Rodinné kombi s automatem do 300-400t
BobanHTP posted by:
Foose posted by:
Zdravím... Sháním auto na dojíždění do práce i na rodinné výlety a dovolené. Zatím jsme 2 ale plánujeme přírustek...Denně jezdím do práce 100 km (50 tam 50 zpět) vícemnéně po rovině 1/2 dálnice (jezdím 130), 1/2 okresní cesta se 4mi pruhy kde jedu cca 100-110.Na auto mám připraveno 350-400t CZK. Prosím poraďte mi jaký motor by jste mi doporučili na 30 000 km ročně? Benzin nebo Diesel? Podmínkou je automat + tempomat. Pokud mi poradíte i konkrétní model auta tak budu rád... Líbil by se mi Mercedes B, Passat, Civic, Prius... ale je dost těžké najít auto v limitu s automatem. Ve výběru mám českou klasiku Octavia 3 nebo VW Golf ideálně s 1,6 TDI nebo 1,4 TSI (lepší motorizace se nevleze do limitu). Chtěl bych auto s nájezdem do 50t km, max 3 roky staré. Auto si chci nechat 5-10 let. Nyní mám 10 let starý diesel o objemu 2,2 a jezdím tuto trasu za 5,7 nafty. Více se tedy přikláním k benzínu (věřím, že moderní benzín by jezdil tuto trasu taky do 6 litrů a nevěřím tomu, že by moderní diesel jezdil za 4,5 litru :)
Ahoj, za mě bych oželel automat, protože zvedá cenu a zúžuje výběr. V manuálu už jde koupit do 400tis.kč docela slušný kombík.- Na stránkách Peugeotu jsou skladovky Peugeot 308 SW s povedeným dieslem 1.6 BlueHDI a nebo s tubro benzínem 1.2 PureTech. Obě motorizace jsem řídil ikdyž jsem petrohead, bral bych všemi deseti ten diesel, jede parádně!! Do 400tis.kž je výbava s aut. klimou atd.- Ford nabízí v rámci akce Focus kombi 1.0 Ecoboost 92kw, Trend+ za cca 380tis.kč, parádní výbava Titanium je už za 426000kč, ale zatlačte na cenu, něco ušetříte.- Renault Megane Grandtour 1.2 TCe 130k Limited (bohatá výbava) nebo diesel 1.5 DCI 90k ZEN vše kolem 400tis.kč, opět najdete jako vozy skladem na stránkách Renaultu. V Meganovi jsem jen seděl, ale ten komfort je parádní, bohužel motoricky nevím, znám jen ten 1.5 DCi z Megane III facelift a tam jel velmi dobře a byl kultivovaný.- Zkusil bych i Tipo s tím automatem Aisin(od Japonců), ale fakt nevím jaké auto je , rozhodně bych dal zkušební jízdu i na dálnici, ať Tě nepřekvapí např. hlučnost od kol či motoru...


sorry ale doporučovat někomu s nájezdem 30tkm/ročně s výhledem si auto nechat až 10 let oturbený dvanáctistovky a podobně je trošku úlet...

respond
martinw
number of posts28
date of registration12.07.2016
Monday 18.09.2017 14:40, RE:
a proc ne napr. benzinovy ojety Avensis s multidrive-s prevodovkou ? to auto ma punc spolehlivosti...
respond
Zdeny60
number of posts1232
date of registration08.09.2009
Monday 18.09.2017 18:38, RE:
martinw posted by:
a proc ne napr. benzinovy ojety Avensis s multidrive-s prevodovkou ? to auto ma punc spolehlivosti...


POkud nové - proč ne. Ale jako ojetina s CVT, o které nevíš, co prožila, to může být drahá sranda. Jinak projev tohoto CVT není zrovna příkladný a motor se docela trápí - mluvím o zkušenosti s Corollou 1,6, počítám že 1,8 v těžším Avensisu nebude o nic moc lepší.
respond
KoobaS
number of posts1008
date of registration23.04.2014
Tuesday 19.09.2017 07:48, RE: Rodinné kombi s automatem do 300-400t
Valnoha posted by:
BobanHTP posted by:
Foose posted by:
Zdravím... Sháním auto na dojíždění do práce i na rodinné výlety a dovolené. Zatím jsme 2 ale plánujeme přírustek...Denně jezdím do práce 100 km (50 tam 50 zpět) vícemnéně po rovině 1/2 dálnice (jezdím 130), 1/2 okresní cesta se 4mi pruhy kde jedu cca 100-110.Na auto mám připraveno 350-400t CZK. Prosím poraďte mi jaký motor by jste mi doporučili na 30 000 km ročně? Benzin nebo Diesel? Podmínkou je automat + tempomat. Pokud mi poradíte i konkrétní model auta tak budu rád... Líbil by se mi Mercedes B, Passat, Civic, Prius... ale je dost těžké najít auto v limitu s automatem. Ve výběru mám českou klasiku Octavia 3 nebo VW Golf ideálně s 1,6 TDI nebo 1,4 TSI (lepší motorizace se nevleze do limitu). Chtěl bych auto s nájezdem do 50t km, max 3 roky staré. Auto si chci nechat 5-10 let. Nyní mám 10 let starý diesel o objemu 2,2 a jezdím tuto trasu za 5,7 nafty. Více se tedy přikláním k benzínu (věřím, že moderní benzín by jezdil tuto trasu taky do 6 litrů a nevěřím tomu, že by moderní diesel jezdil za 4,5 litru :)
Ahoj, za mě bych oželel automat, protože zvedá cenu a zúžuje výběr. V manuálu už jde koupit do 400tis.kč docela slušný kombík.- Na stránkách Peugeotu jsou skladovky Peugeot 308 SW s povedeným dieslem 1.6 BlueHDI a nebo s tubro benzínem 1.2 PureTech. Obě motorizace jsem řídil ikdyž jsem petrohead, bral bych všemi deseti ten diesel, jede parádně!! Do 400tis.kž je výbava s aut. klimou atd.- Ford nabízí v rámci akce Focus kombi 1.0 Ecoboost 92kw, Trend+ za cca 380tis.kč, parádní výbava Titanium je už za 426000kč, ale zatlačte na cenu, něco ušetříte.- Renault Megane Grandtour 1.2 TCe 130k Limited (bohatá výbava) nebo diesel 1.5 DCI 90k ZEN vše kolem 400tis.kč, opět najdete jako vozy skladem na stránkách Renaultu. V Meganovi jsem jen seděl, ale ten komfort je parádní, bohužel motoricky nevím, znám jen ten 1.5 DCi z Megane III facelift a tam jel velmi dobře a byl kultivovaný.- Zkusil bych i Tipo s tím automatem Aisin(od Japonců), ale fakt nevím jaké auto je , rozhodně bych dal zkušební jízdu i na dálnici, ať Tě nepřekvapí např. hlučnost od kol či motoru...
sorry ale doporučovat někomu s nájezdem 30tkm/ročně s výhledem si auto nechat až 10 let oturbený dvanáctistovky a podobně je trošku úlet...


Stejně tak je trochu úlet přemýšlet nad tím, že si auto moderní auto nechám až 10let/350 000km...
Já osobně bych tazateli doporučil nějaký hybrid od toyoty...
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Tuesday 19.09.2017 09:10, RE: Rodinné kombi s automatem do 300-400t
KoobaS posted by:
Valnoha posted by:
BobanHTP posted by:
Foose posted by:
Zdravím... Sháním auto na dojíždění do práce i na rodinné výlety a dovolené. Zatím jsme 2 ale plánujeme přírustek...Denně jezdím do práce 100 km (50 tam 50 zpět) vícemnéně po rovině 1/2 dálnice (jezdím 130), 1/2 okresní cesta se 4mi pruhy kde jedu cca 100-110.Na auto mám připraveno 350-400t CZK. Prosím poraďte mi jaký motor by jste mi doporučili na 30 000 km ročně? Benzin nebo Diesel? Podmínkou je automat + tempomat. Pokud mi poradíte i konkrétní model auta tak budu rád... Líbil by se mi Mercedes B, Passat, Civic, Prius... ale je dost těžké najít auto v limitu s automatem. Ve výběru mám českou klasiku Octavia 3 nebo VW Golf ideálně s 1,6 TDI nebo 1,4 TSI (lepší motorizace se nevleze do limitu). Chtěl bych auto s nájezdem do 50t km, max 3 roky staré. Auto si chci nechat 5-10 let. Nyní mám 10 let starý diesel o objemu 2,2 a jezdím tuto trasu za 5,7 nafty. Více se tedy přikláním k benzínu (věřím, že moderní benzín by jezdil tuto trasu taky do 6 litrů a nevěřím tomu, že by moderní diesel jezdil za 4,5 litru :)
Ahoj, za mě bych oželel automat, protože zvedá cenu a zúžuje výběr. V manuálu už jde koupit do 400tis.kč docela slušný kombík.- Na stránkách Peugeotu jsou skladovky Peugeot 308 SW s povedeným dieslem 1.6 BlueHDI a nebo s tubro benzínem 1.2 PureTech. Obě motorizace jsem řídil ikdyž jsem petrohead, bral bych všemi deseti ten diesel, jede parádně!! Do 400tis.kž je výbava s aut. klimou atd.- Ford nabízí v rámci akce Focus kombi 1.0 Ecoboost 92kw, Trend+ za cca 380tis.kč, parádní výbava Titanium je už za 426000kč, ale zatlačte na cenu, něco ušetříte.- Renault Megane Grandtour 1.2 TCe 130k Limited (bohatá výbava) nebo diesel 1.5 DCI 90k ZEN vše kolem 400tis.kč, opět najdete jako vozy skladem na stránkách Renaultu. V Meganovi jsem jen seděl, ale ten komfort je parádní, bohužel motoricky nevím, znám jen ten 1.5 DCi z Megane III facelift a tam jel velmi dobře a byl kultivovaný.- Zkusil bych i Tipo s tím automatem Aisin(od Japonců), ale fakt nevím jaké auto je , rozhodně bych dal zkušební jízdu i na dálnici, ať Tě nepřekvapí např. hlučnost od kol či motoru...
sorry ale doporučovat někomu s nájezdem 30tkm/ročně s výhledem si auto nechat až 10 let oturbený dvanáctistovky a podobně je trošku úlet...
Stejně tak je trochu úlet přemýšlet nad tím, že si auto moderní auto nechám až 10let/350 000km...Já osobně bych tazateli doporučil nějaký hybrid od toyoty...


V případě atmosférického benzínu bych to až tak sci-fi neviděl. Ano budeš měnit provozně opotřebované díly jako brzdy, tlumiče, nějaký čep, co mi tam nesedí je ten automat ten se těch 350tkm podle mě nedožije, Ale v případě nějaké oturbené mrd*y to bude v lepším případě 1x GO motoru navíc. O dieslu který najede 350tkm bez investic jsem také neslyšel. Takže proč ne?

respond
KoobaS
number of posts1008
date of registration23.04.2014
Tuesday 19.09.2017 10:48, RE: Rodinné kombi s automatem do 300-400t
Valnoha posted by:
KoobaS posted by:
Valnoha posted by:
BobanHTP posted by:
Foose posted by:
Zdravím... Sháním auto na dojíždění do práce i na rodinné výlety a dovolené. Zatím jsme 2 ale plánujeme přírustek...Denně jezdím do práce 100 km (50 tam 50 zpět) vícemnéně po rovině 1/2 dálnice (jezdím 130), 1/2 okresní cesta se 4mi pruhy kde jedu cca 100-110.Na auto mám připraveno 350-400t CZK. Prosím poraďte mi jaký motor by jste mi doporučili na 30 000 km ročně? Benzin nebo Diesel? Podmínkou je automat + tempomat. Pokud mi poradíte i konkrétní model auta tak budu rád... Líbil by se mi Mercedes B, Passat, Civic, Prius... ale je dost těžké najít auto v limitu s automatem. Ve výběru mám českou klasiku Octavia 3 nebo VW Golf ideálně s 1,6 TDI nebo 1,4 TSI (lepší motorizace se nevleze do limitu). Chtěl bych auto s nájezdem do 50t km, max 3 roky staré. Auto si chci nechat 5-10 let. Nyní mám 10 let starý diesel o objemu 2,2 a jezdím tuto trasu za 5,7 nafty. Více se tedy přikláním k benzínu (věřím, že moderní benzín by jezdil tuto trasu taky do 6 litrů a nevěřím tomu, že by moderní diesel jezdil za 4,5 litru :)
Ahoj, za mě bych oželel automat, protože zvedá cenu a zúžuje výběr. V manuálu už jde koupit do 400tis.kč docela slušný kombík.- Na stránkách Peugeotu jsou skladovky Peugeot 308 SW s povedeným dieslem 1.6 BlueHDI a nebo s tubro benzínem 1.2 PureTech. Obě motorizace jsem řídil ikdyž jsem petrohead, bral bych všemi deseti ten diesel, jede parádně!! Do 400tis.kž je výbava s aut. klimou atd.- Ford nabízí v rámci akce Focus kombi 1.0 Ecoboost 92kw, Trend+ za cca 380tis.kč, parádní výbava Titanium je už za 426000kč, ale zatlačte na cenu, něco ušetříte.- Renault Megane Grandtour 1.2 TCe 130k Limited (bohatá výbava) nebo diesel 1.5 DCI 90k ZEN vše kolem 400tis.kč, opět najdete jako vozy skladem na stránkách Renaultu. V Meganovi jsem jen seděl, ale ten komfort je parádní, bohužel motoricky nevím, znám jen ten 1.5 DCi z Megane III facelift a tam jel velmi dobře a byl kultivovaný.- Zkusil bych i Tipo s tím automatem Aisin(od Japonců), ale fakt nevím jaké auto je , rozhodně bych dal zkušební jízdu i na dálnici, ať Tě nepřekvapí např. hlučnost od kol či motoru...
sorry ale doporučovat někomu s nájezdem 30tkm/ročně s výhledem si auto nechat až 10 let oturbený dvanáctistovky a podobně je trošku úlet...
Stejně tak je trochu úlet přemýšlet nad tím, že si auto moderní auto nechám až 10let/350 000km...Já osobně bych tazateli doporučil nějaký hybrid od toyoty...
V případě atmosférického benzínu bych to až tak sci-fi neviděl. Ano budeš měnit provozně opotřebované díly jako brzdy, tlumiče, nějaký čep, co mi tam nesedí je ten automat ten se těch 350tkm podle mě nedožije, Ale v případě nějaké oturbené mrd*y to bude v lepším případě 1x GO motoru navíc. O dieslu který najede 350tkm bez investic jsem také neslyšel. Takže proč ne?


Protože slušná atmosféra, která by splnila požadavky tazatele (věk, nájezd, cena) a zároveň byla vhodná pro vysoký nájezd nebude k nalezení. Tím vhodná pro vysoký nájezd myslím aspoň dvoulitr... Trápit se každej den při takovým nájezdu s autem, který má subjektivně malej výkon je velká otrava...

Takže, maloobjemovej turbobenzín - ne. Maloobjemová nafta - taky ne. Nafta s objemem 2l a víc - má větší šanci, ale investice taky určitě budou. Tak nám zbývá benzín s větším objemem a osobně si myslím, že pokud to nebude přímovstřik, je jedno s jakým plněním - a co si budem povídat, takovejch aut je jako šafránu...
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Tuesday 19.09.2017 10:55, RE: Rodinné kombi s automatem do 300-400t
KoobaS posted by:
Valnoha posted by:
KoobaS posted by:
Valnoha posted by:
BobanHTP posted by:
Foose posted by:
Zdravím... Sháním auto na dojíždění do práce i na rodinné výlety a dovolené. Zatím jsme 2 ale plánujeme přírustek...Denně jezdím do práce 100 km (50 tam 50 zpět) vícemnéně po rovině 1/2 dálnice (jezdím 130), 1/2 okresní cesta se 4mi pruhy kde jedu cca 100-110.Na auto mám připraveno 350-400t CZK. Prosím poraďte mi jaký motor by jste mi doporučili na 30 000 km ročně? Benzin nebo Diesel? Podmínkou je automat + tempomat. Pokud mi poradíte i konkrétní model auta tak budu rád... Líbil by se mi Mercedes B, Passat, Civic, Prius... ale je dost těžké najít auto v limitu s automatem. Ve výběru mám českou klasiku Octavia 3 nebo VW Golf ideálně s 1,6 TDI nebo 1,4 TSI (lepší motorizace se nevleze do limitu). Chtěl bych auto s nájezdem do 50t km, max 3 roky staré. Auto si chci nechat 5-10 let. Nyní mám 10 let starý diesel o objemu 2,2 a jezdím tuto trasu za 5,7 nafty. Více se tedy přikláním k benzínu (věřím, že moderní benzín by jezdil tuto trasu taky do 6 litrů a nevěřím tomu, že by moderní diesel jezdil za 4,5 litru :)
Ahoj, za mě bych oželel automat, protože zvedá cenu a zúžuje výběr. V manuálu už jde koupit do 400tis.kč docela slušný kombík.- Na stránkách Peugeotu jsou skladovky Peugeot 308 SW s povedeným dieslem 1.6 BlueHDI a nebo s tubro benzínem 1.2 PureTech. Obě motorizace jsem řídil ikdyž jsem petrohead, bral bych všemi deseti ten diesel, jede parádně!! Do 400tis.kž je výbava s aut. klimou atd.- Ford nabízí v rámci akce Focus kombi 1.0 Ecoboost 92kw, Trend+ za cca 380tis.kč, parádní výbava Titanium je už za 426000kč, ale zatlačte na cenu, něco ušetříte.- Renault Megane Grandtour 1.2 TCe 130k Limited (bohatá výbava) nebo diesel 1.5 DCI 90k ZEN vše kolem 400tis.kč, opět najdete jako vozy skladem na stránkách Renaultu. V Meganovi jsem jen seděl, ale ten komfort je parádní, bohužel motoricky nevím, znám jen ten 1.5 DCi z Megane III facelift a tam jel velmi dobře a byl kultivovaný.- Zkusil bych i Tipo s tím automatem Aisin(od Japonců), ale fakt nevím jaké auto je , rozhodně bych dal zkušební jízdu i na dálnici, ať Tě nepřekvapí např. hlučnost od kol či motoru...
sorry ale doporučovat někomu s nájezdem 30tkm/ročně s výhledem si auto nechat až 10 let oturbený dvanáctistovky a podobně je trošku úlet...
Stejně tak je trochu úlet přemýšlet nad tím, že si auto moderní auto nechám až 10let/350 000km...Já osobně bych tazateli doporučil nějaký hybrid od toyoty...
V případě atmosférického benzínu bych to až tak sci-fi neviděl. Ano budeš měnit provozně opotřebované díly jako brzdy, tlumiče, nějaký čep, co mi tam nesedí je ten automat ten se těch 350tkm podle mě nedožije, Ale v případě nějaké oturbené mrd*y to bude v lepším případě 1x GO motoru navíc. O dieslu který najede 350tkm bez investic jsem také neslyšel. Takže proč ne?
Protože slušná atmosféra, která by splnila požadavky tazatele (věk, nájezd, cena) a zároveň byla vhodná pro vysoký nájezd nebude k nalezení. Tím vhodná pro vysoký nájezd myslím aspoň dvoulitr... Trápit se každej den při takovým nájezdu s autem, který má subjektivně malej výkon je velká otrava...Takže, maloobjemovej turbobenzín - ne. Maloobjemová nafta - taky ne. Nafta s objemem 2l a víc - má větší šanci, ale investice taky určitě budou. Tak nám zbývá benzín s větším objemem a osobně si myslím, že pokud to nebude přímovstřik, je jedno s jakým plněním - a co si budem povídat, takovejch aut je jako šafránu...


dle mého názoru to splňuje auris kterého jsem výše doporučoval

respond
KoobaS
number of posts1008
date of registration23.04.2014
Tuesday 19.09.2017 11:24, RE: Rodinné kombi s automatem do 300-400t
Valnoha posted by:
KoobaS posted by:
Valnoha posted by:
KoobaS posted by:
Valnoha posted by:
BobanHTP posted by:
Foose posted by:
Zdravím... Sháním auto na dojíždění do práce i na rodinné výlety a dovolené. Zatím jsme 2 ale plánujeme přírustek...Denně jezdím do práce 100 km (50 tam 50 zpět) vícemnéně po rovině 1/2 dálnice (jezdím 130), 1/2 okresní cesta se 4mi pruhy kde jedu cca 100-110.Na auto mám připraveno 350-400t CZK. Prosím poraďte mi jaký motor by jste mi doporučili na 30 000 km ročně? Benzin nebo Diesel? Podmínkou je automat + tempomat. Pokud mi poradíte i konkrétní model auta tak budu rád... Líbil by se mi Mercedes B, Passat, Civic, Prius... ale je dost těžké najít auto v limitu s automatem. Ve výběru mám českou klasiku Octavia 3 nebo VW Golf ideálně s 1,6 TDI nebo 1,4 TSI (lepší motorizace se nevleze do limitu). Chtěl bych auto s nájezdem do 50t km, max 3 roky staré. Auto si chci nechat 5-10 let. Nyní mám 10 let starý diesel o objemu 2,2 a jezdím tuto trasu za 5,7 nafty. Více se tedy přikláním k benzínu (věřím, že moderní benzín by jezdil tuto trasu taky do 6 litrů a nevěřím tomu, že by moderní diesel jezdil za 4,5 litru :)
Ahoj, za mě bych oželel automat, protože zvedá cenu a zúžuje výběr. V manuálu už jde koupit do 400tis.kč docela slušný kombík.- Na stránkách Peugeotu jsou skladovky Peugeot 308 SW s povedeným dieslem 1.6 BlueHDI a nebo s tubro benzínem 1.2 PureTech. Obě motorizace jsem řídil ikdyž jsem petrohead, bral bych všemi deseti ten diesel, jede parádně!! Do 400tis.kž je výbava s aut. klimou atd.- Ford nabízí v rámci akce Focus kombi 1.0 Ecoboost 92kw, Trend+ za cca 380tis.kč, parádní výbava Titanium je už za 426000kč, ale zatlačte na cenu, něco ušetříte.- Renault Megane Grandtour 1.2 TCe 130k Limited (bohatá výbava) nebo diesel 1.5 DCI 90k ZEN vše kolem 400tis.kč, opět najdete jako vozy skladem na stránkách Renaultu. V Meganovi jsem jen seděl, ale ten komfort je parádní, bohužel motoricky nevím, znám jen ten 1.5 DCi z Megane III facelift a tam jel velmi dobře a byl kultivovaný.- Zkusil bych i Tipo s tím automatem Aisin(od Japonců), ale fakt nevím jaké auto je , rozhodně bych dal zkušební jízdu i na dálnici, ať Tě nepřekvapí např. hlučnost od kol či motoru...
sorry ale doporučovat někomu s nájezdem 30tkm/ročně s výhledem si auto nechat až 10 let oturbený dvanáctistovky a podobně je trošku úlet...
Stejně tak je trochu úlet přemýšlet nad tím, že si auto moderní auto nechám až 10let/350 000km...Já osobně bych tazateli doporučil nějaký hybrid od toyoty...
V případě atmosférického benzínu bych to až tak sci-fi neviděl. Ano budeš měnit provozně opotřebované díly jako brzdy, tlumiče, nějaký čep, co mi tam nesedí je ten automat ten se těch 350tkm podle mě nedožije, Ale v případě nějaké oturbené mrd*y to bude v lepším případě 1x GO motoru navíc. O dieslu který najede 350tkm bez investic jsem také neslyšel. Takže proč ne?
Protože slušná atmosféra, která by splnila požadavky tazatele (věk, nájezd, cena) a zároveň byla vhodná pro vysoký nájezd nebude k nalezení. Tím vhodná pro vysoký nájezd myslím aspoň dvoulitr... Trápit se každej den při takovým nájezdu s autem, který má subjektivně malej výkon je velká otrava...Takže, maloobjemovej turbobenzín - ne. Maloobjemová nafta - taky ne. Nafta s objemem 2l a víc - má větší šanci, ale investice taky určitě budou. Tak nám zbývá benzín s větším objemem a osobně si myslím, že pokud to nebude přímovstřik, je jedno s jakým plněním - a co si budem povídat, takovejch aut je jako šafránu...
dle mého názoru to splňuje auris kterého jsem výše doporučoval


Může být, pro mě osobně by asi byl trochu malý jako rodinné auto. Dost možná by mě taky možná omezovala právě šestnáctka. Já osobně bych se přiklonil k hybridu..
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Tuesday 19.09.2017 11:38, RE: Rodinné kombi s automatem do 300-400t
KoobaS posted by:
Valnoha posted by:
KoobaS posted by:
Valnoha posted by:
KoobaS posted by:
Valnoha posted by:
BobanHTP posted by:
Foose posted by:
Zdravím... Sháním auto na dojíždění do práce i na rodinné výlety a dovolené. Zatím jsme 2 ale plánujeme přírustek...Denně jezdím do práce 100 km (50 tam 50 zpět) vícemnéně po rovině 1/2 dálnice (jezdím 130), 1/2 okresní cesta se 4mi pruhy kde jedu cca 100-110.Na auto mám připraveno 350-400t CZK. Prosím poraďte mi jaký motor by jste mi doporučili na 30 000 km ročně? Benzin nebo Diesel? Podmínkou je automat + tempomat. Pokud mi poradíte i konkrétní model auta tak budu rád... Líbil by se mi Mercedes B, Passat, Civic, Prius... ale je dost těžké najít auto v limitu s automatem. Ve výběru mám českou klasiku Octavia 3 nebo VW Golf ideálně s 1,6 TDI nebo 1,4 TSI (lepší motorizace se nevleze do limitu). Chtěl bych auto s nájezdem do 50t km, max 3 roky staré. Auto si chci nechat 5-10 let. Nyní mám 10 let starý diesel o objemu 2,2 a jezdím tuto trasu za 5,7 nafty. Více se tedy přikláním k benzínu (věřím, že moderní benzín by jezdil tuto trasu taky do 6 litrů a nevěřím tomu, že by moderní diesel jezdil za 4,5 litru :)
Ahoj, za mě bych oželel automat, protože zvedá cenu a zúžuje výběr. V manuálu už jde koupit do 400tis.kč docela slušný kombík.- Na stránkách Peugeotu jsou skladovky Peugeot 308 SW s povedeným dieslem 1.6 BlueHDI a nebo s tubro benzínem 1.2 PureTech. Obě motorizace jsem řídil ikdyž jsem petrohead, bral bych všemi deseti ten diesel, jede parádně!! Do 400tis.kž je výbava s aut. klimou atd.- Ford nabízí v rámci akce Focus kombi 1.0 Ecoboost 92kw, Trend+ za cca 380tis.kč, parádní výbava Titanium je už za 426000kč, ale zatlačte na cenu, něco ušetříte.- Renault Megane Grandtour 1.2 TCe 130k Limited (bohatá výbava) nebo diesel 1.5 DCI 90k ZEN vše kolem 400tis.kč, opět najdete jako vozy skladem na stránkách Renaultu. V Meganovi jsem jen seděl, ale ten komfort je parádní, bohužel motoricky nevím, znám jen ten 1.5 DCi z Megane III facelift a tam jel velmi dobře a byl kultivovaný.- Zkusil bych i Tipo s tím automatem Aisin(od Japonců), ale fakt nevím jaké auto je , rozhodně bych dal zkušební jízdu i na dálnici, ať Tě nepřekvapí např. hlučnost od kol či motoru...
sorry ale doporučovat někomu s nájezdem 30tkm/ročně s výhledem si auto nechat až 10 let oturbený dvanáctistovky a podobně je trošku úlet...
Stejně tak je trochu úlet přemýšlet nad tím, že si auto moderní auto nechám až 10let/350 000km...Já osobně bych tazateli doporučil nějaký hybrid od toyoty...
V případě atmosférického benzínu bych to až tak sci-fi neviděl. Ano budeš měnit provozně opotřebované díly jako brzdy, tlumiče, nějaký čep, co mi tam nesedí je ten automat ten se těch 350tkm podle mě nedožije, Ale v případě nějaké oturbené mrd*y to bude v lepším případě 1x GO motoru navíc. O dieslu který najede 350tkm bez investic jsem také neslyšel. Takže proč ne?
Protože slušná atmosféra, která by splnila požadavky tazatele (věk, nájezd, cena) a zároveň byla vhodná pro vysoký nájezd nebude k nalezení. Tím vhodná pro vysoký nájezd myslím aspoň dvoulitr... Trápit se každej den při takovým nájezdu s autem, který má subjektivně malej výkon je velká otrava...Takže, maloobjemovej turbobenzín - ne. Maloobjemová nafta - taky ne. Nafta s objemem 2l a víc - má větší šanci, ale investice taky určitě budou. Tak nám zbývá benzín s větším objemem a osobně si myslím, že pokud to nebude přímovstřik, je jedno s jakým plněním - a co si budem povídat, takovejch aut je jako šafránu...
dle mého názoru to splňuje auris kterého jsem výše doporučoval
Může být, pro mě osobně by asi byl trochu malý jako rodinné auto. Dost možná by mě taky možná omezovala právě šestnáctka. Já osobně bych se přiklonil k hybridu..


který ale za uvedený peníz a parametry nepůjde sehnat
respond
KoobaS
number of posts1008
date of registration23.04.2014
Tuesday 19.09.2017 11:52, RE: Rodinné kombi s automatem do 300-400t
Valnoha posted by:
KoobaS posted by:
Valnoha posted by:
KoobaS posted by:
Valnoha posted by:
KoobaS posted by:
Valnoha posted by:
BobanHTP posted by:
Foose posted by:
Zdravím... Sháním auto na dojíždění do práce i na rodinné výlety a dovolené. Zatím jsme 2 ale plánujeme přírustek...Denně jezdím do práce 100 km (50 tam 50 zpět) vícemnéně po rovině 1/2 dálnice (jezdím 130), 1/2 okresní cesta se 4mi pruhy kde jedu cca 100-110.Na auto mám připraveno 350-400t CZK. Prosím poraďte mi jaký motor by jste mi doporučili na 30 000 km ročně? Benzin nebo Diesel? Podmínkou je automat + tempomat. Pokud mi poradíte i konkrétní model auta tak budu rád... Líbil by se mi Mercedes B, Passat, Civic, Prius... ale je dost těžké najít auto v limitu s automatem. Ve výběru mám českou klasiku Octavia 3 nebo VW Golf ideálně s 1,6 TDI nebo 1,4 TSI (lepší motorizace se nevleze do limitu). Chtěl bych auto s nájezdem do 50t km, max 3 roky staré. Auto si chci nechat 5-10 let. Nyní mám 10 let starý diesel o objemu 2,2 a jezdím tuto trasu za 5,7 nafty. Více se tedy přikláním k benzínu (věřím, že moderní benzín by jezdil tuto trasu taky do 6 litrů a nevěřím tomu, že by moderní diesel jezdil za 4,5 litru :)
Ahoj, za mě bych oželel automat, protože zvedá cenu a zúžuje výběr. V manuálu už jde koupit do 400tis.kč docela slušný kombík.- Na stránkách Peugeotu jsou skladovky Peugeot 308 SW s povedeným dieslem 1.6 BlueHDI a nebo s tubro benzínem 1.2 PureTech. Obě motorizace jsem řídil ikdyž jsem petrohead, bral bych všemi deseti ten diesel, jede parádně!! Do 400tis.kž je výbava s aut. klimou atd.- Ford nabízí v rámci akce Focus kombi 1.0 Ecoboost 92kw, Trend+ za cca 380tis.kč, parádní výbava Titanium je už za 426000kč, ale zatlačte na cenu, něco ušetříte.- Renault Megane Grandtour 1.2 TCe 130k Limited (bohatá výbava) nebo diesel 1.5 DCI 90k ZEN vše kolem 400tis.kč, opět najdete jako vozy skladem na stránkách Renaultu. V Meganovi jsem jen seděl, ale ten komfort je parádní, bohužel motoricky nevím, znám jen ten 1.5 DCi z Megane III facelift a tam jel velmi dobře a byl kultivovaný.- Zkusil bych i Tipo s tím automatem Aisin(od Japonců), ale fakt nevím jaké auto je , rozhodně bych dal zkušební jízdu i na dálnici, ať Tě nepřekvapí např. hlučnost od kol či motoru...
sorry ale doporučovat někomu s nájezdem 30tkm/ročně s výhledem si auto nechat až 10 let oturbený dvanáctistovky a podobně je trošku úlet...
Stejně tak je trochu úlet přemýšlet nad tím, že si auto moderní auto nechám až 10let/350 000km...Já osobně bych tazateli doporučil nějaký hybrid od toyoty...
V případě atmosférického benzínu bych to až tak sci-fi neviděl. Ano budeš měnit provozně opotřebované díly jako brzdy, tlumiče, nějaký čep, co mi tam nesedí je ten automat ten se těch 350tkm podle mě nedožije, Ale v případě nějaké oturbené mrd*y to bude v lepším případě 1x GO motoru navíc. O dieslu který najede 350tkm bez investic jsem také neslyšel. Takže proč ne?
Protože slušná atmosféra, která by splnila požadavky tazatele (věk, nájezd, cena) a zároveň byla vhodná pro vysoký nájezd nebude k nalezení. Tím vhodná pro vysoký nájezd myslím aspoň dvoulitr... Trápit se každej den při takovým nájezdu s autem, který má subjektivně malej výkon je velká otrava...Takže, maloobjemovej turbobenzín - ne. Maloobjemová nafta - taky ne. Nafta s objemem 2l a víc - má větší šanci, ale investice taky určitě budou. Tak nám zbývá benzín s větším objemem a osobně si myslím, že pokud to nebude přímovstřik, je jedno s jakým plněním - a co si budem povídat, takovejch aut je jako šafránu...
dle mého názoru to splňuje auris kterého jsem výše doporučoval
Může být, pro mě osobně by asi byl trochu malý jako rodinné auto. Dost možná by mě taky možná omezovala právě šestnáctka. Já osobně bych se přiklonil k hybridu..
který ale za uvedený peníz a parametry nepůjde sehnat


Souhlas, a tady se nebízí otázka, zda je nutné trvat na tazatelových parametrech ohledně stáří vozu a jeho nájezdu...
respond
Foose
number of posts10
date of registration17.09.2017
Tuesday 19.09.2017 12:20, Rodinné kombi do 400
Ahoj auto nemusí vydržet 10 let ale neplánují ho měnit dříve než po 5 letech. A chci aby alespoň do 250t vydrželo. Možná zůstane jako druhé auto v rodině, kdo ví... s opravami počítám. Hledám spis auto co bude mít předpoklad toto zvládnout nejlevněji.



Toyoty auris se občas objeví do 400t Kč s malým najezdem.

jako minimum vidím obsah 1,5 ať uz je to diesel nebo benzin.

Obsah 1.0 nebo 1.2 urcite za skoro půl milionu kupovat nebudu.

respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.