0
back
 

diskuze k tématu: Trojboj o krále manažerů

category of topic classification: německá vozidla, česká vozidla, korejská vozidla
David V
number of posts2054
date of registration16.05.2007
Wednesday 06.11.2013 09:31, A co úrovně výbavy
V ceně chybí porovnání výbavy, co když má Hyundai u vrcholné motorizace i vrcholnou výbavu, která dá cenám Passatu a Superbu úplně jiný rozměr?

respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 06.11.2013 09:35, RE: A co úrovně výbavy
David V posted by:
V ceně chybí porovnání výbavy, co když má Hyundai u vrcholné motorizace i vrcholnou výbavu, která dá cenám Passatu a Superbu úplně jiný rozměr?


Dobrá poznámka, předpokládám, že to kolega z redakce iHNED ve srovnání zohlednil...
respond
marek.sakarFB
number of posts22
date of registration21.10.2013
Wednesday 06.11.2013 10:05, RE: A co úrovně výbavy
David V posted by:
V ceně chybí porovnání výbavy, co když má Hyundai u vrcholné motorizace i vrcholnou výbavu, která dá cenám Passatu a Superbu úplně jiný rozměr?


Ale taky by božná stalo za to se zmínit o cenách dílů...protože tam zase Hyundai daleko převyšuje ceny němců. Hyundai se totiž spoléhá právě na servis a opravy s síti autorizovaných servisů. Ono pak přijde veklé překvapení když se někde omylem opřete a nejednou přijdou položky typu - zrcátko nelakované 15 tisíc Kč atd. Nejsmutnější rozdíl cena mezi zmiňovanými auto je asi na víku kufru (kombi) kde stojí u Superba dvere cca 9500 Kč bez DPH a na i40 cca 25.000 Kč bez DPH. I toto jsou podle mého názoru podstatné informace.
respond
David V
number of posts2054
date of registration16.05.2007
Wednesday 06.11.2013 10:21, RE: A co úrovně výbavy
marek.sakarFB posted by:
David V posted by:
V ceně chybí porovnání výbavy, co když má Hyundai u vrcholné motorizace i vrcholnou výbavu, která dá cenám Passatu a Superbu úplně jiný rozměr?
Ale taky by božná stalo za to se zmínit o cenách dílů...protože tam zase Hyundai daleko převyšuje ceny němců. Hyundai se totiž spoléhá právě na servis a opravy s síti autorizovaných servisů. Ono pak přijde veklé překvapení když se někde omylem opřete a nejednou přijdou položky typu - zrcátko nelakované 15 tisíc Kč atd. Nejsmutnější rozdíl cena mezi zmiňovanými auto je asi na víku kufru (kombi) kde stojí u Superba dvere cca 9500 Kč bez DPH a na i40 cca 25.000 Kč bez DPH. I toto jsou podle mého názoru podstatné informace.


Asi jak pro koho. Já na žádném autě zatím neměnil dveře, víko kufru ani zrcátko...
Takže koukám, že existují i řidiči, které zajímá, co je bude auto stát poté, co jej nabourají. Upřímně řečeno mě to moc klidem nenaplňuje.
respond
marek.sakarFB
number of posts22
date of registration21.10.2013
Wednesday 06.11.2013 10:34, RE: A co úrovně výbavy
David V posted by:
marek.sakarFB posted by:
David V posted by:
V ceně chybí porovnání výbavy, co když má Hyundai u vrcholné motorizace i vrcholnou výbavu, která dá cenám Passatu a Superbu úplně jiný rozměr?
Ale taky by božná stalo za to se zmínit o cenách dílů...protože tam zase Hyundai daleko převyšuje ceny němců. Hyundai se totiž spoléhá právě na servis a opravy s síti autorizovaných servisů. Ono pak přijde veklé překvapení když se někde omylem opřete a nejednou přijdou položky typu - zrcátko nelakované 15 tisíc Kč atd. Nejsmutnější rozdíl cena mezi zmiňovanými auto je asi na víku kufru (kombi) kde stojí u Superba dvere cca 9500 Kč bez DPH a na i40 cca 25.000 Kč bez DPH. I toto jsou podle mého názoru podstatné informace.
Asi jak pro koho. Já na žádném autě zatím neměnil dveře, víko kufru ani zrcátko... Takže koukám, že existují i řidiči, které zajímá, co je bude auto stát poté, co jej nabourají. Upřímně řečeno mě to moc klidem nenaplňuje.


pobavilo

Ale ne, ono to je spíš z důvodu jiných. Bydlíme v Praze a máme permanentně omlávená auta z parkoviště,... ukoplé zrcátko, díry ve dveřích... Dneska když do váš někdo nabourá tak radši odjede a nenechá ani papírek jen, aby nepřišel o bonusy
respond
David V
number of posts2054
date of registration16.05.2007
Wednesday 06.11.2013 10:48, RE: A co úrovně výbavy
marek.sakarFB posted by:
David V posted by:
marek.sakarFB posted by:
David V posted by:
V ceně chybí porovnání výbavy, co když má Hyundai u vrcholné motorizace i vrcholnou výbavu, která dá cenám Passatu a Superbu úplně jiný rozměr?
Ale taky by božná stalo za to se zmínit o cenách dílů...protože tam zase Hyundai daleko převyšuje ceny němců. Hyundai se totiž spoléhá právě na servis a opravy s síti autorizovaných servisů. Ono pak přijde veklé překvapení když se někde omylem opřete a nejednou přijdou položky typu - zrcátko nelakované 15 tisíc Kč atd. Nejsmutnější rozdíl cena mezi zmiňovanými auto je asi na víku kufru (kombi) kde stojí u Superba dvere cca 9500 Kč bez DPH a na i40 cca 25.000 Kč bez DPH. I toto jsou podle mého názoru podstatné informace.
Asi jak pro koho. Já na žádném autě zatím neměnil dveře, víko kufru ani zrcátko... Takže koukám, že existují i řidiči, které zajímá, co je bude auto stát poté, co jej nabourají. Upřímně řečeno mě to moc klidem nenaplňuje.
pobavilo Ale ne, ono to je spíš z důvodu jiných. Bydlíme v Praze a máme permanentně omlávená auta z parkoviště,... ukoplé zrcátko, díry ve dveřích... Dneska když do váš někdo nabourá tak radši odjede a nenechá ani papírek jen, aby nepřišel o bonusy


Chápu, ovšem, pokud si dnes půjdu koupit i40, tak to bude s pojištěním a pokud si ji budu kupovat ojetou, starou natolik, že se mi pojištění nevyplatí, budou už ceny jinde včetně jiných možností oprav.
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Wednesday 06.11.2013 17:47, RE: A co úrovně výbavy
David V posted by:
marek.sakarFB posted by:
David V posted by:
marek.sakarFB posted by:
David V posted by:
V ceně chybí porovnání výbavy, co když má Hyundai u vrcholné motorizace i vrcholnou výbavu, která dá cenám Passatu a Superbu úplně jiný rozměr?
Ale taky by božná stalo za to se zmínit o cenách dílů...protože tam zase Hyundai daleko převyšuje ceny němců. Hyundai se totiž spoléhá právě na servis a opravy s síti autorizovaných servisů. Ono pak přijde veklé překvapení když se někde omylem opřete a nejednou přijdou položky typu - zrcátko nelakované 15 tisíc Kč atd. Nejsmutnější rozdíl cena mezi zmiňovanými auto je asi na víku kufru (kombi) kde stojí u Superba dvere cca 9500 Kč bez DPH a na i40 cca 25.000 Kč bez DPH. I toto jsou podle mého názoru podstatné informace.
Asi jak pro koho. Já na žádném autě zatím neměnil dveře, víko kufru ani zrcátko... Takže koukám, že existují i řidiči, které zajímá, co je bude auto stát poté, co jej nabourají. Upřímně řečeno mě to moc klidem nenaplňuje.
pobavilo Ale ne, ono to je spíš z důvodu jiných. Bydlíme v Praze a máme permanentně omlávená auta z parkoviště,... ukoplé zrcátko, díry ve dveřích... Dneska když do váš někdo nabourá tak radši odjede a nenechá ani papírek jen, aby nepřišel o bonusy
Chápu, ovšem, pokud si dnes půjdu koupit i40, tak to bude s pojištěním a pokud si ji budu kupovat ojetou, starou natolik, že se mi pojištění nevyplatí, budou už ceny jinde včetně jiných možností oprav.


Přesně tak. Pokud vysvačím půl mega za korejce, tak snad mám cca 10tKč ročně na havárku s minimální spoluúčastí (právě kvůli vandalismu). Stát se může cokoli, mě osobně to za ty nervy nestojí...
respond
ctverak
number of posts255
date of registration01.08.2007
Thursday 07.11.2013 12:50, RE: A co úrovně výbavy
marek.sakarFB posted by:
David V posted by:
V ceně chybí porovnání výbavy, co když má Hyundai u vrcholné motorizace i vrcholnou výbavu, která dá cenám Passatu a Superbu úplně jiný rozměr?
Ale taky by božná stalo za to se zmínit o cenách dílů...protože tam zase Hyundai daleko převyšuje ceny němců. Hyundai se totiž spoléhá právě na servis a opravy s síti autorizovaných servisů. Ono pak přijde veklé překvapení když se někde omylem opřete a nejednou přijdou položky typu - zrcátko nelakované 15 tisíc Kč atd. Nejsmutnější rozdíl cena mezi zmiňovanými auto je asi na víku kufru (kombi) kde stojí u Superba dvere cca 9500 Kč bez DPH a na i40 cca 25.000 Kč bez DPH. I toto jsou podle mého názoru podstatné informace.


U nového ceny plechařiny majitele asi netrápí, pak bude jenom otázka až bude i40 starší jestli výrobce plechy zlevní a nebo se objeví nějaká druhovýroba. U aut které nejsou vyráběné v evropě je s tím vždycky problém, dříve jsem měl Hondy a na ty jsou origo plechy docela drahé a u víc jak 10 let starých hondic může být i malá havárka na předek naprostá finanční tragédie.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.