0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je ojetý VW Scirocco?

category of topic classification: německá vozidla
René Peterek
number of posts3
date of registration26.06.2015
Friday 26.06.2015 06:07, šíroko daleko
prověřenou koncernovou techniku
Prověřenou několika tisíci potkaných motorů a jiných fatalit , kdybys odebíral svět motorů, tak nedávno tam byla opravdu záživná recenze tohoto šíroka, a větší šrot se asi už dlouho dělat nebude, možná jedině zase nějaká novinka od VW.
respond
Mishaw
number of posts2
date of registration18.11.2013
Friday 26.06.2015 11:55, Z pohledu majitele Scirocca
Scirocco vlastním, je to neskutečně hezké auto, za kterým se lidi otáčí ještě teď. Mám modelový rok 2011, tedy po faceliftu interiéru. Nebudu se bavit o 1.4TSI ani 2.0TDI, ale čistě jen o tom, co si chce tazatel koupit. Dotazující píše, že bude mít našetřeno 300tis na 2.0TSI. Takže to bude pravděpodobně rok 2008-2010, tedy ještě se starším 2.0TFSI 200koní. Tento motor je prakticky bez poruch, jen doporučuji tankovat, aspoň každou druhou-třetí nádrž lepší 98 oktanové palivo. Určitě doporučuji pořídit si Šíro s xenony, standartní halogeny nesvítí zas tak dobře, jako třeba na Golfu 6 a nepomůžou ani drahé žárovky. Určitě musí budoucí majitel počítat s tím, že interiér, ačkoliv je od VW, nepatří mezi nejtišší, a to hlavně dveře kvůli bezrámové koncepci. Povrzávání je na denním pořádku, ale oproti jiným autům (typu Renault, Citroen, Chevrolet) je to opravdu nic. Hodně štěstí při výběru a doporučuji se podívat i na vozy z Německa. Scirocco má tuhý podvozek, takže porovnání Šíra se 100tis km najetých v Německu a tady jasně vyhrává německý kus i přes jeho o pár korun vyšší cenu.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Saturday 27.06.2015 19:06, RE: šíroko daleko
René Peterek posted by:
prověřenou koncernovou techniku Prověřenou několika tisíci potkaných motorů a jiných fatalit , kdybys odebíral svět motorů, tak nedávno tam byla opravdu záživná recenze tohoto šíroka, a větší šrot se asi už dlouho dělat nebude, možná jedině zase nějaká novinka od VW.


Zase takhle obecně bych se nevyjadřoval, potkané motory a přeskočené řetězové rozvody se dnes týkají i koncernu PSA, BMW, MB i některých japonců, korejců... Navíc tazatel chce koupit Široko s nejvhodnější motorizací - což je 2,0 TSI - pokud koupí ještě řemenovou původní verzi a nebude šetřit na oleji a benzínu, bude mu auto dělat radost. Ani pozdější řetězové nejsou špatné. Chce to jen před koupí prověřit servisní historii a napíchnout to na diagnostiku. Zbytek auta je udělaný dobře a ani DSG se není při správné funkci bát. Takže nevidím důvod proč nekoupit.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Sunday 28.06.2015 12:37, RE: šíroko daleko
Paul posted by:
René Peterek posted by:
prověřenou koncernovou techniku Prověřenou několika tisíci potkaných motorů a jiných fatalit , kdybys odebíral svět motorů, tak nedávno tam byla opravdu záživná recenze tohoto šíroka, a větší šrot se asi už dlouho dělat nebude, možná jedině zase nějaká novinka od VW.
Zase takhle obecně bych se nevyjadřoval, potkané motory a přeskočené řetězové rozvody se dnes týkají i koncernu PSA, BMW, MB i některých japonců, korejců... Navíc tazatel chce koupit Široko s nejvhodnější motorizací - což je 2,0 TSI - pokud koupí ještě řemenovou původní verzi a nebude šetřit na oleji a benzínu, bude mu auto dělat radost. Ani pozdější řetězové nejsou špatné. Chce to jen před koupí prověřit servisní historii a napíchnout to na diagnostiku. Zbytek auta je udělaný dobře a ani DSG se není při správné funkci bát. Takže nevidím důvod proč nekoupit.


Je fakt, že dotazovaná motorizace (řemenová TSI) je z té bídy asi nejlepší. Jediný opakující se a bohužel neřešitelný problém představuje praskání skříně turba kolem obtokového ventilu. Jediná možnost opravy je drahá výměna celého turba (zavařit to údajně nelze).
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Monday 29.06.2015 16:11, RE: Z pohledu majitele Scirocca
Mishaw posted by:
Scirocco vlastním, je to neskutečně hezké auto, za kterým se lidi otáčí ještě teď. Mám modelový rok 2011, tedy po faceliftu interiéru. Nebudu se bavit o 1.4TSI ani 2.0TDI, ale čistě jen o tom, co si chce tazatel koupit. Dotazující píše, že bude mít našetřeno 300tis na 2.0TSI. Takže to bude pravděpodobně rok 2008-2010, tedy ještě se starším 2.0TFSI 200koní. Tento motor je prakticky bez poruch, jen doporučuji tankovat, aspoň každou druhou-třetí nádrž lepší 98 oktanové palivo. Určitě doporučuji pořídit si Šíro s xenony, standartní halogeny nesvítí zas tak dobře, jako třeba na Golfu 6 a nepomůžou ani drahé žárovky. Určitě musí budoucí majitel počítat s tím, že interiér, ačkoliv je od VW, nepatří mezi nejtišší, a to hlavně dveře kvůli bezrámové koncepci. Povrzávání je na denním pořádku, ale oproti jiným autům (typu Renault, Citroen, Chevrolet) je to opravdu nic. Hodně štěstí při výběru a doporučuji se podívat i na vozy z Německa. Scirocco má tuhý podvozek, takže porovnání Šíra se 100tis km najetých v Německu a tady jasně vyhrává německý kus i přes jeho o pár korun vyšší cenu.


Dobrý den,
podělte se prosím s vaší zkušeností s autem a ohodnoťte jej http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 03.07.2015 10:31, TSI
Ty TSI byl problém tak do r.2008, ted už mají prakticky všechny novou modifikovanou sadu rozvodů a problémy s tím jsou minimální. Osobní zkušenost, měl a mám jich ve firmě několik. Jen to dost žere, kolem 8l je u řetězového 1,4TSI reálná hodnota. Znám touran 1,4TSI CNG co má s dvojí výměnou řetězu najeto přes 400t/Km jako taxi. Bez problémů.

U prvních Sciroc by mě ale štvala nehezká palubka z Golfa 5, moc se do toho nehodí. Jinak podvozek drží dobře, ty tyčky stabilizátorů stojí pár korun a odchází prakticky u všech aut.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.