0
back
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 164 2.5TD nebo VW Vento 1.9TDi?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.06.2006 04:29, Auto
Zkuste se jeste podivat na seat Toledo se stejnym motorem 1,9 TDI 81kW 110 koni. Osobne ho mam a jsem spokojeny. Je to takove Vento v jinem kabate. Sice je to zastarale auto, ale Vento taky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.06.2006 08:20, RE: Auto
Martin posted by:
Zkuste se jeste podivat na seat Toledo se stejnym motorem 1,9 TDI 81kW 110 koni. Osobne ho mam a jsem spokojeny. Je to takove Vento v jinem kabate. Sice je to zastarale auto, ale Vento taky.
Jeden dotaz? Jak jste přišel na to, že AR 164 koroduje (nebo rezaví) a Vento ne - neb to není napsané. Co já vím, tak Ar koroduje naprosto klasicky (to znamená, že je chycený spodek u aut starších 12 - 13 let, ale co se Venta týká, tak to je rezavý jak liška ne jenom na zadním víku (známý to neduh VW),a le i na lemech blatníků a o prohnilým spodku nemluvím. Samozřejmě záleží na tom, odkud to auto je dotažené a kdo s tím a jak jezdil, ale rozhodně porovnávat Vento s AR je trochu ulítlý. Prostě opět jabka s Hruškama. To musí autor vědět, jestli chce kupé s se čtyřma dveřma a s kufrem (no pro 4 lidi to rozhodně není) a nebo pohodlné, hezké a spolehlivé auto (a taky vybavené. Jinak, jediné auto, na kterém sem kdy viděl "uvařené" brzdy bylo právě Vento 1,8 GL. Bylo to po jízdě z kopce z Medvědína do Špindlu. Smrad to byl celkem solidní... Takže tady se odpovídající trefil...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.06.2006 09:19, RE: Auto
Martin posted by:
Zkuste se jeste podivat na seat Toledo se stejnym motorem 1,9 TDI 81kW 110 koni. Osobne ho mam a jsem spokojeny. Je to takove Vento v jinem kabate. Sice je to zastarale auto, ale Vento taky.
Jeste dodatek k TOLEDU je to 5ti dverovy model takze do kufru je perfektni pristup proti VENTU, ktere ma jenom 4 dvere
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.06.2006 11:03, RE: Auto
Martin posted by:
Jeste dodatek k TOLEDU je to 5ti dverovy model takze do kufru je perfektni pristup proti VENTU, ktere ma jenom 4 dvere
Zájemce chce ale auto do 100tis a to už se dá vybrat alfa z posledního roku výroby v dobrém stavu.osobně bych ten dízl nechtěl a šel bych do 2.0TS nebo 2.5V6.I to turbo je dobré ale moc žere.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.06.2006 11:07, RE: Auto
wolff posted by:
Jeden dotaz? Jak jste přišel na to, že AR 164 koroduje (nebo rezaví) a Vento ne - neb to není napsané. Co já vím, tak Ar koroduje naprosto klasicky (to znamená, že je chycený spodek u aut starších 12 - 13 let, ale co se Venta týká, tak to je rezavý jak liška ne jenom na zadním víku (známý to neduh VW),a le i na lemech blatníků a o prohnilým spodku nemluvím. Samozřejmě záleží na tom, odkud to auto je dotažené a kdo s tím a jak jezdil, ale rozhodně porovnávat Vento s AR je trochu ulítlý. Prostě op...
to jsou jen řeči já jsem 164ku měl a alfa mi do baráku nesmí,kromě nervů to auto stálo během 2 let provozu a 60 000km 94000kč a rezaví to ne po 12 ale 5 ti i méně letech....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.06.2006 11:45, RE: Auto
Martin posted by:
Jeste dodatek k TOLEDU je to 5ti dverovy model takze do kufru je perfektni pristup proti VENTU, ktere ma jenom 4 dvere
Nic proti toledu, ale oproti ventu je o dost horší (dílenské zpracování, bezpečnost, díly z II. generace golfu, spolehlivost. Možná ty páte dveře bych u venta také bral, ale to je asi jediná výhoda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.06.2006 17:27, RE: Auto
wolff posted by:
Jeden dotaz? Jak jste přišel na to, že AR 164 koroduje (nebo rezaví) a Vento ne - neb to není napsané. Co já vím, tak Ar koroduje naprosto klasicky (to znamená, že je chycený spodek u aut starších 12 - 13 let, ale co se Venta týká, tak to je rezavý jak liška ne jenom na zadním víku (známý to neduh VW),a le i na lemech blatníků a o prohnilým spodku nemluvím. Samozřejmě záleží na tom, odkud to auto je dotažené a kdo s tím a jak jezdil, ale rozhodně porovnávat Vento s AR je trochu ulítlý. Prostě op...
Já jsem uvařil brzdy na Toledu 1.8 GLX r.v. 1994 - Jelo nás 5 chlapů. Puch to byl příšernej, naštěstí se nic nestalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.06.2006 17:56, ;-)
..ze 164 neni tak uplne fiat ))).....talian ako talian a este ked je dovezeny z Talianska, tak som z toho talian aj ja.....nerozumiem, preco clovek, ktory najazdi 20tis km rocne, chce diesel !!!! za 100tis......v akom stave to auto asi bude?...ale je to tvoja vec, urcite usetris
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.06.2006 20:06, RE: ;-) @ Jerry
Jerry posted by:
..ze 164 neni tak uplne fiat ))).....talian ako talian a este ked je dovezeny z Talianska, tak som z toho talian aj ja.....nerozumiem, preco clovek, ktory najazdi 20tis km rocne, chce diesel !!!! za 100tis......v akom stave to auto asi bude?...ale je to tvoja vec, urcite usetris
ja napr najazdim 10-12t km rocne, a tiez chcem diesel...a dovod...uspora financii to nie je mne sa lepsie jazdi dizlom, to je cele...proste niekto da prednost benzinu, niekto nafte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.06.2006 15:30, RE: Auto
wolff posted by:
Jeden dotaz? Jak jste přišel na to, že AR 164 koroduje (nebo rezaví) a Vento ne - neb to není napsané. Co já vím, tak Ar koroduje naprosto klasicky (to znamená, že je chycený spodek u aut starších 12 - 13 let, ale co se Venta týká, tak to je rezavý jak liška ne jenom na zadním víku (známý to neduh VW),a le i na lemech blatníků a o prohnilým spodku nemluvím. Samozřejmě záleží na tom, odkud to auto je dotažené a kdo s tím a jak jezdil, ale rozhodně porovnávat Vento s AR je trochu ulítlý. Prostě op...
Nechápu jak se může někdo srovnávat Alfu 164 s Ventem, divim se, že dotyčný nechce ještě MX5? , Vento je volba rozumu, Alfa je volba srdce. Motor 2,5 TD je opravdu od VM motori a nevím, jak autor přišel na to, že má rozvod OHV, to je ale blbost,, Tenhle motor má rozvody poháněné soustavou ozubených kol, což je zvláštní, ale věčné a bezproblémové, jinak později tenhle motor poháněl třeba i Jeep Vrangler, Chrysler Voyager, ale tadxy užv ozubená kola ke škodě nemá, ale klasickej řemen. Zvláštností hlavy na 2,5 TD od VM motori je, že je rozdělena netypicky na 5 částí, což při případném prsknutí trochu redukuje náklady na opravy. které jsou jinak vysoké.Oproti 164 je Vento konstrukčně mnohem méně vyspělé, ale zato podstatně spolehlivější, Je to také vůz o dvě třídy nižší, takže ta nižší vyspělost a atypičnost některých řešení je pozoruhodná, ale co třeba místo venta Peugeota 306, nebo Citroena ZX 1,9TD, ty nejsou špatné a až na nižší odolnost některých komponentů (uložení zadní nápravy) celkem spolehlivé.Osobně bych si koupil asi nějakého Japonce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.06.2006 17:49, RE: Auto
Jakub posted by:
Já jsem uvařil brzdy na Toledu 1.8 GLX r.v. 1994 - Jelo nás 5 chlapů. Puch to byl příšernej, naštěstí se nic nestalo.
A mali ste zaradenu rychlost a brzdili ste motorom?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.02.2007 02:07, RE: Auto
anonym posted by:
to jsou jen řeči já jsem 164ku měl a alfa mi do baráku nesmí,kromě nervů to auto stálo během 2 let provozu a 60 000km 94000kč a rezaví to ne po 12 ale 5 ti i méně letech....
Já jezdím se 164kou 1987 2,5TD, za 25 000,- a za 2 roky jsem vyměnil jen klínový řemen a zavařil díru ve výfuku (nepočítám klasickou údržbu). má najeto 270 000km (z toho cca 50 000 mnou). Motor pořád slušně táhne a na karoserii jen povrchová koroze jednoho lemu (už jsem ji vyřešil) a to je auto starý 20 let. Rozvod OHV je fakt blbost, rozvody jsou ozubenými koly, takže opravdu navždy a systém hlavy na každý válec zvlášť je taky dobrá věc.....holt koncepce lodního motoru....navíc absence přímého vstřiku....je to držák. S těmito zkušenostmi bych si o Vento ani kolo neopřel.....je výrazně menší, horší výbava, jízdní vlastnosti a pohodlí nelze srovnávat.....navíc se může pos..t čerpadlo, vstřiky, váha vzduchu, rozvody, Garret VNT15 a jeho sekající se lopatky....nemám co dodat...snad jen....zkuste sehnat Vento za 25000kč. Volil bych Alfu, ale je to kus od kusu jiná spolehlivost....hlavně ji nechytit po nějakým Hovadu nebo nebýt.....jako třeba tady kolega, který najel 60tKm a nacpal do toho auta 94000kč......to je podle mě slušnej úlet....vždyť se za ty prachy dají sehnat čtyři kompletní a funkční motory do 164ky (pokud narazíte na dobrý kup, tak skoro čtyři kompletní auta jako je moje).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.06.2007 14:16, vw vento 2,0-benzín
Dobrý den uvažuji o koupi tohoto vozur.v. 1997,naj.115000km.Mám obavy aby mne to auto nevypilo/myslím tím vysokou spotřebu/.Co radíte.Díky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 13:36, RE: Auto
wolff posted by:
Jeden dotaz? Jak jste přišel na to, že AR 164 koroduje (nebo rezaví) a Vento ne - neb to není napsané. Co já vím, tak Ar koroduje naprosto klasicky (to znamená, že je chycený spodek u aut starších 12 - 13 let, ale co se Venta týká, tak to je rezavý jak liška ne jenom na zadním víku (známý to neduh VW),a le i na lemech blatníků a o prohnilým spodku nemluvím. Samozřejmě záleží na tom, odkud to auto je dotažené a kdo s tím a jak jezdil, ale rozhodně porovnávat Vento s AR je trochu ulítlý. Prostě op...
Z Medvedina do Spindlu je jedina cesta a to po sjezdovce. Chtel bych videt, jak byste tam sjeli, aniz byste urvali podvozek))
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.