0
back
 

diskuze k tématu: Dieselgate: světlo na konci tunelu?

category of topic classification: německá vozidla
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 26.11.2015 12:05, Nějak to nechápu,
motory, aby plnily normu, musely mít podvodný software. Teď se tam naistaluje nový software a ten zajistí, že normu plnit budou? To si nějak neumím představit.
respond
nahlásit
duch
number of posts57
date of registration16.12.2008
Thursday 26.11.2015 12:25, VW
Teoreticky si to představit dovedu, ale rozhodně ne s jejich tvrzením, že úprava nebude mít vliv na parametry motoru. Osobně by mě do servisu dobrovolně nikdo nedostal - nahradit SW a nastavení motoru které se zkoušelo tisíce a tisíce kilometrů čímsi, co vymysleli v kanclu. Ještě že mám benzín, který ani není od koncernu
respond
nahlásit
David V
number of posts2075
date of registration16.05.2007
Thursday 26.11.2015 18:14, Jsem zvědav
Jelikož jde momentálně o oxidy dusíku, tak metoda, jak snížit jejich tvorbu je snížit teplotu spalování.
Rovněž se domnívám, že toho bude dosaženo řízenou a zásadně vyšší recirkulací spalin a také si myslím, že se to spotřeby rozhodně dotkne.
Pokud se vloží do sání nějaký odpor, tak to není s vyhodnocením spotřeby tak jednoduché. Je třeba rozlišit přeplňované a nepřeplňované motory a dále pak ještě motory pracující trvale s přebytkem vzduchu a stechiometrické a v neposlední řadě ještě hraje roli dodávaný výkon. U atmo motorů bezesporu platí, že překážka v sání při max výkonu má negativní dopad na spotřebu a výkon, naopak u nízkých výkonů se na spotřebě projeví pozitivně, protože se z laminárního proudění stane turbulentní, v němž se mnohem lépe rozptýlí palivo (známe různé motory s vířivými klapkami v sání).
U motorů s přebytkem vzduchu si myslím, že zásadní účel "síta" v sání je rovněž změna typu proudění pro nízké výkony, aby se skutečně lépe dalo změřit, kolik do motoru proudí vzduchu a lépe se dalo vyhodnotit, kolik % spalin recirkulovat, aby se netvořily NOxy, ale zároveň, aby se netvořily jiné škodliviny. A jsem si jistý, že to bude mít dopad do spotřeby a možná i odezvy na plyn.
Obecně, pokud s tím VW 5 let nedělalo do prvního varování nic a pak rok do letošního září zase nic, tak já jednoduše nevěřím, že to vyřeší za 2 měsíce tímto "geniálním" nápadem, aniž by to nemělo vliv na vnější charakteristiky motoru. To už by se tím dávno někdo zabýval...
respond
nahlásit
Abík
number of posts93
date of registration20.01.2009
Friday 27.11.2015 10:54, To bude tak, že!
Za krátkou dobu proběhne první novinářský test takto upraveného vozidla v tisku s tím, že je vlastně vše výkonově u motoru v pořádku? A, který časopis to první uveřejní? Ani nemusíme hádat, že?
respond
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.