0
back
 

diskuze k tématu: Rada ohledně motorů

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 07.12.2013 21:57, Rada ohledně motorů
Dobrý den.
Mám dva hlavní dotazy, ten první je:
Benzín nebo nafta? Od ropařů slyším vždy jen \"já jezdím za tolik\" ale nikdy ne \"já se dneska svezl\" a podobně. ani se nikdo nechlubí nákladama na opravu a údržbu (občas si myslím, že mají naprosto dokonalá nezničitelná, bezporuchová vozidla :D )
Vždy jsem preferoval benzín (v současnosti mám vw passat b 5.5 2.0 benzín 85kW) Nechá se s ním jezdit za 7,2 (delší jízdy a v klidu) , ale taky za 13 ( plyn na podlaze) .... dlouhodobou spotřebu mám 9-9,5 (rád se svezu) ..... kamarád má mondeo (rv 2010 2.0 tdci 103 kw) pořád říká jak jezdí rychle a do 6ti litrů. Jednou sme se svezli po dálnici, nejen že mi neujel, ale ani spotřebu neměl do 6ti ...... navíc pořád si říkám, že u nafty spíš odejde čerpadlo, já nemám žhavící svíčky, problémy v zimě, rychleji s emi to ohřeje a tím pádem i topí ( samozřejmě vím, že sou nafty s bufíkama na vytápění vody, vyhřívané přední okno a sedačky atd atd) ...... Mám nájezd cca 10 - 15 000 km ročně. Podle vás - mám i nadále zůstat věrný benzinu? ( vzhledem k tomu co jsem psal výše , hlavně i to, že se občas rád svezu a autu dám zabrat)

Druhý dotaz by se vztahoval konkrétněji k motorům od vw, TSi vs FSi vs TFSi ...... turbo dodá samozřejmě větší výkon, ale zase je to další poruchová součástka ..... co jde o spolehlivost, výkon spolehlivost a v neposlední řadě tedy i spotřeba ...který z motorů by jste Vy preferovali?

Předem děkuji za odpověď
Vitouš Martin
respond
nahlásit
xtrox
number of posts233
date of registration01.11.2012
Monday 09.12.2013 15:07, RE: Rada ohledně motorů
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den. Mám dva hlavní dotazy, ten první je: Benzín nebo nafta? Od ropařů slyším vždy jen \"já jezdím za tolik\" ale nikdy ne \"já se dneska svezl\" a podobně. ani se nikdo nechlubí nákladama na opravu a údržbu (občas si myslím, že mají naprosto dokonalá nezničitelná, bezporuchová vozidla :D ) Vždy jsem preferoval benzín (v současnosti mám vw passat b 5.5 2.0 benzín 85kW) Nechá se s ním jezdit za 7,2 (delší jízdy a v klidu) , ale taky za 13 ( plyn na podlaze) .... dlouhodobou spotřebu mám 9-9,5 (rád se svezu) ..... kamarád má mondeo (rv 2010 2.0 tdci 103 kw) pořád říká jak jezdí rychle a do 6ti litrů. Jednou sme se svezli po dálnici, nejen že mi neujel, ale ani spotřebu neměl do 6ti ...... navíc pořád si říkám, že u nafty spíš odejde čerpadlo, já nemám žhavící svíčky, problémy v zimě, rychleji s emi to ohřeje a tím pádem i topí ( samozřejmě vím, že sou nafty s bufíkama na vytápění vody, vyhřívané přední okno a sedačky atd atd) ...... Mám nájezd cca 10 - 15 000 km ročně. Podle vás - mám i nadále zůstat věrný benzinu? ( vzhledem k tomu co jsem psal výše , hlavně i to, že se občas rád svezu a autu dám zabrat) Druhý dotaz by se vztahoval konkrétněji k motorům od vw, TSi vs FSi vs TFSi ...... turbo dodá samozřejmě větší výkon, ale zase je to další poruchová součástka ..... co jde o spolehlivost, výkon spolehlivost a v neposlední řadě tedy i spotřeba ...který z motorů by jste Vy preferovali? Předem děkuji za odpověď Vitouš Martin



koukejte po benzínové atmosféře. bohužel takové motory se už skoro nedělají.

obecně jakékoli turbo je třeba dochladit - na což kálí minimálně polovina uživatelů turbomotorů. to je hlavní důvod poruchovosti turba. o potřebě motor, a nejen ten, pořádně ohřát, než začnete autu šlapat na krk asi víte (což je hlavní důvod, proč odcházejí hlavy na tsi a spol.)

a u koncernu benzíny obecně - vw a audi od modelu 2011, u škody a seatu od modelu 2012. jsou odolnější (čit řidiči - blbu- vzdornější)
respond
nahlásit
lubos5
number of posts16
date of registration11.12.2013
Tuesday 24.12.2013 14:03, benzín/nafta
Tak ve vašem případě asi benzín - vzhledem k nájezdu km. Co to znamená " rád se svezu" ?

ticho ? - pak asi silný benzín, který nemusíte vytáčet a má to 6rychl.
výkon ? - takže nyní už jen Tfsi nebo 3.0 V6 , 2,5 V5 ,rozhodně ne atm V4
spolehlivost ? - 3.0 V6, 2,5 V5 rozhodně ne TFSI
zvuk ? 3.0 V6, 2,5 V5 - rozhodně ne jakýkoliv V4,TFSI apod
respond
nahlásit
David V
number of posts2075
date of registration16.05.2007
Thursday 26.12.2013 11:26, RE: benzín/nafta
lubos5 posted by:
Tak ve vašem případě asi benzín - vzhledem k nájezdu km. Co to znamená " rád se svezu" ? ticho ? - pak asi silný benzín, který nemusíte vytáčet a má to 6rychl. výkon ? - takže nyní už jen Tfsi nebo 3.0 V6 , 2,5 V5 ,rozhodně ne atm V4spolehlivost ? - 3.0 V6, 2,5 V5 rozhodně ne TFSIzvuk ? 3.0 V6, 2,5 V5 - rozhodně ne jakýkoliv V4,TFSI apod


Která auta mají dneska motory V4?
respond
nahlásit
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 05.06.2014 17:09, re:
Dobrý den. Při Vašem ročním nájezdu bych určitě zůstal věrný benzínovým motorům. Koupě ojetého dieselu je prakticky vždy rizikovější, než nákup ojetého auta s benzínovým motorem. Co se týká motorů TSI, FSI a TFSI, každý má svá pro a proti. Atmosférické FSI jednotky měly díky přímému vstřikování potenciál k nižší spotřebě paliva, praxe ale ukázala opak. Motory TSI mají zase pošramocenou pověst kvůli problémovým rozvodům, z trojice bych tedy volil TFSI, u něhož se fatální závady příliš neobjevují.
respond
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.