Koloss posted by:
Když koukám na ten nájezd, tak jen ty cesty do práce jsou 18 tisíc km za rok, k tomu ty dovolené a nějaká ta cesta na nákup a jsme na 25 tisíc ročně. To už je dost blízko hranice, kdy se dá přemýšlet o naftě, nebo alespoň LPG. Dát měsíčně téměř 4000 za benál, to už člověka přivede k zamyšlení. Zánovní diesel bude téměř vždy s DPF filtrem, s tím musí člověk počítat, ale ty cesty 35 km do práce dávají šanci, na dostatečnou regeneraci.On i ten výběr MPV si říká o naftovou motorizaci, přece jen - vyšší stavba znamená vyšší spotřebu.
Benzínového motoru bych se v MPV typu Cmax nebál. Ve Versu 1.8 máme spotřebu 6.7L. V Mazdě 6 2.0L jsme měli spotřebu 7.7L. Auta váží stejně 1450 kg. Výkon 108 vs 104 kW. Mazda 6 ale byla o 12 let starší a neměla 6. rychlost. Pokud s tím nebude jezdit primárně na dálnici, tak ten čelní odpor si myslím až takovou roli hrát nebude.