0
back
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 156 - rozšířené zkušenosti majitele

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.04.2010 00:40, Konečně něco ke čtení
... děkuji autorovi za vyčerpávající zkušenost. Oproti tomu co tu bylo 2 týdny na zpátek je to balzám (myslím všechny ty rádoby recenze na 20 řádků)

V mém okolí MĚLI (ano už nemají) AR 2 známí... když se zeptám toho jednoho jak ji hodnotí tak říkal .... když do toho nasypeš 60 tak to i jezdí.
Ten druhej si už prej nikdy žádnou alfu nekoupí (taky měl 1.8 TS) ve 180 rána z motoru a motor KO... je to mechanik takže ví že auto potřebuje olej a takový ty věci (tzn. o auto se fakt staral)

Přeji autorovi ať ho nic podobného nepotká a nadšení mu vydrží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.04.2010 09:30, RE: Konečně něco ke čtení
vasapasa posted by:
... děkuji autorovi za vyčerpávající zkušenost. Oproti tomu co tu bylo 2 týdny na zpátek je to balzám (myslím všechny ty rádoby recenze na 20 řádků)

V mém okolí MĚLI (ano už nemají) AR 2 známí... když se zeptám toho jednoho jak ji hodnotí tak říkal .... když do toho nasypeš 60 tak to i jezdí.
Ten druhej si už prej nikdy žádnou alfu nekoupí (taky měl 1.8 TS) ve 180 rána z motoru a motor KO... je to mechanik takže ví že auto potřebuje olej a takový ty věci (tzn. o auto se fakt staral)

Přeji auto...
Když člověk je na nějaké konkrétní auto zaměřený a ví, co ho může čekat, a co se dá před koupí ošéfovat, tak si může dovolit kupovat i auta se špatnou pověstí. Myslím, že tohle auto bylo velice o štěstí, jako každé ojeté auto, které se podaří koupit s nezmanipulovanými ukazateli. Nicméně přeju, aby se stav vozidla držel pořád na vysoké úrovni, což asi v rukou tohoto majitele problém nebude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.04.2010 11:46, alfa naprd
Jo jako, ty alfy jsou velice hezke auta jako, to musim uznat i ja ze jo, jenomze jsou to sunty ze jo. Ta recenze je hodne nepravdiva, jako ty ramena stoji dvakrat vic ze jo jako. Furt se tam neco kurvi a furt se tam zadiraji to ty motory ze jo, hlavne ti dvoulitri. Ja jsem jich par prodal ze jo, tych alf, nake dve 156 a tri 147, jednu tu stopadesatsestku pak za tyden prisel ten vul co si ji koupil reklamovad, prej skryta zavada ze jo, jsem ho poslal do prdele jako. Se mu to zadrelo nebo co a ja to mam platit jako. Ja jsem mu doporucil ten 0W30 olej, jako to jsou ty lechkobezni, nejlepsi oleje co znam, a on pak prisel z reklamaci. Dyt i majitel prd nim takove olej pouzival ze jo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.04.2010 12:10, RE: Pane Stejskal, zlatá slova!
Stejskal Jarda posted by:
Jo jako, ty alfy jsou velice hezke auta jako, to musim uznat i ja ze jo, jenomze jsou to sunty ze jo. Ta recenze je hodne nepravdiva, jako ty ramena stoji dvakrat vic ze jo jako. Furt se tam neco kurvi a furt se tam zadiraji to ty motory ze jo, hlavne ti dvoulitri. Ja jsem jich par prodal ze jo, tych alf, nake dve 156 a tri 147, jednu tu stopadesatsestku pak za tyden prisel ten vul co si ji koupil reklamovad, prej skryta zavada ze jo, jsem ho poslal do prdele jako. Se mu to zadrelo nebo co a ja ...
Voni ti Italy sou jako na hovno celý od počátku co se dělaj. Dyť co může jako vzniknout v zemi kaj maji naordni zviře tu chobotnici. Takovi němci maji orla a hned ty auta vypadaj jinak. Ty supr čelní masky, ty stromečky světel deního svícení, to je supr! Nebo ty škodofky jak mae my. dyť je jasny že jak ma někdo národní zvíře lva i s kulema (de to tam ve znaku vidět..aspoň kdysi, eště za komanču to šlo vidět), tak ty auta musej být zákonitě supr. Naco, ptam se na co sou dneska benzíny! KDyž tu sou ty turbodýzely. To tahá jak svíň a bežně žere málo. Vlezu se i s čypnutym 1.9 96 Kw co sem nechal čypnut u kluka od švagera a to jede jak sviňa a žere maxymum ale fak maxymum tak do pěti litru a to ale už palite po dalnici a v plným obsazeni. A vydrží to roky! Co taky ital vydrží? To běžně tak tři roky. Vic ne. Sused měl to kdisi to Uno a to mu vydrželo od roku 1989 do roku 1997, tak řikam ty tři roky a šlus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.04.2010 12:21, RE: Konečně něco ke čtení
David V posted by:
Když člověk je na nějaké konkrétní auto zaměřený a ví, co ho může čekat, a co se dá před koupí ošéfovat, tak si může dovolit kupovat i auta se špatnou pověstí. Myslím, že tohle auto bylo velice o štěstí, jako každé ojeté auto, které se podaří koupit s nezmanipulovanými ukazateli. Nicméně přeju, aby se stav vozidla držel pořád na vysoké úrovni, což asi v rukou tohoto majitele problém nebude.
Zdravím, no, jestli byla jeho koupě o štěstí. Možná ano, ale ukáže čas... S majitelovým současným nájezdem, nelze hovořit o nějakém "štěstí"... Až na ní najede bezproblémových 100 tisíc, pak se můžeme bavit o "štěstí". Do té doby zřejmě uběhne mnoho a mnoho času.

Jinak pěkně napsané, dalo se to číst a to mě 156 již moc nezajímá, kdysi jsem po ní pokukoval, přiznávám se. Bylo to a stále je zajímavé auto, jen již zestárlo a spíše bych se z mého dnešního hlediska zaměřil na model 159 ;o)
Od Alfy mě odrazovalo a odrazuje jedinné, to, že neznám nikoho, kdo by byl spokojený s výdrží/spolehlivostí/kvalitou těchto vozů. Neznám nikoho, kdo by měl Alfu stále a byl opravdu spokojený. Všichni jistě dobře víte, že člověk dá na zkušenosti a rady ostatních - ono také při koupi vozu nic jiného nezbývá, ze zkušební jízdy nelze odhadnout spolehlivost atd.
Jinak nehodlám Alfu jako takovou posuzovat, nikdy jsem ji doma neměl.

Jen bych si v recenzi odpustil to opírání o "hospodské řeči", protože se z tohoto opírání, respektive z neustálého odbočování k hospodským řečem, stává také jen takové "hospodské povídání". Rozuměj, už je to ohraná písnička a blbost... Ten, kdo se tím pokouší srazit znalosti či zkušenosti neznámých hospodských štamgastů, zřejmě sám nemá příliš znalostí a zkušeností, aby vyšel s lepšími argumenty, než s těmi ohranými a nesmyslnými o "hospodských povídačkách".
Mějte se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.04.2010 12:50, RE: Pane Stejskal, zlatá slova!
gablenz posted by:
Voni ti Italy sou jako na hovno celý od počátku co se dělaj. Dyť co může jako vzniknout v zemi kaj maji naordni zviře tu chobotnici. Takovi němci maji orla a hned ty auta vypadaj jinak. Ty supr čelní masky, ty stromečky světel deního svícení, to je supr! Nebo ty škodofky jak mae my. dyť je jasny že jak ma někdo národní zvíře lva i s kulema (de to tam ve znaku vidět..aspoň kdysi, eště za komanču to šlo vidět), tak ty auta musej být zákonitě supr. Naco, ptam se na co sou dneska benzíny! KDyž tu ...
Jo jako, jsem rad se mnou nekdo souhlasi. Lidi musi pochopyt, ze nejlepci je stejne domaci automobilka ze jo. Ja sice jezdim v bavoru , mel jsem nake medoury a jako druhi auto mam octavia scout v tdicku jako. Mel sem i fabii, ale to byl sunt suntovej, jsem se toho zbavil nebo mi prdnuli rozvody a prej se potkal motor, ze jako se ty rozvody maji menit ze jo. To mi nikdo nerekl kdys sem to kupoval jako.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.04.2010 12:56, RE: alfa naprd
Stejskal Jarda posted by:
Jo jako, ty alfy jsou velice hezke auta jako, to musim uznat i ja ze jo, jenomze jsou to sunty ze jo. Ta recenze je hodne nepravdiva, jako ty ramena stoji dvakrat vic ze jo jako. Furt se tam neco kurvi a furt se tam zadiraji to ty motory ze jo, hlavne ti dvoulitri. Ja jsem jich par prodal ze jo, tych alf, nake dve 156 a tri 147, jednu tu stopadesatsestku pak za tyden prisel ten vul co si ji koupil reklamovad, prej skryta zavada ze jo, jsem ho poslal do prdele jako. Se mu to zadrelo nebo co a ja ...
Já sice vím, že tyhle příspěvky nejsou nic jinýho než provokace, ale přesto si neodpustím okomentovat doporučený olej 0W30. Tento olej určitě není nejlepší univerzální olej pro všechny automobily a doporučuji se striktně řídit předpisem výrobce automobilu, a to jak specifikací oleje, tak i viskozní třídou. A zrovna Alfa je pověstná svou citlivostí na použitý olej a rozhodující je viskozita za tepla. Zatím jsem se pro Alfu setkal s vizkózními třídami XW-60. Takže 30-ku bude Alfa žrat jak prokopnutá. Kdesi jsem četl, že Alfácké motory jsou tak agilní a ochotné se vytáčet díky větším vůlím pístu ve válci, které dotěsňuje vhodně zvolený olej. Právě když jsem pak viděl předepsanou viskózní třídu oleje, tak jsem si říkal, že na tom asi něco bude. Nemáte někdo podrobnější info?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.04.2010 13:03, RE: Konečně něco ke čtení
nokunoka posted by:
Zdravím, no, jestli byla jeho koupě o štěstí. Možná ano, ale ukáže čas... S majitelovým současným nájezdem, nelze hovořit o nějakém "štěstí"... Až na ní najede bezproblémových 100 tisíc, pak se můžeme bavit o "štěstí". Do té doby zřejmě uběhne mnoho a mnoho času.

Jinak pěkně napsané, dalo se to číst a to mě 156 již moc nezajímá, kdysi jsem po ní pokukoval, přiznávám se. Bylo to a stále je zajímavé auto, jen již zestárlo a spíše bych se z mého dnešního hlediska zaměřil na model 159 ;o)
Od Alfy ...
No, mne su alfy taktiez sympaticke, ale co sa mi hlavne na novych modeloch nepaci je ich cena. Podla mna su Alfy predrazene. Iste, takza 159 s tym novym motorom 1.7 Turbo je chutovka, ale cena sa blizi k 30 000 euro a to je dost...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.04.2010 13:05, RE: Manučao..pardon koka
nokunoka posted by:
Zdravím, no, jestli byla jeho koupě o štěstí. Možná ano, ale ukáže čas... S majitelovým současným nájezdem, nelze hovořit o nějakém "štěstí"... Až na ní najede bezproblémových 100 tisíc, pak se můžeme bavit o "štěstí". Do té doby zřejmě uběhne mnoho a mnoho času.

Jinak pěkně napsané, dalo se to číst a to mě 156 již moc nezajímá, kdysi jsem po ní pokukoval, přiznávám se. Bylo to a stále je zajímavé auto, jen již zestárlo a spíše bych se z mého dnešního hlediska zaměřil na model 159 ;o)
Od Alfy ...
Velmi úderná kritika. Má něco do sebe, ale je tu velké ALE......majiteli šlo o co nejlepší svezení za co nejnižší cenu. U té 159ky by za podobné jízdní vlastnosti a podobný celkový pocit člověk zaplatil 3x až 4x více!!! Bonusem by byl ten design....ano, ale zase je tu potom strach o auto! V naší vilové čtvrti, která byla roky poklidným místem, se s nástupem další fáze divokého východního kapitalizmu, producírují po nocích různé tlüpy méně úspěšných obyvatel....co by to udělalo se zaparkovanou drze vyzývavou 159kou,.....no nevím, nevím...třeba by se mi po ni někdo prošel...jako se teď stalo celé řadě aut....minule zase rozprané gumy u aut v několika ulicích...atd. Tohle je o hubu. Až tahle po dvou, třech letech doslouží a bude pracovní auto, tak skutečně uvažuju o nějaké té 159, nebo 147 GTA..atd...ale pěkně pouze v garáží a vyjíždět jen občas.
A malý dodatek....jak můžou tyhle auta být tak nespolehlivé, když se dožívají slušného věku? Soused má plněc funkčí Cromu 2.5Tds, existují 1.0 Fire motory s najetými 350 000Km....a co tahle recenzovaná AR 156? Nemá náhodou 12 let? A drží pohormadě.....Tyhle auta prostě nepatří do rukou prasatům. Bohužel hodně lidí jezdit neumí....sám jsem se divil, když jsem jel jako spolujezdec s i docela rozumnými lidmi...noha opřená o spojku, řazení přes zuby, z pětky řadímě hned na dvojku...do kopce zásadně na pětku...znám i solidní a vzdělané lidi, kteří NIKDY něměnili olej!!!!!! JEdna známá vyněmila olej v motoru až po 90 000K..šlo o Ecsort...až teprve v servisu se dozvěděla, že v motoru je nějaký olej....a pane mechaniku, jak tam může být jako uvnitř olej? A takovým dejte LAncii nebo AR....to auto se nedožije dvou let...
AR udělala jednu chybu tím, že udělala lákavé auto pro analfabety (stejně jako třeba složitý Peugeot 407, který láká i dementy svým designem) a opatřila jej technikou pro odborníky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.04.2010 13:10, RE: 10w-60
David V posted by:
Já sice vím, že tyhle příspěvky nejsou nic jinýho než provokace, ale přesto si neodpustím okomentovat doporučený olej 0W30. Tento olej určitě není nejlepší univerzální olej pro všechny automobily a doporučuji se striktně řídit předpisem výrobce automobilu, a to jak specifikací oleje, tak i viskozní třídou. A zrovna Alfa je pověstná svou citlivostí na použitý olej a rozhodující je viskozita za tepla. Zatím jsem se pro Alfu setkal s vizkózními třídami XW-60. Takže 30-ku bude Alfa žrat jak prokopnu...
60ka říká, že bude olej méně náchylný k hoření ve vysokých teplotách....při vysokých otáčkách. Tím pádem ho nebude tolik ubývat.

Za celých 10 000 km jsem se Selenii Racing nedoplnil ani mililitr! A servisák mi ještě řekl, proč vyhazuju tak dobrý olej....klidně by tam mohl být dalších 5000 km....A servisák v Alfe mi řekl, že 1.6 a 1.8 vůbec 10W-60 nepotřebují! Klidně vystačí bohatě s 10W-40. Tak nevím....Prý pouze 2.0 potřebuje díky vysoké pístní rychlosti (vysoký zdvih a vysoké otáčky) ten Racing.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.04.2010 13:37, RE: 10w-60
gablenz posted by:
60ka říká, že bude olej méně náchylný k hoření ve vysokých teplotách....při vysokých otáčkách. Tím pádem ho nebude tolik ubývat.

Za celých 10 000 km jsem se Selenii Racing nedoplnil ani mililitr! A servisák mi ještě řekl, proč vyhazuju tak dobrý olej....klidně by tam mohl být dalších 5000 km....A servisák v Alfe mi řekl, že 1.6 a 1.8 vůbec 10W-60 nepotřebují! Klidně vystačí bohatě s 10W-40. Tak nevím....Prý pouze 2.0 potřebuje díky vysoké pístní rychlosti (vysoký zdvih a vysoké otáčky) ten Racing.
S tímto tvrzením bych si dovolil nesouhlasit. Viskózní třída neříká nic o bodu vzplanutí nebo hoření. Stejně tak asi servisák v Alfě pravděpodobně nenastudoval viskózní třídy olejů a jejich přímý vliv na chod motoru. Buď má motor olej s touto viskózní třídou předepsán, a tedy tomu odpovídá i konstrukce celého motoru nebo je konstuován za předpokladu použití jiného oleje. Olej např 10W-60 je viskóznější než 5W-30 za všech teplotních podmínek, což při záměně bude znamenat např, trhání olejového filmu, zvýšená spotřeba oleje, lokální přehřátí, když nalijeme "řidší" olej místo "hustšího" a naopak, snížený výkon, neochotu do otáček, přidírání některých částí vlivem nedostatečné tekutosti v případě, že nalijeme "hustší" olej tam, kde konstruktér nechával vůle na "řidší".
Takže moudra servisáků beru s rezervou stejně tak, jako se v konstrukci neřídíme moudry chlapů od mašin.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.04.2010 09:49, RE: alfa naprd
David V posted by:
Já sice vím, že tyhle příspěvky nejsou nic jinýho než provokace, ale přesto si neodpustím okomentovat doporučený olej 0W30. Tento olej určitě není nejlepší univerzální olej pro všechny automobily a doporučuji se striktně řídit předpisem výrobce automobilu, a to jak specifikací oleje, tak i viskozní třídou. A zrovna Alfa je pověstná svou citlivostí na použitý olej a rozhodující je viskozita za tepla. Zatím jsem se pro Alfu setkal s vizkózními třídami XW-60. Takže 30-ku bude Alfa žrat jak prokopnu...
Specifikaci je opravdu potřeba dodržet.
Myslel jsem, že když dám 10W60, tak to bude odolnější a bude to míň žrát, ale nebylo to tak. Teď mám 5W40 se stejnou specifikací, a žere to oleje mnohem míň.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.04.2010 11:56, RE: alfa naprd
Riccardo posted by:
Specifikaci je opravdu potřeba dodržet.
Myslel jsem, že když dám 10W60, tak to bude odolnější a bude to míň žrát, ale nebylo to tak. Teď mám 5W40 se stejnou specifikací, a žere to oleje mnohem míň.
5W-40 je taková "univerzálka" jak říkám, hodí se téměř všude a v našich podmínkách je dostačující. Chybu s ní člověk neudělá. Zbytek už je jen o výkonostních třídách pro ten daný motor (ACEA), které se nesmí podceňovat a musí se dodržovat a jsou důležitější, než nějaká wéčka a třicítky!
Mnohé "doporučování" mechaniků "šedesátek, třicítek a nula wé" v našich podmínkách je povětšinou nesmyslné. Když nevíte coby, dejte tam 5W-40. Pokud motor žere olej, dejte tam 10W-40.
Také oleje 0W30 jsou nesmyslné. Pro dnešní turbomotory, navíc v kombinaci s intervaly výměny 20 a více tisíc, jsou jen vražedná zbraň pro motor hloupého zánakzníka, kterému prodejce/výrobce/mechanik nakukal, že jsou skvělé a jak je krásné, že nemusíte měnit olej tak často. Nesmysl. Dlouhý interval nezpůsobí nic jiného, než degradaci oleje, "řídký" (promiňte mi to slovo, ale lidi na to slyší) olej trpí trháním filmu, co teprve pak po 20-30 tisících, co na to asi říká turbo a jeho mazání (dále pak motor jako takový), k tomu si přičtěme točení za studena atd. No a máme tu hned důvod, proč lidičky pláčou, že jim najednou v 90ti tisících odešlo turbíčko... Těm "normálním" vydrží přes 200 tisíc mrknutím oka ať máte Němce, Itala nebo Japonce. Navíc, když motor začne konzumovat vaší 0W-30, spaliny rázem dostanou jiné grády (k tomu v kombiaci s "bio" složkou v případě nafty) a většina turb má regulaci lopatek na straně výfuku atd. Následky si každý odvodí.
0W-30 a podobné ano, ale jen u nových nebo téměř nových motorů, když motor netrpí úbytkem oleje, pro časté krátké trasy a studené starty. Jestliže má motor natočeno 150 tisíc, tak v žádném příadě. Osobně bych preferoval ihned po koupi nového vozu, nebo krátce po koupi či při první výměně, nulku vylít a "naučit" motor raději na kvalitní 5W-40. Navíc první náplně bývají mnohdy nižší kvality - znáte to, kdo dodá levněji, ten má u výrobce malé bezvýznamné plus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.04.2010 14:00, Vcelku ujde
156 je zajímavé auto, dneska to koupiíte okolo 40.000.- a kupodivu i jezdí (viz můj jeden známej). Bude dělat rozvody a brzdy, zbytek je dobrej.
Já osobně bych se bál jediného - bezpečnosti. Sice jak píše recenzent - narozdíl od socka Octavek...to je hezký, jede, zatáčí, chladí, atd..ale až se do Vás někdo trefí, třeba ta "socka" Octava, o Fabii ani nemluvim, tak budete rozpáranej na šrot.....a ta škodovka ještě možná dojede po své ose....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.04.2010 14:01, RE: alfa naprd
nokunoka posted by:
5W-40 je taková "univerzálka" jak říkám, hodí se téměř všude a v našich podmínkách je dostačující. Chybu s ní člověk neudělá. Zbytek už je jen o výkonostních třídách pro ten daný motor (ACEA), které se nesmí podceňovat a musí se dodržovat a jsou důležitější, než nějaká wéčka a třicítky!
Mnohé "doporučování" mechaniků "šedesátek, třicítek a nula wé" v našich podmínkách je povětšinou nesmyslné. Když nevíte coby, dejte tam 5W-40. Pokud motor žere olej, dejte tam 10W-40.
Také oleje 0W30 jsou nesmys...
Já jezdím na minerál který měním po 5tis.km a motor je mnohem tišší.a zklidnili se i zdvihátka ventilů.myslím že je to lepší než všechny long-life na 40tis.km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.04.2010 14:10, RE: alfa naprd
nokunoka posted by:
5W-40 je taková "univerzálka" jak říkám, hodí se téměř všude a v našich podmínkách je dostačující. Chybu s ní člověk neudělá. Zbytek už je jen o výkonostních třídách pro ten daný motor (ACEA), které se nesmí podceňovat a musí se dodržovat a jsou důležitější, než nějaká wéčka a třicítky!
Mnohé "doporučování" mechaniků "šedesátek, třicítek a nula wé" v našich podmínkách je povětšinou nesmyslné. Když nevíte coby, dejte tam 5W-40. Pokud motor žere olej, dejte tam 10W-40.
Také oleje 0W30 jsou nesmys...
Trochu nepřesný příspěvek. Zásadní je otevřít manuál k autu a podívat se na API/ACEA specifikace výrobce. Pro klimatické podmínky ČR je dostatečná viskozitní specifikace 10W-40 (do -25 st. pokud výrobce neurčí jinak). Pokud motor žere olej, vyměnit poškozená gufera ventilů - laborování s olejem nemá smysl.
Používat levný olej potřebných specifikací a měnit poctivě co 15 tkm je pro motor nejšetrnější a pro uživatele nejlevnější řešení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.04.2010 08:07, RE: Vcelku ujde
logins01 posted by:
156 je zajímavé auto, dneska to koupiíte okolo 40.000.- a kupodivu i jezdí (viz můj jeden známej). Bude dělat rozvody a brzdy, zbytek je dobrej.
Já osobně bych se bál jediného - bezpečnosti. Sice jak píše recenzent - narozdíl od socka Octavek...to je hezký, jede, zatáčí, chladí, atd..ale až se do Vás někdo trefí, třeba ta "socka" Octava, o Fabii ani nemluvim, tak budete rozpáranej na šrot.....a ta škodovka ještě možná dojede po své ose....
No aby taky ne! Dyť ty škodovky sou z poctivých plechů. To se hnedka vidí, jak je to mohutný a celkově vymazlený...kdepak ital...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.04.2010 10:09,
Do diskuze v předcházejícím článku jsem se pokusil o nástřel úvahy, proč ti oktávka 1.8T ukázala záda. Třeba je tá úvaha chybná, ale taky třeba není hezký den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.04.2010 12:34, RE: alfa naprd
capslock posted by:
Trochu nepřesný příspěvek. Zásadní je otevřít manuál k autu a podívat se na API/ACEA specifikace výrobce. Pro klimatické podmínky ČR je dostatečná viskozitní specifikace 10W-40 (do -25 st. pokud výrobce neurčí jinak). Pokud motor žere olej, vyměnit poškozená gufera ventilů - laborování s olejem nemá smysl.
Používat levný olej potřebných specifikací a měnit poctivě co 15 tkm je pro motor nejšetrnější a pro uživatele nejlevnější řešení.
Nepřesný příspěvek? O specifikacích jsem ale hovořil:
"Zbytek už je jen o výkonostních třídách pro ten daný motor (ACEA), které se nesmí podceňovat a musí se dodržovat a jsou důležitější, než nějaká wéčka a třicítky!"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.04.2010 13:10, RE: Oktávka 1.8T sen závodníka
pargi posted by:
Do diskuze v předcházejícím článku jsem se pokusil o nástřel úvahy, proč ti oktávka 1.8T ukázala záda. Třeba je tá úvaha chybná, ale taky třeba není hezký den
Ukázala mi záda, protože Škoda měla, má a vždycky bude mít nad japonskými, italskými a francouzskými vozy navrch...Jsou to holt poctivá auta pro poctivé české lidi. Skvělé motory pro fajnšmekry, podvozek, který šetří kapsu každého poctivě pracujícího české muže....prostě snová auta, která by ve své garáži měl parkovat každý, kdo to myslí s ježděním vážně.

No a já ti říkám tolik, strč si svoji o ČTYŘI KW výkonnější Octávii do prdele, pak si tu prdel zalep lepící páskou a nahlas si prdni! A dej už konečně pokoj lidem, kteří na česká auta serou. Tedy ne na všechny! Ať žije starý poctivý a ve své době poměrně revoluční FAVORIT. Radši se povezu khaki favoritem než nějakým 1.8 T, abych rozšířil řady obecních dementů s růžencem kolem zpětného zrcátka, s šusťákovým ohozem a pozlaceným řetězem od nějakého jugoše...sorry dnes Chorvata nebo Srba....nebo od olašského Roma?
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.