Pro 4 malé, pro dva zbytečně velké. Ale projev dýzlového motoru je pěkný. Bohužel, srovnáváš ale nesrovnatelné. Pamatuj, že ŽÁDNÝ atmosferický 4válec srovnatelného objemu s naftovým NIKDY nepojede v nízkých otáčkách. Vyžadovat nějakou pružnost v nízkých otáčkách u SUbaru je zhovadilost. pramení zřejmě z neznalosti koncepce motoru. Silně podčtvercový motor má výkonové maximum v nejvyšších otáčkách a dole prostě nejede, ani kdybys ho přemlouval. jenže naftový zhrzelec, zvyklý chtít maximum kolem 1500rpm je pak zklamán a netuší, co se začne odehrávat nad 4500rpm. Neřeš, že to je zbytečné, tak točit motor. Tak to prostě u všech atmosfer je a ne jinak u Subaru. Já jsem Subarista a nerad bych, aby to vyzěnlo jako fanatismus, ale kritizovat motor Subaru za něco, na co není konstruován, je ultrablbost. Beznínáři taky nechtějí u dýzlu, aby v 7000rpm gradoval výkon - tam je dýzl už 3000 rpm dávno zdechlej a nejede, jen řve. Tož asi tak. Jinak auto máš pěkný, tak si ho užívej a pevně ti držím palce, abys takot nadšenou ódu mohl naspat za 5 let. Bojím se, že to už asi nenapíšeš, obvyklé závady se hlásí už dnes - propad výkonu, EGR, atd... čekají tě vstřiky, turbo, a bůhví co ještě naftových propastí. Tohle bys u benzínu neřešil, ale taky bys v 1500rpm nejel