0
back
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 166 - jaký zvolit motor?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.12.2010 17:21, rada
Prosím tě nebuď blázen . Auto je to sice úžasné, sám jsem ho vlastnil 2 roky. Sice s težkým srdcem, ale jsem rád, že je pryč. S autem tě mohou (a potkají) velké trablé, které ti udělají vítr v peněžence........díly jsou drahé a těžko se zhánějí. A pokud ti i tak auto nevymluvím, určitě si připlať za novější model vyráběný od roku 2004 o který se předchozí majitel prokazatelně dobře staral. Doporučuji naftovým agregátem 2.4 s výkonem 129kw. Má pěkný zvuk, dostatečný výkon a spotřebu není problém udržet pod 7l/100. Rozhodně je dobré vybrat auto s málo najetými km. Dle mého názoru jsou Alfy dělané max na 200t, pak vše začne odcházet. Pokud chceš benzín, tak raději šáhni po 3.0. Dvoulitry jsou náchylné na zadření. Hodně štěstí Honza
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.12.2010 22:28, rada
Ne, rozhodne nekupovat. Minusu a konstrukcnich vad je hodne. Pokud nejsou penize na nakup AR uplne nove, nebo jen s par desitkami tisic km, nekupovat vubec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.12.2010 05:16, rada
Alfy jsem mel 2, obe to byly krasne auta dovezene z italie.. Motor 2.5 v6 muzu jenom doporucit, jenom si davejte pozor na peclive vyplnenou servisni knizku, protoze pokud nekdo setril na oleji tak vas to bude stat hodne penez. A pred koupi zkontrolujte elektriku, pokud neco nefunguje, zarucuji ze to nezkonci jenom u jedineho problemu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.12.2010 07:45, rada
Alfa je na dívání, ne na ježdění
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.12.2010 19:39, rada
Tak tyhle stupidní rady tipu Alfa jen na koukání Ti asi moc nedaj - pán je asi trošku zamindrákovanej, že mu nějaká ta Alfa natrhla v jeho "káře" pr...delll. Pokud vybereš dobrej kus a po majiteli, kterej se o něj staral a nevylítal ho, tak Ti bude sloužit jako každý jiný auto. S tím naftovým 5 válcem 2,4 bych se toho nebál, s benzínem nemám zkušenost, takže sloužit nemohu. Každopádně hodně štěstí a nedej na kecy těch chudáků, kteří se v Alfě nikdy ani nesvezli, nebo čekali, že to auto bude perpetum mobile a nedošlo jim, že když koupíš ojetinu, která stála přes milion, tak do ní taky občas musej něco nacpat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.12.2010 19:41, rada
K předchozímu - Nové auto stálo přes milion...aby mě někdo netahal za slovo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.12.2010 21:08, rada
No jestli můžu tež něco přidat,autama se živím již cca. od roku 1993,takže mě nějaké prošli rukama,alfiny taky,měl jsem všelijaké 164 od 2,0T až po 3,0 24V i naftu,můžu vás ujistit,že žádná neměla těch udávaných 200.tis,ale podstatně víc a jezdily do padnutí,je pravda že ta 2,0T opravdu papala hodně oleje,ale opravdu jsem do oprav moc nedával,kromě klasické spotřebky,pak rok byla doma 156 2,0TS, při koupi opravdu cca.170.tis,z IT po jedné bábě,udělali se rozvody,svíčky a jinak super auto,olej selenia,za 10.tis se dolil necelý litr,za rok se najelo asi 20.tis bez problémů,pouze jsem aktivně umyl motor a odešla cívka,alfám se motor radši nemeje!!!Já bych do 166 klidně šáhl po 2,0T V6,maximálně si uděláte turbo,což u koncernu se dělá pořád,akorát se o tom nemluví!!!Záleží kolik chcete investovat,pokud máte víc Kč,šel bych to té 2,4 nafta,štastný výběr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.12.2010 21:09, rada
Motory 2,0TB, 2,5 i 3,0 jsou v základu stejné, jen myslím s jinou hlavou a pár drobnostmi (turbo a tak :D). Po prodeji sportwagonu 156 jsem o TB nebo 3,0 uvažoval, ale sami alfáci v servisu mě od toho zrazovali, že na to těžko něco seženou, a když, tak draze. A že se na 100% něco na motoru vysype. Prý ať radši koupím JTDčko...nakonec mám 2 Folksvágny A s ostatnimi souhlas. Když Alfu tak novou, stojí to za to.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.12.2010 21:15, rada
S Patrikem jen souhlas,reno je fakt pan chytry.ja mam AR taky,sice 156,ale v ni 2.5 V6.Taky me zrazovali,ale v autech se vyznam a hlavne jsem ji chtel a nelituju.Pravda je,ze chce hledat a vybirat,to ale u vsech.Pravda taky je,ze jsou alfy na servis drazsi a choulostivejsi-motor-olej,slozitejsi,ale lepsi,podvozek.Osobne preferuju benzin,proto V6.Mam poctivych 102 000 km a bez problemu,dokonce ani nezere olej.Jinak klasika alfa-zatah,samet.beh,140 kw.Na elektriku vazne pozor,v zime si auto obcas povrzne.Predem ale upozornuju na spotrebu,me osobne to neva,mel jsem BMW 540i.Jezdim tak za 11,ve meste tak 14litru na 100.Hodne stesti pri vyberu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.12.2010 08:41, rada
Já bych víceméně s Renem souhlasil a až tak ho nenapadal.
Nikdo tady nezpochybňuje že AR jsou nádherná auta s téměř perfektníma jízdníma vlastnostma, ale ať si to většina alfáků je schopná připustit či nikoliv jsou to v případě koupě ojetiny auta jedny z nejrizikovějších ze všech. Prostě ty ALE a na todle bacha, a na olej bacha a na předchozího majitele pozor a na elektorniku bacha atp je tam v případě rad jak koupit ojetinu více než u jiných značek. Co taky pán čekal když sem dával dotaz.......
Tím nechci říct že nejde sehnat bezproblémová AR, ale to jsme se dostali opět k tomu ALE
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.12.2010 11:03, rada
AR166? proč vsázet svoje prachy, když si nekupuješ auto, ale šanci jestli budeš mít štěstí? To můžeš zkusit sportku, je to stejný. Pokud hledáš velkýho levnýho sedana, najdi Maximu nebo Legenda, BMW 5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.12.2010 11:04, rada
pokud jste měl ten motor 2.0 TB tak bych šel do něj protože do 166 se dával taky a určitě už o něm něco víte.spotřeba bude nad 10L to je jasné ale výkon má na dvoulitr slušný(151KW).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.12.2010 11:09, rada
První věc, co udělej, že se neptej na internetových diskusích na Alfu Romeo. Stejně se neptej na Romy, neptej se na ODS, neptej se na ČSSD, neptej se na nezaměstnanost, neptej se na Pražáky, neptej se na Ostraváky, neptej se na Baník, neptej se na Spartu....atd.

Vždycky dostaneš od spousty iqáčů a hovad tak zcestné odpovědi, že ti k ničemu nebudou. Cigán patří..víš kam? ODS volí mafie, ČSSD volí socky, Ostraváci jsou příživníci skvělých Pražáků, Pražáci jsou primitivní hovada, která žijou na úkor zbytku republiky, Baník je klub buranů, Sparta je sešlost Řepkových dementů...atd...

A co myslíš, že ti tady napíšou ohledně Alfy Romeo? Spousta osmnáctiletých dětí, co si naspořili 8000 Kč na svoji první 145 s rozhrkaným TS ti napíše jaký to je zázrak tyhle auta a zbytek ti napíše jak sou tydle francousky srački pí*o jako vole na pi*u a jak se ten Diesel Twin spark pi*o sere, protože to povídal švagr Emil, co dělá f super firmě, kde jako dělaj ty vstřiki Boš pi*o.

Kup si nejdřív levnou AR, na ni se nauč....a budeš vědět víc. Tak jako PRAVÝ Alfista. PAk koupíš dražší...atd. Rozumíš?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.12.2010 11:24, rada
Nevím jestli je 2,5V6 špatný nebo dobrý, ale třeba 2,0V6TB je údajně jeden z nejlepších motorů alfy vůbec (po delťáckym 2,0 R4 T)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.12.2010 18:05, rada
Berte to jako takový bonmot. Když vidím tu přesilu, ani se mi nechce hádat. A navíc samá osobnost, jako Gablenz, s vysokou školou a chronickým problém s tvrdým a měkkým
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.12.2010 18:06, rada
Jirko Ruzo, tys presel od BMW k Alfe? od 540i k 2,5 V6? A polepšil sis?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.12.2010 18:39, rada
Cau Reno.Abych byl objektivni,protoze aut jsem mel fakt hodne a i nova,jasne ze jsem si nepolepsil,BMW je porad jinde,zvlast kdyz je do 3 let stari,ale taky je jinde financne.Ale fakt si ted nestezuji,ale chce to fakt hledat.s AR je to asi jako pred lety s Opelem Calibrou-vetsinou olitano,ale dalo se najit.Co se tyce motoru,tak u dieselu dvakrat vetsi pozor,ale to plati obecne,proto ja radsi benzin(akorat ta spotreba,ale to uz jsme jinde).Chtel jsem proste alfusu zkusit a zatim nelituju,jen bezny servis,jen ty nase silnice moc nema rada.Zatim.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.12.2010 19:42, rada
NO fuj!!!Radit starýho legenda!!!nebo maximu,to může jen opravdu člověk který tomu rozumý jako koza hvězdám!!!Každý orig. díl stojí fakt majlant a druhovýroba slabá,navíc subjetivně ty auta vypadají jako volha 24!!!To alfonz je aspoň hezká,subjektivně a nevypadá jako z roku 1980. ND není takový problém,hlavně nedat na rady,že AR není auto,to mě vždy nadzvedne!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.12.2010 01:02, rada
No tak vzhledem k tomu, že Alfu už jste vlastnil a byl jste s ní spokojen, tak nevidím důvod proč nekoupit novější kousek. Ovšem chce to pečlivě vybrat zachovalý kus, nejlépe od "alfisty". Z motorů bych vybral 2,5 v6 nebo 3,0 v6, jsou to v celku jednoduché motory, které patří k nejspolehlivejším motorům co Alfa vyrobila..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.12.2010 01:47, rada
no ještě k těm radám... Alfa na 200 tisíc km ? Podívejte se na zahraniční weby s ojetýma autama. Nesmíte věřit těm čísílkům, ve skutečnosti to auto má najeto půl milionu kilometrů, tak to má nárok na nějakou tu opravu..
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.