0
back
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 33 z roku 1991 - vtip nebo výhodná koupě?

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 06:42, 0-100?
Za 7,5s? Tomu se mi těžce nechce věřit, je to motor jen 1.4, takže to je nějaká blbost.
Měl jsem Tipo 2.0 16V Sedicivalvole 107kw a 0-100 bylo cca 9s a to se dá říct, že to auto "jelo" a škodovky mu nedělaly problémy, ale to už je dávná historie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 06:45, Alfa
Přeji Ti hodně štěstí ať ti ta plechovka ještě chvíli jezdí,za "zázrak" považuji auto z r.1991 z německa s najetými 82tis.km.Nejsem sice zarytý škodovkář,ale nechápu celý tento příspěvek,jediné co Tě omlouvá je Tvoje mládí.Ještě jednou přeji hodně štěstí protože jak se říká "všeho do času",dlouho jsem se po ránu tak dobře nepobavil.A omlouvám se za to tykání.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 07:07, RE: 0-100?
zigi posted by:
Za 7,5s? Tomu se mi těžce nechce věřit, je to motor jen 1.4, takže to je nějaká blbost.
Měl jsem Tipo 2.0 16V Sedicivalvole 107kw a 0-100 bylo cca 9s a to se dá říct, že to auto "jelo" a škodovky mu nedělaly problémy, ale to už je dávná historie.
107 KW na 16V ? Tomu zase nevěřím já. 107KW měl 2.0ie 8V a je pravda že ten jako všechny tyto motory u Fiatu měl nástup ve vyšších otáčkách.
Nevím jestli to udělá 100 za 7.5 s ,ale je pravda že ten motor má plochou křivku výkonu z celkem dobrým krouťícím momentem už v nízkých otáčkách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 07:25, RE: 0-100?
rs posted by:
107 KW na 16V ? Tomu zase nevěřím já. 107KW měl 2.0ie 8V a je pravda že ten jako všechny tyto motory u Fiatu měl nástup ve vyšších otáčkách.
Nevím jestli to udělá 100 za 7.5 s ,ale je pravda že ten motor má plochou křivku výkonu z celkem dobrým krouťícím momentem už v nízkých otáčkách.
Mluvíš o starém dobrém nezničitelném 8V od Alfy, který se ale do Tipa nedával, tam se začal dávat novej hliníkovej motor 2.0 16V 107kw, od roku 1993 výkon snížen na 102kw.
Jinak do Tipa se dával 2.0 8V a ten měl 85kw, dále 1.8 16V s cca 100kw ( používal se jen rok, nelze sehnat ), pak 1.8 8V 77kw.
O Tipech toho vím hodně, měl jsem celkem 3 vozy, takže s tím motorem si na omylu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 07:58, RE: Alfa
Tonny posted by:
Přeji Ti hodně štěstí ať ti ta plechovka ještě chvíli jezdí,za "zázrak" považuji auto z r.1991 z německa s najetými 82tis.km.Nejsem sice zarytý škodovkář,ale nechápu celý tento příspěvek,jediné co Tě omlouvá je Tvoje mládí.Ještě jednou přeji hodně štěstí protože jak se říká "všeho do času",dlouho jsem se po ránu tak dobře nepobavil.A omlouvám se za to tykání.
A kolik má ta alfa vlastně koní, když udělá stovku za 7,5s? Koukám, že červený pole otáčkokměru začíná zhruba na 6 tisících, takže vytáčení k 8 tisícům má motor určitě moc "rád". Jak napsal Tonny, všeho do času....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 08:37, Nevim, nevim
Tak k tomuto příspěvku mám pár výhrad! Sám vlastním již třetí Alfu Romeo (všechno 156ky), nyní 156 1.8TS (144k), jezdil sem i s 33 1.7 16V (129k), 155 i se 146. Ty auta mají něco do sebe, design skvělý, spolehlivost průměrná, výkon slušný, spotřeba velká. Každopádně motor o kterém píše kolega má obsah 1351 cm3, 90k/113Nm, jednobodové vstřikování a je to boxer, oficiální údaje výrobce jsou max. rychlost 178 km/h, zrychlení 0-100km/h za 11,5s! Takže nevím kde kolega vzal těch 7,5s, ale přeju mu to! Dále se mě nelíbí to navážení do škodovkářů, asi v nové škodovce nikdy nejel, občas jezdím služební Octavií II 2.0 TDI a říkám na rovinu že se na ni nechytá ani ta 156 1.8 TS a to má papírově vyšší výkon. Jo a ještě takové malé rejpnutí, ve článku byla zmínka o kotoučích Brembo, jen upozorňuji že ty samotné nové kotouče budou stát tak 2x tolik co ta stará Alfa 33, takže je to opravdu výborná investice. Přeji všem příjemný den i autorovi, Cuore Sportivo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 08:38, RE: Alfa
A4 posted by:
A kolik má ta alfa vlastně koní, když udělá stovku za 7,5s? Koukám, že červený pole otáčkokměru začíná zhruba na 6 tisících, takže vytáčení k 8 tisícům má motor určitě moc "rád". Jak napsal Tonny, všeho do času....
Dyk to ma 90 koniku, tak neni problem aby to tenhle mladik natrel jinym mladikum ve stejne starych skodovkach. No hlavne ze to jede. Ale to zrychleni, to je nesmysl, ja si myslim ze jsi prevleceny osel a delas si z nas srandu. Zejo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 08:50, S Alfou proti Škodovkám...
Autor se chlubí, že závodí hlavně s favoritama. To mi nepřipadá jako výkon hodný vytahování Nakonec se tu dozvíme, že i ty předjížděné Octávky měly 1.4 MPI. Chtělo by to trochu víc sebekritiky, mladý muži, a hlavně si ten motor přetáčením nezničte. Jinak uznávám, že AR33 sedí v zatáčkách jako přilepená - díky uspořádání "transaxle" (motor vepředu, převodovka se spojkou u zadní nápravy)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 08:55, RE: Nevim, nevim
Hugo posted by:
Tak k tomuto příspěvku mám pár výhrad! Sám vlastním již třetí Alfu Romeo (všechno 156ky), nyní 156 1.8TS (144k), jezdil sem i s 33 1.7 16V (129k), 155 i se 146. Ty auta mají něco do sebe, design skvělý, spolehlivost průměrná, výkon slušný, spotřeba velká. Každopádně motor o kterém píše kolega má obsah 1351 cm3, 90k/113Nm, jednobodové vstřikování a je to boxer, oficiální údaje výrobce jsou max. rychlost 178 km/h, zrychlení 0-100km/h za 11,5s! Takže nevím kde kolega vzal těch 7,5s, ale přeju mu to...
Jojo souhlasim a mám takový pocit že klučina ani ten vůz nevlastní že to psal nějakej 13ti letej školák. Ještě jsem se pousmál nad tím že když se udělá komplet nová elektronika tak už pak nezlobí )) brembacký kotouče komplet nová elktronika..........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 09:17, Tak ty máš dost pisateli!!!
Předem bych se chtěl omluvit za tykání, ale při tvém věku si to neber k srdci.

Omezovač otáček je u aut proto, abys nemohl motor vytočit víc než je zdrávo. Pokud ty tam nemáš omezovač a vytáčíš motor na 8 tis. otáček tak to ti bude opravdu ještě "dlouho" sloužit, zvlášť v jednačtyřkový, sedmnáct let starý Alfě.
Navíc ji máš asi hodně načipovanou, nebo máš přidavné turbo? Protože obyčejná Alfa 33 1.4 IE má 66 kW (90 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 112 Nm při 4500 ot/min a zrychlení z 0 na 100 za 11,5 s.
Zrychlení z 0 na 100 za 7,5 s nemá ani třicettrojka v 1.7 ( ta má asi za 9s).
Netáhnul tě náhodou tryskáč na laně, když si to měřil?
A když tak narážíš na ty škodovky a Octavie, tak by mě zajímalo jak bys vyškolil třeba obyčejnou Octavii 1.8 Turbo.
Ono když máš pocit že někoho školíš při tom že mu ukážeš záda, ještě neznamená že tvůj potencioální soupeř s tebou chtěl závodit a jel "na plno" stejně jako ty.
Tento příspěvek mě pobavil.
S pozdravem Zdeněk
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 09:24, RE: Tak ty máš dost pisateli!!!
1.8 Turbo posted by:
Předem bych se chtěl omluvit za tykání, ale při tvém věku si to neber k srdci.

Omezovač otáček je u aut proto, abys nemohl motor vytočit víc než je zdrávo. Pokud ty tam nemáš omezovač a vytáčíš motor na 8 tis. otáček tak to ti bude opravdu ještě "dlouho" sloužit, zvlášť v jednačtyřkový, sedmnáct let starý Alfě.
Navíc ji máš asi hodně načipovanou, nebo máš přidavné turbo? Protože obyčejná Alfa 33 1.4 IE má 66 kW (90 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 112 Nm při 4500 ot/min a zrychlení z 0 na 1...
Ten tryskač spíš táhnul stopky se kterejma to kluk měřil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 09:27, RE: Nevim, nevim
Hugo posted by:
Tak k tomuto příspěvku mám pár výhrad! Sám vlastním již třetí Alfu Romeo (všechno 156ky), nyní 156 1.8TS (144k), jezdil sem i s 33 1.7 16V (129k), 155 i se 146. Ty auta mají něco do sebe, design skvělý, spolehlivost průměrná, výkon slušný, spotřeba velká. Každopádně motor o kterém píše kolega má obsah 1351 cm3, 90k/113Nm, jednobodové vstřikování a je to boxer, oficiální údaje výrobce jsou max. rychlost 178 km/h, zrychlení 0-100km/h za 11,5s! Takže nevím kde kolega vzal těch 7,5s, ale přeju mu to...
Čau Hugo, mám tu čest jedit jak s Octávií první generace 1.8 turbo, tak s AR 156 1.8 TS a řekl bych že i tam je celkem znatelný rozdíl. AR se nechytá. Musím ale pochválit stabilitu Alfy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 09:28, RE: Nevim, nevim
Hugo posted by:
Tak k tomuto příspěvku mám pár výhrad! Sám vlastním již třetí Alfu Romeo (všechno 156ky), nyní 156 1.8TS (144k), jezdil sem i s 33 1.7 16V (129k), 155 i se 146. Ty auta mají něco do sebe, design skvělý, spolehlivost průměrná, výkon slušný, spotřeba velká. Každopádně motor o kterém píše kolega má obsah 1351 cm3, 90k/113Nm, jednobodové vstřikování a je to boxer, oficiální údaje výrobce jsou max. rychlost 178 km/h, zrychlení 0-100km/h za 11,5s! Takže nevím kde kolega vzal těch 7,5s, ale přeju mu to...
no..... s tou stovkou za 7,5s tipuju, ze si to pisatel bud meril sam pocitanim bez hodinek (ci stopek), nebo mu tachometr o hooooodne pretaci ohledne skutecne rychlosti.

nova elektronika a brembo .... to beru usmevne :o). ono ho to nadseni prejde az koukne i do ceniku. nicmene je fakt, ze pak by se s tim supr machrovalo na vesnickych diskotekach ;o)

o tom vytaceni k 8mi tisicum..... snad ani nema cenu komentovat. neni moc aut z te doby, ktere by na to byly stavene a AR33 mezi nima nebyla

na zaver popreju pisateli hodne stastnych kilometru, pri trose stesti se v tom nezabije a hlavne .... nezabije ani nikoho jineho
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 10:04, :-)
Dobrý příspěvky a recenze je opravdu vtip. Pokud má autor 100 za 7,5 vteřiny, tak na Alfě už moc zdravýho plechu nebude. Dá se tedy předpokládat, že se hodnota času ještě chvíli bude zlepšovat. Co se týče školení, tak tam je to možné spíše při nějakém rozjezdu z křižovatky. Navíc jet na doraz s právě zakoupenou ojetinou považuji za tu největší hovadinu, zejména s takovým věkem (o km pomlčím). Kotouče od Bremba nemusí být drahé, mně je na Vectru nabízeli za 1500,-/kus, což je celkem slušná cena. Spíše bych řekl, že než výrobce má větší vliv průměr kotoučů a stav posilovače na celkové brždění. Výkonný stroj pod kapotou se totiž na první pohled pozná podle kotoučů. Když vydím upravený auto a skrz loukotě kol vidím malý kotouče, hned je mi jasné, že pod kapotou "supersportu" je 1.4 - to mě pobaví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 10:09, RE: S Alfou proti Škodovkám...
jintaj posted by:
Autor se chlubí, že závodí hlavně s favoritama. To mi nepřipadá jako výkon hodný vytahování Nakonec se tu dozvíme, že i ty předjížděné Octávky měly 1.4 MPI. Chtělo by to trochu víc sebekritiky, mladý muži, a hlavně si ten motor přetáčením nezničte. Jinak uznávám, že AR33 sedí v zatáčkách jako přilepená - díky uspořádání "transaxle" (motor vepředu, převodovka se spojkou u zadní nápravy)
Nechci kecat, ale 33ka není transaxel, je to normální předohrab se vším vepředu, jen 33ky sportwagony se nějaký dělali 4x4, ale 33ka se zadním náhonem se nedělala.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 10:14, RE: :-)
David V posted by:
Dobrý příspěvky a recenze je opravdu vtip. Pokud má autor 100 za 7,5 vteřiny, tak na Alfě už moc zdravýho plechu nebude. Dá se tedy předpokládat, že se hodnota času ještě chvíli bude zlepšovat. Co se týče školení, tak tam je to možné spíše při nějakém rozjezdu z křižovatky. Navíc jet na doraz s právě zakoupenou ojetinou považuji za tu největší hovadinu, zejména s takovým věkem (o km pomlčím). Kotouče od Bremba nemusí být drahé, mně je na Vectru nabízeli za 1500,-/kus, což je celkem slušná cena. ...
Kor když má na zadní nápravě bubny, to jsou největší túneři
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 10:27, RE: :-)
David V posted by:
Dobrý příspěvky a recenze je opravdu vtip. Pokud má autor 100 za 7,5 vteřiny, tak na Alfě už moc zdravýho plechu nebude. Dá se tedy předpokládat, že se hodnota času ještě chvíli bude zlepšovat. Co se týče školení, tak tam je to možné spíše při nějakém rozjezdu z křižovatky. Navíc jet na doraz s právě zakoupenou ojetinou považuji za tu největší hovadinu, zejména s takovým věkem (o km pomlčím). Kotouče od Bremba nemusí být drahé, mně je na Vectru nabízeli za 1500,-/kus, což je celkem slušná cena. ...
Za to VYDÍM jsem si dodatečně naliskal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 10:39, Dovezeno z DE v '06?
Začnu pozitivně: Tohle auto byl na začátku 90's můj sen (byl jsem v pubertě). Být teď v autorově věku, jdu do něj taky. Vydělá se na něj za měsíc a na ježdění pro radost a zábavu ideální auto. Dobře sedí, má krásný zvuk a interier se mi líbí.

Otázka: V roce 2006 dovezeno z Něměcka? Proč má ještě okresovou SPZ, která se cca před šesti lety přestala přidělovat? Že by mělo papíry z nějaké totálky?

Upozornění: Mě bys určitě taky vyškolil, i když mám auto se stejným výkonem a daleko vyšším krouťákem. Proč? Protože jakmile za sebou v zatáčce vidím dorážejícího cápka v cuore sportivo, BMW E 30 nebo třeba i ospoilerovaném Golfu II, tak raději zajedu blíže ke krajnici a případně i uberu, protože ho nechci mít při prvním přibrždění v kufru a nechci zbytečně riskovat životy posádek protijedoucích vozů. Asi je víc takových lidí, kteří raději snesou potupu vyškolení bez boje než aby dávaly v sázku životy lidí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 10:47, RE: Alfa
A4 posted by:
A kolik má ta alfa vlastně koní, když udělá stovku za 7,5s? Koukám, že červený pole otáčkokměru začíná zhruba na 6 tisících, takže vytáčení k 8 tisícům má motor určitě moc "rád". Jak napsal Tonny, všeho do času....
Souhlas, za vytáčení (a ještě k tomu nzatíženě) se motor poděkuje. Ale ať se mládí vydovádí, koneckonců je to jeho boj a jeho prachy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 10:50, RE: Nevim, nevim
1.8 Turbo posted by:
Čau Hugo, mám tu čest jedit jak s Octávií první generace 1.8 turbo, tak s AR 156 1.8 TS a řekl bych že i tam je celkem znatelný rozdíl. AR se nechytá. Musím ale pochválit stabilitu Alfy.
Takze dneska uz se srovnaji atmosfericke motory s oturbenyma, to je super uzasna volba. Ja muzu rict, ze na muj R5 2.0T (220k) se nechyta zadna octavie, mozna benzinova O2 RS, nemel jsem tu cest, zatim, takze chcete to srovnavat dal, a nebo zacnete konecne psat neco smysluplneho? K tomu srovnani ropy a 1.8 TS je to primy srovnani? Nebo je to jenom subjetkivni pocit toho, ze turbova ropa proste tahne lip a vodcpoda, kvuli Turbo efektu? Ona i TDI 66kW kdyz Vas nakopne turbo mate pocit, ze letite, ale v primym srovnani, clovek zjisti, ze je to jenom pocit. Stejnou zkusenost mam u Lanciackeho 2.4 TDS a muj 2.0T. U te ropy je ten kopanec vyraznejsi a cloveku se zda, ze to jede daleko lip, ale kdyz se ty auta postavi vedle sebe, tak nema ropa zadnou sanci ;) Statistika nuda je ;)
respond
1 2 3 4


update
you watch this topic

stop watching this topic




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.