0
back
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo Giulietta 1.4 TJet a zkušenosti po 50 tis. km

category of topic classification: italská vozidla
Ralfa1
number of posts2
date of registration05.04.2015
Wednesday 30.09.2015 14:35, Alfa Romeo
S Alfou Romeo je to tak, že z ní máte 2x radost.
Poprvé, když si jí koupíte, podruhé, když jí prodáte.
Měl jsem AR Giuliettu QV 1750 TBi. Celkem bez problémové auto, ale bohužel z auta byla cítit nedotaženost a fiatovství.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 30.09.2015 16:05, RE: made in germany
PetrT posted by:
Reno posted by:
gablenz posted by:
NEchtěl jsem se tu do ničeho sr*t, když už tu máme ten reunion po letech a navic u zajímavého auta, ale musím. Už mě unavuje to nekonečné klišé o designu a o strachu... Vy mele jakoby šlo o nějaký exotický roadster z duroplastu z republiky Svobodné kokosové atoly a ostrov svatého Emila a Jana. Zatím od 80. let se AR montujou výhradně z německých dílů a elektrika +- Japan. U nich v itálii se to pouze montuje v montovnách pro chudé (znáte z česka). A u Giulietty to platí 100x. I platformu to má nějakou univerzální pro američany. Stejně jako 159, která se dávala do posledních velkých Saabů.
Jak říkám, pořádá Alfa teprve přijde, z šestiválcem od Ferrari a RWD. Ať mi neříká, že pořádné auta skončily objevují se nové auta s pohonem zadních a to turbo už nějak přežijem
jj, ale taky cena té Alfy s Ferrari má být přes dvě mega v základu. Je otázka jestli bude tolik fandů, za to už jde sehnat Maserati. A pokud má motor Ferrari bude mít servis velmi nadstandardní ceny.. Každopádně je to ale správný krok a krásné auto. Alfa by měla vyrábět exkluzivní auta, ne takovéhle konkurenty Golfa nebo dokonce Pola a Punta. Držim jim palce at se odpoutají z pozice co mají ted.


Těch motorizací bude samozřejmě víc, a ačkoliv je škoda, že šestiválec (benzínový) bude jen ve vrcholné verzi, tak pořád tam budou ještě čtyřválce a dieselový šestiválec, se kterým jezdí třeba Ghibli.

respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Wednesday 30.09.2015 16:41, RE: Alfa Romeo
Ralfa1 posted by:
S Alfou Romeo je to tak, že z ní máte 2x radost. Poprvé, když si jí koupíte, podruhé, když jí prodáte.Měl jsem AR Giuliettu QV 1750 TBi. Celkem bez problémové auto, ale bohužel z auta byla cítit nedotaženost a fiatovství.


Ty jo, co toje za výraz FIATOVSTVí? to neznám. Já mám Fiata a nemám s ním problém, takže ten výraz nejde brát globálně.
respond
Ralfa1
number of posts2
date of registration05.04.2015
Wednesday 30.09.2015 17:05, ALFA ROMEO
Fiaotovstvím jsem myslel to, že pod hezkým zevnějškem AR nenajdete nic až tak extra.
Mohu porovnávat, neboť ty normální Fiaty dost dobře znám a od AR Giulietta QV jsem očekával něco trošku více. Uvedu jeden příklad za všechny, řadička, to co je nejvíce exponované je vyrobeno z naprosto trapného plastu, který nevydrží 10t km, a takových detailů, které netěší je tam více.
Naprostá parodie jsou jejich sedačky, sice v kůži, nádherně prošívané, ale je to klam, jsou mělké bez sebemenšího bočního vedení a nepohodlná.
Také dost prvo majitelů tyto Alfy dává, ještě v záruce, pryč.

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Wednesday 30.09.2015 17:40, RE: made in germany
Reno posted by:
PetrT posted by:
Reno posted by:
gablenz posted by:
NEchtěl jsem se tu do ničeho sr*t, když už tu máme ten reunion po letech a navic u zajímavého auta, ale musím. Už mě unavuje to nekonečné klišé o designu a o strachu... Vy mele jakoby šlo o nějaký exotický roadster z duroplastu z republiky Svobodné kokosové atoly a ostrov svatého Emila a Jana. Zatím od 80. let se AR montujou výhradně z německých dílů a elektrika +- Japan. U nich v itálii se to pouze montuje v montovnách pro chudé (znáte z česka). A u Giulietty to platí 100x. I platformu to má nějakou univerzální pro američany. Stejně jako 159, která se dávala do posledních velkých Saabů.
Jak říkám, pořádá Alfa teprve přijde, z šestiválcem od Ferrari a RWD. Ať mi neříká, že pořádné auta skončily objevují se nové auta s pohonem zadních a to turbo už nějak přežijem
jj, ale taky cena té Alfy s Ferrari má být přes dvě mega v základu. Je otázka jestli bude tolik fandů, za to už jde sehnat Maserati. A pokud má motor Ferrari bude mít servis velmi nadstandardní ceny.. Každopádně je to ale správný krok a krásné auto. Alfa by měla vyrábět exkluzivní auta, ne takovéhle konkurenty Golfa nebo dokonce Pola a Punta. Držim jim palce at se odpoutají z pozice co mají ted.
Těch motorizací bude samozřejmě víc, a ačkoliv je škoda, že šestiválec (benzínový) bude jen ve vrcholné verzi, tak pořád tam budou ještě čtyřválce a dieselový šestiválec, se kterým jezdí třeba Ghibli.


To ano, ale stejně se bavíme o autech za cca. 1,3 - 1,5 mega. A tam Alfu nikdo nezná, vždyt poslední 159 V6 byla za něco málo přes milion a bylo to hezké, ale taky dost špatné auto. Nejelo, žralo a zvuk nic moc. Motor GM.
Takže jde o to jestli někdo bude ochotný za Alfu dát tolik peněz.

respond
danet - redakce TipCars
number of posts535
date of registration16.11.2012
Thursday 01.10.2015 10:00, RE: Alfa Romeo
driver111 posted by:
Ralfa1 posted by:
S Alfou Romeo je to tak, že z ní máte 2x radost. Poprvé, když si jí koupíte, podruhé, když jí prodáte.Měl jsem AR Giuliettu QV 1750 TBi. Celkem bez problémové auto, ale bohužel z auta byla cítit nedotaženost a fiatovství.
Ty jo, co toje za výraz FIATOVSTVí? to neznám. Já mám Fiata a nemám s ním problém, takže ten výraz nejde brát globálně.


Dobrý den, napište prosím o svém fiatu recenzi http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
respond
zeneva
number of posts75
date of registration24.08.2009
Thursday 01.10.2015 10:04, K Majitelce Mazdy...
Ano, na Japonce musite vic slapat - delaji uplne jiny motory, ktery ozivaji ve vyssich otackach... ale to je stara znama vec. Ja mam osobne japonce a to vytaceni a krasnej zvuk me fakt bavi
respond
gablenz
number of posts137
date of registration12.01.2009
Thursday 01.10.2015 14:17, mjel zem taki alfu
Zajímalo by mě, jak pra*e, které ani neumí psát česky přišlo k QV.... Asi ňákej bazarník v šusťákách, co? Nebo vaříme pančo ve sklepě?
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 01.10.2015 15:15, RE: mjel zem taki alfu
gablenz posted by:
Zajímalo by mě, jak pra*e, které ani neumí psát česky přišlo k QV.... Asi ňákej bazarník v šusťákách, co? Nebo vaříme pančo ve sklepě?


Místo toho vyvrátit co dotyčný napsal hned začít s úrážkama... které se aut ani netýkají.
Opravdu není lepší důkaz inteligence pisatele.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 01.10.2015 19:27, RE: made in germany
PetrT posted by:
Reno posted by:
PetrT posted by:
Reno posted by:
gablenz posted by:
NEchtěl jsem se tu do ničeho sr*t, když už tu máme ten reunion po letech a navic u zajímavého auta, ale musím. Už mě unavuje to nekonečné klišé o designu a o strachu... Vy mele jakoby šlo o nějaký exotický roadster z duroplastu z republiky Svobodné kokosové atoly a ostrov svatého Emila a Jana. Zatím od 80. let se AR montujou výhradně z německých dílů a elektrika +- Japan. U nich v itálii se to pouze montuje v montovnách pro chudé (znáte z česka). A u Giulietty to platí 100x. I platformu to má nějakou univerzální pro američany. Stejně jako 159, která se dávala do posledních velkých Saabů.
Jak říkám, pořádá Alfa teprve přijde, z šestiválcem od Ferrari a RWD. Ať mi neříká, že pořádné auta skončily objevují se nové auta s pohonem zadních a to turbo už nějak přežijem
jj, ale taky cena té Alfy s Ferrari má být přes dvě mega v základu. Je otázka jestli bude tolik fandů, za to už jde sehnat Maserati. A pokud má motor Ferrari bude mít servis velmi nadstandardní ceny.. Každopádně je to ale správný krok a krásné auto. Alfa by měla vyrábět exkluzivní auta, ne takovéhle konkurenty Golfa nebo dokonce Pola a Punta. Držim jim palce at se odpoutají z pozice co mají ted.
Těch motorizací bude samozřejmě víc, a ačkoliv je škoda, že šestiválec (benzínový) bude jen ve vrcholné verzi, tak pořád tam budou ještě čtyřválce a dieselový šestiválec, se kterým jezdí třeba Ghibli.
To ano, ale stejně se bavíme o autech za cca. 1,3 - 1,5 mega. A tam Alfu nikdo nezná, vždyt poslední 159 V6 byla za něco málo přes milion a bylo to hezké, ale taky dost špatné auto. Nejelo, žralo a zvuk nic moc. Motor GM. Takže jde o to jestli někdo bude ochotný za Alfu dát tolik peněz.


Ty už jsi viděl ceník? Pochybuju, že by to auto stálo tak moc, to by nikdo nekoupil.

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 01.10.2015 19:36, RE: made in germany
Reno posted by:
PetrT posted by:
Reno posted by:
PetrT posted by:
Reno posted by:
gablenz posted by:
NEchtěl jsem se tu do ničeho sr*t, když už tu máme ten reunion po letech a navic u zajímavého auta, ale musím. Už mě unavuje to nekonečné klišé o designu a o strachu... Vy mele jakoby šlo o nějaký exotický roadster z duroplastu z republiky Svobodné kokosové atoly a ostrov svatého Emila a Jana. Zatím od 80. let se AR montujou výhradně z německých dílů a elektrika +- Japan. U nich v itálii se to pouze montuje v montovnách pro chudé (znáte z česka). A u Giulietty to platí 100x. I platformu to má nějakou univerzální pro američany. Stejně jako 159, která se dávala do posledních velkých Saabů.
Jak říkám, pořádá Alfa teprve přijde, z šestiválcem od Ferrari a RWD. Ať mi neříká, že pořádné auta skončily objevují se nové auta s pohonem zadních a to turbo už nějak přežijem
jj, ale taky cena té Alfy s Ferrari má být přes dvě mega v základu. Je otázka jestli bude tolik fandů, za to už jde sehnat Maserati. A pokud má motor Ferrari bude mít servis velmi nadstandardní ceny.. Každopádně je to ale správný krok a krásné auto. Alfa by měla vyrábět exkluzivní auta, ne takovéhle konkurenty Golfa nebo dokonce Pola a Punta. Držim jim palce at se odpoutají z pozice co mají ted.
Těch motorizací bude samozřejmě víc, a ačkoliv je škoda, že šestiválec (benzínový) bude jen ve vrcholné verzi, tak pořád tam budou ještě čtyřválce a dieselový šestiválec, se kterým jezdí třeba Ghibli.
To ano, ale stejně se bavíme o autech za cca. 1,3 - 1,5 mega. A tam Alfu nikdo nezná, vždyt poslední 159 V6 byla za něco málo přes milion a bylo to hezké, ale taky dost špatné auto. Nejelo, žralo a zvuk nic moc. Motor GM. Takže jde o to jestli někdo bude ochotný za Alfu dát tolik peněz.
Ty už jsi viděl ceník? Pochybuju, že by to auto stálo tak moc, to by nikdo nekoupil.


Bral jsem to v poměru k cenám třeba u BMW nebo Audi kdy M3 nebo RS4 stojí podobně jako ta vrcholná Alfa. Sice mají nějaký ten levný základ, ale to se skoro neprodává a reálně prodaná auta stojí přes těch 1.3 mil. Pokud chce Alfa mezi premiovky tak to nebude jiné. Když to auto dá moc levně kouzlo premiového sedanu bude pryč.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 01.10.2015 19:57, RE: made in germany
PetrT posted by:
Reno posted by:
PetrT posted by:
Reno posted by:
PetrT posted by:
Reno posted by:
gablenz posted by:
NEchtěl jsem se tu do ničeho sr*t, když už tu máme ten reunion po letech a navic u zajímavého auta, ale musím. Už mě unavuje to nekonečné klišé o designu a o strachu... Vy mele jakoby šlo o nějaký exotický roadster z duroplastu z republiky Svobodné kokosové atoly a ostrov svatého Emila a Jana. Zatím od 80. let se AR montujou výhradně z německých dílů a elektrika +- Japan. U nich v itálii se to pouze montuje v montovnách pro chudé (znáte z česka). A u Giulietty to platí 100x. I platformu to má nějakou univerzální pro američany. Stejně jako 159, která se dávala do posledních velkých Saabů.
Jak říkám, pořádá Alfa teprve přijde, z šestiválcem od Ferrari a RWD. Ať mi neříká, že pořádné auta skončily objevují se nové auta s pohonem zadních a to turbo už nějak přežijem
jj, ale taky cena té Alfy s Ferrari má být přes dvě mega v základu. Je otázka jestli bude tolik fandů, za to už jde sehnat Maserati. A pokud má motor Ferrari bude mít servis velmi nadstandardní ceny.. Každopádně je to ale správný krok a krásné auto. Alfa by měla vyrábět exkluzivní auta, ne takovéhle konkurenty Golfa nebo dokonce Pola a Punta. Držim jim palce at se odpoutají z pozice co mají ted.
Těch motorizací bude samozřejmě víc, a ačkoliv je škoda, že šestiválec (benzínový) bude jen ve vrcholné verzi, tak pořád tam budou ještě čtyřválce a dieselový šestiválec, se kterým jezdí třeba Ghibli.
To ano, ale stejně se bavíme o autech za cca. 1,3 - 1,5 mega. A tam Alfu nikdo nezná, vždyt poslední 159 V6 byla za něco málo přes milion a bylo to hezké, ale taky dost špatné auto. Nejelo, žralo a zvuk nic moc. Motor GM. Takže jde o to jestli někdo bude ochotný za Alfu dát tolik peněz.
Ty už jsi viděl ceník? Pochybuju, že by to auto stálo tak moc, to by nikdo nekoupil.
Bral jsem to v poměru k cenám třeba u BMW nebo Audi kdy M3 nebo RS4 stojí podobně jako ta vrcholná Alfa. Sice mají nějaký ten levný základ, ale to se skoro neprodává a reálně prodaná auta stojí přes těch 1.3 mil. Pokud chce Alfa mezi premiovky tak to nebude jiné. Když to auto dá moc levně kouzlo premiového sedanu bude pryč.


Podle toho co vidím, tak se nejvíc prodává 320d. A Guilia s dvoulitrovým dieselem nemůže stát ani milión... prostě musí být třista tisíc pod cenama Audi, BMW, MB a Jaguaru...

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 01.10.2015 20:25, cena
Reno to máš pravdu, 320d asi jo, ale ne v základu. U BMW (Audi, MB) není problém cenu auta pořádně navýšit příplatkama, to sám víš.
Tak u té vrcholné verze jsou spíš 300t nad konkurencí než pod. Ted jsem si trochu hledal na netu a diesel z Ghibli tam být prý nemá, má to být čtyřválec.
Myslím že ceny nastaví stejné nebo jen o málo nižší. Motory mají lepší než BMW a kvalitu snad uhlídají. Pokud nasadí výrazně nižší ceny hned na začátku už nemůžou nikdy zdražit a nikdy nebudou opravdová konkurence pro zavedené značky.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 01.10.2015 22:45, Fgtf tztgzzvrztzz fgt
Článek na autoforum dnes: 3 vykonove verze dvoulitroveho turbobenzinu plus vrcholný šestiválec, dvoulitrová a třílitrová nafta. Pochybuju, že by vyvíjeli jinou než tu VM Motori, co je v Grand Cherokee a v Ghibli.
respond
Zmulin
number of posts2
date of registration04.06.2016
Saturday 04.06.2016 19:42, Alfa je fpoho
Článek sem nečet,ale diskuze mi asi stačí.Jen pár postřehů.Prostornost Alfy plně koresponduje s německou konkurencí.156 má uvnitř stejně málo prostoru,jako např BMW řady 3,nebo A4 z té doby.Naopak tŕeba před spolujezdcem nabízí díky vykrojení více místa na nohy.Kufr je litráží opravdu asi o 20L menší,ale to je měřeno po spodní hranu okna,že.A co si naložíme do sedanu nad tuto linku...?Se 156 2.0JTS SW poslední edice jsem najel cca 200 000 km a jediný,co jí můžu vytknout byla menší výdrž ramen podvozku( naše silnice...) a spotřeba oleje.Ze závad pouze zapalovací cívky Bosch a ty myslim zrovna italský nejsou...
Ad podvozky/platformy: U 156 je to stejná platforma Tipo,jako u stejnojmenného Fiatu například ,u 159 je stejná jako u Vectry a Saab 9-3,u Giulietty to je ještě sdílený s Dodgem a díky větší variabilitě bude sdílená u mnohem více modelů.Je jiná,než u Bravo/Delta.Každopádně to neni zrovna část automobilu,která by měla mít vliv na spolehlivost.
Giuliettu 1.4TB Multiair mám už od začátku výroby a: sedačky opravdu nemaj moc boční vedení ( od faceliftu odstraněno) a vršek řadičky opravdu upadává.Na všechno jsou subdodávky,tak kdoví,kdo to vyrábí(třeba zrovna nějaký Turci v německu).Napodruhý sem pod to kydnul montážní lepidlo a mam klid.Ze závad za 100 kkm zatím "pouze" turbo.To by vydrželo určitě o dost víc,kdyby mi ovšem v autorizáku měnili olej stejně,jako fakturovali...a kabeláž do 5tých dveří jsem za těch 6 let musel opravit teď podruhé.
Alfy 156,159,Giulietta v německým testu jízdní stability vždy porazily veškerou konkurenci a jízdními vlastnostmi opravdu vynikají.Giu je z hlediska kufru uplně stejně velká,jako Golf.Můj motor při 150ti točí 3700,tak nevim,co je na tý převodovce špatně a nabízená dvouspojka taky překonala konkurenci.Navíc servis je mnohem levnější.První garančka mě stála míň,než za Fabii a nedávno rozvody vyšly taky za hubičku,takže opravdu těžko hledám nějaké výrazné mínusy
respond
danet - redakce TipCars
number of posts535
date of registration16.11.2012
Monday 06.06.2016 09:23, RE: Alfa je fpoho
Zmulin posted by:
Článek sem nečet,ale diskuze mi asi stačí.Jen pár postřehů.Prostornost Alfy plně koresponduje s německou konkurencí.156 má uvnitř stejně málo prostoru,jako např BMW řady 3,nebo A4 z té doby.Naopak tŕeba před spolujezdcem nabízí díky vykrojení více místa na nohy.Kufr je litráží opravdu asi o 20L menší,ale to je měřeno po spodní hranu okna,že.A co si naložíme do sedanu nad tuto linku...?Se 156 2.0JTS SW poslední edice jsem najel cca 200 000 km a jediný,co jí můžu vytknout byla menší výdrž ramen podvozku( naše silnice...) a spotřeba oleje.Ze závad pouze zapalovací cívky Bosch a ty myslim zrovna italský nejsou...Ad podvozky/platformy: U 156 je to stejná platforma Tipo,jako u stejnojmenného Fiatu například ,u 159 je stejná jako u Vectry a Saab 9-3,u Giulietty to je ještě sdílený s Dodgem a díky větší variabilitě bude sdílená u mnohem více modelů.Je jiná,než u Bravo/Delta.Každopádně to neni zrovna část automobilu,která by měla mít vliv na spolehlivost.Giuliettu 1.4TB Multiair mám už od začátku výroby a: sedačky opravdu nemaj moc boční vedení ( od faceliftu odstraněno) a vršek řadičky opravdu upadává.Na všechno jsou subdodávky,tak kdoví,kdo to vyrábí(třeba zrovna nějaký Turci v německu).Napodruhý sem pod to kydnul montážní lepidlo a mam klid.Ze závad za 100 kkm zatím "pouze" turbo.To by vydrželo určitě o dost víc,kdyby mi ovšem v autorizáku měnili olej stejně,jako fakturovali...a kabeláž do 5tých dveří jsem za těch 6 let musel opravit teď podruhé.Alfy 156,159,Giulietta v německým testu jízdní stability vždy porazily veškerou konkurenci a jízdními vlastnostmi opravdu vynikají.Giu je z hlediska kufru uplně stejně velká,jako Golf.Můj motor při 150ti točí 3700,tak nevim,co je na tý převodovce špatně a nabízená dvouspojka taky překonala konkurenci.Navíc servis je mnohem levnější.První garančka mě stála míň,než za Fabii a nedávno rozvody vyšly taky za hubičku,takže opravdu těžko hledám nějaké výrazné mínusy


Dobrý den, napište prosím o Vaší Alfě recenzi na TipCars: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.