0
back
 

diskuze k tématu: Audi 100/A6 - Nenáročný polykač kilometrů

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.01.2006 11:28, TDI
Může se vaše hodnocení motoru TDi vztahovat i na Volvo V 70??? Ten motor by měl být stejný, ne???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.01.2006 12:42, RE: TDI
Charger posted by:
Může se vaše hodnocení motoru TDi vztahovat i na Volvo V 70??? Ten motor by měl být stejný, ne???
Je stejný, ale nevím, jaké změny si vyžádala příčná zástavba. Jednu negativní určitě, otočit se někde s Volvem žádá trpělivost, protože téměř nemá rejd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.01.2006 15:43, RE: TDI
Martin Vaculík posted by:
Je stejný, ale nevím, jaké změny si vyžádala příčná zástavba. Jednu negativní určitě, otočit se někde s Volvem žádá trpělivost, protože téměř nemá rejd.
Pane Vaculílu, už dlouho čtu Vaše náměty, názory a recenze, moc se mi líbí, že se s tím vůbec nemažete, mohl by jste napsat své zkušenosti, popř. poznatky s Nissanem Navaro? moc děkuji vitek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.01.2006 16:41, RE: TDI
vitek posted by:
Pane Vaculílu, už dlouho čtu Vaše náměty, názory a recenze, moc se mi líbí, že se s tím vůbec nemažete, mohl by jste napsat své zkušenosti, popř. poznatky s Nissanem Navaro? moc děkuji vitek
Váš dotaz prosím směřujte na e-mail poradna@tipcars.com
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.01.2006 19:51, RE: TDI
Karel - TipCars.com posted by:
Váš dotaz prosím směřujte na e-mail poradna@tipcars.com
diky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2006 23:13, Nezničitelný vůz
Měl jsem Audi 100 2,0 r.v. 91. Koupeno jako mírně jeté v zahraničí r.1993. S autem jsem za 13 let najezdil přes 300 000km a to s jedninou "závadou" - unikající chladící kapalina, která vyžadovala výměnu chladiče. Jinak jen obvyklý servis (olej, brzdy, kotouče, 1x zadní tlumiče, 1x zadní díl výfuku...) Se smutkem v srdci jsem se s Audinou vloni rozloučil. Při prodeji byla plně funkční, bez koroze, vše fungovalo jak mělo, interier i přes pokročilý věk vypadal stále dobře. Jednoznačně můžu říc, že šlo o nejlepší vůz, který jsme v široké rodině doposud měli!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.01.2006 06:40, RE: Nezničitelný vůz
Josef posted by:
Měl jsem Audi 100 2,0 r.v. 91. Koupeno jako mírně jeté v zahraničí r.1993. S autem jsem za 13 let najezdil přes 300 000km a to s jedninou "závadou" - unikající chladící kapalina, která vyžadovala výměnu chladiče. Jinak jen obvyklý servis (olej, brzdy, kotouče, 1x zadní tlumiče, 1x zadní díl výfuku...) Se smutkem v srdci jsem se s Audinou vloni rozloučil. Při prodeji byla plně funkční, bez koroze, vše fungovalo jak mělo, interier i přes pokročilý věk vypadal stále dobře. Jednoznačně můžu říc, ž...
Souhlasím. Kamarád měl ten samý vůz, jen s benz. motorem 2,3 V5. Prodal ji, když měla najeto 415 tis. km a pořád vypadala a jezdila moc pěkně. Určitě jedno z nejlepších aut vůbec!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 07.01.2006 06:25, RE: Nezničitelný vůz
007 posted by:
Souhlasím. Kamarád měl ten samý vůz, jen s benz. motorem 2,3 V5. Prodal ji, když měla najeto 415 tis. km a pořád vypadala a jezdila moc pěkně. Určitě jedno z nejlepších aut vůbec!
Dá se to samé říci i o Audi 80 s benzínovým motorem ??? Docela se mi toto auto zamlouvá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.01.2006 06:46, RE: Nezničitelný vůz
keri1 posted by:
Dá se to samé říci i o Audi 80 s benzínovým motorem ??? Docela se mi toto auto zamlouvá
Myslím, že ano. Ale asi taky záleží na tom, s jakým přesně motorem. Měl jsem Audi 80 s motorem 1,8 (83 kw). I když mělo najeto hodně přes 300 tkm, jezdilo perfektně, jen spotřeba oleje byla asi 0,5l/1000 km. Spotřeba i dynamika byly ale výborné. Bezva auto!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.01.2006 11:32, 100 qvatro 2,8E r. v. 1994
Každý musí počítat s tím, že vůz, dvanáct let starý, bude náročnější na údržbu. Tohle ,, AUDI" však předčilo večkeré mé očekávání. Bohužel jsem dostal černého petra. Tolik závad jsem na autě snad ještě neřešil. Můžu se směle přihlási do klubu nejdražších ojetin v republice. Kolonku počet najetých km bych v případném prodeji mohl rozšířit o km na odtahové službě. Ale jak už jsem výše uvedl, každý jednou dostane svého černého petra. S pozdrave Smolař
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.01.2006 11:40, QUATTRO
Omlouvám se , Ale při vzpomínce na všechny lapálie, které jsem s tímto autem prožil, jsem se dopustil pravopisné chyby. Smolař
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.01.2006 15:48, RE: QUATTRO
Smolař posted by:
Omlouvám se , Ale při vzpomínce na všechny lapálie, které jsem s tímto autem prožil, jsem se dopustil pravopisné chyby. Smolař
jojo také jsem si naběhl ale s 2,8 V6...narval jsem do toho přes 50 000kč na opravách za rok a půl,ted uz to jezdí slusne, jen dynamika tomu autu chybí....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.01.2006 15:57, Anonym
anonym posted by:
jojo také jsem si naběhl ale s 2,8 V6...narval jsem do toho přes 50 000kč na opravách za rok a půl,ted uz to jezdí slusne, jen dynamika tomu autu chybí....
A já už jsi myslel, že jsem v tom sám. Nic ve zlém. Já jsem momentálně na 60 000 Kč v opravách za necelý rok a momentálně auto opět v servisu. Normální člověk se zeptá, přoč to neprodat ? Protože investice vložená v dobré víře, že je to již poslední ,, Větší" oprava je již tak vysoká, že než jsem řekl a dost, bylo již pozdě.
S pozdravem Smolař
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.01.2006 18:26, RE: Nezničitelný vůz
keri1 posted by:
Dá se to samé říci i o Audi 80 s benzínovým motorem ??? Docela se mi toto auto zamlouvá
Vlastnim AUDI 80 1,8 90k asi 5 let,drive vozidlo taxislužby.nyni ma najeto 425000km.Větší oprava při 390tis.-výměna 2 ventilů,gufírek a nadzvedáků.Ted spotreba oleje 0.Mohu doporučit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.11.2006 19:52, A6 95
mam tuhle bozi audi 2,5 tdi 103 kW a jezdila super pak mi po jedné zimě klekla a automechanik repasoval cerpadlo a jeste dělal takovou hovadinu na řízeném vstřiku, že ho napojil místo na řid. jednotku na nějaký relé. Nevím jestli mu mám věřit. Jezdí to nadále slušně? Uvítal bych božího automechanika. Váš názor?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.11.2006 19:55, A5 2,5 TDI
mám ještě problém s nápravama už jsem to nechal spravovat i u autorizovaného servisu v carpointu a vyměnili ramena, misky a pár drobností a nakonec mi to stejně nějak tluče. Má někdo s tímhle zkušenost?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 13:10, Zrada
Chtěl jsem se zeptat, zda se "pěkná zrada" (přitažení spodní řemenice ke konci klikového hřídele) a tím i poruchovost vznětového pětiválce 2.5 TDI vyskytuje i u čtyřválce 1.9 TDI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 07.04.2007 12:01, 1,9 TDi 66kW A6 r.v. 96 (výpadek palubky)
Dobrý den chtěl jsem se zeptat zda-li nemá někdo zkušenosti s problémem výpadku chodu palubky. Tachometr a ostatní budíky (palivo,teplota) přestanou ukazovat a spadnou na 0. Vůbec netuším tím to může být. Předem díky. nawry@email.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 19:27, Zkušenosti
Nedávno jsem si koupil Audi A6 2,5 TDI r.v.96 po počátečních investicích jsem s ní spokojen. Chtěl bych se zaptat na takovou drobnost, zda-li někdo neví, jak se seřizují hodiny na přístrojové desce. Diky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.09.2007 01:55, 2.5 TDI
Vlastním vůz něco přes rok a můžu potvrdit,že audinka s tímto motorem je opravdu super auto.Má najeto 440.000 km a motor je opravdu v pohodě.Motor si vezme na 15.000 km necelej litr oleje.Tahám za ní 2 tunovej vlek a na dálnici dám 4 stupeň málokdy - prostě držák...
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.