0
back
 

diskuze k tématu: Audi A6 2.5 TDi quattro

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 02:38, Souhlas
Audi A6 s motorem 2,5 tdi V6 (110kW) je nestesti a pokud muzu radit, nikdy nekupovat ... Zajimalo by me, jestli nema nekdo zkusenosti s MB S-klasse W220 (99-05) - chtel jsem sice psat redakci, ale to je asi zbytecne, ti se zabyvaji temer vyhradne blbostma typu rodinne kombi do x tis , dyzl do y tis a podobne ... Uvitam jakekoliv postrehy, spotreba me az tak nezajima ... (premyslim o koupi) , dik. PRASAK
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 06:17, RE: Souhlas
anonym posted by:
Audi A6 s motorem 2,5 tdi V6 (110kW) je nestesti a pokud muzu radit, nikdy nekupovat ... Zajimalo by me, jestli nema nekdo zkusenosti s MB S-klasse W220 (99-05) - chtel jsem sice psat redakci, ale to je asi zbytecne, ti se zabyvaji temer vyhradne blbostma typu rodinne kombi do x tis , dyzl do y tis a podobne ... Uvitam jakekoliv postrehy, spotreba me az tak nezajima ... (premyslim o koupi) , dik. PRASAK
co je to ten dyzl? a kolik je x a y tisíc?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 07:04, RE: Souhlas
anonym posted by:
Audi A6 s motorem 2,5 tdi V6 (110kW) je nestesti a pokud muzu radit, nikdy nekupovat ... Zajimalo by me, jestli nema nekdo zkusenosti s MB S-klasse W220 (99-05) - chtel jsem sice psat redakci, ale to je asi zbytecne, ti se zabyvaji temer vyhradne blbostma typu rodinne kombi do x tis , dyzl do y tis a podobne ... Uvitam jakekoliv postrehy, spotreba me az tak nezajima ... (premyslim o koupi) , dik. PRASAK
Ahoj, zkus se kouknout na www.mercedes-classic.cz. Tam ti kluci poradi, i kdyz hlavni ideou techto stranek jsou klasicke mercedes-y.
Ale za sebe bych ti doporucoval 320CDI. Z benzinu bych asi sel do 500 jejich 225 kW staci na slusne svezeni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 08:06, RE: Souhlas
anonym posted by:
Audi A6 s motorem 2,5 tdi V6 (110kW) je nestesti a pokud muzu radit, nikdy nekupovat ... Zajimalo by me, jestli nema nekdo zkusenosti s MB S-klasse W220 (99-05) - chtel jsem sice psat redakci, ale to je asi zbytecne, ti se zabyvaji temer vyhradne blbostma typu rodinne kombi do x tis , dyzl do y tis a podobne ... Uvitam jakekoliv postrehy, spotreba me az tak nezajima ... (premyslim o koupi) , dik. PRASAK
dulezity je lejt tam olej s normou 505,1+ a měnit každých 10-15tkm ne tak jak pišou pak ten motor vydrží jinak je to opravdu problém
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 08:28, RE: Souhlas
anonym posted by:
dulezity je lejt tam olej s normou 505,1+ a měnit každých 10-15tkm ne tak jak pišou pak ten motor vydrží jinak je to opravdu problém
Já si nemůžu pomoct, ale důležoté je si koupit auto s kvalitním servisem a vstřícným přístupem. Auto je jenom stroj a minela jako u 2,5TDi se tu a tam děje i u jiných značek.

Jinak neregistruji, že by to třeba u BMW nebo MB bylo jiné, podobné historky (hroutící se majitel, oprava za 100 000, neochota dát kulanci) jsem slyšel i u nich.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 08:30, RE: Souhlas
anonym posted by:
dulezity je lejt tam olej s normou 505,1+ a měnit každých 10-15tkm ne tak jak pišou pak ten motor vydrží jinak je to opravdu problém
...smutné je, že to neví autorizovaný servis.Jinak co se týká Audi = předražený krámy.Ale pořád se najde dost zabedněnců kteří...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 09:17, RE: Souhlas
anonym posted by:
...smutné je, že to neví autorizovaný servis.Jinak co se týká Audi = předražený krámy.Ale pořád se najde dost zabedněnců kteří...
U mojí A4 r.v.2002 motor 1.8 T dvakrát výměna zapalovacích modulů po záruce v rámci kulance zdarma .Podmínka vedená serviska a servis pouze audi.Jinak za 3 roky vlastnictví žádný jiný problém .Já sem moc spokojen.Mám najeto 110 tisíc km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 09:39, RE: Souhlas
anonym posted by:
U mojí A4 r.v.2002 motor 1.8 T dvakrát výměna zapalovacích modulů po záruce v rámci kulance zdarma .Podmínka vedená serviska a servis pouze audi.Jinak za 3 roky vlastnictví žádný jiný problém .Já sem moc spokojen.Mám najeto 110 tisíc km.
benziny boli vzdy viacmenej bezproblemove....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 10:17, RE: Souhlas
anonym posted by:
...smutné je, že to neví autorizovaný servis.Jinak co se týká Audi = předražený krámy.Ale pořád se najde dost zabedněnců kteří...
Další anonymní chytrolín, tak nám prozraď, co máš doma v garáži ty. Že je audi předraženej krám a že potažmo jeho majitelé jsou zabedněnci, to dokáže napsat každej vocas, viď anonyme?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 10:19, RE: Souhlas
anonym posted by:
benziny boli vzdy viacmenej bezproblemove....
Nafta patří do traktorů V benzínu je ticho, výkon v otáčkách nezvadne, když je přeplňovaný, tak jde i docela odspodu (pravda "odspodu" je přeci jen trochu vejš, než u d_ý_zlu...). Jedinou nevýhodu vidím ve větší spotřebě, ale u mě osobně to to ticho v kabině a stupňující se akcelerace bohatě vynahradí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 10:33, RE: Souhlas
anonym posted by:
Nafta patří do traktorů V benzínu je ticho, výkon v otáčkách nezvadne, když je přeplňovaný, tak jde i docela odspodu (pravda "odspodu" je přeci jen trochu vejš, než u d_ý_zlu...). Jedinou nevýhodu vidím ve větší spotřebě, ale u mě osobně to to ticho v kabině a stupňující se akcelerace bohatě vynahradí
to ale nesmíš srovnávat deset let starý benzínový a naftový motory, dneska jsou parametry u naftových motorů trochu jinde
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 11:13, RE: Souhlas
anonym posted by:
Nafta patří do traktorů V benzínu je ticho, výkon v otáčkách nezvadne, když je přeplňovaný, tak jde i docela odspodu (pravda "odspodu" je přeci jen trochu vejš, než u d_ý_zlu...). Jedinou nevýhodu vidím ve větší spotřebě, ale u mě osobně to to ticho v kabině a stupňující se akcelerace bohatě vynahradí
No vidis to, ja mam u dieslu take v kabine ticho, motor v otackach take nevadne (i kdyz je pravda, ze "otacky" jsou plozene nize nez u benzinu). Ne kazdy naftak se chova jako 2.5TDi 110kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 11:49, RE: Souhlas
mura posted by:
No vidis to, ja mam u dieslu take v kabine ticho, motor v otackach take nevadne (i kdyz je pravda, ze "otacky" jsou plozene nize nez u benzinu). Ne kazdy naftak se chova jako 2.5TDi 110kW.
zajímalo by mě, jestli se recenze týkala motoru 2.5 TDI-110kW, nebo novějšího modelu 132kW? Myslím, že toho staršího, protože ten novější byl podstatně povedenější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 13:19, RE: Souhlas
A4 posted by:
Další anonymní chytrolín, tak nám prozraď, co máš doma v garáži ty. Že je audi předraženej krám a že potažmo jeho majitelé jsou zabedněnci, to dokáže napsat každej vocas, viď anonyme?
...momentálně 159 - 2,4 jtd, před tím Lybra 1,9.Na Alfě najeto 75tkm bez závad, na Lybře když šla pryč 270tkm.A to prosím na původním turbu,vstřikovačích,vačkách a pod...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 14:27, RE: Souhlas
anonym posted by:
...momentálně 159 - 2,4 jtd, před tím Lybra 1,9.Na Alfě najeto 75tkm bez závad, na Lybře když šla pryč 270tkm.A to prosím na původním turbu,vstřikovačích,vačkách a pod...
Lybry jso držáky mohu potvrdit s vlastní zkušeností......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 15:05, RE: Souhlas
anonym posted by:
Lybry jso držáky mohu potvrdit s vlastní zkušeností......
Kamarád si koupil před 4 lety taky A6ku na firmu a byl moc spokojen. Dnes už moc spokojen není. Má taky motor 2,5TDI, najeto 220 000 a už mu odešlo turbo, čerpadlo, vačky rovněž a největší pecka byla elektrika. Byla nutná nová elektroinstalace za 200 000!!! (dle servisu Audi) nakonec bylo zjištěno, že se v některé části karoserie přerušily kabely. Tuto závadu mu odstranil "garážový" mechanik za 30 000,- Audi jsou moc pěkná auta, ale takovou pokladničku si fakt nemůžu dovolit. (všechny opravy byly po záruce a placeny cash.

Proto jezdím ve spolehlivém autě s šedými plasty a neatraktivním designem)))) Nemám na koho dělat dojem! Petr H.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 15:07, RE: Souhlas
anonym posted by:
Kamarád si koupil před 4 lety taky A6ku na firmu a byl moc spokojen. Dnes už moc spokojen není. Má taky motor 2,5TDI, najeto 220 000 a už mu odešlo turbo, čerpadlo, vačky rovněž a největší pecka byla elektrika. Byla nutná nová elektroinstalace za 200 000!!! (dle servisu Audi) nakonec bylo zjištěno, že se v některé části karoserie přerušily kabely. Tuto závadu mu odstranil "garážový" mechanik za 30 000,- Audi jsou moc pěkná auta, ale takovou pokladničku si fakt nemůžu dovolit. (všechny op...
Nabyl jsem dojmu, že některé komponenty u koncernu jsou tak nějak načasovány a prostě po ujetí např 150- 200 000km prostě odejdou vždycky. To jsem u jiných aut takhle pravidelně nezažil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 15:12, RE: Souhlas
anonym posted by:
Nabyl jsem dojmu, že některé komponenty u koncernu jsou tak nějak načasovány a prostě po ujetí např 150- 200 000km prostě odejdou vždycky. To jsem u jiných aut takhle pravidelně nezažil.
Něco na tom bude, lidi si koupí mrtě drahé auto a pak do něj ještě třetinu z pořizovací ceny nasypou, tak to se vyplatí. Igor Drozdov, Malešická 65, Pardubice, Honda legend

PS: Podepsal jsem se a uvedl svůj vůz, aby sem zase nějaký troubelínek nepsal, že mám nějakou plechovku, zatím co on má 10 let starou A4ku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 15:49, RE: Souhlas
anonym posted by:
Něco na tom bude, lidi si koupí mrtě drahé auto a pak do něj ještě třetinu z pořizovací ceny nasypou, tak to se vyplatí. Igor Drozdov, Malešická 65, Pardubice, Honda legend

PS: Podepsal jsem se a uvedl svůj vůz, aby sem zase nějaký troubelínek nepsal, že mám nějakou plechovku, zatím co on má 10 let starou A4ku.
já mám na Audiny názor takový, že to auto je úplně stejné jak folksvágn akorát se tomu nadává Audi a je to o dost dražší
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2007 19:03, AUDI SPUSTIT DO JEZERA
To máte z toho, že kupujete VW grupu !!!!!!!! Dobře vám tak, ještě bych vám k těm poruchám přidal na holou! Máte jezdit poctivými auty a ne buzerantwageny, to říkám pořád. Ale každej chytrý a ohromný machr že, tak ať si to teď hezky vyžerte! Brou chuť pane Audi ... a já se jdu za půl hoďky projet ve svém S-500lang, to se totiž nekazí, víte))
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.