0
back
 

diskuze k tématu: Audi A8 2.0 TFSI - auto pro bohaté ekology

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 13:31, Spotřeba
Není divu, že když jedete na dálnici naplno, tak to i s hybridem leze do peněz. Hybrid v podstatě vyhlazuje špičky potřeby a maření výkonu, což se nejvíc projeví ve městě, kde se brzda střídá s plynem nebo v kopcovitém terénu. Pro nějaké dlouhé cesty to vyloženě přínosné není. Tam je pak jediná výhoda přeplňovaného 4-válce oproti atmo 6-ti válci stejného výkonu. 2 válce navíc způsobí nárůst spotřeby. V podstatě se dá říci, že 7,5 litru benzínu na skoro 2-tunové auto s výkonem motoru, který je na stovku dostane za necelých 8 sekund, rozhodně není špatný výsledek.
Cena příznivá není a taky se obávám, jak se potom tyto módní výstřelky budou prodávat jako ojeté...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 13:44, Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
Pravý důvod, proč se vyrábí takové zhovadilosti je vyhovět zeleným teroristům z Bruselu. To ale málokterý výrobce přizná. Proto se odvolávají, že to je namířeno pro ekologicky smýšlející top managery nebo pro bohaté co rádi zkouší nové technologie...

To, že se ocelárnám, chemičkám, tepelným el. a dalším obrovským znečišťovatelům dávají další a další emisní povolenky, to je OK. Však to zaplatí a ukamenuje se dnes již téměř politicky nekorektní motorista (motorista - to už dnes zní skoro jako vyvrhel, znásilňovatel matky Země).

Za chvíli se z nařízení EU fakt pose*eme...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 14:53, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
Paul posted by:
Pravý důvod, proč se vyrábí takové zhovadilosti je vyhovět zeleným teroristům z Bruselu. To ale málokterý výrobce přizná. Proto se odvolávají, že to je namířeno pro ekologicky smýšlející top managery nebo pro bohaté co rádi zkouší nové technologie...

To, že se ocelárnám, chemičkám, tepelným el. a dalším obrovským znečišťovatelům dávají další a další emisní povolenky, to je OK. Však to zaplatí a ukamenuje se dnes již téměř politicky nekorektní motorista (motorista - to už dnes zní skoro jako vy...
Nejsmutnější na té zelené hysterii jsou ty dotace. Dotace je jed pro jakýkoliv fungující systém. Dotace všechno rozloží. Dotace způsobí, že se nakupují věci, které by bez nich byly odsouzeny k zániku. S dotacemi kvete korupce. A co mi vadí nejvíc, že na dotace špatných projektů přispívají i ti, kteří s nimi právě kvůli výše uvedeným důvodům nesouhlasí.
Koupím si na barák solární panely, elektřinu z nich budu za draho prodávat a pro svou potřebu si levně nakoupím. Na tom je přesně vidět úplná zvrácenost systému. Pár lidí si namastí kapsy, protože si ušili zákon na míru.
Ekologie se neslučuje s ekonomickým růstem, takže se to dělá tímto způsobem. Vlk se nenažral a z kozy zbyly jen kosti. Myslím to tak, že čím více je "ekologických" projektů, tím více to životní prostředí zatěžuje, ať jde o fotovoltaiku, biopaliva nebo hybridní pohony. Ani jedno není v součtu ekologické.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 14:53, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
Paul posted by:
Pravý důvod, proč se vyrábí takové zhovadilosti je vyhovět zeleným teroristům z Bruselu. To ale málokterý výrobce přizná. Proto se odvolávají, že to je namířeno pro ekologicky smýšlející top managery nebo pro bohaté co rádi zkouší nové technologie...

To, že se ocelárnám, chemičkám, tepelným el. a dalším obrovským znečišťovatelům dávají další a další emisní povolenky, to je OK. Však to zaplatí a ukamenuje se dnes již téměř politicky nekorektní motorista (motorista - to už dnes zní skoro jako vy...
Na druhou stranu bude velký rozdíl, jestli na 3 proudé zacpané magistrále ve městě budou jezdit samé diesly s Euro 1, diIesly s Euro 5. Nebo samé benzínové hybridy s Euro 5. Na kvalitě vzuchu to bude asi dost znát a nejspíš i bez měřáku, ale jen nádechem. Nebýt Euro emisních norem, tak se ve velkoměstech lidi v podstatě udusí. Zastupitelstvo velkých měst má přeci právo zlepšovat kvalitu vzduchu ve svém městě. Že třeba Londýn nevyžaduje parkovné za hybridy, to snad nevymyslel nikdo z Bruselu ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 14:57, Do takového auta patří čtyřlitr benzín minimálně
Netušil jsem, že se honba za co nejmenšími objemy motorů dotkne i superluxusních limuzín. Vždyť člověk, který si kupuje takové auto, chce něco nej a to i výkonově. Fuj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 14:59, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
Petr S posted by:
Na druhou stranu bude velký rozdíl, jestli na 3 proudé zacpané magistrále ve městě budou jezdit samé diesly s Euro 1, diIesly s Euro 5. Nebo samé benzínové hybridy s Euro 5. Na kvalitě vzuchu to bude asi dost znát a nejspíš i bez měřáku, ale jen nádechem. Nebýt Euro emisních norem, tak se ve velkoměstech lidi v podstatě udusí. Zastupitelstvo velkých měst má přeci právo zlepšovat kvalitu vzduchu ve svém městě. Že třeba Londýn nevyžaduje parkovné za hybridy, to snad nevymyslel nikdo z Bruselu ne?
Stačí vyloučit z center měst více jak patnáct let staré HDička a TDíčka. Novou naftu prakticky neucítíte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 15:14, RE: Spotřeba
David V posted by:
Není divu, že když jedete na dálnici naplno, tak to i s hybridem leze do peněz. Hybrid v podstatě vyhlazuje špičky potřeby a maření výkonu, což se nejvíc projeví ve městě, kde se brzda střídá s plynem nebo v kopcovitém terénu. Pro nějaké dlouhé cesty to vyloženě přínosné není. Tam je pak jediná výhoda přeplňovaného 4-válce oproti atmo 6-ti válci stejného výkonu. 2 válce navíc způsobí nárůst spotřeby. V podstatě se dá říci, že 7,5 litru benzínu na skoro 2-tunové auto s výkonem motoru, který je na...
Podívej se, jak jdou desetileté limuzíny s původní cenovkou 3 miliony za 200 tisíc dneska na dračku. Prodávat se nebudou, pár let postojí v bazarech a pak se sešrotují. Ten, kdo by si to možná koupil ojeté, nebude ochotný platit servis a opravy a bohatý si koupí nové. Chudák Země...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 15:15, RE: Do takového auta patří čtyřlitr benzín minimálně
rojack posted by:
Netušil jsem, že se honba za co nejmenšími objemy motorů dotkne i superluxusních limuzín. Vždyť člověk, který si kupuje takové auto, chce něco nej a to i výkonově. Fuj.
Což je v rozporu s tím, že si pak do něj pořídí nějakou chrochtu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 15:23, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
David V posted by:
Nejsmutnější na té zelené hysterii jsou ty dotace. Dotace je jed pro jakýkoliv fungující systém. Dotace všechno rozloží. Dotace způsobí, že se nakupují věci, které by bez nich byly odsouzeny k zániku. S dotacemi kvete korupce. A co mi vadí nejvíc, že na dotace špatných projektů přispívají i ti, kteří s nimi právě kvůli výše uvedeným důvodům nesouhlasí.
Koupím si na barák solární panely, elektřinu z nich budu za draho prodávat a pro svou potřebu si levně nakoupím. Na tom je přesně vidět úplná z...
Ony ty dotace nejsou úplně jednoduché. Třeba ty solární panely jsou zrovna špatný příklad. Původně bez dotací je nemělo smysl provozovat. Dotace podpořily prodej a výrobu a dnes jsou mnohem výkonnější a jejich provoz bez dotací už může mít smysl. To že to naši poslanci posrali s nastavením dotací, je věc druhá.

Co mě na dotacích spíše štve, je jejich nesmyslnost. Když se přispěje na hybridní auto bez definování přínosu, tak je z toho zase paskvil. Přispějeme na hybrid, ať je jaký chce, tedy lidi, kteří nemají na auto a jezdí hromadnou dopravou (tzv. sockou) přispějí někomu na Lexuse nebo A8, co zrychlí na sto pod osm vteřin. Proč se nedefinuje třeba, že se přispěje jen na auto, které v městském cyklu spotřebuje pod 5 litrů na 100 km? To by totiž byl příspěvek jen na Prius nebo Auris a v tom přece boháči jezdit nebudou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 15:26, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
David V posted by:
Nejsmutnější na té zelené hysterii jsou ty dotace. Dotace je jed pro jakýkoliv fungující systém. Dotace všechno rozloží. Dotace způsobí, že se nakupují věci, které by bez nich byly odsouzeny k zániku. S dotacemi kvete korupce. A co mi vadí nejvíc, že na dotace špatných projektů přispívají i ti, kteří s nimi právě kvůli výše uvedeným důvodům nesouhlasí.
Koupím si na barák solární panely, elektřinu z nich budu za draho prodávat a pro svou potřebu si levně nakoupím. Na tom je přesně vidět úplná z...
Přesně tak, dotujeme některé zemědělství, některou energetiku, zavádíme kvóty, takže pak máme nedostatek a musíme dovážet i když pole leží ladem a má na něm kdo makat, zvýhodńujeme tuhle zájmovou skupinu ale tamtu ne a akorát to ze všeho dělá jeden velký bordel. Navíc se snažíme (EU) spasit svět (bez nějakých výsledků) a přitom si tím akorát řežeme větev pod vlastními zadky a děláme prostor těm co na to serou. Jsem pro ekologii, ale přirozenou, např. nejedu 500 m do obchodu ale jdu pěšky nebo na kole, když jdu do lesa, nedělám v něm bordel, netopím odpadky ale roztřídím je, atd. EU se raději zaměří na určitou snadno postihnutelnou skupinu, a tu pak vytrvale buzeruje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 15:28, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
Petr S posted by:
Na druhou stranu bude velký rozdíl, jestli na 3 proudé zacpané magistrále ve městě budou jezdit samé diesly s Euro 1, diIesly s Euro 5. Nebo samé benzínové hybridy s Euro 5. Na kvalitě vzuchu to bude asi dost znát a nejspíš i bez měřáku, ale jen nádechem. Nebýt Euro emisních norem, tak se ve velkoměstech lidi v podstatě udusí. Zastupitelstvo velkých měst má přeci právo zlepšovat kvalitu vzduchu ve svém městě. Že třeba Londýn nevyžaduje parkovné za hybridy, to snad nevymyslel nikdo z Bruselu ne?
Myslím, že za čistší vzduch nevděčíme pánům z Bruselu, ale jiným chytrým pánům z vývoje automobilek, kteří vymysleli katalyzátory a další zařízení na snižování emisí. Díky rozumné politice se dají zavádět i rozumné emisní normy. Ale boj s CO2, což je přírodní plyn, který vzniká samovolně a v přírodě je v rovnováze s ostatními plyny, to je ten ekoteroristický nesmysl a zločin, jenž ničí přírodu a lidi (díky tomuto boji je planeta o pár milionů životů lehčí a o pár miliardářů - Babišů těžší).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 15:30, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
rojack posted by:
Stačí vyloučit z center měst více jak patnáct let staré HDička a TDíčka. Novou naftu prakticky neucítíte.
Omezování svobod (nejen řidičů) je a bude vždy dost citlivé téma.
A aź budou centra měst bez aut, co dlašího bude na řadě?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 15:42, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
Petr S posted by:
Na druhou stranu bude velký rozdíl, jestli na 3 proudé zacpané magistrále ve městě budou jezdit samé diesly s Euro 1, diIesly s Euro 5. Nebo samé benzínové hybridy s Euro 5. Na kvalitě vzuchu to bude asi dost znát a nejspíš i bez měřáku, ale jen nádechem. Nebýt Euro emisních norem, tak se ve velkoměstech lidi v podstatě udusí. Zastupitelstvo velkých měst má přeci právo zlepšovat kvalitu vzduchu ve svém městě. Že třeba Londýn nevyžaduje parkovné za hybridy, to snad nevymyslel nikdo z Bruselu ne?
Ono by stačilo udělat pořádný obchvat, kdo pak bude chtít jezdit přes centrum Prahy kromě těch co tam bydlí nebo podnikají? Navíc kdo může, tak jezdí po Praze sockou. Např. starosta Londýna, který tuhle kravinu zavedl, se snažil zavděčit různým Zeleným a jejich příznivcům a zajistit si tak znovuzvolení. A z nezávislých studií z německých měst, kde byly zavedeny umwelt zóny vyplývá, že po jejich zavedení se stav ovzduší nijak výrazně nezměnil (ani k lepšímu ani k horšímu) a ve městech kde je nezavedli taky ne. Přišli na to, že smogové situace mají na svědomí blízké podniky, takže se začíná uvažovat nad tím, že by se umwelt zóny zrušily.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 15:53, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
Koloss posted by:
Ony ty dotace nejsou úplně jednoduché. Třeba ty solární panely jsou zrovna špatný příklad. Původně bez dotací je nemělo smysl provozovat. Dotace podpořily prodej a výrobu a dnes jsou mnohem výkonnější a jejich provoz bez dotací už může mít smysl. To že to naši poslanci posrali s nastavením dotací, je věc druhá.

Co mě na dotacích spíše štve, je jejich nesmyslnost. Když se přispěje na hybridní auto bez definování přínosu, tak je z toho zase paskvil. Přispějeme na hybrid, ať je jaký chce, tedy l...
S druhým odstavcem zcela souhlasím, ale s prvním zcela nesouhlasím. Fotovoltaika má být ekologická výroba energie. Výroba, likvidace a osazení na vesměs úrodnou půdu (momentálně bez vegetace) spolu s průměrnou účinností kolem 10% má na přírodu drtivější dopad než stejné množství energie uvolněné nějakou klasickou metodou (atom a dost možná i vyčištěné uhlí). Je to fabrika na vejvar, nic jinýho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 15:55, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
donald posted by:
Myslím, že za čistší vzduch nevděčíme pánům z Bruselu, ale jiným chytrým pánům z vývoje automobilek, kteří vymysleli katalyzátory a další zařízení na snižování emisí. Díky rozumné politice se dají zavádět i rozumné emisní normy. Ale boj s CO2, což je přírodní plyn, který vzniká samovolně a v přírodě je v rovnováze s ostatními plyny, to je ten ekoteroristický nesmysl a zločin, jenž ničí přírodu a lidi (díky tomuto boji je planeta o pár milionů životů lehčí a o pár miliardářů - Babišů těžší).
AMEN!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 15:59, RE: Do takového auta patří čtyřlitr benzín minimálně
David V posted by:
Což je v rozporu s tím, že si pak do něj pořídí nějakou chrochtu.
Mně tohle auto dává smysl. Poslední dobou jezdím strašně moc v městském provozu, kde je nějaký čtyřlitr úplně k ničemu. Zrychlení z nula za sto kolem osmi sekund je velice slušná hodnota. áosma není nijak těžká. Když auto v zácpách pojede každou chvilku na elektriku, je to jenom plus. Člověk, který tráví hodně času ve městě by měl na diesel zapomenout úplně. Benzín bude hodně chlemtat a tím hybridem se to eliminuje. Jediné dva faktory, které mi vadí je zvuk /no dobře, to je hodně pubertální důvod/ a cena. Měla by být o hodně nižší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 16:15, RE: Spotřeba
Uzenáč posted by:
Podívej se, jak jdou desetileté limuzíny s původní cenovkou 3 miliony za 200 tisíc dneska na dračku. Prodávat se nebudou, pár let postojí v bazarech a pak se sešrotují. Ten, kdo by si to možná koupil ojeté, nebude ochotný platit servis a opravy a bohatý si koupí nové. Chudák Země...
Kastle váží 1/4 tuny, motor taky aspoň merák. Za kolik se dneska vykupuje hliník?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 18:14, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
David V posted by:
S druhým odstavcem zcela souhlasím, ale s prvním zcela nesouhlasím. Fotovoltaika má být ekologická výroba energie. Výroba, likvidace a osazení na vesměs úrodnou půdu (momentálně bez vegetace) spolu s průměrnou účinností kolem 10% má na přírodu drtivější dopad než stejné množství energie uvolněné nějakou klasickou metodou (atom a dost možná i vyčištěné uhlí). Je to fabrika na vejvar, nic jinýho.
No a ten první odstavec je ukončený větou, že to u nás posrali poslanci s nastavením. To je přesně ono, kde se může fotovoltaika stavět, že je to jen na vejvar, atd. Nicméně ten vejvar se z toho stal až tehdy, když proběhl vývoj a zlevnila se výroba a zvýšila účinnost. O ekologičnosti uhlí se můžeme bavit do doby, než dojde, uran taky nemáme nafurt. A hlavně jsou aplikace, kde prostě táhnout elektriku někam na samotu moc nejde, tam se efektivnější fotovoltaika hodí víc než ta zastaralá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 18:18, Kufr
Docela mě překvapuje, že 38 kg baterií zabralo v kufru 155 litrů. To jsou plněné heliem nebo co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 19:26, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
Koloss posted by:
No a ten první odstavec je ukončený větou, že to u nás posrali poslanci s nastavením. To je přesně ono, kde se může fotovoltaika stavět, že je to jen na vejvar, atd. Nicméně ten vejvar se z toho stal až tehdy, když proběhl vývoj a zlevnila se výroba a zvýšila účinnost. O ekologičnosti uhlí se můžeme bavit do doby, než dojde, uran taky nemáme nafurt. A hlavně jsou aplikace, kde prostě táhnout elektriku někam na samotu moc nejde, tam se efektivnější fotovoltaika hodí víc než ta zastaralá.
Takhle ano - souhlasím. Pokud si někdo lokálně koupí pár solárních panelů někam do hor, aby si posvítil, tak prosím, ale pokud vede solár pod VVN-kem, tak je to na vejva, kteří mu oststní tradiční výrobci dotují.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.