C5 2004, 2.0HDI 250k km za poslední 2 roky pouze výměna oleje
C5 2004, 2.0HDI 250k km za poslední 2 roky pouze výměna oleje
Z toho důvodu bych se bál jít do nafty za 80 tisíc. Ještě je tu strašák typu dvouhmota, DPF či vstřiky a to může klidně udělat i polovinu ceny auta. Jen takový názorný příklad. Počítal jsem si provozní náklady své Fabie 1.4 MPI vs. Octavie 1.9 TDI 66kw své kolegyně při ročním nájezdu asi 20 000 km. Vzal jsem v potaz JEN spotřebu a rozdíl na pojištění. Mně osobně vyšel ROČNÍ rozdíl asi 3 000 Kč. V momentě kdy navštívím s naftou servis, tak ten rozdíl jde do nuly až minusu v neprospěch dieselu !!Toť můj názor ke starému dieselu. Jedině když se podaří najít fakt po prvním majiteli a ten doloží každičkou opravu. Jenže takový se drží v rodinách a nebo ho najdeš na Bazoši, ale bude mít vysoký nájezd...
Fabie x Octavie, 44kW vs 66 kW. Směšná argumentace.
Takže další argument mimo mísu. On totiž ne každej je ochotnej/schopnej provozovat naftový auto tak, jak má. Jenže nikdo nenapíše "jsem howado řidič, na servis seru, tak si pořídím benzín, ten je blbuvzdornej".
Z toho důvodu bych se bál jít do nafty za 80 tisíc. Ještě je tu strašák typu dvouhmota, DPF či vstřiky a to může klidně udělat i polovinu ceny auta. Jen takový názorný příklad. Počítal jsem si provozní náklady své Fabie 1.4 MPI vs. Octavie 1.9 TDI 66kw své kolegyně při ročním nájezdu asi 20 000 km. Vzal jsem v potaz JEN spotřebu a rozdíl na pojištění. Mně osobně vyšel ROČNÍ rozdíl asi 3 000 Kč. V momentě kdy navštívím s naftou servis, tak ten rozdíl jde do nuly až minusu v neprospěch dieselu !!Toť můj názor ke starému dieselu. Jedině když se podaří najít fakt po prvním majiteli a ten doloží každičkou opravu. Jenže takový se drží v rodinách a nebo ho najdeš na Bazoši, ale bude mít vysoký nájezd...
Fabie x Octavie, 44kW vs 66 kW. Směšná argumentace.Já mám přímé srovnání s předchozím autem - stejný typ, stejný výkon, stejný jízdní styl. Rozdíl ve spotřebě cca 19tKč/rok (závislé na kolísání cen PHM). Vstřiky původní, turbo původní, spojka se setrvákem vyměněna v 350tkm, fap 2x dolit a vyčištěn. Najeto 372tkm. Když někdo odkrágluje turbo za 2 roky, tak bych to neviděl jako problém auta
Takže další argument mimo mísu. On totiž ne každej je ochotnej/schopnej provozovat naftový auto tak, jak má. Jenže nikdo nenapíše "jsem howado řidič, na servis seru, tak si pořídím benzín, ten je blbuvzdornej".
Z toho důvodu bych se bál jít do nafty za 80 tisíc. Ještě je tu strašák typu dvouhmota, DPF či vstřiky a to může klidně udělat i polovinu ceny auta. Jen takový názorný příklad. Počítal jsem si provozní náklady své Fabie 1.4 MPI vs. Octavie 1.9 TDI 66kw své kolegyně při ročním nájezdu asi 20 000 km. Vzal jsem v potaz JEN spotřebu a rozdíl na pojištění. Mně osobně vyšel ROČNÍ rozdíl asi 3 000 Kč. V momentě kdy navštívím s naftou servis, tak ten rozdíl jde do nuly až minusu v neprospěch dieselu !!Toť můj názor ke starému dieselu. Jedině když se podaří najít fakt po prvním majiteli a ten doloží každičkou opravu. Jenže takový se drží v rodinách a nebo ho najdeš na Bazoši, ale bude mít vysoký nájezd...
Fabie x Octavie, 44kW vs 66 kW. Směšná argumentace.Já mám přímé srovnání s předchozím autem - stejný typ, stejný výkon, stejný jízdní styl. Rozdíl ve spotřebě cca 19tKč/rok (závislé na kolísání cen PHM). Vstřiky původní, turbo původní, spojka se setrvákem vyměněna v 350tkm, fap 2x dolit a vyčištěn. Najeto 372tkm. Když někdo odkrágluje turbo za 2 roky, tak bych to neviděl jako problém auta
Takže další argument mimo mísu. On totiž ne každej je ochotnej/schopnej provozovat naftový auto tak, jak má. Jenže nikdo nenapíše "jsem howado řidič, na servis seru, tak si pořídím benzín, ten je blbuvzdornej".
. Dneska je mu 12 let, a má na tacho 372. Auto jsem si vybral (dlouho jsem vybíral - cca 2 měs) v D, chovám se k němu fajn, nešidím servis... Odměnou je nenáročný provoz, nikde mě nenechalo. Ťukyťuk...
. Ale já bych ho za ty peníze ani nechtěl prodat, protože bych nic takovýho nepořídil. Nejspíš...
Z toho důvodu bych se bál jít do nafty za 80 tisíc. Ještě je tu strašák typu dvouhmota, DPF či vstřiky a to může klidně udělat i polovinu ceny auta. Jen takový názorný příklad. Počítal jsem si provozní náklady své Fabie 1.4 MPI vs. Octavie 1.9 TDI 66kw své kolegyně při ročním nájezdu asi 20 000 km. Vzal jsem v potaz JEN spotřebu a rozdíl na pojištění. Mně osobně vyšel ROČNÍ rozdíl asi 3 000 Kč. V momentě kdy navštívím s naftou servis, tak ten rozdíl jde do nuly až minusu v neprospěch dieselu !!Toť můj názor ke starému dieselu. Jedině když se podaří najít fakt po prvním majiteli a ten doloží každičkou opravu. Jenže takový se drží v rodinách a nebo ho najdeš na Bazoši, ale bude mít vysoký nájezd...
Fabie x Octavie, 44kW vs 66 kW. Směšná argumentace.Já mám přímé srovnání s předchozím autem - stejný typ, stejný výkon, stejný jízdní styl. Rozdíl ve spotřebě cca 19tKč/rok (závislé na kolísání cen PHM). Vstřiky původní, turbo původní, spojka se setrvákem vyměněna v 350tkm, fap 2x dolit a vyčištěn. Najeto 372tkm. Když někdo odkrágluje turbo za 2 roky, tak bych to neviděl jako problém auta
Takže další argument mimo mísu. On totiž ne každej je ochotnej/schopnej provozovat naftový auto tak, jak má. Jenže nikdo nenapíše "jsem howado řidič, na servis seru, tak si pořídím benzín, ten je blbuvzdornej".
. Dneska je mu 12 let, a má na tacho 372. Auto jsem si vybral (dlouho jsem vybíral - cca 2 měs) v D, chovám se k němu fajn, nešidím servis... Odměnou je nenáročný provoz, nikde mě nenechalo. Ťukyťuk...Ze srandy jsem ho včera nabídl kámošovi, co hodně jezdí, ale má hluboko do kapsy, za 60. Ten si myslel, že jsem se zbláznil
. Ale já bych ho za ty peníze ani nechtěl prodat, protože bych nic takovýho nepořídil. Nejspíš...
Z toho důvodu bych se bál jít do nafty za 80 tisíc. Ještě je tu strašák typu dvouhmota, DPF či vstřiky a to může klidně udělat i polovinu ceny auta. Jen takový názorný příklad. Počítal jsem si provozní náklady své Fabie 1.4 MPI vs. Octavie 1.9 TDI 66kw své kolegyně při ročním nájezdu asi 20 000 km. Vzal jsem v potaz JEN spotřebu a rozdíl na pojištění. Mně osobně vyšel ROČNÍ rozdíl asi 3 000 Kč. V momentě kdy navštívím s naftou servis, tak ten rozdíl jde do nuly až minusu v neprospěch dieselu !!Toť můj názor ke starému dieselu. Jedině když se podaří najít fakt po prvním majiteli a ten doloží každičkou opravu. Jenže takový se drží v rodinách a nebo ho najdeš na Bazoši, ale bude mít vysoký nájezd...
Fabie x Octavie, 44kW vs 66 kW. Směšná argumentace.Já mám přímé srovnání s předchozím autem - stejný typ, stejný výkon, stejný jízdní styl. Rozdíl ve spotřebě cca 19tKč/rok (závislé na kolísání cen PHM). Vstřiky původní, turbo původní, spojka se setrvákem vyměněna v 350tkm, fap 2x dolit a vyčištěn. Najeto 372tkm. Když někdo odkrágluje turbo za 2 roky, tak bych to neviděl jako problém auta
Takže další argument mimo mísu. On totiž ne každej je ochotnej/schopnej provozovat naftový auto tak, jak má. Jenže nikdo nenapíše "jsem howado řidič, na servis seru, tak si pořídím benzín, ten je blbuvzdornej".
. Dneska je mu 12 let, a má na tacho 372. Auto jsem si vybral (dlouho jsem vybíral - cca 2 měs) v D, chovám se k němu fajn, nešidím servis... Odměnou je nenáročný provoz, nikde mě nenechalo. Ťukyťuk...Ze srandy jsem ho včera nabídl kámošovi, co hodně jezdí, ale má hluboko do kapsy, za 60. Ten si myslel, že jsem se zbláznil
. Ale já bych ho za ty peníze ani nechtěl prodat, protože bych nic takovýho nepořídil. Nejspíš...
...
Z toho důvodu bych se bál jít do nafty za 80 tisíc. Ještě je tu strašák typu dvouhmota, DPF či vstřiky a to může klidně udělat i polovinu ceny auta. Jen takový názorný příklad. Počítal jsem si provozní náklady své Fabie 1.4 MPI vs. Octavie 1.9 TDI 66kw své kolegyně při ročním nájezdu asi 20 000 km. Vzal jsem v potaz JEN spotřebu a rozdíl na pojištění. Mně osobně vyšel ROČNÍ rozdíl asi 3 000 Kč. V momentě kdy navštívím s naftou servis, tak ten rozdíl jde do nuly až minusu v neprospěch dieselu !!Toť můj názor ke starému dieselu. Jedině když se podaří najít fakt po prvním majiteli a ten doloží každičkou opravu. Jenže takový se drží v rodinách a nebo ho najdeš na Bazoši, ale bude mít vysoký nájezd...
Fabie x Octavie, 44kW vs 66 kW. Směšná argumentace.Já mám přímé srovnání s předchozím autem - stejný typ, stejný výkon, stejný jízdní styl. Rozdíl ve spotřebě cca 19tKč/rok (závislé na kolísání cen PHM). Vstřiky původní, turbo původní, spojka se setrvákem vyměněna v 350tkm, fap 2x dolit a vyčištěn. Najeto 372tkm. Když někdo odkrágluje turbo za 2 roky, tak bych to neviděl jako problém auta
Takže další argument mimo mísu. On totiž ne každej je ochotnej/schopnej provozovat naftový auto tak, jak má. Jenže nikdo nenapíše "jsem howado řidič, na servis seru, tak si pořídím benzín, ten je blbuvzdornej".