0
back
 

diskuze k tématu: Benzin ve střední třídě

category of topic classification: poradna, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2015 16:44, Benzin ve střední třídě
Dobrý den, obracím se na Vás s asi mírně neobvyklým dotazem. Jaké doporučíte auto střední třídy s benzinovým motorem od r.v 2004 do cca 120 000,-? Podmínky jsou následující: Kombi, nebo 5dv liftback (máme velkého psa) ,spolehlivost, pohodlí, bezpečnost, dostatečný výkon – cca od 100kw podmínkou, man. převodovka( automat jsem měl, výborná záležitost, ale u takto starého auta v této ceně jsem celkem skeptický na příp. opravy či repase – nevíte jak s tím kdo jezdil, údržba atd.). Roční nájezd je cca 35-45 000 km.
V souč. době mám Citroen C5 2.0i 16V( 100 kw verze bez Hpi) r.v.2003, jsem nadmíru spokojen, spotřeba 7,5-8 l/100km, zatím naprostá spolehlivost. Auto dávám rodičům a jsem již celkem bezradný, co koupit.
90% aut této třídy je bohužel diesel. Nemám nic proti, z asi 30 aut, které jsem měl, bylo 20 nafta jako služební, ale byly nové. A opravdu mám strach koupit diesel s min. 400-600 000 km( co si budeme povídat o oněch 200 000 km které jsou na každém autě v bazarech) s ohledem na možné další náklady na servis( všechny neduhy dieselů, dvouhmota, atd, atd). Mezi vytipovaná auta patří:
Volvo v70 – jaký motor doporučíte?, C5 po faceliftu – od 2005 je bohužel již jen 2.0i 16V 103 KW s Hpi, a do toho se mi nechce., totéž Peugeot 407, nevím jaké jsou francouzké 3litry. Něco z japonců- Mazda 6 ( bohužel všechny co jsem viděl navštívila koroze),Avensis, Accord? Nebo něco jiného? Nebránil bych se ani větším obsahům, nebo MPV, SUV, s možnou eventualitou přestavby na LPG. Je nějaký vhodný motor pro LPG? Nebo mě přesvědčíte na diesel? Tady bych asi uvažoval opět o Volvu, C5, nebo Fiat Croma( hnusné auto, ale JTD motor a současné ceny ojetin lákají) . Nejsem žádný závodník, v autě trávím 5-6 hodin denně, takže jízdní vlastnosti ala Mondeo( i když vím o jejich motoru 107 KW) pro mě nejsou úplně rozhodující. Prostě chci být po práci co nejméně unaven, auto beru jako nezbytnou investici, chtěl bych co možná nejvíce snížit pravděpodobnost drahých oprav, které u dieselu hrozí asi více než u benzinu.
Děkuji předem za odpověď
respond
nahlásit
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Wednesday 14.10.2015 17:41, Jaké auto ? Toť otázka...
Kamaráde, tento problém navlas stejný řeším už druhým rokem. Mám Subaru Legacy 2,0R 121kW kombi z roku 2006, 214.000km. Protože nic netrvá věčně, vybírám už náhradu. Prošel jsem - vše zásadně benzín:
- Mazda 6 řada 2008-2015
- Mondeo 2,0i a 1,6 EB
- Accord 2,0 a 2,4i manuál i automat od roku 2010
- Honda CR-V 2,0i manuál
- Mazda 3 2,0 165HP nový model
- Subaru snad všechny modely včetně XV s manuálem i CVT případně HDM
- BMW 530i 200kW kombi rok asi 2007 nebo tak nějak
- Civic 1,8i kombi (nový mdel)
- Corolla 1,6i manuál
- Seta LEON 1,8I 2014
- Superb 1,8 tsi
- Audi A4 2,0TSFI ročník asi 2008
- Focus 1,6i rok 2014 nový model
- Avensis rok asi 2011-12
- a asi další, na která jsem si teď nevzpomněl.

Pokud bych měl jedno jediné z nich vybrat, nevím, které by to bylo, protože ani jedno nesplňuje mé zadání beze zbytku. Mé zadání je: benzín, kombi či HB, spotřeba do 8/100, pohodlí ve smyslu pohodlná sedadla na trasu cca 900km, ticho uvnitř, podvozek, který nevymlátí zuby a duši, auto bude radost řídit, levné na servis (ve smyslu minima oprav, pouze oleje a filtry, občas desky/kotouče a jednou za x let rozvody, pokud nejsou bezúdržbové), nezájem zlodějů, výtečná ochrana proti korozi, dostupný servis na běžná nikoliv exotická auta v okresním městě, byť neznačkový.

Vypadlo:
- vše od koncernu - zlodeji, pohodlí, chronické potíže s motory TSI napříč značkami a řadami
- Mazda - koroze, drahý servis na nové a zánovní vozy (vím, o čem Mazda je, měl jsem 2,5 roku starou Mazdu 3MPS)
- Civic, Corolla, Auris, Focus, Leon - nižší střední třída, nepohodlná sedadla (Focus), hluk uvnitř za jízdy (Civic), malý výkon motoru (Corolla, Auris)
- Volvo V70 - nelze se hnat s rozumným nájezdem a historií
- Accord sedan - nemá kufr a místo vzadu
- všechna Subaru s automatem (ať HDM či CVT)

Zůstává:
- Subaru Legacy 2,0i s manuálem, ale nelze sehnat s malým nájezdem, jinak by mé zadání řešil téměř beze zbytku
- Accord kombi s manuálem, ale je to kompromis-místo vzadu, nelze prakticky sehnat slušný kus
- Mondeo (tuctovka, má ji kdekdo, benzíny ale nejsou a když, tak většino 1,6EB a turbu se na couračky nějak bráním)
- CR-V - ale kladu si otázku, nač mi bude zvýšená krabice, navíc s nepraktickým krátkým kufrem
- AVensis s 1,8 nebo 2,0, ale neexistuje nic v ojetých vozech nyní.

Paradoxně zajímavě mi vychází BMW 530i kombi, ale je tu pro mě vleké ale a to je zadní náhon, pokud bych trval na manuálu. Ovšem v ČR slušný kus neexistuje a pokud je, je to obvykle automat a 99% je jich s d´ýzlem, což není v zadání.

Ještě jsem koukal po Pežotu 508, ale problematické motory 1,6 turbo.

Ameriku jsem vyloučil rovnou, nemá nic zajímavého v totmo segmentu, japonci také ne (Lexus IS250 by byl vhodný, ale musel by být o něco větší, ale opět - je to jen zadokolka). Totéž řada GS.

Takže nevím, zatím si hýčkáme naše rodinné Legacy a modlíme se, aby ještě X let vydrželo. Co bude pak, to netuším.

PS: před chvílí jsem dojel ze SC s novým Rapidem 1,6 dýzl 77kW. Stručně řečeno: tragedie. Tak tohle auto by mi přes práh nesmělo ani omylem.
respond
nahlásit
David V
number of posts2075
date of registration16.05.2007
Wednesday 14.10.2015 19:03, Špatná doba
Já si takhle hýčkám Mondeo. Původně jsem ho chtěl už letos poslat dál, ale nenašel jsem lepšího kandidáta spojující praktickou karosářskou variantu, spolehlivý výkonný motor (víc než 4 válce), slušný podvozek, užitečnou výbavu a nějakou přidanou hodnotu, proto si něco nového člověk kupuje.

Jediná 3 auta to splňují:
Mondeo IV s 2,5 T (ale tam jsem slyšel i kritiku motoru, což mi na klidu nepřidává)
Vectra C 2,8 T - poslední facelift, jenže je tam hodně verzí OPC, které nechci
Outback 3,0 H6 - nejsou, a když, tak drahé

Takže momentálně udržuji Mondeo ve formě a bude pro mě jezdit dál, ledaže bych narazil na něco fakt skvělého...
respond
nahlásit
Oscaro
number of posts2
date of registration14.10.2015
Wednesday 14.10.2015 19:20, Benzin ve střední třídě
To jsi mě s Rapidem pobavil, byl to můj poslední služebák( cca před rokem). 1.6D, 77 kw, elegance.
To auto stálo nové téměř 450 000,-!!!!!( ceníková cena). takže v dobré výbavě, co hodnotím opravdu dobře je spotřeba, výkon, místo pro kolena vzadu. Běžně do 4,5l, a to jsem ho nešetřil. Jelo to dobře. A tím to asi končí. Papírové dveře s tím blbým ostrým rohem při otevření,pocit stísněnosti na šířku( ale to je asi běžné v této třídě) co mě ale opravdu s...o je to, že při pootevřeném okně dovnitř teče voda ze střechy. A to nemusí ani pršet, stačí ráno rosa na střeše, pootevřené okno a v první zatáčce máte na noze a sedačce půl litru vody. Asi němečtí soudruzi v Boleslavi někde udělali chybu. A koza uskákaná neskutečně. Když byl nový, připadal jsem si jak v bandasce na tlučení másla. 150 km po českých silnicích v kuse byla tortura. Kamarád má také služební 1.2 TSI v základu, uvnitř mi přišel jak Fabia Junior, Nebudu to dál rozvádět, naprostý souhlas, do baráku ani omylem ani jako ojetý. A to nejsem zarytý odpůrce Škodovek, prostě mi to auto nesedí.
Ale k věci, o Legacy jsem taky uvažoval, je to jedna z možností. Jaké jsou Tvé postřehy s 2litrem?
Pravda je, že se mi nechce do auta investovat více než oněch cca 120 000,-.Ne že bych neměl i víc, ale dalo dost práce je vydělat. A za 250 000,- koupím auto, možná o 5 let mladší, a v této třídě bude mít 200 000 km najeto taky. Volva jsem viděl 3, klasika, na tacho mezi 201-221 000 KM, reál tak 450 a více. Nejsem mechanik, ale aut jsem měl opravdu dost, od Formana přes Golfa,Oktávku,Astru,Zafiru, 130KW Lagunu,Xantii,406, C5 atd, takže laicky možná i vím jak vypadá auto s 150 000km a jak s 350 000km( Zafira 110Kw , automat) já mám najeto kolem milionu. A ty Volva mají opravdu asi dost přes 500. S vyšším nájezdem u takto starého auta počítám, i s nějakou investicí, ale snad se podaří sehnat něco s nájezdem do 250 000km. Hlavní ale je momentální tech. stav. Ale jsem opravdu bezradný co koupit. Na fórech sleduji recenze odborné i uživatelů, jde mi primárně o časem ověřenou spolehlivost, přijatelnou spotřebu, bezpečnost a pohodlí( z C5 jsem velmi rozmazlen). Jezdím tak, abych hlavně dojel, už dávno nejančím, ani se ale neflákám s ecorun jízdou, Takže jestli auto jezdí jako motokára je fajn, ale ne nejdůležitější. Šel bych znova do C5, ale od 2005r. se dělal jen 2litr s Hpi a od toho mě odrazují i v Citroenu. A kupovat stejně staré auto jako mám teď se mi taky nechce. Uvažoval jsem i o Nissan Murano, nebo Mazda CX7( samozřejmě dražší než 120 000,-), a domontovat LPG, ale přesně jak říkáš, proč budu jezdit v paneláku většinu času sám, po silnici, k čemu mi to je? Zkušení mechanici mi s trochou srandy radí, že budu muset jí možná i do ještě staršího auta než je r.v.2000. To prý byla ještě kvalita s ohledem na dlouhodobou spolehlivost.
respond
nahlásit
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Thursday 15.10.2015 04:54, Mazda CX7 a Murano
O CX7 se píše ve vedlejším vlákně, tam se dočteš vše = nesmysl. Murano má převodovku CVT = nesmysl, protože u ojetin je riziko oravy enormní=vysoká cena.
O Legacy napíši zítra, nyní odjíždím na SC. Ale předešlu, že i ono má své mušky, ale proti jiným má těch mušek málo a navíc je radost ho řídit. proto ho mám, ač má 10 let a další léta ho budu nejspíš pečlivě opatrovat.
respond
nahlásit
danet - redakce TipCars
number of posts549
date of registration16.11.2012
Thursday 15.10.2015 09:11, RE: Benzin ve střední třídě
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, obracím se na Vás s asi mírně neobvyklým dotazem. Jaké doporučíte auto střední třídy s benzinovým motorem od r.v 2004 do cca 120 000,-? Podmínky jsou následující: Kombi, nebo 5dv liftback (máme velkého psa) ,spolehlivost, pohodlí, bezpečnost, dostatečný výkon – cca od 100kw podmínkou, man. převodovka( automat jsem měl, výborná záležitost, ale u takto starého auta v této ceně jsem celkem skeptický na příp. opravy či repase – nevíte jak s tím kdo jezdil, údržba atd.). Roční nájezd je cca 35-45 000 km.V souč. době mám Citroen C5 2.0i 16V( 100 kw verze bez Hpi) r.v.2003, jsem nadmíru spokojen, spotřeba 7,5-8 l/100km, zatím naprostá spolehlivost. Auto dávám rodičům a jsem již celkem bezradný, co koupit.90% aut této třídy je bohužel diesel. Nemám nic proti, z asi 30 aut, které jsem měl, bylo 20 nafta jako služební, ale byly nové. A opravdu mám strach koupit diesel s min. 400-600 000 km( co si budeme povídat o oněch 200 000 km které jsou na každém autě v bazarech) s ohledem na možné další náklady na servis( všechny neduhy dieselů, dvouhmota, atd, atd). Mezi vytipovaná auta patří:Volvo v70 – jaký motor doporučíte?, C5 po faceliftu – od 2005 je bohužel již jen 2.0i 16V 103 KW s Hpi, a do toho se mi nechce., totéž Peugeot 407, nevím jaké jsou francouzké 3litry. Něco z japonců- Mazda 6 ( bohužel všechny co jsem viděl navštívila koroze),Avensis, Accord? Nebo něco jiného? Nebránil bych se ani větším obsahům, nebo MPV, SUV, s možnou eventualitou přestavby na LPG. Je nějaký vhodný motor pro LPG? Nebo mě přesvědčíte na diesel? Tady bych asi uvažoval opět o Volvu, C5, nebo Fiat Croma( hnusné auto, ale JTD motor a současné ceny ojetin lákají) . Nejsem žádný závodník, v autě trávím 5-6 hodin denně, takže jízdní vlastnosti ala Mondeo( i když vím o jejich motoru 107 KW) pro mě nejsou úplně rozhodující. Prostě chci být po práci co nejméně unaven, auto beru jako nezbytnou investici, chtěl bych co možná nejvíce snížit pravděpodobnost drahých oprav, které u dieselu hrozí asi více než u benzinu.Děkuji předem za odpověď



Dobrý den, popište prosím své zkušenosti s Citroenem C5 v recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
respond
nahlásit
danet - redakce TipCars
number of posts549
date of registration16.11.2012
Thursday 15.10.2015 09:17, RE: Jaké auto ? Toť otázka...
Zdeny60 posted by:
Kamaráde, tento problém navlas stejný řeším už druhým rokem. Mám Subaru Legacy 2,0R 121kW kombi z roku 2006, 214.000km. Protože nic netrvá věčně, vybírám už náhradu. Prošel jsem - vše zásadně benzín:- Mazda 6 řada 2008-2015- Mondeo 2,0i a 1,6 EB- Accord 2,0 a 2,4i manuál i automat od roku 2010- Honda CR-V 2,0i manuál- Mazda 3 2,0 165HP nový model- Subaru snad všechny modely včetně XV s manuálem i CVT případně HDM- BMW 530i 200kW kombi rok asi 2007 nebo tak nějak- Civic 1,8i kombi (nový mdel)- Corolla 1,6i manuál- Seta LEON 1,8I 2014- Superb 1,8 tsi- Audi A4 2,0TSFI ročník asi 2008- Focus 1,6i rok 2014 nový model- Avensis rok asi 2011-12- a asi další, na která jsem si teď nevzpomněl.Pokud bych měl jedno jediné z nich vybrat, nevím, které by to bylo, protože ani jedno nesplňuje mé zadání beze zbytku. Mé zadání je: benzín, kombi či HB, spotřeba do 8/100, pohodlí ve smyslu pohodlná sedadla na trasu cca 900km, ticho uvnitř, podvozek, který nevymlátí zuby a duši, auto bude radost řídit, levné na servis (ve smyslu minima oprav, pouze oleje a filtry, občas desky/kotouče a jednou za x let rozvody, pokud nejsou bezúdržbové), nezájem zlodějů, výtečná ochrana proti korozi, dostupný servis na běžná nikoliv exotická auta v okresním městě, byť neznačkový.Vypadlo: - vše od koncernu - zlodeji, pohodlí, chronické potíže s motory TSI napříč značkami a řadami- Mazda - koroze, drahý servis na nové a zánovní vozy (vím, o čem Mazda je, měl jsem 2,5 roku starou Mazdu 3MPS)- Civic, Corolla, Auris, Focus, Leon - nižší střední třída, nepohodlná sedadla (Focus), hluk uvnitř za jízdy (Civic), malý výkon motoru (Corolla, Auris) - Volvo V70 - nelze se hnat s rozumným nájezdem a historií- Accord sedan - nemá kufr a místo vzadu- všechna Subaru s automatem (ať HDM či CVT)Zůstává:- Subaru Legacy 2,0i s manuálem, ale nelze sehnat s malým nájezdem, jinak by mé zadání řešil téměř beze zbytku- Accord kombi s manuálem, ale je to kompromis-místo vzadu, nelze prakticky sehnat slušný kus- Mondeo (tuctovka, má ji kdekdo, benzíny ale nejsou a když, tak většino 1,6EB a turbu se na couračky nějak bráním)- CR-V - ale kladu si otázku, nač mi bude zvýšená krabice, navíc s nepraktickým krátkým kufrem- AVensis s 1,8 nebo 2,0, ale neexistuje nic v ojetých vozech nyní.Paradoxně zajímavě mi vychází BMW 530i kombi, ale je tu pro mě vleké ale a to je zadní náhon, pokud bych trval na manuálu. Ovšem v ČR slušný kus neexistuje a pokud je, je to obvykle automat a 99% je jich s d´ýzlem, což není v zadání. Ještě jsem koukal po Pežotu 508, ale problematické motory 1,6 turbo. Ameriku jsem vyloučil rovnou, nemá nic zajímavého v totmo segmentu, japonci také ne (Lexus IS250 by byl vhodný, ale musel by být o něco větší, ale opět - je to jen zadokolka). Totéž řada GS.Takže nevím, zatím si hýčkáme naše rodinné Legacy a modlíme se, aby ještě X let vydrželo. Co bude pak, to netuším.PS: před chvílí jsem dojel ze SC s novým Rapidem 1,6 dýzl 77kW. Stručně řečeno: tragedie. Tak tohle auto by mi přes práh nesmělo ani omylem.


Dobrý den, pokud jste tak už neučinil, podělíte se o své zkušenosti se Subaru Legacy v recenzi?: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Thursday 15.10.2015 09:17, RE: Benzin ve střední třídě
Oscaro posted by:
To jsi mě s Rapidem pobavil, byl to můj poslední služebák( cca před rokem). 1.6D, 77 kw, elegance.To auto stálo nové téměř 450 000,-!!!!!( ceníková cena). takže v dobré výbavě, co hodnotím opravdu dobře je spotřeba, výkon, místo pro kolena vzadu. Běžně do 4,5l, a to jsem ho nešetřil. Jelo to dobře. A tím to asi končí. Papírové dveře s tím blbým ostrým rohem při otevření,pocit stísněnosti na šířku( ale to je asi běžné v této třídě) co mě ale opravdu s...o je to, že při pootevřeném okně dovnitř teče voda ze střechy. A to nemusí ani pršet, stačí ráno rosa na střeše, pootevřené okno a v první zatáčce máte na noze a sedačce půl litru vody. Asi němečtí soudruzi v Boleslavi někde udělali chybu. A koza uskákaná neskutečně. Když byl nový, připadal jsem si jak v bandasce na tlučení másla. 150 km po českých silnicích v kuse byla tortura. Kamarád má také služební 1.2 TSI v základu, uvnitř mi přišel jak Fabia Junior, Nebudu to dál rozvádět, naprostý souhlas, do baráku ani omylem ani jako ojetý. A to nejsem zarytý odpůrce Škodovek, prostě mi to auto nesedí.Ale k věci, o Legacy jsem taky uvažoval, je to jedna z možností. Jaké jsou Tvé postřehy s 2litrem?Pravda je, že se mi nechce do auta investovat více než oněch cca 120 000,-.Ne že bych neměl i víc, ale dalo dost práce je vydělat. A za 250 000,- koupím auto, možná o 5 let mladší, a v této třídě bude mít 200 000 km najeto taky. Volva jsem viděl 3, klasika, na tacho mezi 201-221 000 KM, reál tak 450 a více. Nejsem mechanik, ale aut jsem měl opravdu dost, od Formana přes Golfa,Oktávku,Astru,Zafiru, 130KW Lagunu,Xantii,406, C5 atd, takže laicky možná i vím jak vypadá auto s 150 000km a jak s 350 000km( Zafira 110Kw , automat) já mám najeto kolem milionu. A ty Volva mají opravdu asi dost přes 500. S vyšším nájezdem u takto starého auta počítám, i s nějakou investicí, ale snad se podaří sehnat něco s nájezdem do 250 000km. Hlavní ale je momentální tech. stav. Ale jsem opravdu bezradný co koupit. Na fórech sleduji recenze odborné i uživatelů, jde mi primárně o časem ověřenou spolehlivost, přijatelnou spotřebu, bezpečnost a pohodlí( z C5 jsem velmi rozmazlen). Jezdím tak, abych hlavně dojel, už dávno nejančím, ani se ale neflákám s ecorun jízdou, Takže jestli auto jezdí jako motokára je fajn, ale ne nejdůležitější. Šel bych znova do C5, ale od 2005r. se dělal jen 2litr s Hpi a od toho mě odrazují i v Citroenu. A kupovat stejně staré auto jako mám teď se mi taky nechce. Uvažoval jsem i o Nissan Murano, nebo Mazda CX7( samozřejmě dražší než 120 000,-), a domontovat LPG, ale přesně jak říkáš, proč budu jezdit v paneláku většinu času sám, po silnici, k čemu mi to je? Zkušení mechanici mi s trochou srandy radí, že budu muset jí možná i do ještě staršího auta než je r.v.2000. To prý byla ještě kvalita s ohledem na dlouhodobou spolehlivost.

Murano nebrat, CVT převodovky odcházejí. 100x lepší klasický hydroměnič v Infiniti FX35, navíc s bonusem 40+ koní oproti Muranu se shodným motorem, které má výkon kvůli CVT a jinému systému pohonu snížený.
respond
nahlásit
danet - redakce TipCars
number of posts549
date of registration16.11.2012
Thursday 15.10.2015 09:20, RE: Benzin ve střední třídě
Oscaro posted by:
To jsi mě s Rapidem pobavil, byl to můj poslední služebák( cca před rokem). 1.6D, 77 kw, elegance.To auto stálo nové téměř 450 000,-!!!!!( ceníková cena). takže v dobré výbavě, co hodnotím opravdu dobře je spotřeba, výkon, místo pro kolena vzadu. Běžně do 4,5l, a to jsem ho nešetřil. Jelo to dobře. A tím to asi končí. Papírové dveře s tím blbým ostrým rohem při otevření,pocit stísněnosti na šířku( ale to je asi běžné v této třídě) co mě ale opravdu s...o je to, že při pootevřeném okně dovnitř teče voda ze střechy. A to nemusí ani pršet, stačí ráno rosa na střeše, pootevřené okno a v první zatáčce máte na noze a sedačce půl litru vody. Asi němečtí soudruzi v Boleslavi někde udělali chybu. A koza uskákaná neskutečně. Když byl nový, připadal jsem si jak v bandasce na tlučení másla. 150 km po českých silnicích v kuse byla tortura. Kamarád má také služební 1.2 TSI v základu, uvnitř mi přišel jak Fabia Junior, Nebudu to dál rozvádět, naprostý souhlas, do baráku ani omylem ani jako ojetý. A to nejsem zarytý odpůrce Škodovek, prostě mi to auto nesedí.Ale k věci, o Legacy jsem taky uvažoval, je to jedna z možností. Jaké jsou Tvé postřehy s 2litrem?Pravda je, že se mi nechce do auta investovat více než oněch cca 120 000,-.Ne že bych neměl i víc, ale dalo dost práce je vydělat. A za 250 000,- koupím auto, možná o 5 let mladší, a v této třídě bude mít 200 000 km najeto taky. Volva jsem viděl 3, klasika, na tacho mezi 201-221 000 KM, reál tak 450 a více. Nejsem mechanik, ale aut jsem měl opravdu dost, od Formana přes Golfa,Oktávku,Astru,Zafiru, 130KW Lagunu,Xantii,406, C5 atd, takže laicky možná i vím jak vypadá auto s 150 000km a jak s 350 000km( Zafira 110Kw , automat) já mám najeto kolem milionu. A ty Volva mají opravdu asi dost přes 500. S vyšším nájezdem u takto starého auta počítám, i s nějakou investicí, ale snad se podaří sehnat něco s nájezdem do 250 000km. Hlavní ale je momentální tech. stav. Ale jsem opravdu bezradný co koupit. Na fórech sleduji recenze odborné i uživatelů, jde mi primárně o časem ověřenou spolehlivost, přijatelnou spotřebu, bezpečnost a pohodlí( z C5 jsem velmi rozmazlen). Jezdím tak, abych hlavně dojel, už dávno nejančím, ani se ale neflákám s ecorun jízdou, Takže jestli auto jezdí jako motokára je fajn, ale ne nejdůležitější. Šel bych znova do C5, ale od 2005r. se dělal jen 2litr s Hpi a od toho mě odrazují i v Citroenu. A kupovat stejně staré auto jako mám teď se mi taky nechce. Uvažoval jsem i o Nissan Murano, nebo Mazda CX7( samozřejmě dražší než 120 000,-), a domontovat LPG, ale přesně jak říkáš, proč budu jezdit v paneláku většinu času sám, po silnici, k čemu mi to je? Zkušení mechanici mi s trochou srandy radí, že budu muset jí možná i do ještě staršího auta než je r.v.2000. To prý byla ještě kvalita s ohledem na dlouhodobou spolehlivost.


Dobrý den, máte-li chuť a čas, popište prosím blíže Škodu Rapid v recenzi http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkuji
respond
nahlásit
rbiciste
number of posts83
date of registration30.09.2011
Thursday 15.10.2015 09:47, Alfa Romeo 159 kombi s motorem JTS nebo MPI
Snad jsem to pročetl dobře, ale mě na to pasuje Alfa Romeo 159 v benzínu. Máte volbu mezi 1.9 a 2.2 JTS nebo 1.8 MPI. JTS pokud vím má dvouhmotový setrvačník nebo naprosto jednoduchý Opel motor 1.8 MPI. Všechny motory jsou atmosférické. JTS má přímý vstřik.
Tak nějak se pomalu ocitám ve stejné situaci.
Radovan
respond
nahlásit
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Thursday 15.10.2015 10:28, RE: Alfa Romeo 159 kombi s motorem JTS nebo MPI
rbiciste posted by:
Snad jsem to pročetl dobře, ale mě na to pasuje Alfa Romeo 159 v benzínu. Máte volbu mezi 1.9 a 2.2 JTS nebo 1.8 MPI. JTS pokud vím má dvouhmotový setrvačník nebo naprosto jednoduchý Opel motor 1.8 MPI. Všechny motory jsou atmosférické. JTS má přímý vstřik. Tak nějak se pomalu ocitám ve stejné situaci. Radovan


No zrovna motory JTS byly pěkné vraždy, stačí prolézt fora.
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Thursday 15.10.2015 13:02, RE: Špatná doba
David V posted by:
Já si takhle hýčkám Mondeo. Původně jsem ho chtěl už letos poslat dál, ale nenašel jsem lepšího kandidáta spojující praktickou karosářskou variantu, spolehlivý výkonný motor (víc než 4 válce), slušný podvozek, užitečnou výbavu a nějakou přidanou hodnotu, proto si něco nového člověk kupuje.Jediná 3 auta to splňují:Mondeo IV s 2,5 T (ale tam jsem slyšel i kritiku motoru, což mi na klidu nepřidává)Vectra C 2,8 T - poslední facelift, jenže je tam hodně verzí OPC, které nechciOutback 3,0 H6 - nejsou, a když, tak drahéTakže momentálně udržuji Mondeo ve formě a bude pro mě jezdit dál, ledaže bych narazil na něco fakt skvělého...


já jsem narazil, i když jsem nic nesháněl ani nepotřeboval. na Bazoši se objevila pěkná Maxima, třílitr manuál, z roku 2000, druhý majitel, najeto 220. tak jsem neodolal a vzal si jí ´´do zásoby´´
respond
nahlásit
subarák
number of posts108
date of registration22.03.2010
Thursday 15.10.2015 15:06, Benzin vs. nafta
Jestli jezdíte 40 tis. ročně, klidně berte naftu. I kdyby se musely měnit vstřiky, spojka + dvouhmota, případně repas turba, tak to dohromady u evropskýho auta bude max. 80 tis kč, což je rozdíl o kolik zaplatíte víc za benzin za cca 2,5roku. Benzinová auta nejsou, a nebo v zoufalým stavu, naftových je mraky. Teda pokud vám jde jen o náklady, jestli jste milovník benzinu, pak zapomeňte na má slova.
respond
nahlásit
ivan2
number of posts118
date of registration11.11.2010
Thursday 15.10.2015 20:10, V70
Asi bych volil V70 a smířil se s naftou. V manuálu by nemusela být spotřeba špatná, D5 jsou prý vcelku dobré motory. A jak píše někdo přede mnou, ekonomicky to při tomhle nájezdu vyjde určitě líp. Uvažoval jsem taky o volvu, ale s 2.4T na LPG. Ovšem nevim jestli by vám nelezlo na nervy neustálé čekání při tankování, přece jen najedete toho dost.
respond
nahlásit
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Thursday 15.10.2015 20:23, RE: V70
ivan2 posted by:
Asi bych volil V70 a smířil se s naftou. V manuálu by nemusela být spotřeba špatná, D5 jsou prý vcelku dobré motory. A jak píše někdo přede mnou, ekonomicky to při tomhle nájezdu vyjde určitě líp. Uvažoval jsem taky o volvu, ale s 2.4T na LPG. Ovšem nevim jestli by vám nelezlo na nervy neustálé čekání při tankování, přece jen najedete toho dost.


2,4T je, pokud vím, přímovstřik = velmi problematická přestavba na LPG. A ani starší 2,5T nemá LPG zrovna v lásce.
respond
nahlásit
Oscaro
number of posts2
date of registration14.10.2015
Thursday 15.10.2015 21:41, RE: všichni
Vážení pánové , díky za názory a zkušenosti. Jen popíši svou motivaci k benzínu. Absolutně nejsem bezduchým zastáncem benzínu či nafty. Měl jsem možnost opravdu jezdit s více než 30 auty, a to myslím, že s každým jsem najel min. 20 000 km, s některým i 170 000. To je dáno mou prací. 2/3 byly služebáky ,počínaje kdysi Formanem a např. Lagunou dci 130kw konče. Své auto jsem měl např. P 406 HDI 80kw, bohužel odcizen jako 6leté auto a vzpomínám na něj s největší úctou-pohodlí, u mého kusu bezporuchovost téměř absolutní( najel jsem s ním cca 60 000km), spotřeba 6,5l. S Lagunou 130kw v naftě jsem jezdil za 7-7,5l, např Zafira CDTi 110kw za 6,5-7( automat.). Také jsem měl vlastní Xantii 2.0i 16V Aktiva(98kw benzin) - super svezení, pohodlí, ale držela se silnice jak h...o košile, spotřeba 8-9l. Teď cca před rokem jsem musel opravdu narychlo koupit zase svoje auto a nebyl čas na větší výběr, takže jsem zainvestoval 30 000,- Kč !!! a koupil 20km od domu C5 2.0i16V 100kw( ještě bez Hpi). r.v.2003, HB, stav na tu cenu velmi slušný,původ v CZ, tacho při koupi 240 000km a ani jsem nepátral v Citroenu dle VIN jestli sedí. Prostě auto bylo v pohodě, prvotní investice - baterka, rozvody, spojka( náklady na vše cca 7 000,-Kč,- díly na netu, práce zaplacena zvlášť). A tím to zatím po ujetí cca 34 000 km končí a ani se nezdá, že by se mělo něco v nejbližší době poroučet. Ještě svítí kontrolka motoru( již s tím koupené) - zjištěna vadná lambda( na netu 1200,-Kč), emisemi jsem prošel v pohodě, takže neřeším. Spotřeba 7,5-L, což se mi zdá velmi OK. A to právě ten důvod, proč hledám benzínové auto. Rozdíl cca 1-1,5l/ 100km(cca 35-50hal/km) mi přijde poměrně nízká daň za nižší riziko nějaké fatální či drahé opravy. Záměrně říkám nižší riziko, nikoliv vyloučené. A navíc je tu možnost event. montáže LPG, i když s tím osobně nemám žádnou zkušnost. Já primárně naftu nevylučuji, ale auta za tyto peníze - cca do 120 000,-Kč v naftě mi přijdou mnohem více jeté než benzíny, Možná je to i naším trhem, benzín ve střední třídě je úkaz jako zatmění slunce, a nafty jsou v 80% dovozy s tach stočeným o 100-300 000km( nikdo mi nevymluví, že to co vidím v bazarech má stočeno jen o 30 000km. Na to jsem těch aut měl už dost a vím jak vypadá auto s 50 000, 150 000 i s 400 000. - neberu to technicky, nejsem mechanik, ale interier a tak nějak celkově. A žádné auto není nesmrtelné. A teď mám C5 předat rodičům( nepředloženě jsem to otci slíbil při koupi, protože jsem ji kupoval opravdu jako nouzovku narychlo s tím, že až bude čas, vyberu něco lepšího a dražšího) a nevím co místo ní. Ale opravdu nevím. Rodičům bohužel jako důchodcům odchází do věčného vrakoviště jejich R19 r.v.1991 !!!. Tak jim chci dopřát to pohodlí v C5. A teď babo raď.
respond
nahlásit
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Thursday 15.10.2015 22:40, RE: všichni
Oscaro posted by:
Vážení pánové , díky za názory a zkušenosti. Jen popíši svou motivaci k benzínu. Absolutně nejsem bezduchým zastáncem benzínu či nafty. Měl jsem možnost opravdu jezdit s více než 30 auty, a to myslím, že s každým jsem najel min. 20 000 km, s některým i 170 000. To je dáno mou prací. 2/3 byly služebáky ,počínaje kdysi Formanem a např. Lagunou dci 130kw konče. Své auto jsem měl např. P 406 HDI 80kw, bohužel odcizen jako 6leté auto a vzpomínám na něj s největší úctou-pohodlí, u mého kusu bezporuchovost téměř absolutní( najel jsem s ním cca 60 000km), spotřeba 6,5l. S Lagunou 130kw v naftě jsem jezdil za 7-7,5l, např Zafira CDTi 110kw za 6,5-7( automat.). Také jsem měl vlastní Xantii 2.0i 16V Aktiva(98kw benzin) - super svezení, pohodlí, ale držela se silnice jak h...o košile, spotřeba 8-9l. Teď cca před rokem jsem musel opravdu narychlo koupit zase svoje auto a nebyl čas na větší výběr, takže jsem zainvestoval 30 000,- Kč !!! a koupil 20km od domu C5 2.0i16V 100kw( ještě bez Hpi). r.v.2003, HB, stav na tu cenu velmi slušný,původ v CZ, tacho při koupi 240 000km a ani jsem nepátral v Citroenu dle VIN jestli sedí. Prostě auto bylo v pohodě, prvotní investice - baterka, rozvody, spojka( náklady na vše cca 7 000,-Kč,- díly na netu, práce zaplacena zvlášť). A tím to zatím po ujetí cca 34 000 km končí a ani se nezdá, že by se mělo něco v nejbližší době poroučet. Ještě svítí kontrolka motoru( již s tím koupené) - zjištěna vadná lambda( na netu 1200,-Kč), emisemi jsem prošel v pohodě, takže neřeším. Spotřeba 7,5-L, což se mi zdá velmi OK. A to právě ten důvod, proč hledám benzínové auto. Rozdíl cca 1-1,5l/ 100km(cca 35-50hal/km) mi přijde poměrně nízká daň za nižší riziko nějaké fatální či drahé opravy. Záměrně říkám nižší riziko, nikoliv vyloučené. A navíc je tu možnost event. montáže LPG, i když s tím osobně nemám žádnou zkušnost. Já primárně naftu nevylučuji, ale auta za tyto peníze - cca do 120 000,-Kč v naftě mi přijdou mnohem více jeté než benzíny, Možná je to i naším trhem, benzín ve střední třídě je úkaz jako zatmění slunce, a nafty jsou v 80% dovozy s tach stočeným o 100-300 000km( nikdo mi nevymluví, že to co vidím v bazarech má stočeno jen o 30 000km. Na to jsem těch aut měl už dost a vím jak vypadá auto s 50 000, 150 000 i s 400 000. - neberu to technicky, nejsem mechanik, ale interier a tak nějak celkově. A žádné auto není nesmrtelné. A teď mám C5 předat rodičům( nepředloženě jsem to otci slíbil při koupi, protože jsem ji kupoval opravdu jako nouzovku narychlo s tím, že až bude čas, vyberu něco lepšího a dražšího) a nevím co místo ní. Ale opravdu nevím. Rodičům bohužel jako důchodcům odchází do věčného vrakoviště jejich R19 r.v.1991 !!!. Tak jim chci dopřát to pohodlí v C5. A teď babo raď.


S těmi benzínovými auty ve střední třídě to snad tak hrozné není. Je jich méně, ale kdo hledá ten najde. Jsou sice dražší, ale taky jsou v průměru méně zhuntované. Zvlášť v té střední třídě, kde se diesly na jízdy okolo komína nekupují.

V roce 2008 jsem sháněl Mazdu 6 benzín a v Autopointu jich měli několik za mírně vyšší ceny než průměr v ostatních bazarech. Ovšem se serviskou, roční zárukou a čerstvou garančkou. Osobně bych se jako první podíval co nabízí autorizovaní prodejci a za prověřené auto se serviskou i připlatil. Protože mi to sníží budoucí investice jako třeba zbytečná preventivní výměna oleje a rozvodů apod.
respond
nahlásit
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Friday 16.10.2015 09:23, RE: všichni
Petr S posted by:
Oscaro posted by:
Vážení pánové , díky za názory a zkušenosti. Jen popíši svou motivaci k benzínu. Absolutně nejsem bezduchým zastáncem benzínu či nafty. Měl jsem možnost opravdu jezdit s více než 30 auty, a to myslím, že s každým jsem najel min. 20 000 km, s některým i 170 000. To je dáno mou prací. 2/3 byly služebáky ,počínaje kdysi Formanem a např. Lagunou dci 130kw konče. Své auto jsem měl např. P 406 HDI 80kw, bohužel odcizen jako 6leté auto a vzpomínám na něj s největší úctou-pohodlí, u mého kusu bezporuchovost téměř absolutní( najel jsem s ním cca 60 000km), spotřeba 6,5l. S Lagunou 130kw v naftě jsem jezdil za 7-7,5l, např Zafira CDTi 110kw za 6,5-7( automat.). Také jsem měl vlastní Xantii 2.0i 16V Aktiva(98kw benzin) - super svezení, pohodlí, ale držela se silnice jak h...o košile, spotřeba 8-9l. Teď cca před rokem jsem musel opravdu narychlo koupit zase svoje auto a nebyl čas na větší výběr, takže jsem zainvestoval 30 000,- Kč !!! a koupil 20km od domu C5 2.0i16V 100kw( ještě bez Hpi). r.v.2003, HB, stav na tu cenu velmi slušný,původ v CZ, tacho při koupi 240 000km a ani jsem nepátral v Citroenu dle VIN jestli sedí. Prostě auto bylo v pohodě, prvotní investice - baterka, rozvody, spojka( náklady na vše cca 7 000,-Kč,- díly na netu, práce zaplacena zvlášť). A tím to zatím po ujetí cca 34 000 km končí a ani se nezdá, že by se mělo něco v nejbližší době poroučet. Ještě svítí kontrolka motoru( již s tím koupené) - zjištěna vadná lambda( na netu 1200,-Kč), emisemi jsem prošel v pohodě, takže neřeším. Spotřeba 7,5-L, což se mi zdá velmi OK. A to právě ten důvod, proč hledám benzínové auto. Rozdíl cca 1-1,5l/ 100km(cca 35-50hal/km) mi přijde poměrně nízká daň za nižší riziko nějaké fatální či drahé opravy. Záměrně říkám nižší riziko, nikoliv vyloučené. A navíc je tu možnost event. montáže LPG, i když s tím osobně nemám žádnou zkušnost. Já primárně naftu nevylučuji, ale auta za tyto peníze - cca do 120 000,-Kč v naftě mi přijdou mnohem více jeté než benzíny, Možná je to i naším trhem, benzín ve střední třídě je úkaz jako zatmění slunce, a nafty jsou v 80% dovozy s tach stočeným o 100-300 000km( nikdo mi nevymluví, že to co vidím v bazarech má stočeno jen o 30 000km. Na to jsem těch aut měl už dost a vím jak vypadá auto s 50 000, 150 000 i s 400 000. - neberu to technicky, nejsem mechanik, ale interier a tak nějak celkově. A žádné auto není nesmrtelné. A teď mám C5 předat rodičům( nepředloženě jsem to otci slíbil při koupi, protože jsem ji kupoval opravdu jako nouzovku narychlo s tím, že až bude čas, vyberu něco lepšího a dražšího) a nevím co místo ní. Ale opravdu nevím. Rodičům bohužel jako důchodcům odchází do věčného vrakoviště jejich R19 r.v.1991 !!!. Tak jim chci dopřát to pohodlí v C5. A teď babo raď.
S těmi benzínovými auty ve střední třídě to snad tak hrozné není. Je jich méně, ale kdo hledá ten najde. Jsou sice dražší, ale taky jsou v průměru méně zhuntované. Zvlášť v té střední třídě, kde se diesly na jízdy okolo komína nekupují.V roce 2008 jsem sháněl Mazdu 6 benzín a v Autopointu jich měli několik za mírně vyšší ceny než průměr v ostatních bazarech. Ovšem se serviskou, roční zárukou a čerstvou garančkou. Osobně bych se jako první podíval co nabízí autorizovaní prodejci a za prověřené auto se serviskou i připlatil. Protože mi to sníží budoucí investice jako třeba zbytečná preventivní výměna oleje a rozvodů apod.


já třeba těm serviskám moc nevěřím, taky jsem kupoval prověřená auta se serviskou, kde bylo psané co,kdy a jak, ale stejně jsem třeba ty rozvody, oleje měnil hned po koupi... A mám klid, možná jsem v tomto magor, ale pro klid je to lepší.
respond
nahlásit
danet - redakce TipCars
number of posts549
date of registration16.11.2012
Friday 16.10.2015 10:31, RE: všichni
Oscaro posted by:
Vážení pánové , díky za názory a zkušenosti. Jen popíši svou motivaci k benzínu. Absolutně nejsem bezduchým zastáncem benzínu či nafty. Měl jsem možnost opravdu jezdit s více než 30 auty, a to myslím, že s každým jsem najel min. 20 000 km, s některým i 170 000. To je dáno mou prací. 2/3 byly služebáky ,počínaje kdysi Formanem a např. Lagunou dci 130kw konče. Své auto jsem měl např. P 406 HDI 80kw, bohužel odcizen jako 6leté auto a vzpomínám na něj s největší úctou-pohodlí, u mého kusu bezporuchovost téměř absolutní( najel jsem s ním cca 60 000km), spotřeba 6,5l. S Lagunou 130kw v naftě jsem jezdil za 7-7,5l, např Zafira CDTi 110kw za 6,5-7( automat.). Také jsem měl vlastní Xantii 2.0i 16V Aktiva(98kw benzin) - super svezení, pohodlí, ale držela se silnice jak h...o košile, spotřeba 8-9l. Teď cca před rokem jsem musel opravdu narychlo koupit zase svoje auto a nebyl čas na větší výběr, takže jsem zainvestoval 30 000,- Kč !!! a koupil 20km od domu C5 2.0i16V 100kw( ještě bez Hpi). r.v.2003, HB, stav na tu cenu velmi slušný,původ v CZ, tacho při koupi 240 000km a ani jsem nepátral v Citroenu dle VIN jestli sedí. Prostě auto bylo v pohodě, prvotní investice - baterka, rozvody, spojka( náklady na vše cca 7 000,-Kč,- díly na netu, práce zaplacena zvlášť). A tím to zatím po ujetí cca 34 000 km končí a ani se nezdá, že by se mělo něco v nejbližší době poroučet. Ještě svítí kontrolka motoru( již s tím koupené) - zjištěna vadná lambda( na netu 1200,-Kč), emisemi jsem prošel v pohodě, takže neřeším. Spotřeba 7,5-L, což se mi zdá velmi OK. A to právě ten důvod, proč hledám benzínové auto. Rozdíl cca 1-1,5l/ 100km(cca 35-50hal/km) mi přijde poměrně nízká daň za nižší riziko nějaké fatální či drahé opravy. Záměrně říkám nižší riziko, nikoliv vyloučené. A navíc je tu možnost event. montáže LPG, i když s tím osobně nemám žádnou zkušnost. Já primárně naftu nevylučuji, ale auta za tyto peníze - cca do 120 000,-Kč v naftě mi přijdou mnohem více jeté než benzíny, Možná je to i naším trhem, benzín ve střední třídě je úkaz jako zatmění slunce, a nafty jsou v 80% dovozy s tach stočeným o 100-300 000km( nikdo mi nevymluví, že to co vidím v bazarech má stočeno jen o 30 000km. Na to jsem těch aut měl už dost a vím jak vypadá auto s 50 000, 150 000 i s 400 000. - neberu to technicky, nejsem mechanik, ale interier a tak nějak celkově. A žádné auto není nesmrtelné. A teď mám C5 předat rodičům( nepředloženě jsem to otci slíbil při koupi, protože jsem ji kupoval opravdu jako nouzovku narychlo s tím, že až bude čas, vyberu něco lepšího a dražšího) a nevím co místo ní. Ale opravdu nevím. Rodičům bohužel jako důchodcům odchází do věčného vrakoviště jejich R19 r.v.1991 !!!. Tak jim chci dopřát to pohodlí v C5. A teď babo raď.



Dobrý den, napište prosím o svých zkušenostech s Xantií zde: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Friday 16.10.2015 10:49, RE: všichni
driver111 posted by:
Petr S posted by:
Oscaro posted by:
Vážení pánové , díky za názory a zkušenosti. Jen popíši svou motivaci k benzínu. Absolutně nejsem bezduchým zastáncem benzínu či nafty. Měl jsem možnost opravdu jezdit s více než 30 auty, a to myslím, že s každým jsem najel min. 20 000 km, s některým i 170 000. To je dáno mou prací. 2/3 byly služebáky ,počínaje kdysi Formanem a např. Lagunou dci 130kw konče. Své auto jsem měl např. P 406 HDI 80kw, bohužel odcizen jako 6leté auto a vzpomínám na něj s největší úctou-pohodlí, u mého kusu bezporuchovost téměř absolutní( najel jsem s ním cca 60 000km), spotřeba 6,5l. S Lagunou 130kw v naftě jsem jezdil za 7-7,5l, např Zafira CDTi 110kw za 6,5-7( automat.). Také jsem měl vlastní Xantii 2.0i 16V Aktiva(98kw benzin) - super svezení, pohodlí, ale držela se silnice jak h...o košile, spotřeba 8-9l. Teď cca před rokem jsem musel opravdu narychlo koupit zase svoje auto a nebyl čas na větší výběr, takže jsem zainvestoval 30 000,- Kč !!! a koupil 20km od domu C5 2.0i16V 100kw( ještě bez Hpi). r.v.2003, HB, stav na tu cenu velmi slušný,původ v CZ, tacho při koupi 240 000km a ani jsem nepátral v Citroenu dle VIN jestli sedí. Prostě auto bylo v pohodě, prvotní investice - baterka, rozvody, spojka( náklady na vše cca 7 000,-Kč,- díly na netu, práce zaplacena zvlášť). A tím to zatím po ujetí cca 34 000 km končí a ani se nezdá, že by se mělo něco v nejbližší době poroučet. Ještě svítí kontrolka motoru( již s tím koupené) - zjištěna vadná lambda( na netu 1200,-Kč), emisemi jsem prošel v pohodě, takže neřeším. Spotřeba 7,5-L, což se mi zdá velmi OK. A to právě ten důvod, proč hledám benzínové auto. Rozdíl cca 1-1,5l/ 100km(cca 35-50hal/km) mi přijde poměrně nízká daň za nižší riziko nějaké fatální či drahé opravy. Záměrně říkám nižší riziko, nikoliv vyloučené. A navíc je tu možnost event. montáže LPG, i když s tím osobně nemám žádnou zkušnost. Já primárně naftu nevylučuji, ale auta za tyto peníze - cca do 120 000,-Kč v naftě mi přijdou mnohem více jeté než benzíny, Možná je to i naším trhem, benzín ve střední třídě je úkaz jako zatmění slunce, a nafty jsou v 80% dovozy s tach stočeným o 100-300 000km( nikdo mi nevymluví, že to co vidím v bazarech má stočeno jen o 30 000km. Na to jsem těch aut měl už dost a vím jak vypadá auto s 50 000, 150 000 i s 400 000. - neberu to technicky, nejsem mechanik, ale interier a tak nějak celkově. A žádné auto není nesmrtelné. A teď mám C5 předat rodičům( nepředloženě jsem to otci slíbil při koupi, protože jsem ji kupoval opravdu jako nouzovku narychlo s tím, že až bude čas, vyberu něco lepšího a dražšího) a nevím co místo ní. Ale opravdu nevím. Rodičům bohužel jako důchodcům odchází do věčného vrakoviště jejich R19 r.v.1991 !!!. Tak jim chci dopřát to pohodlí v C5. A teď babo raď.
S těmi benzínovými auty ve střední třídě to snad tak hrozné není. Je jich méně, ale kdo hledá ten najde. Jsou sice dražší, ale taky jsou v průměru méně zhuntované. Zvlášť v té střední třídě, kde se diesly na jízdy okolo komína nekupují.V roce 2008 jsem sháněl Mazdu 6 benzín a v Autopointu jich měli několik za mírně vyšší ceny než průměr v ostatních bazarech. Ovšem se serviskou, roční zárukou a čerstvou garančkou. Osobně bych se jako první podíval co nabízí autorizovaní prodejci a za prověřené auto se serviskou i připlatil. Protože mi to sníží budoucí investice jako třeba zbytečná preventivní výměna oleje a rozvodů apod.
já třeba těm serviskám moc nevěřím, taky jsem kupoval prověřená auta se serviskou, kde bylo psané co,kdy a jak, ale stejně jsem třeba ty rozvody, oleje měnil hned po koupi... A mám klid, možná jsem v tomto magor, ale pro klid je to lepší.

nejsi magor, jsi realista. jenom naprostý naiva může věřit servisce bez ověřitelných faktur ze servisu. hlavně auta dovezená z Itálie jsou 99% stočenky.
respond
nahlásit
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.