0
back
 

diskuze k tématu: Benzin ve střední třídě

category of topic classification: poradna, typ vozidla, osobní
Schumi/nick
number of posts50
date of registration08.08.2014
Friday 16.10.2015 12:05, Stredni benzin
Ted jsi mi to vzal z pusy,nejsi magor,ja a nejen ja to tak delam porad a je temer jistota a klid,magor a naiva je ten,kdo to nedela a spoleha na dobre slovo.Jednou jsem to neudelal:auto od pribuzneho a to auto jsem znal a videl pravidelne od noveho....S Italii souhlas,ale jsou vyjimky:Velkoobjemovky(bohuzel je jich jak safranu ) jsou tam cenove vysoko,danove taky,aspon to tak byvalo,takze jsou vesmes servisovany,ale jak rikam kus od kusu.Jestli uz to tak neni a mate nekdo zkusenost(pristi rok se na to chystam),tak prosim o aktuinfo.Dikes a hodne stesti
respond
nahlásit
radek.slivaFB
number of posts181
date of registration16.03.2013
Friday 16.10.2015 12:33, RE: Špatná doba
David V posted by:
Já si takhle hýčkám Mondeo. Původně jsem ho chtěl už letos poslat dál, ale nenašel jsem lepšího kandidáta spojující praktickou karosářskou variantu, spolehlivý výkonný motor (víc než 4 válce), slušný podvozek, užitečnou výbavu a nějakou přidanou hodnotu, proto si něco nového člověk kupuje.Jediná 3 auta to splňují:Mondeo IV s 2,5 T (ale tam jsem slyšel i kritiku motoru, což mi na klidu nepřidává)Vectra C 2,8 T - poslední facelift, jenže je tam hodně verzí OPC, které nechciOutback 3,0 H6 - nejsou, a když, tak drahéTakže momentálně udržuji Mondeo ve formě a bude pro mě jezdit dál, ledaže bych narazil na něco fakt skvělého...

Nesmis se toho bat :D ja mel taky strach z 2.2 tdci u mk4 a je to pohoda proste nekoupit nejakeho hajzla a peclive se starat a je to ok...anyway jel jsem jeste v 2.0SCti a slapalo to solidne ale skoda je ze to je automat (only).
respond
nahlásit
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Friday 16.10.2015 12:55, RE: všichni
tomaskrtek posted by:
driver111 posted by:
Petr S posted by:
Oscaro posted by:
Vážení pánové , díky za názory a zkušenosti. Jen popíši svou motivaci k benzínu. Absolutně nejsem bezduchým zastáncem benzínu či nafty. Měl jsem možnost opravdu jezdit s více než 30 auty, a to myslím, že s každým jsem najel min. 20 000 km, s některým i 170 000. To je dáno mou prací. 2/3 byly služebáky ,počínaje kdysi Formanem a např. Lagunou dci 130kw konče. Své auto jsem měl např. P 406 HDI 80kw, bohužel odcizen jako 6leté auto a vzpomínám na něj s největší úctou-pohodlí, u mého kusu bezporuchovost téměř absolutní( najel jsem s ním cca 60 000km), spotřeba 6,5l. S Lagunou 130kw v naftě jsem jezdil za 7-7,5l, např Zafira CDTi 110kw za 6,5-7( automat.). Také jsem měl vlastní Xantii 2.0i 16V Aktiva(98kw benzin) - super svezení, pohodlí, ale držela se silnice jak h...o košile, spotřeba 8-9l. Teď cca před rokem jsem musel opravdu narychlo koupit zase svoje auto a nebyl čas na větší výběr, takže jsem zainvestoval 30 000,- Kč !!! a koupil 20km od domu C5 2.0i16V 100kw( ještě bez Hpi). r.v.2003, HB, stav na tu cenu velmi slušný,původ v CZ, tacho při koupi 240 000km a ani jsem nepátral v Citroenu dle VIN jestli sedí. Prostě auto bylo v pohodě, prvotní investice - baterka, rozvody, spojka( náklady na vše cca 7 000,-Kč,- díly na netu, práce zaplacena zvlášť). A tím to zatím po ujetí cca 34 000 km končí a ani se nezdá, že by se mělo něco v nejbližší době poroučet. Ještě svítí kontrolka motoru( již s tím koupené) - zjištěna vadná lambda( na netu 1200,-Kč), emisemi jsem prošel v pohodě, takže neřeším. Spotřeba 7,5-L, což se mi zdá velmi OK. A to právě ten důvod, proč hledám benzínové auto. Rozdíl cca 1-1,5l/ 100km(cca 35-50hal/km) mi přijde poměrně nízká daň za nižší riziko nějaké fatální či drahé opravy. Záměrně říkám nižší riziko, nikoliv vyloučené. A navíc je tu možnost event. montáže LPG, i když s tím osobně nemám žádnou zkušnost. Já primárně naftu nevylučuji, ale auta za tyto peníze - cca do 120 000,-Kč v naftě mi přijdou mnohem více jeté než benzíny, Možná je to i naším trhem, benzín ve střední třídě je úkaz jako zatmění slunce, a nafty jsou v 80% dovozy s tach stočeným o 100-300 000km( nikdo mi nevymluví, že to co vidím v bazarech má stočeno jen o 30 000km. Na to jsem těch aut měl už dost a vím jak vypadá auto s 50 000, 150 000 i s 400 000. - neberu to technicky, nejsem mechanik, ale interier a tak nějak celkově. A žádné auto není nesmrtelné. A teď mám C5 předat rodičům( nepředloženě jsem to otci slíbil při koupi, protože jsem ji kupoval opravdu jako nouzovku narychlo s tím, že až bude čas, vyberu něco lepšího a dražšího) a nevím co místo ní. Ale opravdu nevím. Rodičům bohužel jako důchodcům odchází do věčného vrakoviště jejich R19 r.v.1991 !!!. Tak jim chci dopřát to pohodlí v C5. A teď babo raď.
S těmi benzínovými auty ve střední třídě to snad tak hrozné není. Je jich méně, ale kdo hledá ten najde. Jsou sice dražší, ale taky jsou v průměru méně zhuntované. Zvlášť v té střední třídě, kde se diesly na jízdy okolo komína nekupují.V roce 2008 jsem sháněl Mazdu 6 benzín a v Autopointu jich měli několik za mírně vyšší ceny než průměr v ostatních bazarech. Ovšem se serviskou, roční zárukou a čerstvou garančkou. Osobně bych se jako první podíval co nabízí autorizovaní prodejci a za prověřené auto se serviskou i připlatil. Protože mi to sníží budoucí investice jako třeba zbytečná preventivní výměna oleje a rozvodů apod.
já třeba těm serviskám moc nevěřím, taky jsem kupoval prověřená auta se serviskou, kde bylo psané co,kdy a jak, ale stejně jsem třeba ty rozvody, oleje měnil hned po koupi... A mám klid, možná jsem v tomto magor, ale pro klid je to lepší.
nejsi magor, jsi realista. jenom naprostý naiva může věřit servisce bez ověřitelných faktur ze servisu. hlavně auta dovezená z Itálie jsou 99% stočenky.


To auto co jsem koupil bylo nové prodané v Auto Palace, původní majitel (živnostník) ho tam servisoval a po 6 letech si koupil novou Mazdu 6 a tohle auto tam nechal na protiúčet. Na auto jsem měl 1 rok záruku. Byl jsem naprosto v klidu. Krom toho Mazda 6 má řetěz

Auto dotažené z Itálie bych si nekoupil ani pokud by mělo faktury. Protože nejspíš to bude opravená totálka, nebo bude mít jiný problém, jinak by se prodalo na jejich trhu. To že ho někdo táhne do ČR má určitě svůj důvod.
respond
nahlásit
David V
number of posts2075
date of registration16.05.2007
Saturday 17.10.2015 00:44, RE: všichni
Petr S posted by:
tomaskrtek posted by:
driver111 posted by:
Petr S posted by:
Oscaro posted by:
Vážení pánové , díky za názory a zkušenosti. Jen popíši svou motivaci k benzínu. Absolutně nejsem bezduchým zastáncem benzínu či nafty. Měl jsem možnost opravdu jezdit s více než 30 auty, a to myslím, že s každým jsem najel min. 20 000 km, s některým i 170 000. To je dáno mou prací. 2/3 byly služebáky ,počínaje kdysi Formanem a např. Lagunou dci 130kw konče. Své auto jsem měl např. P 406 HDI 80kw, bohužel odcizen jako 6leté auto a vzpomínám na něj s největší úctou-pohodlí, u mého kusu bezporuchovost téměř absolutní( najel jsem s ním cca 60 000km), spotřeba 6,5l. S Lagunou 130kw v naftě jsem jezdil za 7-7,5l, např Zafira CDTi 110kw za 6,5-7( automat.). Také jsem měl vlastní Xantii 2.0i 16V Aktiva(98kw benzin) - super svezení, pohodlí, ale držela se silnice jak h...o košile, spotřeba 8-9l. Teď cca před rokem jsem musel opravdu narychlo koupit zase svoje auto a nebyl čas na větší výběr, takže jsem zainvestoval 30 000,- Kč !!! a koupil 20km od domu C5 2.0i16V 100kw( ještě bez Hpi). r.v.2003, HB, stav na tu cenu velmi slušný,původ v CZ, tacho při koupi 240 000km a ani jsem nepátral v Citroenu dle VIN jestli sedí. Prostě auto bylo v pohodě, prvotní investice - baterka, rozvody, spojka( náklady na vše cca 7 000,-Kč,- díly na netu, práce zaplacena zvlášť). A tím to zatím po ujetí cca 34 000 km končí a ani se nezdá, že by se mělo něco v nejbližší době poroučet. Ještě svítí kontrolka motoru( již s tím koupené) - zjištěna vadná lambda( na netu 1200,-Kč), emisemi jsem prošel v pohodě, takže neřeším. Spotřeba 7,5-L, což se mi zdá velmi OK. A to právě ten důvod, proč hledám benzínové auto. Rozdíl cca 1-1,5l/ 100km(cca 35-50hal/km) mi přijde poměrně nízká daň za nižší riziko nějaké fatální či drahé opravy. Záměrně říkám nižší riziko, nikoliv vyloučené. A navíc je tu možnost event. montáže LPG, i když s tím osobně nemám žádnou zkušnost. Já primárně naftu nevylučuji, ale auta za tyto peníze - cca do 120 000,-Kč v naftě mi přijdou mnohem více jeté než benzíny, Možná je to i naším trhem, benzín ve střední třídě je úkaz jako zatmění slunce, a nafty jsou v 80% dovozy s tach stočeným o 100-300 000km( nikdo mi nevymluví, že to co vidím v bazarech má stočeno jen o 30 000km. Na to jsem těch aut měl už dost a vím jak vypadá auto s 50 000, 150 000 i s 400 000. - neberu to technicky, nejsem mechanik, ale interier a tak nějak celkově. A žádné auto není nesmrtelné. A teď mám C5 předat rodičům( nepředloženě jsem to otci slíbil při koupi, protože jsem ji kupoval opravdu jako nouzovku narychlo s tím, že až bude čas, vyberu něco lepšího a dražšího) a nevím co místo ní. Ale opravdu nevím. Rodičům bohužel jako důchodcům odchází do věčného vrakoviště jejich R19 r.v.1991 !!!. Tak jim chci dopřát to pohodlí v C5. A teď babo raď.
S těmi benzínovými auty ve střední třídě to snad tak hrozné není. Je jich méně, ale kdo hledá ten najde. Jsou sice dražší, ale taky jsou v průměru méně zhuntované. Zvlášť v té střední třídě, kde se diesly na jízdy okolo komína nekupují.V roce 2008 jsem sháněl Mazdu 6 benzín a v Autopointu jich měli několik za mírně vyšší ceny než průměr v ostatních bazarech. Ovšem se serviskou, roční zárukou a čerstvou garančkou. Osobně bych se jako první podíval co nabízí autorizovaní prodejci a za prověřené auto se serviskou i připlatil. Protože mi to sníží budoucí investice jako třeba zbytečná preventivní výměna oleje a rozvodů apod.
já třeba těm serviskám moc nevěřím, taky jsem kupoval prověřená auta se serviskou, kde bylo psané co,kdy a jak, ale stejně jsem třeba ty rozvody, oleje měnil hned po koupi... A mám klid, možná jsem v tomto magor, ale pro klid je to lepší.
nejsi magor, jsi realista. jenom naprostý naiva může věřit servisce bez ověřitelných faktur ze servisu. hlavně auta dovezená z Itálie jsou 99% stočenky.
To auto co jsem koupil bylo nové prodané v Auto Palace, původní majitel (živnostník) ho tam servisoval a po 6 letech si koupil novou Mazdu 6 a tohle auto tam nechal na protiúčet. Na auto jsem měl 1 rok záruku. Byl jsem naprosto v klidu. Krom toho Mazda 6 má řetěz Auto dotažené z Itálie bych si nekoupil ani pokud by mělo faktury. Protože nejspíš to bude opravená totálka, nebo bude mít jiný problém, jinak by se prodalo na jejich trhu. To že ho někdo táhne do ČR má určitě svůj důvod.


Proč se vozí auta z Itálie?
1.) je tam příšerná cenová politika při provozování starého auta
2.) italsky umí málokdo, aby si zavolal do servisu a jiný jazyk zase neumí Italové, takže pro šmelení s kilometry docela živná půda
respond
nahlásit
Citroenak
number of posts728
date of registration13.04.2012
Monday 19.10.2015 08:18, Citroen a peugeot
Len chcem podotknut, neviem odkial to mate, ale 2.0i v C5 po facelifte nie je HPI ani omylom. HPI sa davalo len do C5 pred faceliftom, a to asi pol roka okolo roku 2003/2004. Kvoli neustale sa zadierajucemu drahemu cerpadlu spojenemu s nasim kvalitnym benzinom skoncilo takmer hned. Rozdiel medzi 100kw 2.0i vo vasom aute a v mojom (c5 2.0i po facelifte) je, ze mam variabilne casovanie sacich (myslim) ventilov. To by malo byt vsetko (teoreticky sa vlasne len zmenila hlava). Tento motor je dobry na LPG, ale osobne by som isiel do 3.0V6 a automatu aisin. Az to je vyborny motor, ktory LPG zvlada s prehladom, a jedina jeho slabost su zapalovacie cievky, ktore obcas odchadzaju a drahsie rozvody. To iste peugeot, a kedze peugeot je drahsi namysleny brat citroenu, kupite ho aj s 2.2i 120kw, a dokonca ma myslim v 2.0i aj 6 stupnovu prevodovku. To vsetko v baleni s dlhym cumakom a bez kufra a hydry. Interier je zial rovnako seredny, ako v citroene po facelifte (peugeot si totiz povedal, ze facelift citroenu by mal to auto zhodit, nie zlepsit, a tak tam dal palubovku z peugeota 407). Ak ale chcete novsie auto, do roku 2009 sa aj najnovsi citroen C5 vyrabal s 2.0i, a taktiez na zapade aj 3.0V6, ale najdete ich len velmi malo. Ja by som asi skusil pozriet ten najnovsi C5 s hydrou. Je totiz ovela lahsie si zvyknut na pevny stred volantu, ako na tu peugeotacku kalkulacku pripevnenu na stredovy panel. Inak ma C5 po facelifte podla mna len 2 vacsie slabiny, a to palubovku a hrozne hrajuce radio, co sa da spravit verziou 2006+ s mp3, ta vraj hra ovela lepsie. Je to taktiez velmi dobre auto.
respond
nahlásit
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.