.No je to věda a fakt se děsím dne, kdy budu muset něco koupit.
.No je to věda a fakt se děsím dne, kdy budu muset něco koupit.
To co pisete byla pravda v minulosti a jeste dneska plati pro nekoho kdo jezdi starym autem obzvlaste tak starym jako byla zminovana petka E39. Nicmene cas nezastavis a v dnesni dobe u aktualnich modelu je situace uplne jina a to ve prospech dieselu. Zatimco dieselove motory mely nejvetsi problemy pred peti az deseti lety kdy to byla nova nevyzkousena technologie, tak dneska jsou diesely uz povetsinou celkem odladene. Naopak benziny uz nejsou stare osvedcene kousky, ale naopak motory plne novych nevyzkousenych technologii typu prime vstrikovani, dvojita turba a podobne nestastne napady. Vysledkem je, ze dnes je benzin tam kde byla pred temi peti az deseti lety nafta a ze v prumeru je dnes benzin mene spolehlivy a masivne servisne nakladnejsi nez diesel.
To co pisete byla pravda v minulosti a jeste dneska plati pro nekoho kdo jezdi starym autem obzvlaste tak starym jako byla zminovana petka E39. Nicmene cas nezastavis a v dnesni dobe u aktualnich modelu je situace uplne jina a to ve prospech dieselu. Zatimco dieselove motory mely nejvetsi problemy pred peti az deseti lety kdy to byla nova nevyzkousena technologie, tak dneska jsou diesely uz povetsinou celkem odladene. Naopak benziny uz nejsou stare osvedcene kousky, ale naopak motory plne novych nevyzkousenych technologii typu prime vstrikovani, dvojita turba a podobne nestastne napady. Vysledkem je, ze dnes je benzin tam kde byla pred temi peti az deseti lety nafta a ze v prumeru je dnes benzin mene spolehlivy a masivne servisne nakladnejsi nez diesel.Co se tyce LPG, tak to uz je za zenitem. U novych aut je problem, ze skoro vsechny aktualni benziny maji prime vstrikovani, coz je pro LPG velky az neresitelny problem. Existuji sady pro tyto motory, ale stoji o hodne vice nez pro klasicke benziny a navic jsou s nimi velke technicke problemy a malo kdo je umi. Navic v dnesni dobe je problem umistit nadrz na LPG, protoze rezerva bud neni vubec (zdravime BMW) a nebo je tam nejaka prtava dojezdovka kam date 45 litru toroid a jste radi. Doby kdy mel v aute clovek diru na 80 - 90 litru nadrz jsou davno pryc a do budoucna bude situace jenom horsi. Tudiz vhodnych novych aut pro vestavbu LPG je dnes uz na trhu minimum a pokud jsou tak jsou to modely, kde LPG nikdy nedavalo moc smysl, tedy mala auta primarne do mesta s maloobjemovymi motory.
To co pisete byla pravda v minulosti a jeste dneska plati pro nekoho kdo jezdi starym autem obzvlaste tak starym jako byla zminovana petka E39. Nicmene cas nezastavis a v dnesni dobe u aktualnich modelu je situace uplne jina a to ve prospech dieselu. Zatimco dieselove motory mely nejvetsi problemy pred peti az deseti lety kdy to byla nova nevyzkousena technologie, tak dneska jsou diesely uz povetsinou celkem odladene. Naopak benziny uz nejsou stare osvedcene kousky, ale naopak motory plne novych nevyzkousenych technologii typu prime vstrikovani, dvojita turba a podobne nestastne napady. Vysledkem je, ze dnes je benzin tam kde byla pred temi peti az deseti lety nafta a ze v prumeru je dnes benzin mene spolehlivy a masivne servisne nakladnejsi nez diesel.Co se tyce LPG, tak to uz je za zenitem. U novych aut je problem, ze skoro vsechny aktualni benziny maji prime vstrikovani, coz je pro LPG velky az neresitelny problem. Existuji sady pro tyto motory, ale stoji o hodne vice nez pro klasicke benziny a navic jsou s nimi velke technicke problemy a malo kdo je umi. Navic v dnesni dobe je problem umistit nadrz na LPG, protoze rezerva bud neni vubec (zdravime BMW) a nebo je tam nejaka prtava dojezdovka kam date 45 litru toroid a jste radi. Doby kdy mel v aute clovek diru na 80 - 90 litru nadrz jsou davno pryc a do budoucna bude situace jenom horsi. Tudiz vhodnych novych aut pro vestavbu LPG je dnes uz na trhu minimum a pokud jsou tak jsou to modely, kde LPG nikdy nedavalo moc smysl, tedy mala auta primarne do mesta s maloobjemovymi motory.
. U továrních CNG už by to šlo (benzínová nouzovka 15l u VW), nové TSI (TGI) dokáží být i úsporný... Ale zase - co bude po xset km? Uvidíme..
To co pisete byla pravda v minulosti a jeste dneska plati pro nekoho kdo jezdi starym autem obzvlaste tak starym jako byla zminovana petka E39. Nicmene cas nezastavis a v dnesni dobe u aktualnich modelu je situace uplne jina a to ve prospech dieselu. Zatimco dieselove motory mely nejvetsi problemy pred peti az deseti lety kdy to byla nova nevyzkousena technologie, tak dneska jsou diesely uz povetsinou celkem odladene. Naopak benziny uz nejsou stare osvedcene kousky, ale naopak motory plne novych nevyzkousenych technologii typu prime vstrikovani, dvojita turba a podobne nestastne napady. Vysledkem je, ze dnes je benzin tam kde byla pred temi peti az deseti lety nafta a ze v prumeru je dnes benzin mene spolehlivy a masivne servisne nakladnejsi nez diesel.Co se tyce LPG, tak to uz je za zenitem. U novych aut je problem, ze skoro vsechny aktualni benziny maji prime vstrikovani, coz je pro LPG velky az neresitelny problem. Existuji sady pro tyto motory, ale stoji o hodne vice nez pro klasicke benziny a navic jsou s nimi velke technicke problemy a malo kdo je umi. Navic v dnesni dobe je problem umistit nadrz na LPG, protoze rezerva bud neni vubec (zdravime BMW) a nebo je tam nejaka prtava dojezdovka kam date 45 litru toroid a jste radi. Doby kdy mel v aute clovek diru na 80 - 90 litru nadrz jsou davno pryc a do budoucna bude situace jenom horsi. Tudiz vhodnych novych aut pro vestavbu LPG je dnes uz na trhu minimum a pokud jsou tak jsou to modely, kde LPG nikdy nedavalo moc smysl, tedy mala auta primarne do mesta s maloobjemovymi motory.
. U továrních CNG už by to šlo (benzínová nouzovka 15l u VW), nové TSI (TGI) dokáží být i úsporný... Ale zase - co bude po xset km? Uvidíme..
To co pisete byla pravda v minulosti a jeste dneska plati pro nekoho kdo jezdi starym autem obzvlaste tak starym jako byla zminovana petka E39. Nicmene cas nezastavis a v dnesni dobe u aktualnich modelu je situace uplne jina a to ve prospech dieselu. Zatimco dieselove motory mely nejvetsi problemy pred peti az deseti lety kdy to byla nova nevyzkousena technologie, tak dneska jsou diesely uz povetsinou celkem odladene. Naopak benziny uz nejsou stare osvedcene kousky, ale naopak motory plne novych nevyzkousenych technologii typu prime vstrikovani, dvojita turba a podobne nestastne napady. Vysledkem je, ze dnes je benzin tam kde byla pred temi peti az deseti lety nafta a ze v prumeru je dnes benzin mene spolehlivy a masivne servisne nakladnejsi nez diesel.Co se tyce LPG, tak to uz je za zenitem. U novych aut je problem, ze skoro vsechny aktualni benziny maji prime vstrikovani, coz je pro LPG velky az neresitelny problem. Existuji sady pro tyto motory, ale stoji o hodne vice nez pro klasicke benziny a navic jsou s nimi velke technicke problemy a malo kdo je umi. Navic v dnesni dobe je problem umistit nadrz na LPG, protoze rezerva bud neni vubec (zdravime BMW) a nebo je tam nejaka prtava dojezdovka kam date 45 litru toroid a jste radi. Doby kdy mel v aute clovek diru na 80 - 90 litru nadrz jsou davno pryc a do budoucna bude situace jenom horsi. Tudiz vhodnych novych aut pro vestavbu LPG je dnes uz na trhu minimum a pokud jsou tak jsou to modely, kde LPG nikdy nedavalo moc smysl, tedy mala auta primarne do mesta s maloobjemovymi motory.
. U továrních CNG už by to šlo (benzínová nouzovka 15l u VW), nové TSI (TGI) dokáží být i úsporný... Ale zase - co bude po xset km? Uvidíme..
. Nekouřím, jezdím dost často sám, max ve 2 dlouhý trasy (500 km tam a 500 z5, hodně věcí v kufru). Nerad se vracím za tmy, navíc utrácet za PHM v D mám účetně komplikovaný. Takže to na jedno natankování dám (v extrému 1.100km). Ale až si pořídím tu V8 (a já si jí pořídím
), tak to taky bez plynu nepůjde. Flašku na/pod korbu na nejméně 150l, aby to za to stálo... Jinak je pravda, ženským je furt zima, a furt se jim chce na záchod
To co pisete byla pravda v minulosti a jeste dneska plati pro nekoho kdo jezdi starym autem obzvlaste tak starym jako byla zminovana petka E39. Nicmene cas nezastavis a v dnesni dobe u aktualnich modelu je situace uplne jina a to ve prospech dieselu. Zatimco dieselove motory mely nejvetsi problemy pred peti az deseti lety kdy to byla nova nevyzkousena technologie, tak dneska jsou diesely uz povetsinou celkem odladene. Naopak benziny uz nejsou stare osvedcene kousky, ale naopak motory plne novych nevyzkousenych technologii typu prime vstrikovani, dvojita turba a podobne nestastne napady. Vysledkem je, ze dnes je benzin tam kde byla pred temi peti az deseti lety nafta a ze v prumeru je dnes benzin mene spolehlivy a masivne servisne nakladnejsi nez diesel.Co se tyce LPG, tak to uz je za zenitem. U novych aut je problem, ze skoro vsechny aktualni benziny maji prime vstrikovani, coz je pro LPG velky az neresitelny problem. Existuji sady pro tyto motory, ale stoji o hodne vice nez pro klasicke benziny a navic jsou s nimi velke technicke problemy a malo kdo je umi. Navic v dnesni dobe je problem umistit nadrz na LPG, protoze rezerva bud neni vubec (zdravime BMW) a nebo je tam nejaka prtava dojezdovka kam date 45 litru toroid a jste radi. Doby kdy mel v aute clovek diru na 80 - 90 litru nadrz jsou davno pryc a do budoucna bude situace jenom horsi. Tudiz vhodnych novych aut pro vestavbu LPG je dnes uz na trhu minimum a pokud jsou tak jsou to modely, kde LPG nikdy nedavalo moc smysl, tedy mala auta primarne do mesta s maloobjemovymi motory.
To co pisete byla pravda v minulosti a jeste dneska plati pro nekoho kdo jezdi starym autem obzvlaste tak starym jako byla zminovana petka E39. Nicmene cas nezastavis a v dnesni dobe u aktualnich modelu je situace uplne jina a to ve prospech dieselu. Zatimco dieselove motory mely nejvetsi problemy pred peti az deseti lety kdy to byla nova nevyzkousena technologie, tak dneska jsou diesely uz povetsinou celkem odladene. Naopak benziny uz nejsou stare osvedcene kousky, ale naopak motory plne novych nevyzkousenych technologii typu prime vstrikovani, dvojita turba a podobne nestastne napady. Vysledkem je, ze dnes je benzin tam kde byla pred temi peti az deseti lety nafta a ze v prumeru je dnes benzin mene spolehlivy a masivne servisne nakladnejsi nez diesel. Co se tyce LPG, tak to uz je za zenitem. U novych aut je problem, ze skoro vsechny aktualni benziny maji prime vstrikovani, coz je pro LPG velky az neresitelny problem. Existuji sady pro tyto motory, ale stoji o hodne vice nez pro klasicke benziny a navic jsou s nimi velke technicke problemy a malo kdo je umi. Navic v dnesni dobe je problem umistit nadrz na LPG, protoze rezerva bud neni vubec (zdravime BMW) a nebo je tam nejaka prtava dojezdovka kam date 45 litru toroid a jste radi. Doby kdy mel v aute clovek diru na 80 - 90 litru nadrz jsou davno pryc a do budoucna bude situace jenom horsi. Tudiz vhodnych novych aut pro vestavbu LPG je dnes uz na trhu minimum a pokud jsou tak jsou to modely, kde LPG nikdy nedavalo moc smysl, tedy mala auta primarne do mesta s maloobjemovymi motory.
To co pisete byla pravda v minulosti a jeste dneska plati pro nekoho kdo jezdi starym autem obzvlaste tak starym jako byla zminovana petka E39. Nicmene cas nezastavis a v dnesni dobe u aktualnich modelu je situace uplne jina a to ve prospech dieselu. Zatimco dieselove motory mely nejvetsi problemy pred peti az deseti lety kdy to byla nova nevyzkousena technologie, tak dneska jsou diesely uz povetsinou celkem odladene. Naopak benziny uz nejsou stare osvedcene kousky, ale naopak motory plne novych nevyzkousenych technologii typu prime vstrikovani, dvojita turba a podobne nestastne napady. Vysledkem je, ze dnes je benzin tam kde byla pred temi peti az deseti lety nafta a ze v prumeru je dnes benzin mene spolehlivy a masivne servisne nakladnejsi nez diesel. Co se tyce LPG, tak to uz je za zenitem. U novych aut je problem, ze skoro vsechny aktualni benziny maji prime vstrikovani, coz je pro LPG velky az neresitelny problem. Existuji sady pro tyto motory, ale stoji o hodne vice nez pro klasicke benziny a navic jsou s nimi velke technicke problemy a malo kdo je umi. Navic v dnesni dobe je problem umistit nadrz na LPG, protoze rezerva bud neni vubec (zdravime BMW) a nebo je tam nejaka prtava dojezdovka kam date 45 litru toroid a jste radi. Doby kdy mel v aute clovek diru na 80 - 90 litru nadrz jsou davno pryc a do budoucna bude situace jenom horsi. Tudiz vhodnych novych aut pro vestavbu LPG je dnes uz na trhu minimum a pokud jsou tak jsou to modely, kde LPG nikdy nedavalo moc smysl, tedy mala auta primarne do mesta s maloobjemovymi motory.
To co pisete byla pravda v minulosti a jeste dneska plati pro nekoho kdo jezdi starym autem obzvlaste tak starym jako byla zminovana petka E39. Nicmene cas nezastavis a v dnesni dobe u aktualnich modelu je situace uplne jina a to ve prospech dieselu. Zatimco dieselove motory mely nejvetsi problemy pred peti az deseti lety kdy to byla nova nevyzkousena technologie, tak dneska jsou diesely uz povetsinou celkem odladene. Naopak benziny uz nejsou stare osvedcene kousky, ale naopak motory plne novych nevyzkousenych technologii typu prime vstrikovani, dvojita turba a podobne nestastne napady. Vysledkem je, ze dnes je benzin tam kde byla pred temi peti az deseti lety nafta a ze v prumeru je dnes benzin mene spolehlivy a masivne servisne nakladnejsi nez diesel. Co se tyce LPG, tak to uz je za zenitem. U novych aut je problem, ze skoro vsechny aktualni benziny maji prime vstrikovani, coz je pro LPG velky az neresitelny problem. Existuji sady pro tyto motory, ale stoji o hodne vice nez pro klasicke benziny a navic jsou s nimi velke technicke problemy a malo kdo je umi. Navic v dnesni dobe je problem umistit nadrz na LPG, protoze rezerva bud neni vubec (zdravime BMW) a nebo je tam nejaka prtava dojezdovka kam date 45 litru toroid a jste radi. Doby kdy mel v aute clovek diru na 80 - 90 litru nadrz jsou davno pryc a do budoucna bude situace jenom horsi. Tudiz vhodnych novych aut pro vestavbu LPG je dnes uz na trhu minimum a pokud jsou tak jsou to modely, kde LPG nikdy nedavalo moc smysl, tedy mala auta primarne do mesta s maloobjemovymi motory.