0
back
 

diskuze k tématu: Ojetý Chrysler 300C – co čekat od „ameriky“ s osmiválcem?

category of topic classification: americká vozidla
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 24.06.2014 19:13, Převlečené éčko.
Asi nejpodstatnější informace je ta, že 300C jezdí na podvozku MB třídy E. Spotřebu si pan Blaháček trochu nadsadil, dá se s tím jezdit v pohodě za 13 litrů, spritmonitor ukazuje 14,5 leč je tam spousta automobilů s pohonem na LPG, který tu spotřebu nepochybně zkresluje o litr až dva. Pětistupňový automat je sice archaický, ale velmi spolehlivý.. Pokud Vám nevadí těch 13 litrů, potom je to beztak nejlepší možná benzínová motorizace. 3,5litr žere 11 a nejede.
respond
reitmeier
number of posts26
date of registration21.11.2010
Tuesday 24.06.2014 21:35, 300C
Aniž by se chtěl dotknout autora odpovědi, o reálném provozu a servisu tohoto vozu toho zřejmě moc neví (nebo servisuje zbytečně složitě a draze).
Spotřeba je kolem 12-15litrů při normální jízdě, kdy se člověk nebojí využívat výkon, ale jezdí téměř předpisově. Při delších nájezdech stačí olej měnit po 12tis km (olej filtr a šroub vany + práce kolem 1300,- Kč). Problémy s kompresorem a kardanem jsou spíše díky zanedbávání údržby (někdo si holt myslí, že americké auto snese všechno a že se mu může "nakládat"). Vůle na nápravě se dají vyřešit i výměnou silentbloků v ramenech, celé rameno je zbytečně drahé.
Stejně tak brzdy - kotouč za 5tis a destičky za 2tis? Tak kde toto prodávají jsou zloději 1. kategorie. Přední kotouč lehce nad 1tis, zadní pod 1tis a destičky kolem 1tis přední a stejná cena zadní.

Tazatele bych odkázal na chrysler klub, kde se dozví mnohé, případně se může zeptat přímo majitelů (klidně se sám podělím, po dvou letech provozu s tímto vozem jsem v nákladech na servis i PHM na tom lépe, než s předchozím vozem, Toyotou Avensis 2,2 D-4D, nafta se 180koňmi; na klubu uživatel Troll).
Navíc se dají díly objednávat přímo z US, kdy i s dopravou, daní a clem vyjdou mnohonásobně levněji než v ČR (v případě, že by někdo neměl zkušenosti, rádi na klubu poradíme - mám v US schránku a klidně s balíkem pomohu, zadarmo, samozřejmě).

A dám ještě jeden tip, pokud by tazatel nepotřeboval kombi. Aktuálně se prodává jeden stříbrný sedan 5,7 V8 HEMI z okolí Frýdku-Místku, s LPG ve špičkovém stavu, kterému se dostávala řádná péče a např. zmíněný kompresor klimy a kardan už prošel opravou... Zde na tipcarsu tuším není, ale na jiných serverech je nabízen za 209tis.
respond
Petr S
number of posts1241
date of registration28.11.2008
Wednesday 25.06.2014 00:51, ad spotřeba
Je dost lidí co jezdí běžným autem a kouří krabičku cigaret denně... Pokud si kouření odpustí tak si může koupit 70 litrů benzínu měsíčně navíc a při normálním nájezdu v pohodě uživí místo dosavadního auta i tuhle obludu
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Wednesday 25.06.2014 02:55, Souhlasím
Souhlasím s Trollem i s příspěvkem nademnou. Denně jsem vykouřil krabku cigaret, dneska nekouřím a ušetřené peníze dávám do auta, jezdil jsem 44 V8, 4,0 R6 atd atd. a momentálně se chystám na Hummera H2, Stačí se jen nebát, díly kupovat z USA a kolikrát zjistíte, že provoz takovéto krásné stylové "ameriky" s duší, Vás příjde na míň než nová Oktávka TSI v šedi průměru

Šťastnou ruku při výběru a jsem rád, že nás přibývá, majitelů "Velkých Motorů"


S pozdravem Teflon
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 25.06.2014 08:06, RE: Souhlasím
eTeflon posted by:
Souhlasím s Trollem i s příspěvkem nademnou. Denně jsem vykouřil krabku cigaret, dneska nekouřím a ušetřené peníze dávám do auta, jezdil jsem 44 V8, 4,0 R6 atd atd. a momentálně se chystám na Hummera H2, Stačí se jen nebát, díly kupovat z USA a kolikrát zjistíte, že provoz takovéto krásné stylové "ameriky" s duší, Vás příjde na míň než nová Oktávka TSI v šedi průměru Šťastnou ruku při výběru a jsem rád, že nás přibývá, majitelů "Velkých Motorů" S pozdravem Teflon


Tak abys uživil H2 s 25litrovou spotřebou, to by těch krabiček muselo být tak deset denně... A než
jezdit kolotočářským Hummerem, to už radši tou šedivou oktávkou...

respond
Zdeny60
number of posts1230
date of registration08.09.2009
Wednesday 25.06.2014 08:29, H2
Sorry za OT.
Ten, kdo si koupí H2, musí být svým způsobem lehce vyšinutý. Jeden takový příklad mám ob pár baráků v ulici. Majitel hospody, bowlingu a pán světa, který si myslel, že může vše. De facto všichni z jeho rodiny si to mysleli. Než se jeho brácha zabil na motorce. Nic proti nikomu, lehce parafrázovaná věta jistého klasika české kultury...
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Wednesday 25.06.2014 10:16, RE: Souhlasím
Reno posted by:
eTeflon posted by:
Souhlasím s Trollem i s příspěvkem nademnou. Denně jsem vykouřil krabku cigaret, dneska nekouřím a ušetřené peníze dávám do auta, jezdil jsem 44 V8, 4,0 R6 atd atd. a momentálně se chystám na Hummera H2, Stačí se jen nebát, díly kupovat z USA a kolikrát zjistíte, že provoz takovéto krásné stylové "ameriky" s duší, Vás příjde na míň než nová Oktávka TSI v šedi průměru Šťastnou ruku při výběru a jsem rád, že nás přibývá, majitelů "Velkých Motorů" S pozdravem Teflon
Tak abys uživil H2 s 25litrovou spotřebou, to by těch krabiček muselo být tak deset denně... A nežjezdit kolotočářským Hummerem, to už radši tou šedivou oktávkou...


tak toho Hummera H2 se musím zastat. Měl jsem ho na firmě jako showcar na audio. Projel jsem s tím německo, česko a to auto jsem si zamiloval a pokud bych to finančně zvládl, tak ho mám doma. To auto má obrovskou duši. Ta spotřeba se však nikdy nevyšplhala přes 19 litrů a to jsem s tím jezdil okresky, dálnice atd. To auto mě vzalo a ze všech aut co jsem kdy řidil asi nejvíc. Takže někdo to má opravdu jako image a někdo pro radost, já bych byl ten druhý.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 25.06.2014 10:32, RE: Souhlasím
driver111 posted by:
Reno posted by:
eTeflon posted by:
Souhlasím s Trollem i s příspěvkem nademnou. Denně jsem vykouřil krabku cigaret, dneska nekouřím a ušetřené peníze dávám do auta, jezdil jsem 44 V8, 4,0 R6 atd atd. a momentálně se chystám na Hummera H2, Stačí se jen nebát, díly kupovat z USA a kolikrát zjistíte, že provoz takovéto krásné stylové "ameriky" s duší, Vás příjde na míň než nová Oktávka TSI v šedi průměru Šťastnou ruku při výběru a jsem rád, že nás přibývá, majitelů "Velkých Motorů" S pozdravem Teflon
Tak abys uživil H2 s 25litrovou spotřebou, to by těch krabiček muselo být tak deset denně... A nežjezdit kolotočářským Hummerem, to už radši tou šedivou oktávkou...
tak toho Hummera H2 se musím zastat. Měl jsem ho na firmě jako showcar na audio. Projel jsem s tím německo, česko a to auto jsem si zamiloval a pokud bych to finančně zvládl, tak ho mám doma. To auto má obrovskou duši. Ta spotřeba se však nikdy nevyšplhala přes 19 litrů a to jsem s tím jezdil okresky, dálnice atd. To auto mě vzalo a ze všech aut co jsem kdy řidil asi nejvíc. Takže někdo to má opravdu jako image a někdo pro radost, já bych byl ten druhý.

přesně tak, pro někoho kdo utáhne provoz byť třeba s pomocí LPG nebo díky tomu že nejezdí velké porce a prostě a jednoduše se mu to auto líbí-proč ne. taky mám rád velká auta US provenience, když jsem před lety kupoval FXko tak jsem nad H2 taky přemýšlel. a klidně bych ho dneska bral. nebo Escaladu, to je podobný nesmysl. a jen z důvodu že se mi ta auta líbí a že se v nich cítím dobře. aby mě někdo nepodezříval či neobviňoval že si tím něco léčím-na poskakování mám starou Micru. a jezdím s ní často, když se mi nechce vytahovat jiné auto z garáže. a klidně i 100km.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 25.06.2014 11:12, 300 - bitva u bazaru
Kdysi vyšel zajímavý článek o ojeté 300 ve světě motorů. Dost mě překvapilo, že i když se nebrala v potaz jen spotřeba, ale celková spolehlivost a servisní náklady, nejlíp vycházel diesel od MB, který sice má své mouchy, ale poradí si s ním kdejaký diesel servis a je nejlépe stavěný na evropské servisní šizení (longlify, doživotní náplně a další zvěrstva). Co si pamatuji, tak psali, že menší benzíny jsou absolutní nesmysl a smysl dává až V8, ale je třeba se o něj starat po americku - t.j. olej co 10 tkm vč. vzduchového filtru, svíčky snad co 40 000, studený nevytáčet atd., samozřejmě měnit i olej v převodovce, ideálně co 60 000 km, přece jen si na našich cestičkách víc zamaká. A bohužel hodně jich dojelo na to, že u nás jsou lidi zvyklí měnit olej po 30 000, vzducháč po 90 000 a vše ostatní je navždy. Takže bych do toho auta klidně šel, ale jen od fandy, který tomu dával co mu náleželo. Přestavbě na LPG bych se raději vyhnul. V USA se auta na LPG nepřestavují (max. na etanol), v Evropě a jinde se jich prodá jen zanedbatelný zlomek a to ještě s naroubovaným dieselem, takže nemají důvod je k tomu nějak zvlášť motory uzpůsobovat, aby LPG vydržely.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 25.06.2014 11:16, RE: ad spotřeba
Petr S posted by:
Je dost lidí co jezdí běžným autem a kouří krabičku cigaret denně... Pokud si kouření odpustí tak si může koupit 70 litrů benzínu měsíčně navíc a při normálním nájezdu v pohodě uživí místo dosavadního auta i tuhle obludu


Souhlasím. Mě zase na*ere, když si nějaká matka samoživitelka, nebo jiný sociální případ stěžuje, že nemá přes všechny dávky na jídlo/nájem, ale kouří 60 denně a posedává v zahrádkách u Xtého piva a houpe kočárkem.
respond
reitmeier
number of posts26
date of registration21.11.2010
Thursday 26.06.2014 10:12, V8
Mnoho majitelů různých aut jsou podobné typy, někdo si auto kupuje aby udělal dojem na druhé, někdo kvůli sobě. Já mám Dodge Magnum a je mi jedno, co si kdo myslí. Spíš je sranda, že prémiové německé značky si hodně lidí koupí aby dobře vypadali, ale má je kdejaký "vocas". Naopak se skoro 10let starou amerikou, která stála sotva třetinu oproti třeba BMW sedmičkové řady, člověk udělá větší parádu, aniž by o to mnohdy stál.

Uživit se dá všechno, když na to někdo má, proč ne. Mě třeba Hummer neláká, ale Dodge RAM? Klidně hned beru. Ale nevyužil bych, tak mi stačí americké kombi.

Plno lidí si myslí, že jsou na to drahé díly, není servis a když je, tak je drahý. Tito lidé tato auta nikdy neměli a vše mají z doslechu. Skutečnost je jiná. A než bych dal 350 a víc tisíc za ojetou Octávku, tak si raději koupím Magnuma nebo 300C kombi (v podstatě stejná auta), dám tam LPG a jezdím za stejné peníze. A srovnávat pak požitek z jízdy je asi zcela off-topic.
A ohledně LPG, tyto motory (benzínové V6 a V8) jsou tak festovní, že u LPG není ani třeba přimazávání. Po kontrolách sedel ventilů po desítkách tisíců km je motor bez poškození. Jen se musí dodržovat servis a o auto se starat a "nakládat" tomu, až je vše zahřáté (což mnoho majitelů nafťáků nezná, když mění olej po 30tis km a tvrdí, že auto zvládá prodloužený interval a nevadí to..., ale co, ničí si svoje auta).

Vůbec mi nevadí, že jsem s V8čkou za exota, ale kdo si toto myslí, tak mnohdy možná sám v hloubi pravé chlapské duše by se chtěl s takovým autem minimálně svézt nebo ho mít na víkend, týden, měsíc, rok, vlastně pořád v garáži
respond
Kojot027
number of posts111
date of registration02.01.2011
Thursday 26.06.2014 15:14, 300c - USA/EU
Měl jsem možnost mimo jiné tohle auto řídit v USA. Na ten provoz co panuje v okolí LA a na ty dálky co se s ním najezdilo je to fantasticky pohodlné a robustní auto. Ventilované sedačky, silný motor, automat, prostor a pohodlí. Pohodlí naprosto předpisové. V podstatě když jsem to přepočítal tak cesta z Las Vegas přes Los Angeles do San Francisca, vycházela v průměru na 10,5 na 100 km. Ale provoz na dálnicích v Americe je kontinuální a plynulý (pominu středy a obchvaty měst) Když se jelo městy a tak nějak se postávalo v kolonách tak spotřeba vystřelila k 15 litrům. Na špatnou silnici tam v podstatě nenarazíte a když, tak se tříkilo jen lehce pohupuje a jakoby převaluje a posádku opravu odfiltruje od nerovností. Takový řekněme parník, kdy auto je tu proto, aby se snažilo cestu pasažérům co nejvíc zpříjemnit. Auto bylo v podstatě nové a najel jsem na něm za cca 10 dní skoro 2.000 mil. Jaké bylo mé překvapení, když jsem po dvou letech s tímto autem vyrazil po Evropě. Auto bylo asi 3 roky staré a mělo myslím 95 tis km za sebou. Na nerovnostech se nehoupalo(možná jinak laděný podvozek pro Evropu), ostřejší přechody v propadlé vozovce sice odfiltrovalo, ale oznamovalo takovým nepříjemným žuchnutím až jakoby tupým úderem. Při přejezdu kolejí to z předu klepalo a cvakalo, jak jsem se od majitel dozvěděl jde o vymlácené silembloky, které by se měly každých cca 50 tis km měnit, a jejich výměna přišla hned po mém návratu a celý přední brzdy dohromady za 4.800kč, protože ČR cesty dávají i takovým "kovadlinám" zabrat víc než je zdrávo. Bohužel nucen "rychlejším" provozem v Evropě a víc klikatými silnicemi jsem využíval sílu motoru a spotřeba byla nejníže na 13,5 litrech a nejvýš na skoro 17 litrech. Auto není žádný závodník ani s 5,7 litrovým motorem a podvozek i přes tvrdší charakteristiku v kroužení oblouků moc nepomáhal. Těžké auto prostě odstředivá síla stále rvala ven ze zatáčky. V podstatě jsem uvažoval, že to není možné, aby ty auta byly totožné. Ale při přesunu po německé dálnici to byl opět ten můj podvědomě uložený pocit z toho auta. Plavný křižník co hýčká posádku. To tohle auto umí skvěle. Při nějaké pohodové stošedesátce (jen lechtat plyn, ne přes tlačítko tempomatu) na palubovce svítilo 12,5 litru a motor točí asi 2.200 otáček. Jen ne žádné vylomeniny jak říkají motorkáři a hurá ....na Dubou, dvojka, trojka a plnej, brzdy, dvojka a plnej.... :)
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 26.06.2014 17:49, interier
Auto je to krásný, to ano. Vypadá o dost dráž než stojí a to se v Čechách velmi cení.
Ale z mého pohledu má dvě docela vážné vady.
První je poměrně častý a ne zrovna levný servis (olej, svíčky), to bych u velkoobjemového motoru nečekal. U US aut je to ale dost běžné. To by se ještě prominout dalo, ten motor je vážně jedinečný a při dodržení servisu šlape bez problémů. Nikdo nic podobného za stejnou cenu tehdy nenabízel.
Druhá věc co mě ale naprosto odradila od nákupu je interier. Tam je hned poznat proč to auto je cenově výhodné. Z mého pohledu děs a hrůza, minimálně o dvě třídy to auto sráží. Provedení, zpracování i materiály jsou hnus, i to mondeo vypadalo uvnitř lépe. Škoda. Svezl jsem se ale nedávno v Lancii Thema, což je stejné auto, a bud ten interier vylepšili nebo si Fiat dělá svůj. To bylo nebe a dudy proti tomu co jsem viděl tenkrát u Chryslera.
Jinak s dílama na US auta nejsou žádné problémy, to je pravda. Ceny více než dobré. Měl jsem Trailblazera a zadní lampa na něj byla levnější než poštovné :D. LPG to snášelo uplně v pohodě.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 26.06.2014 20:10, RE: interier
PetrT posted by:
Auto je to krásný, to ano. Vypadá o dost dráž než stojí a to se v Čechách velmi cení. Ale z mého pohledu má dvě docela vážné vady. První je poměrně častý a ne zrovna levný servis (olej, svíčky), to bych u velkoobjemového motoru nečekal. U US aut je to ale dost běžné. To by se ještě prominout dalo, ten motor je vážně jedinečný a při dodržení servisu šlape bez problémů. Nikdo nic podobného za stejnou cenu tehdy nenabízel.Druhá věc co mě ale naprosto odradila od nákupu je interier. Tam je hned poznat proč to auto je cenově výhodné. Z mého pohledu děs a hrůza, minimálně o dvě třídy to auto sráží. Provedení, zpracování i materiály jsou hnus, i to mondeo vypadalo uvnitř lépe. Škoda. Svezl jsem se ale nedávno v Lancii Thema, což je stejné auto, a bud ten interier vylepšili nebo si Fiat dělá svůj. To bylo nebe a dudy proti tomu co jsem viděl tenkrát u Chryslera.Jinak s dílama na US auta nejsou žádné problémy, to je pravda. Ceny více než dobré. Měl jsem Trailblazera a zadní lampa na něj byla levnější než poštovné :D. LPG to snášelo uplně v pohodě.


v čem je problém s olejem? nebo snad jsi další co věří na ´´zázrak´´ jménem Longlife? po 10-15ti tisících mění olej snad každý, ne? já ve svém 3.5V6 měním po 10-12ti, dávám tam Castrol 10w60 a celá výměna i s filtrem (bílý K
respond
krakatit
number of posts9
date of registration04.12.2008
Thursday 26.06.2014 22:37, longlife olej
moje aktualni auto benzin V8 jezdi na LL olej uz 8 let a 273000km,
olej dle jizd se meni 20000 az 30000km a v pohode :)
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 26.06.2014 23:02, RE: interier
tomaskrtek posted by:
v čem je problém s olejem? nebo snad jsi další co věří na ´´zázrak´´ jménem Longlife? po 10-15ti tisících mění olej snad každý, ne? já ve svém 3.5V6 měním po 10-12ti, dávám tam Castrol 10w60 a celá výměna i s filtrem (bílý K



Tenkrát mi v Chrysleru mechanik říkal že on sám by doporučoval interval max. 10t km, spíše méně.
Ale jak píšu, to by mě zase tak nevadilo, vycházelo by to u soukromého auta tak 2x-3x za rok což neni problem, i když tenkrát tedy se muselo ještě do autorizáku kvuli záruce takže cena zas tak zanedbatelná nebyla... Byl jsem z toho auta dost paf, ten původní interier jsem ale neskousl.
Jinak mám ve firmě několik T5 s často kritizovaným R5 TDI a i díky výměně oleje po 15t. s tím nejsou žádné problemy. Longlife vážně ne.

respond
stanikk
number of posts61
date of registration06.05.2013
Friday 27.06.2014 10:14, RE: Souhlasím
Reno posted by:
eTeflon posted by:
Souhlasím s Trollem i s příspěvkem nademnou. Denně jsem vykouřil krabku cigaret, dneska nekouřím a ušetřené peníze dávám do auta, jezdil jsem 44 V8, 4,0 R6 atd atd. a momentálně se chystám na Hummera H2, Stačí se jen nebát, díly kupovat z USA a kolikrát zjistíte, že provoz takovéto krásné stylové "ameriky" s duší, Vás příjde na míň než nová Oktávka TSI v šedi průměru Šťastnou ruku při výběru a jsem rád, že nás přibývá, majitelů "Velkých Motorů" S pozdravem Teflon
Tak abys uživil H2 s 25litrovou spotřebou, to by těch krabiček muselo být tak deset denně... A než jezdit kolotočářským Hummerem, to už radši tou šedivou oktávkou...


Jako majitel zelené Octavie, mohu směle prohlásit, že bych raději jezdil s tou H2 za 20 litrů benzínu, jak s Octavií za 5 litrů nafty. To, že nějaké auto má nějaké pochybné individuum, ještě neznamená, že automaticky, kdo takové vozidlo vlastní (řídí) je taky takový.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Saturday 28.06.2014 10:37, RE: interier
PetrT posted by:
tomaskrtek posted by:
v čem je problém s olejem? nebo snad jsi další co věří na ´´zázrak´´ jménem Longlife? po 10-15ti tisících mění olej snad každý, ne? já ve svém 3.5V6 měním po 10-12ti, dávám tam Castrol 10w60 a celá výměna i s filtrem (bílý K
Tenkrát mi v Chrysleru mechanik říkal že on sám by doporučoval interval max. 10t km, spíše méně. Ale jak píšu, to by mě zase tak nevadilo, vycházelo by to u soukromého auta tak 2x-3x za rok což neni problem, i když tenkrát tedy se muselo ještě do autorizáku kvuli záruce takže cena zas tak zanedbatelná nebyla... Byl jsem z toho auta dost paf, ten původní interier jsem ale neskousl. Jinak mám ve firmě několik T5 s často kritizovaným R5 TDI a i díky výměně oleje po 15t. s tím nejsou žádné problemy. Longlife vážně ne.

i v autorizáku jsou povinni ti nalít do auta donesený olej, i když je v záruce. nechápu jak mohou mít žaludek prodávat za 800,- sudový olej který stojí jinde 200,- v litrovém balení.
respond
reitmeier
number of posts26
date of registration21.11.2010
Monday 07.07.2014 18:35, 300C servis a interiér
Nevím, jak doslova byl myšlen drahý servis na olej a svíčky, ale 5l kanistr oleje 5W-20 (ten jediný patří do V8 HEMI) stojí necelých 800,- Kč. Oleje je třeba 6,6 litrů a filtr stojí necelé 2kila. Takže za cca 1.200,- Kč + případná práce mechanika (dejme tomu za 1,5tis i s prací) měním olej po 12tis km, což mi přijde dobrá cena.
Svíčky se dají koupit kolem 60,- Kč za kus, je jich tam 16ks, to je pravda. Ale dají se také koupit z US, já si nedávno koupil iridiové svíčky za 78,- Kč kus. Třeba mámina Suzuki SX4 má "jen" 4 svíčky, ale kolem 400,- Kč za jednu!!! A jsou obyč, žádné iridiovky.

A interiér je věc vkusu, jasné. Ale je třeba si uvědomit jednu věc, jak na auto pohlíží amíci a jak evropané. V Evropě je to pomalu člen domácnosti a v autě je většinou pořádek, v US je přepravní prostředek a je tam většinou bordel. A zkuste si někdo pořád čistit několik druhů plastů, chromů, alcantaru apod.
Navíc, rozdělával někdo palubovku u Fábie? Půl hodiny drbačky. U 300C je to pár minut klik-klak systému na pár šroubech.
Oni totiž amíci když to dělají, tak u toho přemýšlí, a ne jak skopčáci, kteří si chtějí akorát servisem namastit kapsy a každý nový model nebo facelift akorát víc dokur...ví...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 07.07.2014 18:53, RE: Souhlasím
stanikk posted by:
Reno posted by:
eTeflon posted by:
Souhlasím s Trollem i s příspěvkem nademnou. Denně jsem vykouřil krabku cigaret, dneska nekouřím a ušetřené peníze dávám do auta, jezdil jsem 44 V8, 4,0 R6 atd atd. a momentálně se chystám na Hummera H2, Stačí se jen nebát, díly kupovat z USA a kolikrát zjistíte, že provoz takovéto krásné stylové "ameriky" s duší, Vás příjde na míň než nová Oktávka TSI v šedi průměru Šťastnou ruku při výběru a jsem rád, že nás přibývá, majitelů "Velkých Motorů" S pozdravem Teflon
Tak abys uživil H2 s 25litrovou spotřebou, to by těch krabiček muselo být tak deset denně... A než jezdit kolotočářským Hummerem, to už radši tou šedivou oktávkou...
Jako majitel zelené Octavie, mohu směle prohlásit, že bych raději jezdil s tou H2 za 20 litrů benzínu, jak s Octavií za 5 litrů nafty. To, že nějaké auto má nějaké pochybné individuum, ještě neznamená, že automaticky, kdo takové vozidlo vlastní (řídí) je taky takový.


Po měsíci by tě to přešlo. To auto je šíleně neohrabané, nedotáčivé, jezdit s ním je jako běhat v pohorkách od bahna. Tady platí "kráso trp". Jen si nejsem jistý tou krásou...

respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.