0
back
 

diskuze k tématu: Citroën Saxo 1.5 Diesel - jaký je po deseti letech?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.02.2011 18:53, RE: dobre auto
Giorgio posted by:
Bohužel to chápu. Kvůli takovým názorům myslím, že by před vydáním ŘP měl člověk skládat psychotesty a následně je periodicky opakovat. Někomu s Tvými názory řidičák nepatří - takový "sobec" nemá v provozu co dělat, a to, že jsi doteď zaviněnou nehodu neměl, neznamená, že to tak bude na vždy. Ale upřímně, i kdybych byl účastníkem nehody nezaviněně a někoho svým autem přitom zmrzačil nebo zabil, tak bych to asi nerozdýchal, zatímco Tobě je to fuk. A z toho je mi šoufl. Nejvíce se bojím toho, že p...
Já jsem psychotesty dělal (mám profesní průkaz C+E) a to že jsem sobec (v tomto ohledu) s tím nemá vůbec nic společného - doporučuji přečíst si něco z psychologie, potom nebudete plácat "rádoby moudra". Rozhodně se nehodlám složit kvůli nehodě kterou jsem nezavinil. Vyčítal bych si pouze mnou způsobenou nehodu a tu jsem (klep, klep) za cca 700 tisíc najetých kilometrů (v osobním i nákladním autě a na motocyklu) neměl. Mě je v česku spíše "šoufl" ze stavu silnic a úrovně řidičů (jejich "umění", tolerance, znalostí zákona) - v civilizovaném světě (na západ a jih od nás) je situace výrazně jiná a já doufám, že se k úrovňi těchto států někdy alespoň přiblížíme. Jestli je ti ze mě "šoufl".......nuž, budu s tím muset žít )
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.02.2011 18:58, RE: dobre auto
Giorgio posted by:
Bohužel to chápu. Kvůli takovým názorům myslím, že by před vydáním ŘP měl člověk skládat psychotesty a následně je periodicky opakovat. Někomu s Tvými názory řidičák nepatří - takový "sobec" nemá v provozu co dělat, a to, že jsi doteď zaviněnou nehodu neměl, neznamená, že to tak bude na vždy. Ale upřímně, i kdybych byl účastníkem nehody nezaviněně a někoho svým autem přitom zmrzačil nebo zabil, tak bych to asi nerozdýchal, zatímco Tobě je to fuk. A z toho je mi šoufl. Nejvíce se bojím toho, že p...
PS: já bych zase zavedl periodické opakování "testů" z autoškoly - konečně by to donutilo "zkušené" řidiče staršího roku narození naučit se zákon o provozu na pozemních komunikacích v aktuálním znění - spousta z nich stále žije v roce 1960.....
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.02.2011 20:16, RE: dobre auto
nstar posted by:
tak v poriadku ste asi lepsi vodic ako ja ked vsetko mate eliminovane ale mne prosto pasy vadia, jak fyzicky tak psychicky a to je predsa nebezpecne nie?
Pane Vaše argumenty pro nepoužívání pásů jsou opravdu stupidní a mají úroveň nějakého 18 letého tunera. Pokud Vám pásy vadí, choďte pěšky. Potom třeba zjistíte, že tolik špatné zase nejsou. Evidentně nevíte, co dokáže s nepřipoutaným člověkem udělat běžná nehoda. Nebo skončit na vozíku a celý život řešit co se sebou a jestli se náhodou za chvíli neposerete nebo si nestříknete do textilu, to taky neni úplně pohodička. Vím o čem mluvím, já totiž na tom vozíku jsem a právě proto, že jsem si nezapnul pás. Kdo by se na 2km cesty poutal, že. Když to kamarád napral v 70 do stromu, měl jsem zlomený dvě věci. Nos a bohužel i krční obratel. Holt smůla, takovej je život, vozejk a čau. Já to beru, moje blbost. Ale to co píšete je vážně k smíchu. Skutečné argumenty proti pásům jsou jedině ty, že můžete být v pasti v případě požáru, nebo spadnete-li do vody. To pak hrozí utonutí nebo uhoření. Bohužel i to se občas stane, ale je to míň pravděpodobný.
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.02.2011 23:16, RE: dobre auto
ivan2 posted by:
Pane Vaše argumenty pro nepoužívání pásů jsou opravdu stupidní a mají úroveň nějakého 18 letého tunera. Pokud Vám pásy vadí, choďte pěšky. Potom třeba zjistíte, že tolik špatné zase nejsou. Evidentně nevíte, co dokáže s nepřipoutaným člověkem udělat běžná nehoda. Nebo skončit na vozíku a celý život řešit co se sebou a jestli se náhodou za chvíli neposerete nebo si nestříknete do textilu, to taky neni úplně pohodička. Vím o čem mluvím, já totiž na tom vozíku jsem a právě proto, že jsem si nezapnu...
Respekt.
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.02.2011 23:22, RE: nedá se zaradit za 1
Ondří posted by:
Bohužel meziplyny nepomáhají, ale jak psal kolegy zde v odstavci "převodovka" myslím si to bude ten problém
1. synchron tam není (to bych se divil) - jde řadit s meziplynem jako u V3S
2. něco je špatně (stačí žvejklé pérko na synchronu) - převodovka musí ven
3. blbne kulisa řazení
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.02.2011 06:57, RE: dobre auto
ivan2 posted by:
Pane Vaše argumenty pro nepoužívání pásů jsou opravdu stupidní a mají úroveň nějakého 18 letého tunera. Pokud Vám pásy vadí, choďte pěšky. Potom třeba zjistíte, že tolik špatné zase nejsou. Evidentně nevíte, co dokáže s nepřipoutaným člověkem udělat běžná nehoda. Nebo skončit na vozíku a celý život řešit co se sebou a jestli se náhodou za chvíli neposerete nebo si nestříknete do textilu, to taky neni úplně pohodička. Vím o čem mluvím, já totiž na tom vozíku jsem a právě proto, že jsem si nezapnu...
mrzi ma Vasa situacia a nikomu neprajem nic takeho. Zial uz nie som dlho 18 rocny a tuner som nikdy ani nebol a asi uz nebudem.
Za mojimi tvrdeniami o pasoch si stojim. Vzdy sa moze prihodit cosi a pri motorizme je to sama podstata veci. Ludia skacu bandzi dzamping, z lietadla, lozia po skalach a HLAVNE chodia do prace. Maju uvery a dlhy...Toto su nebezpecne veci a pritom do nas masiruju reklamy na pozicky, nutia nas chodit do prace za par supov, natacaju sa akoze nejsamlepsie reportaze o horolezcoch....bla bla
to ze nemam pasy mi nedava ziadny pocit ohrozenia ani nadvlady, jednoducha je to moje rozhodnutie a citim sa tak lepsie.
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.02.2011 20:21, RE: dobre auto
nstar posted by:
mrzi ma Vasa situacia a nikomu neprajem nic takeho. Zial uz nie som dlho 18 rocny a tuner som nikdy ani nebol a asi uz nebudem.
Za mojimi tvrdeniami o pasoch si stojim. Vzdy sa moze prihodit cosi a pri motorizme je to sama podstata veci. Ludia skacu bandzi dzamping, z lietadla, lozia po skalach a HLAVNE chodia do prace. Maju uvery a dlhy...Toto su nebezpecne veci a pritom do nas masiruju reklamy na pozicky, nutia nas chodit do prace za par supov, natacaju sa akoze nejsamlepsie reportaze o horo...
je dobre ze mate sve nazory, za kterymi si stojite, ale ja take . Ok, omlouvam se za toho tunera, nechal sem se trochu unest, jinak ale porad si myslim ze bez pasu si clovek hodne zbytecne zahrava. Good luck!
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.03.2011 03:48, RE: opravdu gratuluji
Petr S posted by:
To si kolega taky myslel, že se na atmo dieslu nemá co pokazit a koupil si v létě staré Saxo, tuším r.v. 98, údajně dovoz Francie. Celkem si to pochvaloval, jak to málo žere. V zimě ale zjistil, že mu to špatně startuje, kvůli pokazenému čerpadlu. Opravář chtěl za repasi 10 tisíc. Výměna za nový kus prý 40 tisíc. Před zimou ještě stihl vyměnit spojku. <br>
Dneska co vím má Fabii 1,4 TDi. Asi tu repasi nakonec vzdal.
Asi trafil na vybehaný kus. Alebo zanedbaný. Mám Saxo 1,5 d r.v.99 a kupené nové - 1.majitel najazdene 260.000 km 4 krat vymenený naftový filter a spojka original a to ju občas potrapim v zime,keď si preražam cestu vyššou vrstvou snehu/občas zarovno prednej kapoty/. Počas každej zimy menim minimalne jeden žhavič a inak len pravidelný servis.
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2012 15:58, RE: opravdu gratuluji
Petr S posted by:
To si kolega taky myslel, že se na atmo dieslu nemá co pokazit a koupil si v létě staré Saxo, tuším r.v. 98, údajně dovoz Francie. Celkem si to pochvaloval, jak to málo žere. V zimě ale zjistil, že mu to špatně startuje, kvůli pokazenému čerpadlu. Opravář chtěl za repasi 10 tisíc. Výměna za nový kus prý 40 tisíc. Před zimou ještě stihl vyměnit spojku. <br>
Dneska co vím má Fabii 1,4 TDi. Asi tu repasi nakonec vzdal.
Tuším že právě po tomto roce se do motoru 1.5D začal dávat místo Lucase Bosch.
respond
nahlásit
1 2 3 4
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.