0
back
 

diskuze k tématu: Dacia Duster 1.5 dCi 4x2 - SUV, které si na nic nehraje

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.03.2011 20:14, RE: Palubní počítač
Kimo posted by:
Nechápu, proč sezde všichni rozpalují do běla nad "dosetřením", když Dusty nic takového nemá? Chudáci si měli koupit něco jiného, třeba Trabanta, ten si také vystačil bez nesmyslných funkcí, využitelných jen v marketingu, nikoli v praxi.

Ještě k odstupňovánípřevodovky. Nevím zda to někdo stavěl jenom pro rumunské silnice, ale vypadá to tak. Kdo jste po rumunsku něco najezdili, určitě víte, že vysokými rychlostmi po kvalitních vozovkách si příliš nezajezdíte. Ne, že by tam neměli dálnice, ale ...
To skoro vypadá, jako by chtěli dát rumunskému řidiči možnost nejen v autě mít 6stupňovou převodovku, ale taky tam těch 6 kvaltů zařadit. A vlastně to zní i logicky, jen to znamená, že už (bohudík) nejsme cílový trh. :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.03.2011 20:17, RE:
rohYpnol posted by:
Přidám se ke kritice fotografií. Foto č.11 by bylo záhodno otočit o 90 st..
Navíc já zase naprosto postrádám fotky kufru.
U takovéhoto vozu se také hodí nafotit, jak to vypadá "pod sukní", tzn, jak je chráněný podvozek, lauf, nápravy, motor ;)
Jinak jsem byl mile překvapen reakcí redakce a doplněním. To oceňuji.
Celkově mi přišla recenze taková spíchnutá horkou jehlou. Duster býval kritizován např. za rázy od kol, ochranu podvozku, zde ani zmínka.
Osobně by mě spíše zajímala recenze Dustera...
Zajímavé, 2 měsíce zpátky mi to auto nabízeli z centrálního skladu dokonce v několik barvách a na prodejně byly 2 předváděčky. Jinak kufr to nemá objemově malý, ale je mělký - známý to chtěl koupit kvůli psa, ale vlkodav by se mu tam nevešel, pokud by pořád neležel - a to by ještě bylo nutné domyslet, jak ho tam bez úrazu dostat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.03.2011 22:21, RE:
Giorgio posted by:
Zajímavé, 2 měsíce zpátky mi to auto nabízeli z centrálního skladu dokonce v několik barvách a na prodejně byly 2 předváděčky. Jinak kufr to nemá objemově malý, ale je mělký - známý to chtěl koupit kvůli psa, ale vlkodav by se mu tam nevešel, pokud by pořád neležel - a to by ještě bylo nutné domyslet, jak ho tam bez úrazu dostat.
Až tak mělký? Vlkodav je sice macek, ale jinak se mě týká stejný problém. Jen pes není XXXL, ale jen XL ;)
Předpokládám, že rezerva je zespodu. Dál by mě třeba zajímalo, jestli se nějak liší objem kufru dle zadní nápravy a typu pohonu. 4x2 by teoreticky mohl mít větší kufr. I když kvůli ceně velmi pochybuji, že by měli 2 formy.
Pak mi v testu chybělo podrobněji rozepsáno, jak se jiná zadní náprava projevuje na jízdních vlastnostech. Ne že bych uvažoval o koupi. Ale Dusterovi vcelku fandím a tak mě také zajímá ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.03.2011 22:30, RE:
rohYpnol posted by:
Až tak mělký? Vlkodav je sice macek, ale jinak se mě týká stejný problém. Jen pes není XXXL, ale jen XL ;)
Předpokládám, že rezerva je zespodu. Dál by mě třeba zajímalo, jestli se nějak liší objem kufru dle zadní nápravy a typu pohonu. 4x2 by teoreticky mohl mít větší kufr. I když kvůli ceně velmi pochybuji, že by měli 2 formy.
Pak mi v testu chybělo podrobněji rozepsáno, jak se jiná zadní náprava projevuje na jízdních vlastnostech. Ne že bych uvažoval o koupi. Ale Dusterovi vcelku fandím a tak mě také zajímá ;)
a tak jsem pohledal a rezerva není zespodu. jinak se mi z fotek až tak mělký nezdá. Ostatní otázky zůstávají.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.03.2011 06:53, RE:
rohYpnol posted by:
a tak jsem pohledal a rezerva není zespodu. jinak se mi z fotek až tak mělký nezdá. Ostatní otázky zůstávají.
Rezerva je uvnitř a na ní je překližka, čili kufr má dvojité dno, na druhé straně odebrání rezervy by nepomohlo, ten kufrt na to není koncipovaný. Od toho horního dna po střechu na výšku moc místa není - když to teda zase srovnám s tím fusionem. Ale je fakt, že jsem koukal jen do kufru čtyřkolky, stejně jako jsem nezkoušel jet s dvoukolkou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.03.2011 16:27, RE: Palubní počítač
Renda28 posted by:
To automatické "dosetření" cca 5 sekund po stírání ostřikovačů je i nemoc fordů. Máme to v rodině jak na starším Cmaxu tak na nové Galaxy a musím říct že je to funkce skutečně na vyli.....l obzvláště v zimě na slaných cestách to na krásně vyčistěném okně vytvoři nádherný bílý film.
Na galaxy mi zbývá asi 900km do první garančky tak se pozeptám zda-li to nejde přes diagnostiku odstranit.
Jinak co se týče toho teploměru u Dusteru, tak můj tip je že to je v rámci úspor......
Bohužel se musím připojit - renault instalaci této funkce také utrpěl a to jak megane II tak modus
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.03.2011 21:38, RE:
Giorgio posted by:
Rezerva je uvnitř a na ní je překližka, čili kufr má dvojité dno, na druhé straně odebrání rezervy by nepomohlo, ten kufrt na to není koncipovaný. Od toho horního dna po střechu na výšku moc místa není - když to teda zase srovnám s tím fusionem. Ale je fakt, že jsem koukal jen do kufru čtyřkolky, stejně jako jsem nezkoušel jet s dvoukolkou.
Tuším, že je to tak, že jeden má rezervu uvnitř a menší kufr (4x4), a dvoukolka má rezervu zespoda a hlubší kufr. Včera jsem na to koukal, ale tohle nebyl zrovna parametr, kterej by mě až tak zajímal...
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.