0
back
 

diskuze k tématu: Daewoo Leganza 2.0i - jaké je při 236 tis. km?

category of topic classification: korejská vozidla
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 05.02.2015 12:56, díky
dlouho jsem se tak od srdce upřímně nezasmál, děkuju
respond
David V
number of posts2049
date of registration16.05.2007
Thursday 05.02.2015 12:57, O5 vtipné
Auto nezná servis. Jen když potřebuje zgenerálkovat motor
respond
Kojot027
number of posts111
date of registration02.01.2011
Thursday 05.02.2015 13:40, Uff
Neznám servis, my Daewooooo přesně víme o čem to je, všichni okolo jsou blázni jen já sem letadlo.... Bezva článek, ale poradil bych pisateli skončit s drogama..
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Thursday 05.02.2015 13:45, RE: O5 vtipné
David V posted by:
Auto nezná servis. Jen když potřebuje zgenerálkovat motor


A hned 2x za 11100km :D a po 11100km už se hlásí znovu náprava, to je slušná životnost. já byl v pondělí s e39 na STK a řekli mi že mám volný tyčky stabilizátoru př. nápravy, ale najeli jen u mě 65000km a to nikdo neví jak dlouho jsou tam před koupí :D
respond
_Mailo_
number of posts9
date of registration16.01.2015
Thursday 05.02.2015 14:55, ??
Naučte sa čítať páni
Asi nezvládate presne slovenský preklad.
Je snáď jasne viditeľné, že GO motora bola nutná kvôli zlyhaniu servisu. Bolo mi to urobené zadarmo po uznaní chyby.
A druhýkrát je jasne uvedené, že zadná náprava sa pýta po najazdení 170 000 km od predošlej výmeny. Takže aké dve návštevy servisu od mojich najazdených 11 000 ? Používajte translator, ak máte problémy prekladať
respond
eCORE
number of posts94
date of registration12.03.2014
Thursday 05.02.2015 15:30, Koroze
Zajímalo by mně, jak je na tom vůz s korozí - přeci jen r.v. je konec devadesátek a daewo se protikorozní ochranu učilo u Opelu?
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Thursday 05.02.2015 16:14, RE: ??
_Mailo_ posted by:
Naučte sa čítať páni Asi nezvládate presne slovenský preklad.Je snáď jasne viditeľné, že GO motora bola nutná kvôli zlyhaniu servisu. Bolo mi to urobené zadarmo po uznaní chyby.A druhýkrát je jasne uvedené, že zadná náprava sa pýta po najazdení 170 000 km od predošlej výmeny. Takže aké dve návštevy servisu od mojich najazdených 11 000 ? Používajte translator, ak máte problémy prekladať


Aha, takže když má auto najeto 236tkm a tlumiče se hlásí o slovo po 170tkm najetých znamená, že první výměna byla v 66tkm? A pocit bezpečí v tomhletom? Možná po lysohlávkách
respond
Pavlik
number of posts1323
date of registration09.10.2008
Thursday 05.02.2015 18:52, trocha zkušeností by neškodila
Možná by měl autor přestat pózovat u svého korejského zázraku a než mu hluk z reprobeden zcela odstraní mozek, zkusit se skutečně projet v normálních autech. Už jen opěvování Nexie signalizuje naprostý nedostatek soudnosti a zkušeností a celý zbytek tohoto "uživatelského popisu" to jen potvrzuje. Osobně jsem měl možnost tento "zázrak" jednou řídit a jediné s čím se mohu s autorem shodnout, je nabídka velkého prostoru za minimální cenu. Vše ostatní je příšerné, brzdy, řízení, převodovka, podvozek, kvalita zpracování a v neposlední řadě i bezpečnost.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 06.02.2015 09:33, RE: ??
_Mailo_ posted by:
Naučte sa čítať páni Asi nezvládate presne slovenský preklad.Je snáď jasne viditeľné, že GO motora bola nutná kvôli zlyhaniu servisu. Bolo mi to urobené zadarmo po uznaní chyby.A druhýkrát je jasne uvedené, že zadná náprava sa pýta po najazdení 170 000 km od predošlej výmeny. Takže aké dve návštevy servisu od mojich najazdených 11 000 ? Používajte translator, ak máte problémy prekladať


´´Čo sa týka servisu, tak ten moje auto nepozná. Len 2x tam bol - na GO motora.´´ za tímto je TEČKA. tedy konec věty, sdělení. takže sa nauč písať bratko. jinak obsah tvé ´´obhajoby´´ je ještě o něco zoufalejší než článek. jak už zde někdo napsal-už to nehul, nepij, nežer. jen bych dodal že jsem ještě neviděl servis který by dobrovolně uznal chybu při výměně oleje a zaplatil go po zadření. pekné kokotiny nám tu rozprávaš, bratko :_)
respond
Kojot027
number of posts111
date of registration02.01.2011
Friday 06.02.2015 10:49, Daewo
Měl jsem možnost tento typ auta řídit asi 600 km a ano je prostornější uvnitř, víc než se zvenku zdá. Bohužel auto nedrželo ve zvoleném přímém směru, stále se muselo drbat do volantu at doleva či doprava, do zatáček mě předbíhal zadek. Navíc auto uplně tristně brzdilo. Po zmačknutí pedálu do místa, kdy byl cítit odpor pedálu se v podstatě nic nedělo a najednou se brzdy hryzly, že si všichni uvnitř málem natloukli. Auto mělo v tu dobu něco kolem 80 tis km a měl za sebou několikrát návštěvu servisu po tom co odmítalo nastartovat. Servis prý vždy poslal technika, ten zahýbal svazkem kabelů pod palubkou a auto najednou opět fungovalo. Vím taky že nešly stahovat okna vzadu, řešilo se to na garanci, ale už to byla třetí závada stejného typu. Pak jsem jezdil s DW Lanos asi dva roky jako služební přibližovadlo. Tam musím uznat, že to bylo v podstatě srovnatelné s felicii, jen tam opět bylo víc místa. Nejtragičtější ale byly malé DW Matiz.. auto poskakuje jak blecha, panicky brzdí jen se člověk dotkne pedálu a po dvou letech prorezla na 5 místech karoserie. Měli jsme v práci asi 4 tyto malá autíčka a všechny měly nachlup stejný problémy. Holky ze sekretariátu s tím odmítaly jezdit. To jen na okraj moje zkušenosti s vozy Daewo.
respond
_Mailo_
number of posts9
date of registration16.01.2015
Friday 06.02.2015 10:50, RE:Koroze
Možno ťažko uveriteľné, ale okrem prednej kapoty, kt. je obúchaná od kamienkov nieje korózia vôbec nikde. Spodok auta na tie km moc dobrý, výfuk nebol ešte menený a čo sa týka kasne, ani jediného bôbka . Kľudne predvediem. Leganze boli v tom roku výroby stredné až vyššie stredné triedy a o antikoróznu ochranu nebolo vôbec núdze.
Tatko má Opel Astra G r.v. 2000 a ten je takteiž čistý. Neviem, odkiaľ berete všetci túto nechutnosť k automobilom koncernu GM .
respond
_Mailo_
number of posts9
date of registration16.01.2015
Friday 06.02.2015 10:58, RE: ??
tomaskrtek posted by:
_Mailo_ posted by:
Naučte sa čítať páni Asi nezvládate presne slovenský preklad.Je snáď jasne viditeľné, že GO motora bola nutná kvôli zlyhaniu servisu. Bolo mi to urobené zadarmo po uznaní chyby.A druhýkrát je jasne uvedené, že zadná náprava sa pýta po najazdení 170 000 km od predošlej výmeny. Takže aké dve návštevy servisu od mojich najazdených 11 000 ? Používajte translator, ak máte problémy prekladať
´´Čo sa týka servisu, tak ten moje auto nepozná. Len 2x tam bol - na GO motora.´´ za tímto je TEČKA. tedy konec věty, sdělení. takže sa nauč písať bratko. jinak obsah tvé ´´obhajoby´´ je ještě o něco zoufalejší než článek. jak už zde někdo napsal-už to nehul, nepij, nežer. jen bych dodal že jsem ještě neviděl servis který by dobrovolně uznal chybu při výměně oleje a zaplatil go po zadření. pekné kokotiny nám tu rozprávaš, bratko :_)


Usudzujem, že si ešte asi nemal rannú cigaretku, alebo si daj kávu, poprípade pirulu proti spavosti. Za tou vetou je totiž ešte jedna, kt. píše , že druhýkrát bol v servise na tlmiče Hľadať chybu v bodkách, kt. nemajú vôbec zmysel s chápaním ako celku, je zúfalé.
Neviem odkiaľ si, ale kľudne sa prídi pozrieť ku nám do Dubnice a ja Ti ukážem servisnú knižku aj s preplatenými bločkami samého servisu
Takže na mňa neútoč a pracuj na sebe .
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 06.02.2015 12:15, RE: ??
_Mailo_ posted by:
tomaskrtek posted by:
_Mailo_ posted by:
Naučte sa čítať páni Asi nezvládate presne slovenský preklad.Je snáď jasne viditeľné, že GO motora bola nutná kvôli zlyhaniu servisu. Bolo mi to urobené zadarmo po uznaní chyby.A druhýkrát je jasne uvedené, že zadná náprava sa pýta po najazdení 170 000 km od predošlej výmeny. Takže aké dve návštevy servisu od mojich najazdených 11 000 ? Používajte translator, ak máte problémy prekladať
´´Čo sa týka servisu, tak ten moje auto nepozná. Len 2x tam bol - na GO motora.´´ za tímto je TEČKA. tedy konec věty, sdělení. takže sa nauč písať bratko. jinak obsah tvé ´´obhajoby´´ je ještě o něco zoufalejší než článek. jak už zde někdo napsal-už to nehul, nepij, nežer. jen bych dodal že jsem ještě neviděl servis který by dobrovolně uznal chybu při výměně oleje a zaplatil go po zadření. pekné kokotiny nám tu rozprávaš, bratko :_)
Usudzujem, že si ešte asi nemal rannú cigaretku, alebo si daj kávu, poprípade pirulu proti spavosti. Za tou vetou je totiž ešte jedna, kt. píše , že druhýkrát bol v servise na tlmiče Hľadať chybu v bodkách, kt. nemajú vôbec zmysel s chápaním ako celku, je zúfalé.Neviem odkiaľ si, ale kľudne sa prídi pozrieť ku nám do Dubnice a ja Ti ukážem servisnú knižku aj s preplatenými bločkami samého servisu Takže na mňa neútoč a pracuj na sebe .

zoufalé jsou akorát tvé pokusy obhájit svou pseudogramatiku a svůj vlhký daewoosen. ano, ta věta tam je, ale jako třetí. bez zjevné souvislosti s první. back to school, čobolko
respond
gottak
number of posts204
date of registration10.06.2010
Friday 06.02.2015 13:58, CHudak majitel
2 krat na GO motoru, a jeste si mysli kdoviconemazakaru. Z toho ho nedostane ani Chocholousek........
respond
eCORE
number of posts94
date of registration12.03.2014
Friday 06.02.2015 15:31, Koroze
Dotaz vycházel z osobních zkušeností s Racerem, Nexií a Astrou (1. gen). U všech těchto typů se objevovala velmi silná koroze na identických místech (prahy, lemy, kapoty, dveře, blatníky), která de facto znamenala pro všechny 3 vozy konec v lisu...
Proto mě zajímalo, zda se u nástupců tento problém podařilo výrobci vyřešit?
respond
_Mailo_
number of posts9
date of registration16.01.2015
Friday 06.02.2015 17:12, RE: Koroze
eCORE posted by:
Dotaz vycházel z osobních zkušeností s Racerem, Nexií a Astrou (1. gen). U všech těchto typů se objevovala velmi silná koroze na identických místech (prahy, lemy, kapoty, dveře, blatníky), která de facto znamenala pro všechny 3 vozy konec v lisu...Proto mě zajímalo, zda se u nástupců tento problém podařilo výrobci vyřešit?


Zcela určite podarilo . Mal som Nexiu, taktiež začala posledné dva roky silno reznúť, tak som ju predal ešte v zachovalom stave. Staršie modely Daewoo nezinkovalo (Racer, Nexia, staršie Lanosy) . Avšak novšie ako bol Lanos, Nubira, Leganza, Evanda a Kalos jazdí doteraz bez hrdze. Sú výnimky, takteiž poznám Leganze hrdzavé, ale to sú majitelia prasce.
Ak to zrovnám s Feliciou, tak Nexia bola na tom s koróziou oveľa lepšie, i keď išlo o patent z roku 80'.
respond
Svoro
number of posts4
date of registration10.04.2009
Friday 06.02.2015 18:20, Leganza
Tú Leganzu u nás v Dubnici je vidieť dosť často. Tuším bývaš na Kollárovej, že? Musím povedať že kasňa naozaj nie je v zlom stave. Raz som mal možnosť riadiť toto auto, síce krátka trasa v rámci bazáru - leštím totižto autá a svetlá a za ceny, ktoré sa predáva to naozaj nie je zlé auto. Vo výbave, pohodlné a naozaj priestranné. Bezpečnosť nehodnotím, asi to vzhľadom k veku a vtedajšej technológií už asi nebude Bohviečo, ale pri porovnaní s autami z tej doby, to nemusí byť zlé. Dnes už ale asi nič moc. Ale prečo vlastne píšem, sorry ale prib.lblé poznámky niektorých "účastníkov" diskusie..., škoda sa vyjadrovať. Ak niekomu stačí ku šťastiu takéto auto, prečo nie, niekomu ide naozaj o pohodlie a priestor a to doslova za pár korún. A to to auto spĺňa úplne v pohode. Ja som majiteľom staršej Marei (pre 90 percent z Vás starého vraku), ale mne to ku šťastiu stačí taktiež. Motor 1,9jTD, asi naj motor z dnešných dieslových motorov, je to Weekend, takže odvezie hocičo a hlavne neskutočne dobré pruženie - neznášam totižto tvrdé autá. Prvá Marea poslúžila vynikajúco vyše 4 rokov, predaná len kvôli tomu, že to bol sedan, inak veľmi spoľahlivá a táto takisto bez závad. Tiež by som ich tu musel v prípade písania recenzie vychváliť do neba, lebo tak bezporuchové auto som predtým nemal - jedine Hondu Legend, ale s tou sa to porovnávať nedá , ale recenziu nenapíšem, lebo pokiaľ človek nie je minimálne majiteľom Lexusu 450h, tak sa to tu ani neoplatí dávať a človek si vyslúži od "diskutujúcich odborníkov" tak maximálne posmech.
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Friday 06.02.2015 20:54, RE: Leganza
Svoro posted by:
Tú Leganzu u nás v Dubnici je vidieť dosť často. Tuším bývaš na Kollárovej, že? Musím povedať že kasňa naozaj nie je v zlom stave. Raz som mal možnosť riadiť toto auto, síce krátka trasa v rámci bazáru - leštím totižto autá a svetlá a za ceny, ktoré sa predáva to naozaj nie je zlé auto. Vo výbave, pohodlné a naozaj priestranné. Bezpečnosť nehodnotím, asi to vzhľadom k veku a vtedajšej technológií už asi nebude Bohviečo, ale pri porovnaní s autami z tej doby, to nemusí byť zlé. Dnes už ale asi nič moc. Ale prečo vlastne píšem, sorry ale prib.lblé poznámky niektorých "účastníkov" diskusie..., škoda sa vyjadrovať. Ak niekomu stačí ku šťastiu takéto auto, prečo nie, niekomu ide naozaj o pohodlie a priestor a to doslova za pár korún. A to to auto spĺňa úplne v pohode. Ja som majiteľom staršej Marei (pre 90 percent z Vás starého vraku), ale mne to ku šťastiu stačí taktiež. Motor 1,9jTD, asi naj motor z dnešných dieslových motorov, je to Weekend, takže odvezie hocičo a hlavne neskutočne dobré pruženie - neznášam totižto tvrdé autá. Prvá Marea poslúžila vynikajúco vyše 4 rokov, predaná len kvôli tomu, že to bol sedan, inak veľmi spoľahlivá a táto takisto bez závad. Tiež by som ich tu musel v prípade písania recenzie vychváliť do neba, lebo tak bezporuchové auto som predtým nemal - jedine Hondu Legend, ale s tou sa to porovnávať nedá , ale recenziu nenapíšem, lebo pokiaľ človek nie je minimálne majiteľom Lexusu 450h, tak sa to tu ani neoplatí dávať a človek si vyslúži od "diskutujúcich odborníkov" tak maximálne posmech.


Je to tak. Maximy, Legendy, Lexusy a ostatní auta s V6 motory končí na Blízkém východě. Daewoo a Fiaty na východě ještě bližším. Taky jezdím ve staré levné popelnici, ale ve srovnání s tímto v opravdu spolehlivé, prostorné a nehnijící. Ale hlavně z toho nedělám modlu. O to tady jde.
respond
_Mailo_
number of posts9
date of registration16.01.2015
Sunday 08.02.2015 11:40, RE: Leganza
Svoro posted by:
Tú Leganzu u nás v Dubnici je vidieť dosť často. Tuším bývaš na Kollárovej, že? Musím povedať že kasňa naozaj nie je v zlom stave. Raz som mal možnosť riadiť toto auto, síce krátka trasa v rámci bazáru - leštím totižto autá a svetlá a za ceny, ktoré sa predáva to naozaj nie je zlé auto. Vo výbave, pohodlné a naozaj priestranné. Bezpečnosť nehodnotím, asi to vzhľadom k veku a vtedajšej technológií už asi nebude Bohviečo, ale pri porovnaní s autami z tej doby, to nemusí byť zlé. Dnes už ale asi nič moc. Ale prečo vlastne píšem, sorry ale prib.lblé poznámky niektorých "účastníkov" diskusie..., škoda sa vyjadrovať. Ak niekomu stačí ku šťastiu takéto auto, prečo nie, niekomu ide naozaj o pohodlie a priestor a to doslova za pár korún. A to to auto spĺňa úplne v pohode. Ja som majiteľom staršej Marei (pre 90 percent z Vás starého vraku), ale mne to ku šťastiu stačí taktiež. Motor 1,9jTD, asi naj motor z dnešných dieslových motorov, je to Weekend, takže odvezie hocičo a hlavne neskutočne dobré pruženie - neznášam totižto tvrdé autá. Prvá Marea poslúžila vynikajúco vyše 4 rokov, predaná len kvôli tomu, že to bol sedan, inak veľmi spoľahlivá a táto takisto bez závad. Tiež by som ich tu musel v prípade písania recenzie vychváliť do neba, lebo tak bezporuchové auto som predtým nemal - jedine Hondu Legend, ale s tou sa to porovnávať nedá , ale recenziu nenapíšem, lebo pokiaľ človek nie je minimálne majiteľom Lexusu 450h, tak sa to tu ani neoplatí dávať a človek si vyslúži od "diskutujúcich odborníkov" tak maximálne posmech.


Áno, áno, na Kollárke bývam . Zaujímalo by ma, či sa aj poznáme ?
Kasňa je zachovalá, iba z pravej strany zozadu je buchnutá od predošlého majiteľa.
O Mareu som mal kedysi záujem, mal som totiž na výber medzi Bravou, Mareou, Nexiou a Puntom. Vtedy mali všetky autá nejaký problém, okrem Nexie, ta kvyhrala tá. Odvtedy sa vláčim s automobilkou Daewoo a nemôžem na ňu povedať ani jedného zlého slova. Dostupnosť origo dielov nieje problém zohnať, je to koncernová automobilka, čiže kde nie je napísané GM, nie je origo diel. (sú aj fakei, bohužiaľ) . Veľa iných automobiliek má s týmto fasovaním origo dielov problém, nakoľko nevedia, kam ich diel patrí.
Zmámi majú Mareu a je to skutočne nezmar auto. HOLD podarený model .
Tak nech slúži a možno sa dakedy stretneme na hambáči
respond
_Mailo_
number of posts9
date of registration16.01.2015
Sunday 08.02.2015 11:46, RE: Leganza
Pepe posted by:
Svoro posted by:
Tú Leganzu u nás v Dubnici je vidieť dosť často. Tuším bývaš na Kollárovej, že? Musím povedať že kasňa naozaj nie je v zlom stave. Raz som mal možnosť riadiť toto auto, síce krátka trasa v rámci bazáru - leštím totižto autá a svetlá a za ceny, ktoré sa predáva to naozaj nie je zlé auto. Vo výbave, pohodlné a naozaj priestranné. Bezpečnosť nehodnotím, asi to vzhľadom k veku a vtedajšej technológií už asi nebude Bohviečo, ale pri porovnaní s autami z tej doby, to nemusí byť zlé. Dnes už ale asi nič moc. Ale prečo vlastne píšem, sorry ale prib.lblé poznámky niektorých "účastníkov" diskusie..., škoda sa vyjadrovať. Ak niekomu stačí ku šťastiu takéto auto, prečo nie, niekomu ide naozaj o pohodlie a priestor a to doslova za pár korún. A to to auto spĺňa úplne v pohode. Ja som majiteľom staršej Marei (pre 90 percent z Vás starého vraku), ale mne to ku šťastiu stačí taktiež. Motor 1,9jTD, asi naj motor z dnešných dieslových motorov, je to Weekend, takže odvezie hocičo a hlavne neskutočne dobré pruženie - neznášam totižto tvrdé autá. Prvá Marea poslúžila vynikajúco vyše 4 rokov, predaná len kvôli tomu, že to bol sedan, inak veľmi spoľahlivá a táto takisto bez závad. Tiež by som ich tu musel v prípade písania recenzie vychváliť do neba, lebo tak bezporuchové auto som predtým nemal - jedine Hondu Legend, ale s tou sa to porovnávať nedá , ale recenziu nenapíšem, lebo pokiaľ človek nie je minimálne majiteľom Lexusu 450h, tak sa to tu ani neoplatí dávať a človek si vyslúži od "diskutujúcich odborníkov" tak maximálne posmech.
Je to tak. Maximy, Legendy, Lexusy a ostatní auta s V6 motory končí na Blízkém východě. Daewoo a Fiaty na východě ještě bližším. Taky jezdím ve staré levné popelnici, ale ve srovnání s tímto v opravdu spolehlivé, prostorné a nehnijící. Ale hlavně z toho nedělám modlu. O to tady jde.


Nikto tu z auta nedelá modlu, len vyjadruje maximálnu spokojnosť vzhľadom cena/výkon.
Ale je to je ťažko vysvetliteľné niektorým zakomplexovaným ľuďom voči kórejským automobilkám.
To je tak ťažké pochopiť, že európske autá sa predávajú v Europe a ázijske sa predávajú vo zvyšku sveta ?
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.