0
back
 

diskuze k tématu: Daewoo Leganza - zkušenosti po 40 000 km

category of topic classification: korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.12.2008 20:08, RE: Pěkná! - Wiesmann
TOM posted by:
S tím, že Wiesmann je "jen" upravená Z4 bych byl maličko opatrnější. Ano, používají stejný motory ( to ale i trojka a ..), ale samotný Roadster používá příhradový rám a rozhodně tu byl o dost dřív než samotná Z4. Dokonce dřív než Z3. No, a Wiesmann GT je zas uplně jiná liga.
Cením si Vašeho pamatováka - na ty rozvody u 3,0 V6 PSA jsem se vážně ptal já. Ta cena co uvádíte je v pohodě - já slyšel o dost vyšší.
trochu mě překvapila Vaše kritika Bentley GT. Ale možná je to vážně tím, že člověk do t...
S tím Wiesmann jsem to nemyslela nějak špatně, opravdu se mi "líbí", považuji ho za povedený vůz a GT s osmiválcem 4.8 by mne garáži opravdu NEurážel!
S rozvody u Brumly jsem byla docela "potěšena", výměna po 240.000 km mi příjde "rozumná" a cenu možná ovlivňuje dost "jiný" kurz k euro, než před pár lety ...
S tou kritikou Bentley bych to nerada nějak "přeháněla", ale opravdu jsem čekala "víc" - mám určité maličké zkušenosti s vozy této kategorie a tohle kupátko se jim věru nevyrovná ("vynález" motoru W12 asi nebyl tim nejgeniálnějším nápadem v historii vývoje motorů ...já bych JEDNOZNAČNĚ preferovala "klasické" uspořádání V12). Jinak "pocit" ve voze a použité materiály samozřejmě NENí špatný, ale když to prvnotní nadšení při cestě zpět již trochu opadlo, prostě já bych volila v této kategorii jinak (čistě teoreticky, dala bych silnější motor do C6 - osmiválec - a to se v reálu nejvíce blíží mému řidičskému "ideálu - ono se vlastně už něco takového vyrábí - jmenuje se to Mercedes CL 63 AMG - to je JEDNOZNAČNĚ "lepší" vůz - dle mne)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.12.2008 10:11, Kilie, kdes byla?
Kylie posted by:
S tím Wiesmann jsem to nemyslela nějak špatně, opravdu se mi "líbí", považuji ho za povedený vůz a GT s osmiválcem 4.8 by mne garáži opravdu NEurážel!
S rozvody u Brumly jsem byla docela "potěšena", výměna po 240.000 km mi příjde "rozumná" a cenu možná ovlivňuje dost "jiný" kurz k euro, než před pár lety ...
S tou kritikou Bentley bych to nerada nějak "přeháněla", ale opravdu jsem čekala "víc" - mám určité maličké zkušenosti s vozy této kategorie a tohle kupátko se jim věru nevyrovná ("vynález"...
Víš, že diskuse bez Tebe byla mrtvá? Trochu jsem se bál, jestli u Tvé úžasné cépětky neselhaly bezpečnostní systémy a ty nevisíš někde v nemocnici na šňůrách. Tak prozraď své sladké tajemství! Nakupovalals vánoční dárky v rajchu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.12.2008 11:45, Milý donalde!
donald posted by:
Víš, že diskuse bez Tebe byla mrtvá? Trochu jsem se bál, jestli u Tvé úžasné cépětky neselhaly bezpečnostní systémy a ty nevisíš někde v nemocnici na šňůrách. Tak prozraď své sladké tajemství! Nakupovalals vánoční dárky v rajchu?
Děkuji, jsem "dojatá" (skoro opravdu ,-)
Trochu nečekaně jsem byla "zahrlcena" prací a na "šéfovou" si "hrála" a na služební cestu jiným vozem než Brumlou vyrazit musela (no bylo to "utrpení")
PS: "V rajchu" je nehezké pojmenování, ale doma jsem nakupovat také byla, to je pravda ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.12.2008 15:33, RE: Milý davide_b!
Kylie posted by:
Tak TOHLE mi celou tu dobu chybělo ...
PS: Zvládnete býti "hrdina" a své modlitby "zdůvodnit"?
Nebo je vám "hloupé/trapné", že jsem s tolika vozy jezdila? Já mám auta ráda a ráda řídím a ... nic "špatného" na tom nevidím ...
PPS: Já si stále myslím, že (narozdíl od některých jiných) si NEvymýšlím, píši jen vlastní zkušenosti a ověřitelná (často i z několika zdrojů) fakta, což tu nedělá téměř nikdo ... tak copak vám TAK vadí/ruší/obtěžuje ..., že vás to až rozmluvám s Bohem vede?
Mozna je tak trochu problem, ze v kazdem prispevku at uz se tyka cehokoliv pisete o citroenech, Brumlovi, HDi apod. Tahate do diskuse veci mimo tema jako ted treba Wiesmann, Z4 apod. To celou diskusi, ktera byla puvodne k nejakemu tematu znehodnoti. Je proste uplne jedno, ze je nejaka informace 3x overena kdyz je a) od tematu b) je opakovana 100x dokola behem 1 mesice. Pokud potrebujete psat o Brumlovi a HDi, zalozte si "Brumluv blog".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.12.2008 06:31, RE: bez předmětu
david_b posted by:
děkuji za recenzi, myslím, že takhle by to mělo vypadat. co se týče spolehlivosti, dost mě překvapilo to prasklé těsnění pod hlavou...máte s tím někdo zkušenosti?
Zdravíčko, podle mechaniků má těsnění pod hlavičkou u tohohle vozítka životnost tak 80-100tis km. Vcelku mě to taky šokovalo, ale prý je to tak. Jinak vysvětlení proč takhle brzy jsem nastínil v článku...Nechte se někdy svézt předváděcí jízdu, studený motor do omezovače nebývá vyjímkou, takže to tomu asi taky pomohlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.12.2008 06:43, RE: cena a kvalita
TOM posted by:
Není náhodou téměř 100tis Kč před rokem a půl docela dost peněz? Jedinou výhodou bylo málo km, ale to se nijak neprojevilo na kvalitě či spolehlivosti.
Být za rok a půl dvakrát na laně - to by byl pro mě jasný signál - nikdy více...
Těch výhod bylo víc, řekněme, že i velmi dobrá (pro mne) dostupnost servisu (a hlavně pak většinou i cena). Netvrdím, že je auto bůhvíjak spolehlivé (koneckonců jsem tu nepsal reklamu, ale zkušenosti), ale fakt je to, že tyhle věci potkávám ve svém okolí u aut daleko zvučnějších značek a když vezmu cenu servisu a srovnám to s lidma okolo (Passat rv96, Mondeo rv98, Passat rv01), tak v ročních nákladech na servis mě docela pořád předbíhají (uznávám, všechno to jsou diesely) a pořizovací cena 2001 Passata byla někde na 200% toho mého a během roku ramena na výměnu, repase turba, ŘJ v háji...

Takže uznávám, dvakrát za rok a půl na laně fakt není nic oslnivýho, ale připadá mi, že co se nákladů týče, zas tak zlý to není a na dovolenou stejně radši lítám :)

Jinak chápu, že je spoustu odborníků (nenavážím se do nikoho konkrétního, jen už jsem se s tím setkal), kteří dovezou naprosto špičkový auto z Německa, takový, do kterýho se nenacpe dalších pět let ani koruna, ale bohužel realita bývá trošku někde jinde...třeba někdo jiný má větší štěstí :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.12.2008 06:51, RE: Souhlasím
donald posted by:
Mám druhé auto z Koreje (Jižní) a jsem velmi spokojen. Kvalita a spolehlivost i technické řešení jsou se škodovkami přibližně srovnatelné. V něčem mají navrch česká auta, v mnohém korea vede. Jedno je však pro mne důležité: Od octavie bych se bál odejít a nechat ji zaparkovanou mimo místo bydliště pod okny. Hyundaie se nikdo nevšimne. V ročních nákladech to dělá mnoho peněz, které lze obtížně vyčíslit. Třeba ten klid se ani nedá penězi vyjádřit.
A ještě otázka na konec: Myslíte si, že nošovická...
Souhlas, tohle auto můžu nechat pomalu odemčený týden v Chánově a nikdo si ho ani nevšimne no dobře, časem by asi zjistili, že plech se dá prodat, ale oproti Škodovkám atp....bohužel mě vyšší moc nemá ráda a když vidí, že nemám strach o krádež, tak mi do toho aspoň někdo věčně bourá...
Odpověď na konec...Ne, protože, Máňo, tedlenct Hijundaj to je cizí, to neni ta naše Škodověnka se zelenou děravou slepicí ve znaku, ta má díly za málo a navíc to spraví každej Franta, vždycky nám na Favoritu spravil všechno, nééé? Nemyslím si, že to u nás lidé přijmou, stejně jako málokdo prohlásí o 107čce, že je to český auto, i když to kompletujou u Kolína...a Škodovka žije z pověsti a setrvačnosti lidí (aspoň u nás ten pocit mám).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.12.2008 06:55, RE: pro nenáročné
Tomi posted by:
měl jsem 2 Daewoo a už nikdy to nekoupím.
Ne,že by byla vyloženě špatná,ale musíte zkousnout spoustu kompromisů.
Souhlasím,že jsou stavěna na pohodlí,ale ne v tom slova smyslu jak si někteří představují.Ve měste je jízda plavná a pohodlná,na dlouhé cestě nic moc,hlavně se projeví nedokonalé sedačky.Je potřeba to zažít...
Směšný je,že moje auta byly 2 různé modely s rozdílem roku výroby 7 let a ten z roku 2005 měl stejné díly v interiéru jako ten starší.
Cena odpovídá kvalitě.
Nevím jak u jiných Korejců, ale právě sedačky si tady pochvaluju z toho důvodu, že se mi do nich pohodlně vejde i moje tlustá pr*el (na rozdíl od Fabie, kde se mi po hodině totálně odkrví pravá noha díky bočnímu vedení a střednímu panelu, který se prokousává čím dál hlouběji do kolene) a po 4-5 hodinách řízení z toho pořád lezu čerstvej. Jasně, to auto je oproti Fabce někde jinde, o tom žádná, aspoň co se týče prostoru a pohodlí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.12.2008 07:06, RE: Vytříbené fórum
Muroň posted by:
Mám radost, že se všichni věcně a rozumně vyjadřují k tématu a že se všemi souhlasím.
Falco, s korejskými auty se dá přesouvat, ale ty starší postrádaly glanc a šmrnc, navíc byly obvykle na platformách, jež minimálně o generaci zastarávaly oproti japosnkým a evropským současníkům (např. Espero se dělalo ještě 10 let po skončení výroby Ascony, podobně i Nexia po Kadettu).
Davide, souhlasím s tím, že recenze je vydařená a poučná. Prasklé těsnění je malér u každého auta a poměrně odrazující.
TOMe, ...
Ano, co si budeme vykládat, Daewa byly vždycky recyklovaný Opely, až generace Matiz/Lanos/Nubira/Leganza bylo první co bylo z větší části kompletně Korejský a prostě se na tom učili. I když tuším, že Hyundai toho Kadetta taky převlíkala dost dlouho, nejsem si tím jistej. Espero se dělalo do 97, opět vykradená Ascona, praskající pera z Vectry a motor nevím odkud, Racer=Kadett s vyměněným znakem, Nexie=Kadett s trochu jinejma plechama a volantem z Espera (ty lepší). Novější korejská auta už možná bez zájmu nenechavců nejsou, protože po těch dílech na Ceeda nebo něco podobnýho bude hlad, lidi už přijali, že i KIA je dospělý auto a nedělá už zrůdnosti typu Sephie. Ale tahle starší generace je opravdu v tomhle směru dost o klidným spánku...

Btw. co má Muroň pořád s Poloautem Classic? Jak souvisí nafouklá nákupní taška typu Polo a skoro pětimetrovej sedan? Máte zvláštní smysl pro humor...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.12.2009 10:27, Magnet na bouračky
Brácha má Leganzu ve zlaté metle, taky dvoulitr. Najeto 120 tisíc se serviskou, technicky bez problémů mimo automatické klimy, kde je díra v chladiči a brácha to zatím nenechal opravit.
Co bych ale chtěl napsat - to auto je z nějakýho důvodu magnet na bouračky. Prvně do předního blatníku u řidiče nacouval debil s dodávkou. Už 3 krát někdo nacouval bráchovi do předku, značka už několikrát upadla a je celá zmačkaná. A vrcholem byl srnec, který naběhl zboku do toho už trochu promáčklého blatníku a podařilo se mu promáčknout i dveře včetně vnitřní výztuhy. O tom, že se auto musí neustále umývat, protože si ho vybírají všichni ptáci když si potřebují ulevit snad ani nemá cenu psat :)
Jinak je to ale spolehlivý kočár s hezkým designem a skvělou aerodynamikou, pokud se jede hodně slušně a bere se v-power racing, vejde se i do 6-7 na 100. Btw. v manuálu je napsáno, že je zakázáno do toho auta používat palivo s biosložkami, může dojít ke korozi palivového systému. Ale to je problém většiny starších aut...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.11.2011 15:03, AyDjlVtXthg
IsVou3 http://www.QKiMt6vfLbn1bD0zxU9QchzPHO25ZYPy.com
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.12.2011 09:11, TGIUIURYBN
astLlS http://www.vX0UUwfbV0BvG3upQKBWlc97t5wQCiD84Bdaq9Om.com
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.