0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Seicento

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 01:00,
Uznavam ze je tenhle fiatek dobry a spolehlivy, ale jen bych se bal v tom jezdit, kdyz clovek vidi, co kolem jezdi za arogantni "debily" v rychlejch, velkejch autech. Samozřejmě negeneralizuji, těm co maji velka a rychla auta a jsou ohleduplni se omlouvam. Ale kdyz do vas pak nekdo takovej nabori a vy jedete v malym fiatku, co nedostal ani dve hvezdy v NCAPu, tak Buh s Vami.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 07:28, cena
220000 za toto seicento z roku 2003? - to Vás tedy u dealera pěkně natáhli!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 07:34, RE: cena
mirek posted by:
220000 za toto seicento z roku 2003? - to Vás tedy u dealera pěkně natáhli!!!
Víš ono s tou bezpeností to nní tak horký. To auto pokud má airbagy, taky je celkem v pohoě. Viděl sem nabořená asi 3 Seica a řidič vylezl v pohodě. No je to malé auto,a le není to fakt tak hrozné jak an první pohled vypadá. A pak je to auto do města... Nepředpokládá se, že to do tebe napálí někdo ve 100. I když i to se může stát a pak je ti třeba prd platný i tank... Určitě je to bezpečnější než třeba skůtr... A myslím, že ta bezpečnost je na stejné úrovni jako ve felicii. No Panda je na tom už mnohem líp...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 08:57, RE: cena
wolff posted by:
Víš ono s tou bezpeností to nní tak horký. To auto pokud má airbagy, taky je celkem v pohoě. Viděl sem nabořená asi 3 Seica a řidič vylezl v pohodě. No je to malé auto,a le není to fakt tak hrozné jak an první pohled vypadá. A pak je to auto do města... Nepředpokládá se, že to do tebe napálí někdo ve 100. I když i to se může stát a pak je ti třeba prd platný i tank... Určitě je to bezpečnější než třeba skůtr... A myslím, že ta bezpečnost je na stejné úrovni jako ve felicii. No Panda je na tom už mnohem líp...
Viděl jsem fotky po crashtestu rychlostí něco přes padesát,auto bylo v půlce zlomený a určitě by z něho nikdo nevylezl...Proto bych raději za ty prachy volil auto větší,bezpečnější,modernější...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 09:58, Místo jak ve Felicii
Možná na délku a výšku se to srovnat dá, ale autore, ruku na srdce - co v loktech? Určitě je tam stejně místa jak ve Feldě? Nestalo se vám, že při řazení si ťukáte loktama o sebe a ruka na dveřích je trochu víc zmáčklá?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 10:43, bezpečnost
Tohle auto je stejně bezpečné jako BMW řady 3 z let 92-98 a Citroen Xantia, mrkněte na crashtesty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 11:33, RE: bezpečnost
D.A.T. posted by:
Tohle auto je stejně bezpečné jako BMW řady 3 z let 92-98 a Citroen Xantia, mrkněte na crashtesty.
To ze ma stejny pocet hvezdicek neznamena, ze je ridic v provozu stejne chranen. Predstav si dite 10let kdyz na sjezdovce narazi do stromu- zavaznost jeho zraneni je zhruba stejna, jako kdyz do stromu narazi stokilovy chlap (jejich deformacni zony jsou umerne jejich hmotnosti). Pak si predstav, ze se srazi ten chlap s ditetem. Kdo to asi odskace?? V tomhle aute si koledujes o vazna zraneni i ve meste, kde je vysoke riziko bocnich narazu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 11:37, RE: bezpečnost
D.A.T. posted by:
Tohle auto je stejně bezpečné jako BMW řady 3 z let 92-98 a Citroen Xantia, mrkněte na crashtesty.
To je absolutní blbost, co jste napsal. BMW sice melo v testech bezpecnosti dve hvezdy, fiat nakonce jen jednu, ale to neznamena, ze jsou ty auta stejne bezpecny. Test se vztahuje na naraz na deformovatelnou prekazku, takza vysledky testu jsou ovlivneny hmotnosti vozidla samotneho. V realite mala auta pri narazu s vetsimy musi absorbovat energii vetsiho vozu a v tom je ten problem. Testy NCAP jsou realite vzdaleny, byt maji urcitou vypovidaci schopnost, ale omezenou. BMW ma problem s tim, ze ma tvrdou karoserii a deformacni zony nejosu konstruovany na mesni narazy, to auto pri narazu hure tlumi, ale jinak skelety maji jedny z nejtvrdsich. Napr. karoserie BMW E34z roku 1988 je tvrdsi nez karoserie Octavie 1, jen deformacni zony jsou jinak dimenzovany, nikoli progresivne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 12:37, RE: cena
Jirka posted by:
Viděl jsem fotky po crashtestu rychlostí něco přes padesát,auto bylo v půlce zlomený a určitě by z něho nikdo nevylezl...Proto bych raději za ty prachy volil auto větší,bezpečnější,modernější...
A co treba rovnou nakladak? Nebyl by lepsi? Neni bmw 7 male a malo bezpecne? Co kdyz skoncis pod 60t Manem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 13:09, RE: cena
Radek posted by:
A co treba rovnou nakladak? Nebyl by lepsi? Neni bmw 7 male a malo bezpecne? Co kdyz skoncis pod 60t Manem?
a nebo pád meteoritu, auto radši nebrat vůbec :o))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 13:43, RE: cena
Radek posted by:
A co treba rovnou nakladak? Nebyl by lepsi? Neni bmw 7 male a malo bezpecne? Co kdyz skoncis pod 60t Manem?
existuje teorie prevděpodobnosti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 13:47, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Uznavam ze je tenhle fiatek dobry a spolehlivy, ale jen bych se bal v tom jezdit, kdyz clovek vidi, co kolem jezdi za arogantni "debily" v rychlejch, velkejch autech. Samozřejmě negeneralizuji, těm co maji velka a rychla auta a jsou ohleduplni se omlouvam. Ale kdyz do vas pak nekdo takovej nabori a vy jedete v malym fiatku, co nedostal ani dve hvezdy v NCAPu, tak Buh s Vami.
Auto v maximální výbavě - kromě klima a airbagu spolujezdce. Tak to smekám a trochu se usmívám
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 14:01, RE: bezpečnost
anonym posted by:
To je absolutní blbost, co jste napsal. BMW sice melo v testech bezpecnosti dve hvezdy, fiat nakonce jen jednu, ale to neznamena, ze jsou ty auta stejne bezpecny. Test se vztahuje na naraz na deformovatelnou prekazku, takza vysledky testu jsou ovlivneny hmotnosti vozidla samotneho. V realite mala auta pri narazu s vetsimy musi absorbovat energii vetsiho vozu a v tom je ten problem. Testy NCAP jsou realite vzdaleny, byt maji urcitou vypovidaci schopnost, ale omezenou. BMW ma problem s tim, ze ma ...
Neumím posoudit rozdíl v bezpečnosti BMW 3 z let 92-98 a Seicenta, nicméně vím zcela jistě že metodika Euro NCAP má hodnocení pro každou kategorii zvlášť. Seicento je řazen mezi minivozy, kdežto BMW řady 3 je vůz střední třídy. Chci tím říci, pro někoho možná překvapivou informaci, mají-li 2 vozy jiných tříd stejný počet hvězdiček ještě neznamená že jsou stejně bezpečné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 14:05, RE: bez předmětu
Levi posted by:
Auto v maximální výbavě - kromě klima a airbagu spolujezdce. Tak to smekám a trochu se usmívám
Tak to mě také pobavilo :o)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 15:55, RE: bez předmětu
figo posted by:
Tak to mě také pobavilo :o)))
takový auto bych nechtěl...1)měřím 194cm 2)airbagy ti hovno pomůžou,páč jsem viděl crashtest a tam se v tomto vozítko utrhlo sedadlo řidiče...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 17:02, RE: bezpečnost
figo posted by:
Neumím posoudit rozdíl v bezpečnosti BMW 3 z let 92-98 a Seicenta, nicméně vím zcela jistě že metodika Euro NCAP má hodnocení pro každou kategorii zvlášť. Seicento je řazen mezi minivozy, kdežto BMW řady 3 je vůz střední třídy. Chci tím říci, pro někoho možná překvapivou informaci, mají-li 2 vozy jiných tříd stejný počet hvězdiček ještě neznamená že jsou stejně bezpečné.
K té bezpečnosti: není lepší než tady něco plácat také si přečíst metodiku testů na Euro NCAP (čelní nárazy se dají srovnávat jen v rámci dané třídy, boční u všech testovaných vozidel). Pokud to někoho zajímá opravdu hlouběji a seriózně je tu ještě test zadního nárazu, mimochodem ve městě velmi častý a to na:
http://www.thatcham.org/ncwr/index.jsp?page=147&year=2005&rating=All&manufacturer=0&model=0&display=s
jinak Euro NCAP je v češtině na:
http://www.auto.cz/main.php?site=crash
ale lépe originál zdroj:
http://www.euroncap.com/
přeji hodně zábavy při čtení a bezpečné km za volantem.


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 22:46, RE: bezpečnost
anonym posted by:
To je absolutní blbost, co jste napsal. BMW sice melo v testech bezpecnosti dve hvezdy, fiat nakonce jen jednu, ale to neznamena, ze jsou ty auta stejne bezpecny. Test se vztahuje na naraz na deformovatelnou prekazku, takza vysledky testu jsou ovlivneny hmotnosti vozidla samotneho. V realite mala auta pri narazu s vetsimy musi absorbovat energii vetsiho vozu a v tom je ten problem. Testy NCAP jsou realite vzdaleny, byt maji urcitou vypovidaci schopnost, ale omezenou. BMW ma problem s tim, ze ma ...
je to pravda,nelze porovnovat ruzne tridy.sebebezpecnejsi volvo hrave vyskoli tatra 815 a jeji ridic, byt bez airbagu, po narazu s nim hrave vyskoci z kabiny a nekolik plavnymi kroky prekroci torzo osobniho automobilu pod jeho koly. zakon akce a reakce je neuprosny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.06.2006 21:01, bezpečnost
Vážení dopisovatelé,
vzhledem k tomu, že mám servis na fiaty a škodovky, tak už jsem se setkal s pár havárkami těchto vozů a mohu soudit. NCAP je sice krásná teorie přímého čelního nárazu, ale v praxi často neplatí, protože se bourá různě a do různých věcí v různých rychlostech. Seicento rozhodně není nejbezpečnějším vozem co do hmoty, která se může "srolovat" před řidičem, ale viděl jsem na vlastní oči několik totálek těchto aut a lidé z nich vylezli v pohodě, samozřejmě také jeden případ polského turisty, který již nevylezl....Ale to stejně platí např. o Fabii a i Octavii, ještě v současné chvíli mám na parkovišty takové tři kousky škodovek, o které se teď vede dědické řízení, jelikož majitel již dopilotoval... Takže stejně je to vše o rychlosti, pásech, slušnosti a také náhodě... Stejně tak jsem vlastníma rukama u Pardubic vytahoval nějakou mladou slečnu zpod deformované přístrojové desky Renaultu Laguna, dle NCAP jednomu z nejbezpečnějších vozů, protože havárie proběhla tak jaksi divně, že auto bylo totál a přední airbagy nevystřelily... Takže opatrně přátelé...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.06.2006 16:25, RE: bezpečnost
Dealer posted by:
Vážení dopisovatelé,
vzhledem k tomu, že mám servis na fiaty a škodovky, tak už jsem se setkal s pár havárkami těchto vozů a mohu soudit. NCAP je sice krásná teorie přímého čelního nárazu, ale v praxi často neplatí, protože se bourá různě a do různých věcí v různých rychlostech. Seicento rozhodně není nejbezpečnějším vozem co do hmoty, která se může "srolovat" před řidičem, ale viděl jsem na vlastní oči několik totálek těchto aut a lidé z nich vylezli v pohodě, samozřejmě také jeden případ polsk...
Pane dealere souhlasim s vasim prispevkem. Myslim si ale ze v mem prvnim prispevku uvedene testy jsou jedine srovnatelne, tj. za stejnych podminek. To co popisujete je sice pravda, ze ten to prezil a ten zas ne, ale nikdo nevi za jakych podminek se to stalo. Jen na okraj bych se rad zeptal na tu Lagunu II. [mam mji totiz take] byla ta pani pripoutana?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.06.2006 20:14, RE: bezpečnost
vlada posted by:
Pane dealere souhlasim s vasim prispevkem. Myslim si ale ze v mem prvnim prispevku uvedene testy jsou jedine srovnatelne, tj. za stejnych podminek. To co popisujete je sice pravda, ze ten to prezil a ten zas ne, ale nikdo nevi za jakych podminek se to stalo. Jen na okraj bych se rad zeptal na tu Lagunu II. [mam mji totiz take] byla ta pani pripoutana?
Připoutaná byla (mj. nemohl jsem ani za boha ten pás přeříznout, měl jsem jen malý kapesní nožík a bylo to těžké psycho, slečna pořád strašně křičela...) ale ten náraz byl opravdu divný, sjela ze silnice a řítila se dlouhý úsek z kopce dolů, po cestě kácela stromy apod., tak nevím, jestli tomu autu ještě při těch nárazech fungovala elektrika. Ale ten případ byl veskrze ojedinělý, uvedl jsem to jen jako "blbou náhodu" , která se může stát každému a ani 8 SRS vás nezachrání...
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.