0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Uno Fire 1.0 i.e. - závodníkům bere i 7,5 l/100km

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.03.2008 18:34, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Škodovkáři ! Jste banda okurek !Psal se rok 1990, jezdili jste ve 100 a 120 . Kdo jezdil v takovém pěkném voze tomu jste záviděli ! Dnes máte konečně nové fóóblije 1,2 HTP a jste borečci ! Fiat Fuj , Ford Fuj atd ...
Přesně tak...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.03.2008 21:49, RE: uno:-)
anonym posted by:
PRESNE TAK, UNO JE IKONA AUTOMOBILOVEHO PRUMYSLU A HLAVNE PRVNI A NEJVICE ROZSIRENE U NAS PO REVOLUCI (POTOM SNAD JESTE KADET A GOLF2)
tak překvapivě to nejrozšířenější porevoluční nebylo Uno, ale Escort. To ovšem Unu nic na hodnotě neubírá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.03.2008 21:55, RE: uno:-)
anonym posted by:
tak překvapivě to nejrozšířenější porevoluční nebylo Uno, ale Escort. To ovšem Unu nic na hodnotě neubírá.
a ještě jednu poznámku bych dodal, Favorit je (kromě motoru, samozřejmě) konstrukčně velmi spříznění s Unem, je to takové nafouklé Uno. Téměř se neliší karoserie, brzdy, řízení, ložiska na podvozku...někdy jsem byl až překvapený, co s Favoritu šlo použít na Unech Nebyl to to zodpovědných v AZNP MB v té době vůbec špatný tah..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.03.2008 00:35, Léta letí
anonym posted by:
pánové, kdo nevlastnil UNO, neví, co je auto. UNO je prostě základ všeho, skoro srdeční záležitost, tak jednoduše a přitom efektivně zkonstruovaný vůz se velmi těžko hledá. Já jsem v benzínových i naftových Unech najezdil 250t km, a nemůžu těmto vozům nic vytknout, samozřejmě, v rámci doby jejich vzniku. Neznám jediného nespokojeného majitele UNA, kritici se rekrutují pouze z řad buranů a naprostých začátečníků, bez znalostí automobilové konstrukce a bez znalosti automechanické profese.
Taky jsem vlastnil hned několik un litrove fire z 1986 roku potom z 1987 uno 1,5 ie,sx tuším že mělo 75 koní vše v elektrice a digitalní přístrojovku.Byl to čtyrbodovy strik super auto a kde byla v té době škodovka ?Po té jsem měl logo z 1991 zase s litrovým motorem,úplmě na začátku to byl fiat Mirafiori z roku 1978 s motorem 1,6 super spolehlivé auto a Fiat Argenta 2.0 to byla taková konkurence mercedesu piano.Dováženo do USA také rok asi 85 měl přes 100 koní a dalo se stím jezdit v klidu za 8-9 . Super pohodlný obravský kočár ,to byli časy .......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.03.2008 11:43, RE: Léta letí
anonym posted by:
Taky jsem vlastnil hned několik un litrove fire z 1986 roku potom z 1987 uno 1,5 ie,sx tuším že mělo 75 koní vše v elektrice a digitalní přístrojovku.Byl to čtyrbodovy strik super auto a kde byla v té době škodovka ?Po té jsem měl logo z 1991 zase s litrovým motorem,úplmě na začátku to byl fiat Mirafiori z roku 1978 s motorem 1,6 super spolehlivé auto a Fiat Argenta 2.0 to byla taková konkurence mercedesu piano.Dováženo do USA také rok asi 85 měl přes 100 koní a dalo se stím jezdit v klidu za 8-...
To Uno bylo ve své době opravdu skvělé auto,Italové vždy uměli udělat prostor i v malém autě.Proti Fiatu 127 to byla úplná revoluce ve všem.Moderní,tichý,malá spotřeba.V tehdejším vozovém parku exot.Logo bylo ještě lepší,to bych si do práce dokázal představit ještě dnes.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.03.2008 21:26, Jediné auto z této doby, do kterého má ještě smysl jít, je...
SAAB 9000 !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.03.2008 21:36, RE: Jediné auto z této doby, do kterého má ještě smysl jít, je...
anonym posted by:
SAAB 9000 !
To máš pravdu,Saab je úžasné auto ještě dnes,také jsem po něm pošilhával.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.03.2008 11:14, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Přesně tak...
Koukám, že je tu dneska zase pěkný rojení psychopatů ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.03.2008 22:19, RE: uno
anonym posted by:
To vsechno, to ma byt snad spatnej vtip?! Uno bylo velmi spatnym autem i v dobe kdy se prodavalo jako nove. No a ted - prece chapu, ze kazdej nema na novou karu, ale za stejne penize, co Uno, da se koupit normalni auto, treba Corollu, Sierru nebo Vectru. Autor clanku je fakt magor
Magor jseš ty když by sis koupil Sierru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 11:58, RE: no páni, to je ale diskuse..
anonym posted by:
Konečně se tu najde i někdo inteligentí, který dokáže ocenit snahu lidí píšících tyto recenze(já sám jsem už taky jednu napsal) a ne stále jen rejpat, nadávat a jinak si léčit svoje komplexy pomocí internetových diskuzí...
Pekna recenze. Jiste, ze je subjektivni, co taky. Nebudu preci o svem aute psat, ze je to kram...ale vazne. UNO je proste plechovka, co se svou laci dilu vyplati udrzovat. Sam mam uz treti :) PAVELS
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 12:01, RE: Léta letí
anonym posted by:
To Uno bylo ve své době opravdu skvělé auto,Italové vždy uměli udělat prostor i v malém autě.Proti Fiatu 127 to byla úplná revoluce ve všem.Moderní,tichý,malá spotřeba.V tehdejším vozovém parku exot.Logo bylo ještě lepší,to bych si do práce dokázal představit ještě dnes.
ANO souhlas, neni sice extra bezpecne ale pomer cena vykon je skveley. Pro toho co si s auty krome bezneho udrzby i hraje, je to tranlivy spolecnik co dlouho vydrzi :) PAVELS
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.03.2008 13:39, RE: uno:-)
anonym posted by:
Ti odporní,slizcí škodovkáři nikdy nepochopí,že když v Boleslavi na odstavné ploše měli problém uvěst do chodu v mrazu ty hnusné nové popelnice,Uno byl v té době Pan automobil.Kdo ho měl nebo zná,ví,o čem je řeč.
VYNIKAJÍCÍ SEŠLOST MAKOVIC
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 01:12, RE: UNO? pch....
anonym posted by:
Fiat uno? Mam sice tiez stary pekac - VAZ 2106, ale myslim ze keby som sa s unom nahodou niekedy zrazil, tak mam vyssiu sancu prezit ja jak ten v UNE. Je to maximalne nebezpecna kara s papierovymi plechmi, rakev na kolech, to radsej bicykel...
Ty sprosté hovädo, robíš nám slovákom len ostudu s Tvojími kecami o papierových plechoch, chápem je to ťažké so 4 ludovými pochopiť princíp deformačných zón. Daj adresu a já Ti to prídem ukázať v mojom Fiate a Ty si sadneš na ten Tvoj bicikel. Ty retard najprv si po sebe prečítaj čo posielaš na net. A aby som nezabudol Kokote
respond
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.