0
back
 

diskuze k tématu: Jake benzinove sedmimistne MPV?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Sunday 26.04.2015 22:21, RE: Dacia
LGreg posted by:
K VW Routan, ja si fakt nemuzu dovolit auto, kde budu tyden cekat na nahradni dil z Polska, to mam pak decka do skoly vozit na kole na nosici? Potrebuju auto, kde bude nejpozdeji druhy den nahr. dil k dispozici, coz u bezne prodavanych aut v CR neni problem. Proste v tomhle aute nevidim zadnou vyhodu, nekde neco prehlizim?K Dacii Lodgy - priznam se, ze jsem vubec netusil, ze se da nova poridit za 300 tisic. Pak to samozrejme stoji za prehodnoceni. Ja si na zadny znacky nehraju, prece nechci BMW nebo Mercedes, ale potrebuju spolehlivy auto, a zatim mi zde nikdo nenapsal argument, proc jako jedno z meritek nemam pouzivat TUV testy? Vsechny Dacie se pohybuji v posledni dvacitce hodnoceni, jak mam vedet ze Lodgy na tom nebude stejne? Sportovne teda musim uznat, ze v poslednim testu jsou i mnou vybrany Fordy na tom bidne. Jeste by me teda zajimalo par veci:- Jak je mozny, ze je MPV od dacie o cca 200 tisic levnejsi nez vuz stejne kategorie od Reanultu? Obecne, Dacia je za 300 a MPV ostatnich znacek zacinaj nad 500 (spis jsou jeste drazsi), jak je to mozny? Uz jste me odhalili, ze jsem kratkozrakej cechacek, ve me to nevzbuzuje moc duveru, proc je to tak moc levny?- Nikdy jsem nekupoval novy auto, moc nevim jak to chodi se servisem v zarucni dobe, predpokladam ze budu muset v zarucni dobe jezdit do autorizovanyho zarucniho servisu. Nedam za tento servis vic penez nez za servis pozarucniho auta? (chapu, ze kdyz se vysere neco vetsiho, tak zde je velka vyhoda zaruky).- Dejme tomu, ze si prikoupim petiletou zaruku a pak budu chtit auto prodat. Bude to auto po zaruce po peti letech vubec prodejny za jeste rozumnou cenu? Jde mi o to, aby nebylo prodejny treba jen za tretinovou cenu.Prosim o konstruktivni prispevky, idealne podlozeny fakty. Pokud mi nekdo napise, ze TUV je na hovno tak bych rad vedel proc.Btw sem se nikdy nechystal kupovat stocenyho svarovance, o tom bych musel neco vedet ;)


Taky nekupuju věci jen a pouze podle ceny (ani oblečení, jídlo, dovolenou, ani auta). Říká se, že nejsem natolik bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci. Možná na tom něco bude.

Např. Verso se dá sehnat nové už od 429 tisíc. Je to o dost víc než Dacia za 300, ale není to přes 500 tis. Skladovka v původní ceně přes 500 tisíc se dá sehnat za 450.

S rozpočtem 300tis. bych se podíval jestli např. nějaký dealer neprodává auto co sám prodal, servisoval a vzal na protiúčet. Jiným bazarům mimo autorizáky bych se spíš vyhnul.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Sunday 26.04.2015 23:15, RE: Arctica
brin posted by:
Tak to MPV tedy rozhodně není v základní výbavě. Za 300 kkč se s mírnou slevičkou (kterou dostanete) dá pořídit ve výbavě Arctica, kde má palubní počítač, tempomat, mlhovky, denní svícení, manuální klimu, centrál s dálkovým, přední okna v elektrice, zrcátka v elektrice, za 4000 kč dostanete záruku na 5 let/100000 km, případně za 14300 Kč to máte i se servisními prohlídkami v ceně na 5 let - za tu dobu tedy nic dalšího nezaplatíte. A dostanete taky motor 1,2 TCe od renaultu s nějakými 80 kW. Prostě solidní kus auta za naprosto minimální cenu.


To co si popsal je jinde základní výbava, auto bez výše jmenovaného je neprodejné.
Dacia má smysl pokud to auto člověk chce dojezdit, tj nechhat si ho 7-8 let. Prodát to bude dost těžký za jakoukoliv cenu. Ale určitě to špatné auto neni, i když mě by se víc líbil Dokker když už.
Jinak interiery Renaultu se po několika letech postupně rozpadají, nevim jak na tom je Dacia.

respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Monday 27.04.2015 06:11, k
spomínal tu někdo už opla zafiru ?osobě stim nemam vubec žadne skušenosti
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 27.04.2015 09:29, RE: Arctica
PetrT posted by:
brin posted by:
Tak to MPV tedy rozhodně není v základní výbavě. Za 300 kkč se s mírnou slevičkou (kterou dostanete) dá pořídit ve výbavě Arctica, kde má palubní počítač, tempomat, mlhovky, denní svícení, manuální klimu, centrál s dálkovým, přední okna v elektrice, zrcátka v elektrice, za 4000 kč dostanete záruku na 5 let/100000 km, případně za 14300 Kč to máte i se servisními prohlídkami v ceně na 5 let - za tu dobu tedy nic dalšího nezaplatíte. A dostanete taky motor 1,2 TCe od renaultu s nějakými 80 kW. Prostě solidní kus auta za naprosto minimální cenu.
To co si popsal je jinde základní výbava, auto bez výše jmenovaného je neprodejné. Dacia má smysl pokud to auto člověk chce dojezdit, tj nechhat si ho 7-8 let. Prodát to bude dost těžký za jakoukoliv cenu. Ale určitě to špatné auto neni, i když mě by se víc líbil Dokker když už. Jinak interiery Renaultu se po několika letech postupně rozpadají, nevim jak na tom je Dacia.


prodat ho rozhodně těžké nebude. stačí se podívat například na ceny Loganu MCV kolem pěti let stáří, 2010 pod 100k neseženete ani omylem, tam jsou roky 2007 apod., 2011 jsou i za 150. podle toho si naopak cenu dost slušně drží. nezastírám že je to pro mě překvapení, ale cenu určuje trh takže asi je o ně zájem.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Monday 27.04.2015 09:33, Protiúčet
Navíc po 5 letech je samozřejmě určitě možné koupit od dealera další vůz a tohle mu šoupnout na protiúčet.
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Monday 27.04.2015 19:42, vlhkej sen kazdyho taty
Vlhkej sen kazdyho taty od rodiny je vozit 7mi lidi v 80kw jednadvojce.....
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Monday 27.04.2015 23:22, RE: Arctica
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
brin posted by:
Tak to MPV tedy rozhodně není v základní výbavě. Za 300 kkč se s mírnou slevičkou (kterou dostanete) dá pořídit ve výbavě Arctica, kde má palubní počítač, tempomat, mlhovky, denní svícení, manuální klimu, centrál s dálkovým, přední okna v elektrice, zrcátka v elektrice, za 4000 kč dostanete záruku na 5 let/100000 km, případně za 14300 Kč to máte i se servisními prohlídkami v ceně na 5 let - za tu dobu tedy nic dalšího nezaplatíte. A dostanete taky motor 1,2 TCe od renaultu s nějakými 80 kW. Prostě solidní kus auta za naprosto minimální cenu.
To co si popsal je jinde základní výbava, auto bez výše jmenovaného je neprodejné. Dacia má smysl pokud to auto člověk chce dojezdit, tj nechhat si ho 7-8 let. Prodát to bude dost těžký za jakoukoliv cenu. Ale určitě to špatné auto neni, i když mě by se víc líbil Dokker když už. Jinak interiery Renaultu se po několika letech postupně rozpadají, nevim jak na tom je Dacia.
prodat ho rozhodně těžké nebude. stačí se podívat například na ceny Loganu MCV kolem pěti let stáří, 2010 pod 100k neseženete ani omylem, tam jsou roky 2007 apod., 2011 jsou i za 150. podle toho si naopak cenu dost slušně drží. nezastírám že je to pro mě překvapení, ale cenu určuje trh takže asi je o ně zájem.


Prodat po 5 letech utahanou 1,2 s turbínou v tak velkém autě nebude žádná sranda, dle mě.

respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Monday 27.04.2015 23:58, RE: Arctica
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
brin posted by:
Tak to MPV tedy rozhodně není v základní výbavě. Za 300 kkč se s mírnou slevičkou (kterou dostanete) dá pořídit ve výbavě Arctica, kde má palubní počítač, tempomat, mlhovky, denní svícení, manuální klimu, centrál s dálkovým, přední okna v elektrice, zrcátka v elektrice, za 4000 kč dostanete záruku na 5 let/100000 km, případně za 14300 Kč to máte i se servisními prohlídkami v ceně na 5 let - za tu dobu tedy nic dalšího nezaplatíte. A dostanete taky motor 1,2 TCe od renaultu s nějakými 80 kW. Prostě solidní kus auta za naprosto minimální cenu.
To co si popsal je jinde základní výbava, auto bez výše jmenovaného je neprodejné. Dacia má smysl pokud to auto člověk chce dojezdit, tj nechhat si ho 7-8 let. Prodát to bude dost těžký za jakoukoliv cenu. Ale určitě to špatné auto neni, i když mě by se víc líbil Dokker když už. Jinak interiery Renaultu se po několika letech postupně rozpadají, nevim jak na tom je Dacia.
prodat ho rozhodně těžké nebude. stačí se podívat například na ceny Loganu MCV kolem pěti let stáří, 2010 pod 100k neseženete ani omylem, tam jsou roky 2007 apod., 2011 jsou i za 150. podle toho si naopak cenu dost slušně drží. nezastírám že je to pro mě překvapení, ale cenu určuje trh takže asi je o ně zájem.


Nabídková cena se nutně nemusí shodovat s poptávkou a cenami skutečných prodejů. Viz. reality.
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Tuesday 28.04.2015 06:51, k
tak samozřejmě je tam i 1.6 a dokonce malinko levnější než 1,2 s turbínou osobně těm nizkoobjěmovím mororum nevěřím a nevidím vtom smysl.stací podívat do inzerce a dačie si docela ceny drží
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 28.04.2015 09:16, RE: Arctica
Petr S posted by:
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
brin posted by:
Tak to MPV tedy rozhodně není v základní výbavě. Za 300 kkč se s mírnou slevičkou (kterou dostanete) dá pořídit ve výbavě Arctica, kde má palubní počítač, tempomat, mlhovky, denní svícení, manuální klimu, centrál s dálkovým, přední okna v elektrice, zrcátka v elektrice, za 4000 kč dostanete záruku na 5 let/100000 km, případně za 14300 Kč to máte i se servisními prohlídkami v ceně na 5 let - za tu dobu tedy nic dalšího nezaplatíte. A dostanete taky motor 1,2 TCe od renaultu s nějakými 80 kW. Prostě solidní kus auta za naprosto minimální cenu.
To co si popsal je jinde základní výbava, auto bez výše jmenovaného je neprodejné. Dacia má smysl pokud to auto člověk chce dojezdit, tj nechhat si ho 7-8 let. Prodát to bude dost těžký za jakoukoliv cenu. Ale určitě to špatné auto neni, i když mě by se víc líbil Dokker když už. Jinak interiery Renaultu se po několika letech postupně rozpadají, nevim jak na tom je Dacia.
prodat ho rozhodně těžké nebude. stačí se podívat například na ceny Loganu MCV kolem pěti let stáří, 2010 pod 100k neseženete ani omylem, tam jsou roky 2007 apod., 2011 jsou i za 150. podle toho si naopak cenu dost slušně drží. nezastírám že je to pro mě překvapení, ale cenu určuje trh takže asi je o ně zájem.
Nabídková cena se nutně nemusí shodovat s poptávkou a cenami skutečných prodejů. Viz. reality.


samozřejmě, skutečnou prodejní cenu nikdy nezjistíme, klasika je 10-20% dolů, ale třeba v bazarech jsou ceny obdobné a tam moc smlouvat nechtějí. takže ty ceny nereálné nebudou. reality jsou kapitola sama pro sebe, tam je prodejce někdy ochotný při spatření výpisu z účtu slevit až neuvěřitelně, což na druhou stranu chápu, jsou prodeje které se táhnou řadu měsíců, i roky-když jsou na nemovitosti plomby, závazky, exekuce, břemena, hypotéky, omezení...a financování je také třeba hypotékou. to už je o nervy na všech stranách. kamarádka loni započala koupi domečku-ona na hypotéku, prodávající hypotéka+rozvod, navíc to nebylo zkolaudované. 11 měsíců než měla výpis z katastru se svým jménem.
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Tuesday 28.04.2015 10:31, Ani dodavky, ani Dacii
Co se tyce vyberu, tak obecne bych se vyhnul vsem MPV odvozenym od komercnich dodavek. Jsou za dobrou cenu, protoze pro vyrobce je to strasne ekonomicky efektivni zpusob vyvoje noveho auta a maji dobry prostor, protoze byla konstruovana na vozeni europalet, nicmene je treba si uvedomit, ze tahle auta byla vyvijena s jedinym ohledem a to naprosto minimalni cenou, aby byla konkurenceschopna na vysoce konkurencnim trhu komercnich aut, kde zalezi na jedinem na TCO. Tahle auta nekupuji ti co s nimi jezdi, takze ohledy na posadku jsou zcela sekundarni. U dodavek se neresi jizdni vlastnosti, interier, dynamika ani bezpecnost, pouze cena a prostor, tudiz jako auta pro rodinu jsou dost nestastna. Ze stejneho duvodu bych vyloucil jakoukoliv Dacii, protoze to je proste automobilovy low cost, opet konstruovan ciste s ohledem na cenu.
Obecne bezpecnost tu zatim vlastne vubec nepadla, prestoze si rikam, ze kdyz uz si da nekdo tu praci vyrobit tri deti, tak bude asi chtit je dovest az k dospelosti idealne bez vetsi uhony. V tomto kontextu kupovat pro rodinne jezdeni auta jejichz pasivnim, ale i aktivni bezpecnost je uplne mimo peloton mi neprijde jako rozumna. Tech par usetrenych penez pak muze pri pripadne havarii zatracene mrzet.
respond
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.