0
back
 

diskuze k tématu: Hyundai Getz 1.5 CRDi - po dvou letech bez poruch

category of topic classification: korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 00:09,
vcelku pěkná recenze, hlavně to s tim ježděnim jak hovado moc nepřeháněj, at se někde nezabiješ,,,já měl v 18 auto s polovičním výkonem a protože jsem si myslel, že umím řídit nejlíp na světě, měl jsem několikrát dost namále... jinak hodně zdaru, pěkný autíčko
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 00:11,
Hlavně si nerozbij hubu až Tě zase chytne závodnická....v tomhle autíčku by to asi bylo fatální. Jinak je hezké
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 00:15,
A jé, osmnáctiletej mistr světa za volantem. Přečti si černou kroniku, takovejch jako ty tam je spousta! V tomhle věku bych začínajícím řidičům namontoval povinně omezovač na nějakých 110km/h.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 00:27, RE: bez předmětu
anonym posted by:
A jé, osmnáctiletej mistr světa za volantem. Přečti si černou kroniku, takovejch jako ty tam je spousta! V tomhle věku bych začínajícím řidičům namontoval povinně omezovač na nějakých 110km/h.
a jak jsi jezdil ty, když ti bylo 18? určitě dobře a opatrně.. a neříkej, že tenkrát byly slabší auta, zase měly mnohem menší bezpečnost..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 00:37, RE: bez předmětu
anonym posted by:
a jak jsi jezdil ty, když ti bylo 18? určitě dobře a opatrně.. a neříkej, že tenkrát byly slabší auta, zase měly mnohem menší bezpečnost..
jo a zabiješ se i v 70 třeba o strom..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 01:02, svět je relativní
1) Tak pokud to má "široké masivní A sloupky" za které se ti schovávají !!!celé auta!!! tak by to chtělo spíš nějaké brejle než nadávat na sloupky. Masivní sloupek je pane ten, co je tlustý asi 10cm a je schopen zachytit nárazník od nějakého terréního naklaďáku typu T815. Pokud by se ti pod něj napasují celé cca 2m kapoty.
2) 5w40 je trochu řídké ne? 10w40 by mohlo být lepší
3) destičky v 50tkm držet musí, správné stroje mění až po 200tkm
4) dáš 10 balíků vody do kufru? to bych se přišel aj kouknout
...jinak jo, taková svěží včelka do města, jedné 17 leté kamarádce se to taky líbilo, taková halb Fabia. Naštěstí už jsem jí nakukal, že pro ní bude lepší e46
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 06:09, RE: svět je relativní
Ráďa posted by:
1) Tak pokud to má "široké masivní A sloupky" za které se ti schovávají !!!celé auta!!! tak by to chtělo spíš nějaké brejle než nadávat na sloupky. Masivní sloupek je pane ten, co je tlustý asi 10cm a je schopen zachytit nárazník od nějakého terréního naklaďáku typu T815. Pokud by se ti pod něj napasují celé cca 2m kapoty.
2) 5w40 je trochu řídké ne? 10w40 by mohlo být lepší
3) destičky v 50tkm držet musí, správné stroje mění až po 200tkm
4) dáš 10 balíků vody do kufru? to bych se přišel aj k...
No s těma destičkama si to trošku přehnal? Správné auto 200t km na brzdový destičky? Jaký je podle tebe správný auto u kterého tak vydrží? Realita je cca 80-150t km a pak už jen záleží jak kdo jezdí, někdo je odrovná i za 20t km. Těch 200t km si sakra přestřelil, to dá snad jen klobouk.
Jo a těch 10 balíků vody je nesmysl, leda že by to byly balíky tak nějakých 0,5l lahví, ale 1,5l nebo 2,0l určitě ne :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 06:58, RE: svět je relativní
zigi posted by:
No s těma destičkama si to trošku přehnal? Správné auto 200t km na brzdový destičky? Jaký je podle tebe správný auto u kterého tak vydrží? Realita je cca 80-150t km a pak už jen záleží jak kdo jezdí, někdo je odrovná i za 20t km. Těch 200t km si sakra přestřelil, to dá snad jen klobouk.
Jo a těch 10 balíků vody je nesmysl, leda že by to byly balíky tak nějakých 0,5l lahví, ale 1,5l nebo 2,0l určitě ne :)
Mám vochcáfku v dehtu, s křídlem, stříbrnou, na hlínách. Najeto asi 500 tisíc, a ještě sem destičky neměnil.

zdravíme OSLA!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 07:11, RE: svět je relativní
anonym posted by:
Mám vochcáfku v dehtu, s křídlem, stříbrnou, na hlínách. Najeto asi 500 tisíc, a ještě sem destičky neměnil.

zdravíme OSLA!
Osel zdraví Octávii!

Iáááááá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 07:29, RE: svět je relativní
zigi posted by:
No s těma destičkama si to trošku přehnal? Správné auto 200t km na brzdový destičky? Jaký je podle tebe správný auto u kterého tak vydrží? Realita je cca 80-150t km a pak už jen záleží jak kdo jezdí, někdo je odrovná i za 20t km. Těch 200t km si sakra přestřelil, to dá snad jen klobouk.
Jo a těch 10 balíků vody je nesmysl, leda že by to byly balíky tak nějakých 0,5l lahví, ale 1,5l nebo 2,0l určitě ne :)
Přesně, u Toyoty Yaris se mění destičky v 60 tis. km! Tak se probuď, už je ráno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 07:56,
tý vádo natuněný Korejec, rallye jízda s ním musí byt zážitek, asi neodolám!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 08:00, RE: zigi
zigi posted by:
No s těma destičkama si to trošku přehnal? Správné auto 200t km na brzdový destičky? Jaký je podle tebe správný auto u kterého tak vydrží? Realita je cca 80-150t km a pak už jen záleží jak kdo jezdí, někdo je odrovná i za 20t km. Těch 200t km si sakra přestřelil, to dá snad jen klobouk.
Jo a těch 10 balíků vody je nesmysl, leda že by to byly balíky tak nějakých 0,5l lahví, ale 1,5l nebo 2,0l určitě ne :)
zigi: Nemyslím že přehnal, když je to vlastní zkušenost. Možná bude lepší doplnit vysvětlení. Sám na destičky připouštíš 150tkm. Předpokládám, že máš zkušenosti s vozy cca dvoulitr 4,5m jezdící často trochu brzda plyn. Správným vozem je u mě po léta pouze S-klasse (všech generací). Za předpokladu, že původní majitel (kterého znám osobně) strávil většinu času na dálnici na tempomat a nebyl to pruďas. Tak mi opravdu čidlo destiček začalo občas problikávat až chvíli před 200tkm. Navíc destliček máš pro daný model auta spoustu druhů a značek. Něco jak pneu. Na Barum+Continental najedeš 30 tkm a vzorek je dole. Michelin či Pirreli 60tkm dá. S destičkama to máš stejný. Navíc je třeba zvolit vhodnou tvrdost destiček k tvrdosti kotoučů atd a ne to naplácat dohromady sakumprásk, byť to samozřejmě taky funguje že. Chlazené brzdy taky pomáhají, protože destičky se opotřebovávají nesrovnatelně více na žhavých brzdách než na chladných. (ty procenta už z hlavy nevím, ale fakt mnohonásobek). To že většina lidí zajde do Kelly a koupí nejlevnější Luccasy (nebo jak se to píše) bez ohledu na značku kotoučů atd, tak pak je jasné že jsou s životností potom jinde. Auto se musí rozmazlovat, víš, i když to pak stojí majlant Takže sečteno podtrženo, 200tkm se fakt dá. ...a odrovnat něco během krátké doby není umění, to umí každej pilot hustokřídla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 08:01, No jo
to je ten typ, o kterém mluvili včera mluvili v televizi ohledně těch nehod
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 08:17, RE: bez předmětu
anonym posted by:
jo a zabiješ se i v 70 třeba o strom..
Jiste a proto je nutne zavest omezeni rychlosti na 5 km/h. Navic by pred vozem mel bezet povereny pracovnik s zlutou a cervenou vlajeckou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 08:20, RE: zigi
Ráďa posted by:
zigi: Nemyslím že přehnal, když je to vlastní zkušenost. Možná bude lepší doplnit vysvětlení. Sám na destičky připouštíš 150tkm. Předpokládám, že máš zkušenosti s vozy cca dvoulitr 4,5m jezdící často trochu brzda plyn. Správným vozem je u mě po léta pouze S-klasse (všech generací). Za předpokladu, že původní majitel (kterého znám osobně) strávil většinu času na dálnici na tempomat a nebyl to pruďas. Tak mi opravdu čidlo destiček začalo občas problikávat až chvíli před 200tkm. Navíc destliček máš...
Těch 150t km se dá považovat u spousty lidí za strop a to jsou buď klobouci nebo auta, co jezdí jen dálnice. Normální člověk je rád, když na deskách dá alespoň 100t km, nejčastěji 60-80t km. Osobně dám asi 60tkm, ale uznávám, že jsem nekoupil nějaký extra kvalitní desky a je mi celkem jedno kdy odejdou, koupit nové za 1500-2000 je v poho.

S tím eSkem je ti zajímavý, ale kolik lidí ho u nás má? Možná je to ten správný vůz jak píšeš, ale já žiju v realitě. eSko k životu nepotřebuji a po dálnicích jezdím vyjímečně...

Těch 200t km jsou spíše extrémy a kdybys sám měl to správné auto, sám bys třeba desky odrovnal už v 100t km a co bys potom říkal? Nikdy nevíš kdy je třeba sešlápnout tvrdě brzdu a zabránit kolizi, to pak desky jsou hodně dolů...

Samozřejmě tohle je téma na vyvolání flame :) Něco podobnýho asi jak mi jeden kolega v práci tvrdil, že na origo gumách najel cca 150t km, ne, nemohl jsem to poslouchat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 08:21, RE:
anonym posted by:
Těch 150t km se dá považovat u spousty lidí za strop a to jsou buď klobouci nebo auta, co jezdí jen dálnice. Normální člověk je rád, když na deskách dá alespoň 100t km, nejčastěji 60-80t km. Osobně dám asi 60tkm, ale uznávám, že jsem nekoupil nějaký extra kvalitní desky a je mi celkem jedno kdy odejdou, koupit nové za 1500-2000 je v poho.

S tím eSkem je ti zajímavý, ale kolik lidí ho u nás má? Možná je to ten správný vůz jak píšeš, ale já žiju v realitě. eSko k životu nepotřebuji a po dálnicích...
To jsem psal já, zapomněl jsem se lognout...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 08:28, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jiste a proto je nutne zavest omezeni rychlosti na 5 km/h. Navic by pred vozem mel bezet povereny pracovnik s zlutou a cervenou vlajeckou.
no, u některých id**tů by to určitě pomohlo!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 09:02, to je wagen...
S tim motorem to musi byt docela raketa :o) Co tam mas za gumy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 09:12, RE: svět je relativní
Ráďa posted by:
1) Tak pokud to má "široké masivní A sloupky" za které se ti schovávají !!!celé auta!!! tak by to chtělo spíš nějaké brejle než nadávat na sloupky. Masivní sloupek je pane ten, co je tlustý asi 10cm a je schopen zachytit nárazník od nějakého terréního naklaďáku typu T815. Pokud by se ti pod něj napasují celé cca 2m kapoty.
2) 5w40 je trochu řídké ne? 10w40 by mohlo být lepší
3) destičky v 50tkm držet musí, správné stroje mění až po 200tkm
4) dáš 10 balíků vody do kufru? to bych se přišel aj k...
E46 je výbornej Bawor. Motor super, spotřeba slušná a to svezení. Už pak není cesta zpět - po Bávu už do mainstreamu nikdo nepůjde. Ovšem jak potřebuješ servis, potom holt BMW - budeš mít wýdaje Když na to máš, tak pohoda. Getz je trochu jinde.
A těch 200 na destičky mi přijde docela hodně moc, ale to hodně záleží na stylu. Pokud ovšem nemáte nějaké "spešl" materiály od NASA...
JInak se sloupky, vodou a asi i s tím olejem souhlas.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 09:19, RE: svět je relativní
zigi posted by:
No s těma destičkama si to trošku přehnal? Správné auto 200t km na brzdový destičky? Jaký je podle tebe správný auto u kterého tak vydrží? Realita je cca 80-150t km a pak už jen záleží jak kdo jezdí, někdo je odrovná i za 20t km. Těch 200t km si sakra přestřelil, to dá snad jen klobouk.
Jo a těch 10 balíků vody je nesmysl, leda že by to byly balíky tak nějakých 0,5l lahví, ale 1,5l nebo 2,0l určitě ne :)
Mitsu Colt, výměna destiček po 80t km (jízda spíše po městě)
respond
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.