0
back
 

diskuze k tématu: Hyundai Matrix - jaké má slabiny a jaký motor zvolit?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.07.2011 11:24, rada
Zadajte si do volnej kolonky na lavej strane úvodnej stránky tipcars.cz text "matrix" a máte tam min. 2x recenziu s doporuceniami.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.07.2011 12:08, rada
stejně dobře jako ty recenze se vám pak budou shnánět součástky na tohoto exota. Doporučil bych nějaké kombi nižší střední nebo i střední třídy nějakého všednějšího modelu. Pokud tedy oželíte tolik potřebného půl metru místa nad hlavou navíc který vozy MPV nabízejí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.07.2011 13:02, rada
S tímto autem jsem měl bohužel jednou tu "čest" se projet. Když vynechám design, který je čistě subjektivní záležitostí, tak mi v hlavě utknuly tragické jízdní vlastnosti a plastikový interiér. Plusem je asi prostornost. Nic víc mě, s ohledem na krátkou zkušenost, nenapadá. Myslím, že na trhu jsou daleko povedenější alternativy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.07.2011 06:54, rada
kouknete na Mitsubishi Space Star - jestli netrvate na "italskem designu" a divoke palubni desce-) je to prostorove stejne a spolehlivejsi varianta - i kdyz je to "japonec" z evropy. Pro jezdeni po meste uplne postaci 1.3 benzin. Nam slouzi uz 5 let a az na vymenu zvlnenych kotoucu a rozvodu po koupi(ojetina) v pohode. Navic na strechu mysaka, pripadne nejakeho kombi nosic na kola a v zime box na lyze date v pohode - Matrix a dalsi MPV jsou na to opravdu uz moc vysoke -(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.07.2011 12:54, rada
Popravdě vůbec nechápu smysl Matrixu a podobných vozidel. Podle mě má MPV smysl jen když je 7mi místné. Souhlas s Valnohou. Kombík nižší střední nebo střední třídy odvede daleko lepší službu. S Matrixem a podobnými vozy bych vůbec neztrácel čas. "Díky" neaerodynamickému tvaru a vysoké stavbě bude mít vyšší spotřebu a horší jízdní vlastnosti než srovnatelně velké a těžké bežné auto. Platit takovou daň za zbytečný a nevyužitý vzduch by se mi nechtělo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.07.2011 13:40, rada
U MPV je dobré, že se sedí výše a tím pádem se lépe nastupuje a vystupuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.07.2011 15:15, rada
for DavidK No jo, ale vyváží to všechna ta negativa? (cena, horší aerodynamika čili větší spotřeba, větší plocha na leštění a taky horší přístup na střechu k boxu či ke kolům)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.07.2011 17:24, rada
rojack: divil byste se že u některých lidí ano. Mám už postarší rodiče, kteří minulý rok kupovali nové auto a vyšší posaz, tedy snadnější nastupování bylo jednou z priorit. Také uvažovali o MPV, naštěstí zvolili Forestera :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.07.2011 19:18, rada
Matrixe má švagrová asi 3-4 roky. Vezmu to stručně. T R A G E D I E. Nevidím jednu jedinou výhodu takovýho nesmyslu. Hnusný, nejede, žere, ceny letí dolů jkao střelený, dílenské provedení jak z před 20 lety (interieru). Jízdní vlastnosti tragické. Sednul jsem do toho ze svýho SUbaru a málem jsem si nabil držku v první zatáčce! Kačena hadr.Spotřeba město 9,5-10. To už bych snad bral radši o toho Megana v kombi verzi, ale Matrixe teda zcela a zásdaně ne. Na to auto mám averzi. berte to jako názor jedince, který nemusí nic znamenat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.07.2011 19:52, rada
Kdysi jsem jako nejošklivější sériově vyráběné auto bral Multiplu. Postupem času se můj názor na její design poněkud změnil - ne snad že by se mi líbila, ale oceňuji že někdo měl koule tohle pustit do výroby. Prostě to byl pokus, který nevyšel, ale díky za něj. Matrix je oproti tomu vážně myšlený hnus, ze kterého se mi chce zvracet kdykoliv ho vidím a nechápu jeho kupce, když je za stejné a nižší peníze lze sehnat lepší auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.07.2011 11:23, rada
těch, kteří o tom autě vůbec nic neví. Jasně, že to nění žádný výkřik moderní techniky, zato je ale celkem spolehlivej. Stačí se podívat na http://www.hyundaiclub.net/viewforum.php?f=8. Tam je všechno, klady, zápory, spotřeba...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.07.2011 11:29, rada
Dobrá volba, na 1.6i mám najeto za 3,5 roku 82 tis. bez závad. Je to sice stará technika, která je ale jednoduchá a spolehlivá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.07.2011 13:40, rada
obvykle odkázání na klub příznivců ať už čehokoliv moc objektivními názory nezávání
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.07.2011 19:17, rada
To bych neřekl, dozvíš se tam spoustu informací, včetně závad co majitelé řeší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.07.2011 06:54, Matrix
Matrix je spíš chyba v Matrixu, když pominu vše negativní (a že toho není málo), tak to lze shrnout asi takhle, prakticky neexistuje pořádný motor a navíc to auto vypadá jako kdyby havarovalo už v továrně
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.07.2011 10:53, RE: Matrix
Rover623 posted by:
Matrix je spíš chyba v Matrixu, když pominu vše negativní (a že toho není málo), tak to lze shrnout asi takhle, prakticky neexistuje pořádný motor a navíc to auto vypadá jako kdyby havarovalo už v továrně
Design je velmi subjektivní záležitost a s tím nejsilnějším dieselem to vůbec není špatná volba. Zvlášť když se dá koupit kus s najetými 20 000 km a s cenou atakující 100 000,-. Měli jsme jej doma, na 60000 km šel do prodeje, ale byl naprosto bezproblémový a poměrně velký.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.07.2011 19:10, RE: Matrix
brin posted by:
Design je velmi subjektivní záležitost a s tím nejsilnějším dieselem to vůbec není špatná volba. Zvlášť když se dá koupit kus s najetými 20 000 km a s cenou atakující 100 000,-. Měli jsme jej doma, na 60000 km šel do prodeje, ale byl naprosto bezproblémový a poměrně velký.
Subjektivní možná jo, ale od Pininfariny bych čekal něco daaaleko víc. Tohle snad dělali zadarmo, možná dokonce za trest...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 23.07.2011 10:16, RE: Matrix
Pepe posted by:
Subjektivní možná jo, ale od Pininfariny bych čekal něco daaaleko víc. Tohle snad dělali zadarmo, možná dokonce za trest...
No ono problém bude v tom, že se snažili udělat něco odlišnýho od trendu a dopadlo to takto. Zezačátku se mi to taky nelíbilo, ale postupně se začalo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 23.07.2011 15:05, RE: Matrix
brin posted by:
No ono problém bude v tom, že se snažili udělat něco odlišnýho od trendu a dopadlo to takto. Zezačátku se mi to taky nelíbilo, ale postupně se začalo...
Úplně mě zamrazilo při myšlence, že bych podobný přístup aplikoval třeba u parnerky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 23.07.2011 15:05, RE: Matrix
Pepe posted by:
Úplně mě zamrazilo při myšlence, že bych podobný přístup aplikoval třeba u parnerky...
Sorry, partnerky...
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.