0
back

diskuze k tématu: koupě prvního auta

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit
Steversonix
number of posts5
date of registration08.06.2020
Wednesday 23.12.2020 08:47, Kontrola VIN kódu a historie vozidla
Hlavně nezapomeňte prověřit historii vozidla.. Stojí to pár stovek, ale může Vám to ušetřit klidně i statisíce... Tady je případová studie, jak vypadá proklepnuté VIN přes CV. https://vincheckfree.net/cz/pravda-o-carvertical-proverili-jsme-nas-vuz/
respond
nahlásit
Matus Novak
number of posts1
date of registration08.02.2026
Sunday 08.02.2026 15:46, Na tvým místě bych neřešil servis
Ja jsem si zavolal original technika co dělá předkupní kontroly na místě v bazaru a ta mne nejlepší řešení. Pan mi zkontroloval vozidlo prověřil v registrech a vyjednal slevu. Nekoupil bych další vozidlo jinak jen s ním. Pan technik Milan od Petrek Motors je profík a za celkem normální peníze. Mě udělal prohlídku na dálku poslal video a report a pohoda koupil jsem. Mám ho rok a půl a žádný problém jezdí v pořádku.
respond
nahlásit
DavidCZE
number of posts1
date of registration15.01.2024
Tuesday 24.03.2026 13:34, RE: koupě prvního auta
citation:
reakce na: filla, 06.07.2020 10:34 (Ahoj,nastal pro mne čas nákupu ...)

Ahoj, vždy doporučuji nechat prověřit auto fyzicky nezávislým technikem. Kupující často naslibuje hory doly, ale dnes se nadá věřit ničemu, ani nehodám, ani najetým kilometrům a ani celkovýmu technickými stavu. Prověřoval jsem pro klienty už víc než 900 aut a kolikrát je to fakt katastrofa. Kdyby jsi chtěl víc informací, mrkni na
www.proverimauto.cz
respond
nahlásit
1 2 3

update
you watch this topic

stop watching this topic
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis