0
back
 

diskuze k tématu: Jaké větší auto pro pět do 150tis. Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, japonská vozidla, německá vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 06:43, rada
To by mě zajímalo jestli někeří jedinci vědí co je to pojem cenový strop... asi ne, když doporučují "připlatit" jen jednou tolik na S-Maxe....
P 406 - hezké velké auto, pán co ho doporučuje měl asi štěstí na kus, ale já ze zkušeností z okolí říkám jen to ne! A nezáleží na motoru, srali se všechny...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 08:06, rada
Před dvěma roky jsem toto řešil také. Po mnoha návštěvách bazarů a dotazech jsem zavrhl velká MPV. Drahý provoz, spotřeba a častá údržba. Hodně dílů je převzato z menších osobáků a ty potom nevydrží co by měly, pokud máte strop 150 tis. tak budete často po servisech nebo doma pod tím ležet. Picasso je neklidné při vyšších rychlostech. Dvoulitr HDi 66kW slabé i benziny 1,8 nic moc. Ford C max má menší kufr a je užší, ale dobré zpracování a jízdní vlastnosti. Honda FRV je mimo cenovou relaci. Toyota Corola Verso je prý velice spolehlivá, ale také menší. Raneult Scenic je taky menší co do kufru a nemají staší ročníky moc výdrž. Nové ano, ale to je drahé. Tady u těchto menších MPV strašně záleží na vnitřní šířce v oblasti loktů vzadu. Osobně jsem šel do Peugeot 307SW HDi 100kW. Prý je poruchové, ale já měl jen jednu závadu za dva roky. Kufr dobrý, jizdní vlastnosti mírně nadprůměrné. Šestikvalt na dálnici do 6l. Tahám s tím i karavan a spotřeba do 6,5. Chtěl jsem Peugeota vyměnit za Toyotu Corola Verso, ale rodina to zamítla. Zajímal bych se o Toyotu, pak o auta typu kombi, ale se třemi sedadly vzadu, ne lavice. Není příjemné pořád sedět na hrbu uprostřed. Měl Peugeota 405 a se třemi dětmi vzadu, kdy si jedno stále stěžuje, že ho bolí zadek není dobré na nervy. S-Max je krásný auto, ale ne každý má plnou peněženku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 08:09, rada
Vážený Seky.
Určitě vím, co je to cenový strop, ale také vím, když si koupím auto za 150t kč, tak bude v nepěkném stavu a stejně, pokud budu chtít jezdit, tak budu muset tento cenový strop překročit a investovat do oprav a ještě k tomu do "starého" auta.Jen jsem chtěl pobídnout k překalkulaci svých finančních možností.
Samozřejmě jsem nedávno stál před stejnou problematikou, to snad každý, dříve či později. Vyřešil jsem to koupí C-MAxe 1,6TDCI - maximální spokojenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 09:59, rada
Pro rodinu 1 dite 2 psi a spousta veci kolem jsme poridili pre 3 roky Mondeo 2.0 TDCi a jsem naprosto nadsenej. Je fakt ze jsme mozna meli stesti na motor od lidi kolem slycham ze s tim byva problem ale my jsme najeli 60tkm (ted ma auto 180tkm teda podle tachometru) a zadny problem. Odveze se v nem vzdy vse, 4 lidi na tyden do Alp s plnou vybavou a v kabine jsou jen spicky lyzi (nic na strese), s novorozencem kocar vanicka a spousta tasek na chatu a zase v kabine jen my. super pristup do kufru. Neni to zadny krasavec ale funkci plni na 120%.
hodne stesti pri vyberu
Dan
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 10:58, rada
Vážený Petře,
nepíšete nic o očekávaných provozních nákladech, proto Vám doporučím Volvo V70 r.v. 2000 a mladší. Provozní náklady budou určitě vyšší než u Vašeho Escorta, ale určitě to nebude horší než Vámi zmiňované MPV. V70 se dělali s nepříliš úspornými benzinovými motory od 2,0 do 2,5 s turbem nebo bez turba se spotřebou 9-10 l/100km nebo s povedeným koncernovým dieselem 2,5 TDI s výkonem 140koní, který má spotřebu 6,5-7 l/100km. Pokud jezdíte trasy delší než 20km, tak je tento motor pro Vás ideální a já Vám ho doporučuji.
Přednosti Volva V70 TDi:
*prostor
*bezpečí
*nízká spotřeba
Mondeo po r. 2002 považuji také za zdařilé auto, kde ale bohužel nabízených benzínových motorizací není na našem trhu tolik jako dieselových, což je škoda. Dieselový motor TDCI je na českém inetrnetu dost haněn, proto bych přemýšlel i o starší verzi TDDI, kde se dá předpokládat vyšší odolnost oproti nekvalitní naftě v ČR.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 11:06, rada
Pavel, nevim proč myslíš,že auto za 150tis bude v nepěkném stavu? 150tis je dost peněz na nákup slušného auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 11:48, rada
Vážený Pavle,
opravdu si nemyslím že auto za 150tis. musí být vrak... Prodávají se za tu cenu kvalitní, prověřená auta, i když třeba neoslní desingem, použitými materiály... Rozhodně pokud dobře vyberu, tak to nebude auto do kterého budu nucen nasypat jednou tolik... to se mi zdá přestřelené... a brát si půjčku, když prostě víc nemám a potřebuji jezdit - před dvěmy lety možná, ale v dnešní době nevím...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 12:03, rada
Doporučil bych skoro jako vždy Toyotu Avensis, buď 1.6 nebo 2.0 VVTi (podle nároků řidiče na dynamiku). Oba poháněné bezúdržbovým rozvodovým řetězem. V kombiku ma kufr nadprůměrných 540l. V tehle cenove relaci by se jednalo o Avensis 1. generace po faceliftu. Vzhled nenápadný, konzervativní, spolehlivost maximální.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 13:52, rada
Pozor ve zde několikrát zmiňovaném Cmaxu je vzadu v prostřed pouze dvoubodový pás a pan Petr chce do auta instalovat tři dětské sedačky. Nevím jak v novějších modelech ale já mám konec 04 a tam je to tak. Možná to jde nějak předělat, ale nezjišťoval jsem. Zatím potřebuju místo pouze na jednu sedačku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 14:08, rada
Zdravím všechny příznivce ojetých vozů,pár mi jich už prošlo rukama a nikdy jsem zatím nešlápl úplně vedle.Mám Sharana 1.8 T,r.v.1998,krásná výbava s klimatronicem,najeto nyní 165 t.km,jezdím s ním rok a půl,dovoz z D,se serviskou.Najel jsem asi 37 tkm,2x výměna oleje a gumy.jinak absolutně bez problémů!!!Odvezete celou rodinu i tchýni(mám 7 míst) a ještě celou bandu na hory.Nevýhoda?Asi jen spotřeba-v zimě 9,v létě 8l,furt se zaplou klimou,ale jezdím v klidu a samozřejmě dodržuji limlity,mám přece rodinu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 15:01, rada
Já mám také tříi děti, 16,18, a 4 roky .Větší auto za dobrý peníz jsem sháněl dlouho.Už jsem byl autobazarech trapný-neptal jsem se ani tak na výkon ,jako jsem chodil se svinovacím metrem a měřil šířku interiéru .Dělku jsem si vyzkoušel sám,meřím 187cm. No a nakonec jsme zvolili Citroen C5 1,6HDir.v. 2006 -nejširší sedák vzadu,což díky dětským sedačkám oceníte,mnoho místa pro nohy,malá spotřeba cca 5,5 l nafty a v neposlední řadě nízká zákonná pojistka.
Kromě toho má to auto při ceně 160 ts bábavu jako Superb za 250 tis.
Mohu Vám to doporučit,ceny jsou dnes ještě nižší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 20:13, rada
Mondeo od 2005 nebo C5 / u citrona cim mene elektricky vychytavek, tim lepe / , o jinem bych ja osobne neuvazoval . Akorat to nebude za 150 , ale za 200 . Nebo nejakou predvadecku Logana MCV , tam se asi taky vejdete , ale zas to neni zadnej slagr co do vybavy ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.10.2009 11:54, rada
Soused v domě hodně podobný problém ( 3 malé děti ) řešil před cca rokem, kdy mu rázem bylo stávající rodinné auto "malé" . Koupil Zafiru. V podstatě si myslím, že je možné koupit ojeté "malé" MPV cca v této cenové relaci za ještě slušného stavu. Zmiňovaný problém, že bude toto auto za pár let, jak děti vyrostou, malé, bych považoval za nepodstatný, protože se domnívám, že za 5-10 let bude situace na trhu s vozidly typu MPV nepoměrně příznivější. Také rodiné finance možná budou někde jinde. Se Zafirami mám také svoje zkušenosti, tak pár poznatků. Z pohledu motoristy průměr. Někde jsem četl hodnocení, že nejlepší motorové provedení u Zafir je benzín 1,8, já mám zkušenosti s oběmi palivy : nafta mezi 6-6,5 l, benzín 7,5 - 8,2 . Jako rodinný "náklaďák" ( zvláště pro sportovněji založené rodiny ) je tento vůz ale k nezaplacení. Není to vůz na "rychlou" a dynamickou jízdu po dálnicích - spotřeba jde razantně nahoru. Z osobních zkušeností v porovnání třeba s podobnými vozy značky Peugeot, Citroen, Fiat bych nevyměnil. Ale je to opět o tom, kdo narazil na jaký kus. Hodně štěstí při výběru konkrétního vozu, protože ve Vašem případě to bude asi hrát svou roli, ať zvolíte jakýkoliv typ.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.10.2009 18:20, rada
Jak níže psal Ivan, C5 bych určitě i já zahrnul do výběru. Jednak kvůli prostoru, jednak kvůli vzhledu (i dnes má C5 v tmavé barvě šarm),ale také a to hlavně kvůli pohodlí a celkem dobré trvanlivosti. Jen bych vybíral s motorem 2,0HDI, protože 1,6HDI jsem měl v lehčím P407SW a bylo to ve3-4 lidech opravdu na hranici a to C5 je ještě myslím i těžší.Rozdíl v POV je malý vzhledem k ostatním nákladům a spotřeba 2,0HDI proti 1,6HDI je stejná, či dokonce o fous menší. Ale obávám se, že cenu max. 150tCZK půjde o jeden z prvních modelů a astronimickým nájezdem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.10.2009 11:36, rada
c5 není špatná,ale rohodně bych do výhod nedával spolehlivost. Podle statistik stojí C5 v krásně poslední čtvrtině tabulky s podrprůměrnými auty a výsledky. Jistě neleze tomu dávat 100% váhu,ale výpovědní hodnotu to má!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.10.2009 13:04, rada
Seat Alhambra 1.9 TDI,doporučuji,vysoká splehlivost,nízká spotřeba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.10.2009 08:49, petr
Pan redaktor sice radí hezky,ale jeho rady mě připadají tak nějak od stolu a ne z praxe.Pokud máte na naftového sharana či alhambru max.150.000,-kč dosáhnete tak na r.v.2001 a pokud si necháte ověrit ty Km pokud to bude možné,asi budete koukat!!!Většinou si tyto auta jako nové kupovala buď firma nebo člověk,který najel tak.min!!!30.000tis KM ročně,takže auto bude mít tak min...250.000KM,může mít ovšem klidně i 400.tis i víc!!!To ovšem neznamená,že by už nemohlo spolehlivě sloužit!!záleží na tom co bylo průběžně měněno.Stačí se podívat na Tip Cars kolik mají tyto vozy uvedené jako stav Km a musím se smát!!Stačí se podívat na mobileDe na porovnání cen a KM a je Vám to jasné!!Pokud málo najedete zkuste benzín,jednak bude mít Pravděpodobně míň najeto,bude určitě levnější a to co ušetříte na naftě,stejně nasypete do ND!!Přeji štastný výběr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.10.2009 09:16, Zapomen na MPV, jdi do Mondea
Mam osobni zkusenosti z kulatym mondeem ('98) a pak s hranatym (2001). Otec mel Sharana do loni, kdy ho prodal.
Takze k veci - Sharana, nebo jine MPV za 150 tisic, opravdu ne. Zachovale kousky se prodavaji za 300tisic a vic. Otec prodal 5 let stareho, najeto 160tisic za 340 tisic.
Ja sem mel kulate Mondeo a ted jezdim v pujcenem hranatem kombiku. Jestli pan prejde z Escorta, tak bude mondeem nadsenej. Navic nahradni dily za hubicku. Za 150 tisic se da poridit i rocnik 2005 (110-150 tisic najeto), v nafte. Pokud bude k dispozicici benzin, klidne i benzin.
Sharan sice nabidne i vic prostoru, ale prakticky ho vyuzijete jen pokud budete chtit strcit napriklad cele horske kolo dovnitr auta a nebudete ho chtit skladat. Jizdni vlastnosti u Mondea (hluk, pocit ze "drzi" na silnici) jsou nesrovnatelne lepsi.
MPVcko je sice v mode, ale pan do neho bude sypat jen penize. Osobne bych bral rozdhodne to Mondeo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.10.2009 09:18, RE: Zapomen na MPV, jdi do Mondea
brachy posted by:
Mam osobni zkusenosti z kulatym mondeem ('98) a pak s hranatym (2001). Otec mel Sharana do loni, kdy ho prodal.
Takze k veci - Sharana, nebo jine MPV za 150 tisic, opravdu ne. Zachovale kousky se prodavaji za 300tisic a vic. Otec prodal 5 let stareho, najeto 160tisic za 340 tisic.
Ja sem mel kulate Mondeo a ted jezdim v pujcenem hranatem kombiku. Jestli pan prejde z Escorta, tak bude mondeem nadsenej. Navic nahradni dily za hubicku. Za 150 tisic se da poridit i rocnik 2005 (110-150 tisic najeto...
Jeste neco - narhadni dily "za hubicku" jsem myslel spotrebaky typu kotouce, tlumice atp.
Ja mel to svoje prvni mondeo od 130 tisic KM do 235 tisic KM a menil jsem puvodni tlumice ve 150 tisicich a pak jednou kotouce. Opravdu jsem si nemohl stezovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.10.2009 09:31, RE: Zapomen na MPV, jdi do Mondea
brachy posted by:
Jeste neco - narhadni dily "za hubicku" jsem myslel spotrebaky typu kotouce, tlumice atp.
Ja mel to svoje prvni mondeo od 130 tisic KM do 235 tisic KM a menil jsem puvodni tlumice ve 150 tisicich a pak jednou kotouce. Opravdu jsem si nemohl stezovat.
Mondeo je určitě lepší než jakékoliv MPV,ale nedáte do něj 3.dětské sedačky vedle sebe!!I když pán má větší děti a těm stačí jen ten sedák!!!Mondeo je dobrý kompromis mezi cenou a užitnou hodnotou!!Trochu pozor na korozy spodku dveří,u nafty zlobí dvohmoťák,benzín 2.litr,fakt dobrý!!!Ještě velký kombík Opel Vectra od 2002 nebo Volvo V70!!
respond
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.