0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera - vzor jízdních vlastností i spolehlivosti

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.05.2005 10:02, RE: P11 TD chiptuning
Acko posted by:
No tak to ti zavidim P11C s CVT je fakt super - ta prevodovka nema chybu, dokaze prenest na kola celej kroutak bez ztraty kyticky :o) No mam ted P11 20TD - ale i po chip tunningu a bavlnenem filtru (110k a 215 Nm) to neni ono. Dvoulitr benzin nemel chybu. Ach jo
Kde ti to chipovali a za kolik? Jak to jede? Dík Jirka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.05.2005 07:33, RE: primera GT
Sep posted by:
Mam P11C (to je ten facelift) s 2.0 CVT a musim ho na normalni jezdeni i na blbnuti doporucit vic nez GTcko (i kdyz to je taky libovy :))) ... jede to jak z praku a sekvencni razeni je uplne bleskovy .... navic po najeti 100k km celkem ostrym tempem se nevystralo nic (krom cd changeru od sony :))))
Mám P10, r.v. 1996 2,0 - koupeno v roce 2000 v bazaru jak jinak dovezeno z venku po havárii, dle serv. knížky najeto 64 tkm - dnes mám najeto 212 tkm a na auto nedám dopustit,měnily se pouze homokinetické klouby, ale to díky vlastní hlouposti-neuhlídal jsem před zimou prasklé krycí manžety-jinak to dopadnout nemohlo, a taky ještě výfukové potrubí.
Teď zvažuji koupi P11 hatchback, ale je s CVT M6 - a asi mi chybí odvaha jít do automatu, byl jsem se s tím jednou kousíček projet, nic negativního nemůžu říct, jen to bylo jiné.
Rád bych poprosil o zkušenosti s CVT M6 v provozu - problémy, popř. opravy, spotřeba -prostě cokoliv, budu vdečný za každou informaci. Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 04.06.2005 18:42, 1.8 kombi
Jak to tak procitam, tak P11 1,8 kombi 98 se asi nevyrabelo co?
Takze to co jsem nasel je nejspis stavba s buhvijakym technicakem....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.09.2005 17:47, otáčky
Zdravím,
mám P11 2,0 96kW kombi a přijde mi, že moc neakceleruje. Jezdím většinou kolem 3000 ot/m. Na kolik ten motor vytáčíte, aby byl živější?
Tobby
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.11.2005 19:50, RE: otáčky
Tobby posted by:
Zdravím,
mám P11 2,0 96kW kombi a přijde mi, že moc neakceleruje. Jezdím většinou kolem 3000 ot/m. Na kolik ten motor vytáčíte, aby byl živější?
Tobby
lol

kolem 3000 rpm jezdi muj fogi. Mam ted samej motor co ty a radim v 6500. Nikdy ne driv:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.11.2005 19:51, RE: otáčky
honza posted by:
lol

kolem 3000 rpm jezdi muj fogi. Mam ted samej motor co ty a radim v 6500. Nikdy ne driv:)
A tak jsem si rekl, ze vam ukazu moji P11.. heheh http://www.daj.cz/p11
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.01.2006 12:54, Pozinkovaná karoserie
Zdravím,
byl jsem se podívat na Nissan Primera 2,0 Wagon Sport (je to verze P11/144) a zarazila mě dost pokročilá koroze u prahů,dveří kufru a na masce pod kapotou.Chtěl bych se zeptat jestli už tato verze má pozinkovanou karoserii. Nemůžu tuto informaci nikde najít.
http://www.sauto.cz/search.php?f_k=1&f_m=62&f_n=480&f_pf=100000&f_pt=150000&&pg_p=1
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.01.2006 12:55, David
Zdravím,
byl jsem se podívat na Nissan Primera 2,0 Wagon Sport (je to verze P11/144) a zarazila mě dost pokročilá koroze u prahů,dveří kufru a na masce pod kapotou.Chtěl bych se zeptat jestli už tato verze má pozinkovanou karoserii. Nemůžu tuto informaci nikde najít.
http://www.sauto.cz/search.php?f_k=1&f_m=62&f_n=480&f_pf=100000&f_pt=150000&&pg_p=1
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.12.2006 18:40, RE: Primera
MaClaud posted by:
tomu se snad neda ani uverit.nemas naky fotky?215 je uz takova rychlost ze by to auto mohlo byt na hadry.
tak to si na omile kamo.mal som primeru 96r.2,0i a to ti bola raketa.jazdil som na vela autach ale primera jednoznacne vyhrava
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.02.2007 23:27, RE: Primera
anonym posted by:
tak to si na omile kamo.mal som primeru 96r.2,0i a to ti bola raketa.jazdil som na vela autach ale primera jednoznacne vyhrava
ja mam P11 GT rv 98 a som nadmieru spokojny.aj v meste je mozne jazdit s tak velkym a primerane vykonnym autom na 8l.pri ceste na dovolenku do Chorvatska mi vysla priemerka 6,7l.uplne skvele!!!podvozok je uzasny,spolahlivost neotrasitelna.auto krasne akceleruje,brzdi a sedacky su luxusne.ani po 1100km ma nebolel chrbat.urcite doporucujem!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2007 11:40, RE: Primera
Bruno posted by:
ja mam P11 GT rv 98 a som nadmieru spokojny.aj v meste je mozne jazdit s tak velkym a primerane vykonnym autom na 8l.pri ceste na dovolenku do Chorvatska mi vysla priemerka 6,7l.uplne skvele!!!podvozok je uzasny,spolahlivost neotrasitelna.auto krasne akceleruje,brzdi a sedacky su luxusne.ani po 1100km ma nebolel chrbat.urcite doporucujem!!!
Kolego,aj ja mám GT-čko tiež ročník 98 a súhlasím so všetkým,spotrebu v meste mi ukazuje 7,0 l mimo mesta stále 6,9 l;po dlhšej dobe 6,7 l a to mám problém aby som to udržal mimo obce pod 120 km/h. A na margo toho dotyčného čo neradí stupne pod 6500 otáčok -tak tebe by som nedal do rúk ani konský povoz-však to zničíš!!!
Ja raz za čas tomu dám v kritickej situácii pri predbiehaní 6000 ot.ale to je výnimka a pritom toto GT znesie až 7000 ot.Toto auto po tebe by som už nechcel,dohovie dokedy ti to vydrží.Ak by si odpovedal že je to na to stavané,tak potom aj ty sa denne ožer do nemoty a uvidíme koľko dožiješ !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.08.2007 08:52, RE: Pozinkovaná karoserie
anonym posted by:
Zdravím,
byl jsem se podívat na Nissan Primera 2,0 Wagon Sport (je to verze P11/144) a zarazila mě dost pokročilá koroze u prahů,dveří kufru a na masce pod kapotou.Chtěl bych se zeptat jestli už tato verze má pozinkovanou karoserii. Nemůžu tuto informaci nikde najít.
http://www.sauto.cz/search.php?f_k=1&f_m=62&f_n=480&f_pf=100000&f_pt=150000&&pg_p=1
zrejme to bolo auto prelakovavane po buracke....popravde svojvolne skorodovanu primeru som nevidel,japonci vyrabali kvalitnu ocel,mece,v dobe ked sa v europe na lov pouzival luk a sip-z dreva...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 23:52, Prosíííííííííííííím
Mám záujem kúpiť Nissan Primeru len kombi od r.v. 2000 a vyššie s motorom 1,8 benzín.Poprípade-okrajovo s dobrou výbavou a za dobrú cenu aj s motorom 1,6.V predošlých recenziách som sa nič nedočítal o motore 1,8. Ako je to s jeho výkonom na tú hmotnosť u toho auta,krútiacim momentom,prípadných ,,muchách" a spoľahlivosti??? Poprípade aký olej do toho má ísť,pokiaľ by som sa nedostal k autu so servisnou knižkou?Už som sa stretol aj s názorom,že agregáty 1,8 veľmi vydarene neboli.Vraj ich veľa končí úplne odpísaných - doslova KO.Ak by mi niekto vedel poradiť,bol by som rád.Veľmi by mi to pomohlo pri hľadaní takého to auta s tým najspoľahlivejším-osvedčeným motorom.Ten dvojliter by som v podstate pri používaní auta v mojích podmienkach ani poriadne nevyužil.Ďakujem za každý postreh, radu-za všetko overené v praxi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.11.2007 17:54, RE: Prosíííííííííííííím
anonym posted by:
Mám záujem kúpiť Nissan Primeru len kombi od r.v. 2000 a vyššie s motorom 1,8 benzín.Poprípade-okrajovo s dobrou výbavou a za dobrú cenu aj s motorom 1,6.V predošlých recenziách som sa nič nedočítal o motore 1,8. Ako je to s jeho výkonom na tú hmotnosť u toho auta,krútiacim momentom,prípadných ,,muchách" a spoľahlivosti??? Poprípade aký olej do toho má ísť,pokiaľ by som sa nedostal k autu so servisnou knižkou?Už som sa stretol aj s názorom,že agregáty 1,8 veľmi vydarene neboli.Vraj ich veľa konč...
Ja mam 1.8 benzin sport r.2000 je to skoro bezchybne auto ma nabehane viac nez 160tis.km. a stale ide ako hodinky. menil som len remen. mam tam mobil1 olej je dost dobry ja som s nim spokojny. urcite by som doporucil kupu primery... este som sa nestretol z nazorom zeby tieto motory boli odpisane prave naopak myslim si ze su velmi vydarene.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.12.2007 23:38, RE: Prosíííííííííííííím
anonym posted by:
Ja mam 1.8 benzin sport r.2000 je to skoro bezchybne auto ma nabehane viac nez 160tis.km. a stale ide ako hodinky. menil som len remen. mam tam mobil1 olej je dost dobry ja som s nim spokojny. urcite by som doporucil kupu primery... este som sa nestretol z nazorom zeby tieto motory boli odpisane prave naopak myslim si ze su velmi vydarene.
Ďakujem veľmi krásne za osobnú skúsenosť.Reči sú reči a podložené fakty vlastnou skúsenosťou je iná káva.Až niečo kúpim,dám vedieť.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.12.2007 10:41, RE: Prosíííííííííííííím
anonym posted by:
Ja mam 1.8 benzin sport r.2000 je to skoro bezchybne auto ma nabehane viac nez 160tis.km. a stale ide ako hodinky. menil som len remen. mam tam mobil1 olej je dost dobry ja som s nim spokojny. urcite by som doporucil kupu primery... este som sa nestretol z nazorom zeby tieto motory boli odpisane prave naopak myslim si ze su velmi vydarene.
no neviem-menil si remen??
Pokial viem,tak vsetky faceliftovane primery maju benzinove motory pohanane retazom a tieto motory by teda mali byt tzv. bezudrzbove,nie???
Ako to teda je?PRave na bud. tyzden sa chystam ist po jednu primeru s 1,8 l motorom a dost podstatnym argumentom bolo,ze ma retaz, t.j. odpadavaju naklady na vymenu rozvodov
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.01.2008 14:15, RE: Prosíííííííííííííím
anonym posted by:
Ďakujem veľmi krásne za osobnú skúsenosť.Reči sú reči a podložené fakty vlastnou skúsenosťou je iná káva.Až niečo kúpim,dám vedieť.
Kúp si Primeru,odporúčam Ti ju,mám 2,0 l 110 KW,nemusím na to ani šlapať,ide to samo,spotreba okolo 7 l/100 km ( mám model P11-podľa mňa dizajnovo najkrajšie Primery ./Cestou do Talianska som skoro každému ukázal chrbát najmä v stupákoch, a to som išiel cca 130-140 km/h.; fakt rýchle a nenápadné auto a hlavne zlodeji nemajú o tieto vozy záujem a to je pre mňa viac ako 50 precentná výhoda !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 09:29, RE: Prosíííííííííííííím
anonym posted by:
no neviem-menil si remen??
Pokial viem,tak vsetky faceliftovane primery maju benzinove motory pohanane retazom a tieto motory by teda mali byt tzv. bezudrzbove,nie???
Ako to teda je?PRave na bud. tyzden sa chystam ist po jednu primeru s 1,8 l motorom a dost podstatnym argumentom bolo,ze ma retaz, t.j. odpadavaju naklady na vymenu rozvodov
Chlape, aj reťaz vyťaháš.Ak Ti niekto tvrdí,že odpadáva výmena,tak klame.Reťaz má obrovskú výhodu v tom,že je veľmi malá až žiadna pravdepodobnosť roztrhnutia,tým pádom poškodenia motora.Interval výmeny reťaze a ozubených kolies,zistíš v servise.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.01.2008 14:13, ?
Po prečítaní týchto príspevkov sa cítim ako z inej galaxie...Mám Primeru P12 1.8, podotýkam, že som ju kúpil novú u autorizovaného dílera a servisné prehliadky dodržiavam. Mám s ňou len problémy. Spotreba oleja po najazdení 20.000 km cca 0.5 až 0.6litra na 1000km, opakovane bliká kontrolka airbagov, pretože najaký kábel pod sedadlom spolujazdca vypadáva zo svorky, batéria vydržala jednu zimu a musel som ju vymeniť, pri otáčaní volantom sa zvyšovala resp. znižovala hlasitosť rádia. Permanentne v interiéri niečo hrkoce: plasty, tapacír, nejaké zvuky z ventilácie...Auto má takmer 2 roky, najazdené cca 65.000 km. Nikdy som nemal horšie auto ! Na druhej strane musím priznať, že jazdné vlastnosti sú skvelé a auto doslova drží na ceste ako pribité.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.02.2008 07:39, RE: Primera
Pepa posted by:
Měl jsem Primeru P10 sedan 2,0 benzín 85kW, a dodnes na něj s láskou vzpomínám. Spotřeba 7-12litrů dle podmínek, jela dle tacho 220, a seděla jak přibitá. Dodnes toužím po verzi 2,0GT 4x4, jednu jsem nedávno mohl mít za 100 tisíc, ale byla bílá a pohnilá(
Podvozek Primery mi zachránil krk, jelikož jsem na prázdné čtyřproudové silnici neodolal, a poté, co jsem zkoušel maximálku mi ve 215km/h praskla pneu. Být to auto s jinou stavbou podvozku, šel bych přes střechu, takhle se sice totálně sloup...
viezol som sa v primere gt a-vsetko v poho,ale mondeo st je na tom urcite lepsie-aspon moj dojem
respond
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.